Co jiného se dalo od toho pána čekat. Výsměch a facka do tváře poctivých občanů. policistů a soudců. Jo, každý si pod slovem demokracie představujeme něco jiného.
Proti amnestii úplně z principu nic nemám, ale když si představím soudce Berku, jak se mu vyplácí plat za posledních osm let a jak je opět ve funkci...
Teď jsem četl seznam kauz, které dozoruje Bradáčová (http://www.novinky.cz/domaci/289151-bradacova-stihani-se-zastavi-u-trina...). To ten prezident, co není můj prezident, šmahem odpískal případy, ve kterých státu utíkaly miliardy. Jak do politiky vstoupil, tak z ní odchází. Zhasne se, každý si urve, na co přijde, a pak se rozsvítí a jede se dál.
Potěšil jste mě, protože já také musela vydržel celé ty roky vlády Klause bez presidenta. Nebyl to můj president. Jeden by nevěřil, co může takový člověk za sebou zanechat za spoušť. Má kliku, že jsme národem mírumilovným, dá se i říci jsme jako ovce.
No já nevím, já bych spíše řekl, jaký národ, takový prezident. Nakresli lehce přehnanou karikaturu malého Čecháčka (vyskytují se i tady na i-novinách) a vyděšeně zíráš - na Klause. Ono není náhodou, že tak dlouho vedl žebříčky popularity.
Vzpomínám na stádo ztzv. Klausovek, kterým stačilo, když si dotyčný vzal novou lepší a ještě lepší kravatu. Kdyby se ale pan president choval podle toho, co si přeje národ, tak by ta zvěrstva nikdy neudělal. On na ten národ nikdy moc nedal. Měl svou kolej a po ní jel. To, že se mu podařilo obalamutit svým šarmem občany, bohužel i vysokoškolsky vzdělané mě vždy překvapilo. Hlavně , že je mír.
Lidičky,buďte rádi,že máme tak sluníčkového presidenta a otevřete mu svá srdíčka.Pavlu Vondroušovi ani Romanu Smetanovi sice amnestii nedal,ale rozvětvenému klanu Stojků ano.Těm se vrátí příbuzní z Rapotic.Světlé nad Sázavou a Kuřimi.
Stojka zase něco brzy čmajzne a do arestu se vrátí. Horší je, že tam zřejmě nepůjde třeba konkurzní soudce Berka, který nadělal škody za miliardy, položil řadu podniků, aby se jeho gang napásl na konkurzní podstatě, a mimo jiné tak spousty lidí připravil o zaměstnání a o živobytí. A navrch mu možná budeme muset z našich daní doplatit soudcovský plat za 8 let!!! A že takových miliardářských berků je! Co je proti tomu břídil Stojka se škodou za pár stovek?
Až vám bude Stojka tahat ze šrajtofle penízky a navíc vám jednu pořádnou vrazí,budete mluvit jinak.Až bude Stojka nad ránem hlučně oslavovat a vy půjdete do roboty nevyspalý,utěšte se Rázlovou,Pitrem a Berkou.Chápete co tím chci říct?
Je zajímavé, jak mnohé irituje amnestování soudce Berky. Že ta kauza se táhne již od r. 2003, že rozsudek vynesený v roce 2010 po odvolání odsouzených po více než roce nejvyšší soud vrátil vrchnímu soudu, který až vloni rozsudek zrušil a případ se znovu vrátil krajskému soudu, to je zřejmě v naší soudní praxi obvyklé a to Jituli netrápí. A obvyklé je, že za to, že Berka již dávno nesedí, může Klaus. Až Stojka zase čórne babce kabelku s penězi na nákup brambor, to budou soudy jednat rychle. Aby náhodou Stojkovi nežalovali český stát ve Štrasburku za porušení práva na rychlý a spravedlivý proces. Mimochodem, co říkáte tomu, že Kičurovci, kteří podřízli před více jak 14-ti lety českolipského taxíkáře Václava R. stále ještě nesedí. Odsouzeni v r. 2000, vrchní soud rozsudek zrušil a obžalovaní se od té doby nesešli u soudu, aby mohli být souzeni.
Ale to s těmi různými Stojky tu opakujete pořád. Už celá léta. Nic nového. Jen tím odvádíte pozornost od skutečných zločinců poukazováním na drobnou kriminalitu lidí na samém dně společnosti. Stojkové tu byli, jsou a budou. A jak jsem řekl, za chvilku zas budou v lochu, odkud je právě vyklausovali. Ale ti miliardoví tuneláři, to je novum a skutečné nebezpečí pro celou společnost. Opravdu nevím, jestli si to jen neuvědomujete a nebo jestli máte na tom odvádění pozornosti nějaký zvláštní zájem.
Vy mi jen nerozumíte.Já s vámi souhlasím.Jenom podotýkám,že od těch drobných kriminálníků nám hrozí často konkrétní nebezpečí.Člověče,vy se v tom moc vrtáte,ale ta pravda je zřejmá.Trochu zatlačte.
U PSYCHIATRA -
Pane doktore,mám problém.Vždycky když si lehnu do postele,mám pocit,že pod ní někdo je.Když vlezu pod postel,zdá se mi,že je někdo na posteli.Musíte mi pomoct,nebo se z toho zcvoknu.
-No,když budete pravidelně dvakrát týdně docházet na terapii,mohli bychom to do půl roku zvládnout.
-A kolik ta terapie stojí?
-Třista za návštěvu.
-Tak to si budu muset ještě rozmyslet.
--Chlap odejde a už se neukáže.Za půl roku ho doktor potká na ulici a ptá se: "Člověče proč jste tenkrát už nepřišel?"
-Za takový peníze? Hospodskej od Lípy mě vyléčil za stovku!
-To není možné! Jak to udělal?
-Řekl mi,abych uřezal nohy u postele...
Konkrétní nebezpečí hrozí od obojích. Akorát že u těch tunelářů není tak na první pohled zjevné. Takže je spousta lidí podceňuje. Třeba pomůže pohádka. Velká loupežnická od Karla Čapka. Mladý Lotrando se v klášteře trápí, že nebude moci splnit slib, že bude pokračovat v loupežnickém řemesle svého tatíka. Převor mu poradí, jak možno lidi olupovat, aniž by na ně musel číhat za bukem s bambitkou v ruce, aniž by musel riskovat tvrdý trest. Hodně současných lotrandů se z toho s velkým prospěchem pro sebe poučilo. Jen troubové a ňumové zůstali u kapsářství a krádeží starého železa za pár korun.
Tři kamarádi. Tak ti přijdu domu a žena koupila manželské postele z kanadského javoru...
Tak to já přijdu domů a jsou tam postele z jávského mahagonu...
No já přijdu domů a v posteli chlap z České Lípy
Nevím, jestli je tu někdo, kdo by těm miliardovým tunelářům nepřál tvrdé tresty. Problém je ale v tom, že za těch více jak 8 let je naše soudní mašinérie nebyla schopna poslat do vězení. A pochybuji, že i kdyby nebylo té amnestie, že by se tam v brzké době dostali. Teď se najednou poukazuje na to, že uniknou trestu. Proč média a "významné osobnosti" tak intenzivně nemasírovali veřejnost před amnestií. Nebýt amnestie, tak by řada těch kauz časem upadla do zapomnění. Tam bych viděl to odvedení pozornosti.
Že mašinérie nebyla schopna? Bodejť by byla, když protahování procesů je základní strategií sakra dobře placených advokátů tunelářů. To je u bohatých lumpů v systému demokratického soudnictví naprosto obvyklé. Takže od Klause jen záminka. Nečekal jsem, že by někdo mohl tak naivně naletět na takový "argument."
Ano, systém jako takový je špatný, všechny procesy trvají zbytečně dlouho, protahují se.. Včera zrovna říkali ve zprávách na ČT, že by nebylo od věci, kdyby se třeba stanovilo, že pokud se do dvou let od začátku řešení případu nic nedotáhne do konce, budou obžalovaní volní.. To by se najednou asi přestalo něco řešit osm let bez jakéhokoliv výsledku..
Nicméně k amnestii jako takové.. Náš pan prezident nám právě předvedl, že např. neplatit alimenty je naprosto v pořádku.. že vytunelovat miliardy je také naprosto v pořádku.. No není to skvělé? Je to skvělé!!! : (((
Účelové protahování procesů není jen základní strategií sakra dobře placených advokátů tunelářů, ale je i poměrně úspěšnou metodou samozvaných ekologistů. O jejich obstrukcích by mohla být vydána učebnice.
Protahování soudů ? Platí to a vždy platilo. Kdo má peníze, ten má i právo. Soudci o sobě tvrdí, že musí být z důvodu zachování své nezávislosti, nepodplatitelnosti dobře ohodnoceni. Kde je ale jejich zodpovědnost za protahování procesů. Když se řekne, že škodu uhradí stát, kdo je to vůbec stát ? Úředník který pochybyl ? Ne, stát jsme všichni a všichni to zaplatíme . Kdo jako státní úředník si nárokuje vysoké příjmy, má dostatek možností se na riziko své funkce pojistit. Účetní, která udělá chybu , nese zodpovědnost a platí. Tak ať i zákonodárci, soudci, státní úředníci za své chyby nesou zodpovědnost v plné výši. Pak by si každý diletant rozmyslel svůj vstup do státních funkcí. Tolik případů pokus-omyl je do nebe volající.
Tak pro Kitharku bude určitě překvapení, že například protikorupční policie loni v květnu navrhla obžalovat uprchlého Krejčíře a spol. (dalších 10 lidí), vyšetřovací spis má víc než 15.000 stran bez příloh a vyšetřování trvalo 8 let.
Ovšem Kitharka a Hurvajs by takovej případ snadno a rychle dotáhli do konce do dvou let - říkalo to rádio Jerevan (vypátrat a sepsat 20 stran protokolů denně, včetně sobot a nedělí, to je přece pro takovou znalkyni systému brnkačka) :o)))
"Samozvaní", "ekologisté", pěkný husákovsko-klausovský žargón. A přirovnání samo kulhá na obě nohy. "Ekologisté" a tuneláři jsou na opačných stranách barikády. O čemž svědčí už to, že "ekologisté" vyhrávají jeden soudní proces za druhým, zatímco tuneláře musí před soudy zachraňovat Klaus.
Osmileté vyšetřování bych, Honzo, neobhajoval. I ty dva roky mi připadají zbytečně dlouhé. Aby se dařilo soudit bez průtahů, bylo by třeba zjednodušit a zpružnit příslušné zákony, zejména zajistit, aby obžalování nemohli dělat obstrukce a cílem zdržet vynesení rozsudku, a osekat řízení o nadbytečný balast. Je na min. spravedlnosti, aby zákony připravilo, takže to mají v rezortu. To měli ostatně udělat už dávno. Místo toho dělali opak, v lepším případě nedělali nic. Spisy a celá agenda by měla být výhradně v e-podobě (možná, že už je, žádný spis jsem, bohudík, dosud neviděl).
Je to pouze pohled selským rozumem. Ty tomu jistě rozumíš víc, neboť - jak všichni víme díky pp. Uksovi, Doškářovi a Danysovi - pocházíš ze soudcovského prostředí.
No já taky nic než ten selskej rozum nemám, táta zemřel před desítkami let a žádného dalšího právníka v rodě ani v Plzni nemáme.
Ale štvou mě ty knížecí rady laiků, kteří někde něco zaslechli.
Jen ještě pod čarou připomenu, že právě v minulém roce se ten vyšetřovací a justiční systém konečně po letech rozhejbal a -
Jak vidno,pravdu měl přeci jenom tykadlový řidič i plastový atentátník.Vše ostatní jsou jen bezbřehé plky.Nejhorší jsou ty knížecí rady odborníků,kteří vědí své spoza svých zenitů.
Zastřelit (omylem, nechtěně), náklady to minimalizuje a je po kecech. Tradičně (jakékoliv téma zde je vždy ve svém vyznění až tristně stejné) se objevily pojmy a jména: ekologie, Doškář, Danys, Uksa, tunely a jiné, k tomu očekávejme i známé minerály a jiné šutry, Sudety, fašisty, antifašisty, pomníky, demokraty, antikomunisty, Samkovou, Cikány atd.
Prostě krása, pokecali jsme si zase... Hydepark má takový půvab - trapný, ale náš. Pan prezident si pouze zametá před vlastním prahem, který 20 let špinil, nicméně není sám, nový pan prezident pravděpodobně (možná i po předchozí dohodě) pomůže vymést případný zbytek a to bez ohledu na předvolební rétoriku (tzv. nestátní, nezávislá, komerční média se snaží, seč síly stačí).
Koho poté znectíme, zdenohestujeme, zesměšníme, ztrapníme, aniž se alespoň na chvilku zamyslíme, zda oponent nemá v něčem kupodivu i přijatelné argumenty, něco lehce na zamyšlení a jiné než vše apriory na odsudek...?
Jak skvělé, dát si něco v tomto (výše uvedeném) smyslu do vínku letošního HP. Chápu, jsem idealista, ale i tak, sdělil jsem "nahlas"!
Jen tiše žasnu, pánové, jak tady licitujete se zastřelením "sprostého podezřelého" omylem nebo při útěku, dokonce snad z ekonomických důvodů. Profesionál v krajním případě míří na nohy, když už prchajícího nešlo zastavit jinak.
Doufám, že ani vy byste nechtěli žít v zemi, kde by policajti stříleli lidi podle vlastní úvahy. Evropa je už dnes chválabohu jinde.
Upřímně lituji, že již nemám další náboj, vážený pane Tichý! Amnestije již na další skutky neplatí, pročež Vás nechám... Nicméně bych si rád picnul!
Nyní zcela vážně! To jste vskutku i Vy myslel vážně?! To by asi byla spíše tragédie. To jste vskutku nepochopil, o co jde? Když s určitou nadsázkou komentujeme?! Současně odmítáme?!
Dobré ráno, pánové. Jsem velice potěšen, že jste si ve svých úvahách na mne opět vzpomněli. Pan Válek zde připomíná původ Jana Tichého. Jan Tichý je synem právníka, má tedy na amnestii prezidenta Klause kvalifikovanější názor. Určitě by to udělal lépe. Byl to Jan Tichý, který mne na půdě redakční rady Novoborského zpravodaje sdělil, že jeho otec nechal popravit Němku Gebrtovou. Jednání trvalo 4 hodiny a potom ji nechal pověsit. Druhý den na to, napsal dopis na ministerstvo spravedlnosti, kde žádal o zvýšené diety pro katy a zároveň žádal o zvýšený počet katů.
Jsem rád, že u nás již neexistuje trest smrti a jsem rád, že prezidenti mohou udělovat amnestie. Z diskuze vyplývá, že všichni diskutéři by to udělali lépe než pan president Klaus. Gratuluji Vám. Hodně zdraví v roce 2013 Vám přeje Vltavín.
Kdyby náhodou někdo z Vás v roce 2013, uděloval amnestii, buďte opatrní. Vzpomeňte si, jak to špatně udělali prezidenti Havel a Klaus a vzpomeňte taky na Němku Gebrtovou!
Jinak bych si rád zastřílel s panem Tichým, s barevnými náboji na běžícího střelce, a oba bychom mířili na nohy.
P.S.: Už jsem docela zvyklej, že po Kartágu a Sekalovi v zápalu Hry o kámen podle jistých pánů jsem na řadě já. A už tu propagandu po 50 měsících beru s klidem.
Smutné je, že ty kecy o tátovi tady budou strašit i po letech.
Pro nezasvěcené zůstane ale i tenhle článek:
http://www.i-noviny.cz/nazor/jeden-z-pripadu-mimoradneho-lidoveho-soudu-v-moste-1946
A taky věcná publikace PhDr. Ivany Rapavé.
Vraťme se k tématu - Amnestovaný v pátek v Ostrově na karlovarsku okradl 90ti letou ženu a ještě ji zbil.Vykládejte pak té paní,že to byl jen drobný kriminálník,že jiní kradou mnohem víc.
Na moji otázku, zda bojoval někdo z vašich předků za války proti Němcům, jste tenkrát odpověděl:" Můj táta nechal v roce 1946 popravit Němku Gebrtovou."Podle kritérii jedné paní doktorky a také její dcery,se váš otec stal protifašistickým bojovníkem. Z těchto důvodů žádal o zvýšený počet katů, předběhl dobu a stal se prognostikem. Kati zůstali, soudci se občas vyměnili.
Prezidentská amnestie pomohla i násilníkovi Milanu Kotlárovi,který zaútočil na místostarostku Albrechtic.V minulém roce na podzim jí nafackoval a napadl i jejího manžela.Důvod? Obvyklý,jak to u cikánů bývá - peníze.
Nechápu, proč mi posílají petici proti vyhlášení amnestie ti, kteří ve svobodných volbách volili ty, kteří si vybrali a to i opakovaně za presidenta toho , proti kterému se zdvíhá taková vlna nevole.
Hlídejte si svá auta, zamykejte si domy , chalupy, chaty. Hlídejte si své ženy, děti a seniory.
Užívejte si radosti z toho, že pan Kalousek na chvilku něco ušetřil, protože opět náklady byly přeneseny na občany. Hlavně , že je mír.
Pro Dark Side. Jednou větou nelze ze sebe shodit spoluzodpovědnost. Komunisti nejsou sami ve sněmovně. Ale kdo jim pomohl v posledních volbách ? Čí je to zásluha, že jejich akcie bohužel stále stoupají ?
Komunální exoti na sebe nedali dlouho čekat....jak na Nový rok,tak po celý rok.Každá lež je dobrá.
Mimochodem řeč poslance Bláhy k retribučnímu soudnictví jasně dokazuje,že případ Němky Gebrtové,který jim tak leží na srdci,nebyl ojedinělý a ten kat byl především autor právní normy E.Beneš.Udání s následkem smrti udaného se totiž trestalo smrtí.
...Vy víte, že byly mnohdy různé rodinné rozmíšky, nenávist atd., třeba u nějakých negramotných lidí, kteří z nějaké osobní příčiny udávali nebo jenom udáním vyhrožovali a byli pak odsouzeni na řadu let do těžkého žaláře, a když dokonce některý takový člověk měl to neštěstí, že dostal do koncentračního tábora někoho, kdo tam třeba zemřel na tyfus nebo úplavici, dostal pak po případě i trest smrti proto, že zavinil smrt onoho člověka...
Já jsem si vždycky naivně myslel, že Němku Gebrtovou odsoudil k trestu smrti, soudce Jan Tichý. Kati po té vykonali rozsudek.Nejde mně do hlavy, proč mi pak učitel Jan Tichý říkal, že jeho táta, soudce Miloslav Tichý, odsoudil k trestu smrti oběšením Němku Gebrtovou.
A už vůbec mi nejde do hlavy ten požadavek na zvýšený počet katů. Šlo zřejmě o projev snaživosti a píle apod.. Jan Tichý vždy vtipně připomíná:" Něco to napovídá".
Bylo by zajimavé zjistit, kolik bylo takových žádostí na ministerstvo spravedlnosti zasláno. Já se domnívám, po zkušenosti z komunální politiky, že na MS byla zaslána pouze jedna žádost na zvýšený počet katů.
Miloš Zeman vždy říkal, padni, komu padni. Asi proto má tak vysoké preference!
Zastupitel Vltavín trpí pokročilou poruchou paměti - nebo už zase sprostě lže:
Anna Gebertová byla uznána vinnou a jednomyslně odsouzena k trestu smrti. (Předseda soudu M. Tichý, veřejný žalobce Kraus, obhájce ex offo JUDr. Zima, SOUDCI Z LIDU byli V. Šrůta, A. Ješátko, M. Rössler a A. Raisig.)
Mimořádné lidové soudy byly zřízeny Dekretem presidenta republiky 16/1945 Sb. z 19. 6. 1945 o potrestání nacistických zločinců, zrádců a jejich pomahačů a o mimořádných lidových soudech. Dekret stanoví mj. trest smrti za UDAVAČSTVÍ S NÁSLEDKEM SMRTI, ministr spravedlnosti jmenuje PĚTIČLENNÝ SENÁT, při hlasování o vině a trestu hlasují nejdříve soudci z lidu, opravné prostředky nejsou možné, žádost o milost nemá odkladný účinek, trest smrti se vykoná DO DVOU HODIN po vyhlášení rozsudku, na žádost odsouzeného může být tato lhůta nejvýš o hodinu prodloužena.
Tak to rozhodl prezident Beneš - a VŠICHNI šéfové Mimořádných lidových soudů museli naplnění dekretu zajistit.
Posuďte, prosím, pane Tichý, co jsem já ve svých předešlých příspěvcích napsal a na co vy mně odpovídáte. Nezlobte se, ale skutečně začínáte být mimo. Zkuste odpovědět na neodpovězené otázky, proč váš otec JUDr. Miloslav Tichý žádal o zvýšený počet katů a zvýšený diety pro katy.
. Byl to Jan Tichý, který mne na půdě redakční rady Novoborského zpravodaje sdělil, že jeho otec nechal popravit Němku Gebrtovou. Jednání trvalo 4 hodiny a potom ji nechal pověsit. Druhý den na to, napsal dopis na ministerstvo spravedlnosti, kde žádal o zvýšené diety pro katy a zároveň žádal o zvýšený počet katů
Na moji otázku, zda bojoval někdo z vašich předků za války proti Němcům, jste tenkrát odpověděl:" Můj táta nechal v roce 1946 popravit Němku Gebrtovou."Podle kritérii jedné paní doktorky a také její dcery,se váš otec stal protifašistickým bojovníkem. Z těchto důvodů žádal o zvýšený počet katů, předběhl dobu a stal se prognostikem. Kati zůstali, soudci se občas vyměnili.
Já jsem si vždycky naivně myslel, že Němku Gebrtovou odsoudil k trestu smrti, soudce Jan Tichý. Kati po té vykonali rozsudek.Nejde mně do hlavy, proč mi pak učitel Jan Tichý říkal, že jeho táta, soudce JUDr. Miloslav Tichý, odsoudil k trestu smrti oběšením Němku Gebrtovou.
A už vůbec mi nejde do hlavy ten požadavek na zvýšený počet katů. Šlo zřejmě o projev snaživosti a píle apod.. Jan Tichý vždy vtipně připomíná:" Něco to napovídá".
Bylo by zajimavé zjistit, kolik bylo takových žádostí na ministerstvo spravedlnosti zasláno. Já se domnívám, po zkušenosti z komunální politiky, že na MS byla zaslána pouze jedna žádost na zvýšený počet katů.
Miloš Zeman vždy říkal, padni, komu padni. Asi proto má tak vysoké preference!
ten Beneš to musel být docely borec, něco mezi Supermanem a Chuckem Norrisem :-)
Co všechno stihnul dokázat za svůj život. A co vše zavinil, to málokdo za jeden život dokáže. Všechno zlé v první půli minulého století vlastně zavinil Beneš, jen tak rychle a zhlavy mně napadá:
- prohrál legionářské peníze v kasinu,
- pak šel sestřelit Štefánika,
- střelba se mu zalíbila a tak v březnu 1919 zase střílel do pokojných Němců
- za první republiky terorizoval všechny jiné národy a národnosti kromě Čechů,
- na podzim 38 nás zradil a obětoval Němcům,
- za války se samozval opět prezidentem, asi aby mohl dál škodit,
- ještě za války nás stihnul zaprodal sovětům,
- pak se zase vrátil ke své oblíbené zábavě - vyháněl a vraždil nebohé československé Němce
- a nakonec nás daroval komunistům.
A kromě toho si psal ty dekrety, třeba i ten zmiňovaný o soudech, kdo z nás by si uměl psát degrety?
No na to,že byl E.Beneš 30let ve vrcholné politice,tak to nějaký horentní výkon nebyl.Ještě abychom zůstali u tematu Amnestie.
Svým podpisem pod zákon č. 115/1946 Sb., omilostnil jako spravedlivou odplatu minimálně 20tis vražd. Omilostněny byly masové vraždy řadových Němců, kteří se ničím zvláštním neprovinili, vraždy malých dětí, znásilňování německých žen, mučení, krádeže a uchvácení majetku, braní a popravy rukojmích..
/Tomáš Staněk . „Poválečné „excesy“ v českých zemích v roce 1945 a jejich vyšetřování /
No co mu zbývalo ,když neustále vyzýval k likvidaci a vylikvidování Němců.
Nejlépe to vystihl poslanec Rozehnal....spravedlivému trestu, nevěří prostě z obavy, aby nebylo způsobeno zase další příkoří nebo nebylo pokračováno v dalším příkoří, jehož porevoluční doba napáchala tolik, že je bylo nutno zahlazovati i zvláštním zákonem č. 115/1946 Sb., který českému národu dělá velmi špatnou čest,
Spíš než Supermana mi připadá Spidermana,který se neobratně zaplétal do sítí,které sám neustále spřádal.
Není mi jasné, pane Doškáři, proč zde zmiňujete případ pí Gebrtové. Řízení v jejím případě nepřekročilo dobu osmi let, a navíc byla sazba vyšší než deset let, takže se na ni nevztahuje amnestie pana prezidenta Klause. Protože byste se na rozdíl od komunistů nepochybně nesnížil k tomu, abyste potomka kádroval za činy jeho otce, napadá mne jediné možné vysvětlení, a to, že jste chtěl ocenit rozhodné a zákonné počínání soudce Tichého, a tím zalichotit jeho synovi Janu Tichému.
Vážený pane Válku, amnestii, ani volbu prezidenta nemohu ovlivnit. Můj hlas o prezidentovi nerozhodne a i kdybych nešel volit vyhraje jeden z mých dvou kandidátů.
Vy jste mne 4.1. 2013 nepřímo vyzval, abych případ paní Gebrtové ( Gebertové), nic netušícím čtenářům znovu osvětlil. Ve svém příspěvku říkáte…. Ty (říkáte J.Tichému) tomu jistě rozumíš víc, neboť - jak všichni víme díky pp. Uksovi, Doškářovi a Danysovi - pocházíš ze soudcovského prostředí.
Jan Tichý na to:“No já taky nic než ten selskej rozum nemám, táta zemřel před desítkami let a žádného dalšího právníka v rodě ani v Plzni nemáme.“ ( zaplať Pán Bůh poznámka JD).
Ale štvou mě ty knížecí rady laiků, kteří někde něco zaslechli.
Jen ještě pod čarou připomenu, že právě v minulém roce se ten vyšetřovací a justiční systém konečně po letech rozhejbal.
Nezlobte se na mne, bylo třeba připomenout odbornost vzdělaného soudce Miloslava Tichého, proti knížecím radám laiků, kteří někde něco zaslechli( jak je to podobné, výsledkům historického bádání Jana Tichého). Chtěl jsem jenom připomenout, že jablko nepadá daleko od stromu, nebo“ posudetsky“: „ Jakej strom, takový japky.“
Úplně to nejzávažnější je, že Jan Tichý chce svým vlezlým chováním napravit chyby svého otce Miloslava Tichého, který nechal pověsit nevinnou Annu Gebrtovou a úplně nesmyslně žádal zvýšený počet katů ve svém obvodu.
Infantilní Beran alias německý čtenář Uwe Müller :o)))
Doufám,že v dalším kole přijdou pánové s poznatky na tema...České protektorátní četnictvo v řadách nacistických bezpečnostních složek.
Velice zajímavé tema.Ale tady se snad bavíme o Amnestii V.Klause !!!
Jeden z recenzentů Hry o kámen napsal,že páni antipomníkáři pokračují ve Druhé světové válce jinými prostředky.
Pánové hrajte si na písečku www.Lidice a nechte nás tu na pokoji diskutovat o tom,co nás zajímá.Skutečně nejsme debilové,aby nám nestačilo přečíst si něco jednou.
Téma založila "Kitharka" a evidentně k amnestii. Paní Gebertové se toto patrně netýká, její spis jsem nečetl, stejně tak spisy jiných... Zainteresovaní pánové by se měli sejít osobně někde na jiném, vhodnějším místě, zde to diskusi ničí. Stejně tak je volbě prezidenta věnováno samostatné téma.
K amnestii jsem se již zde vyslovil, názor neměním, neztotožňuji se. Prohlášení a osobité komentáře "hradních šašků" výhrady k amnestii rozhodně nemírní. Nerad se opakuji, ale bude-li nástupcem Václava jeho kamarád Miloš, tak případné zbytky smetí odpovědně vymete...
Dokonce již i někteří z amnestovaných nemají z amnestie radost. Nečekaně jsou tzv. na ulici, bez zázemí, práce, nezbytných prostředků atd. O to větší šance na brzký návrat...
Stížnosti od prostého lidu až po ústavní činitele se množí, samosprávné orgány a školy (co Ty k tomu Jiří W. jako dlouholetý pedagog?) snímají císaře ze zdí. Císař se cítí uražen a nepochybuje, že časem hloupý lid správnost jeho konání pochopí.
A život jde dál, chleba stojí zase více, ale máme se lépe neb je chléb s masem, zatím sice myším... Apropó, myška v bochníku chleba byla místo tečky, případné téma si založte samostatně!
Tak virtuální "Uwe Beran" chronicky nespí a moudré rady pana Šádka nečte. Ať napíše do Loun (ale radši na MěÚ, aby to došlo!!!) a pak nám řekne, jak pochodil :o)))
Pane Šádku, smysl těch útoků je, aby aspoň nějaké kádrovácké bláto na mně ulpělo - a to by slušná debata někde u stolu nesplnila. Kromě toho si UB uchová anonymitu, to mu vyhovuje. Odkryté hledí není jeho šálek čaje, jak říkáme my anglofilové...
Už dlouho zvažuju, že ho požádám, aby mi prozradil, v které ulici a čísle najdu jeho jméno u vchodu (můj mail určitě má). Já zazvoním, on mi zamává z okna občankou - a hned zas půjdu. Ale to je jen hypotéza.
Znovu a možná již po několikáté se všem znalým omlouvám, že ty nekonečné slovní přestřelky až napadání za hranou všeho slušného (pomníky, Sudety, popravy atd. atd.), nechápu, neznám, neumím, navíc nejsem zcela jistě jediný, koho irituje, že to jako rakovina metastázuje snad do všech jiných témat.
Nikoho nehájím, nikoho neviním, ale jsem přesvědčen, že zde diskutující jsou plnoletí, snad i svéprávní, tak proč se cpou všude a zejména tam, kam nepatří a nikdo o jejich myšlenky u daného téma nemá zájem!? Nechte si prosím, vážení, svoje téma u sebe, neotravujte neustále a neničte ta jiná. Vřele děkuji!
Vezmu-li v potaz současné prasárny (sorry) a aktuální situaci v ČR, tak vskutku nechápu tu urputnou zaujatost dobou (ano, složitou a diskutabilní), kdy většina ze zde zainteresovaných diskutujích nosila pleny či nedohlédla občanského průkazu!
Nicméně, nerad, nechtěně, ale s určitou povinností, dodávám, že dehonestovat někdo mého otce (hry kolem Tichých nevyjímaje), tak zapomenu na slušné vychování, a to bez ohledu na misku vah. Až po mimořádně dlouhém a velice bolestivém umírání svého vlastního otce, jsem zjistil určitá (utajovaná) fakta, které jsem za jeho života neznal. V dnešní rétorice by byl nejméně na státní ocenění, byť by ho odmítl. Pročež si o mnohých současných tzv. osobnostech, respektive parazitech, regionálních či celostátních, nedělám iluize...
Dnešní prohlášení Václava Klause k amnestiím pokládám za tragické. Ten pán vskutku žije mimo veškerou realitu. Případně vědomě a cíleně lže. Takový prezident, to je pro mě velice smutné...
Mám několik typů na prezidentské kandidáty, osobnosti, které předčí každého z oficiálních kandidátů. Žel nekandidují, nedivím se jim... Mezi nimi je i předseda Ústavního soudu ČR.
Včera podle mého názoru naprosto exaktně se vyjádřil k amnestiím (ještě tvrději nedávná místopředsedkyně ÚS). Od slov o mimořádném diletantismu až po odůvodnění, ze kterých je naprosto jednoznačné a zřejmé (pominu právní slovník a tradiční slušnost pana Rychetského), že pan prezident a pan premiér vykládají prokazatelné nepravdy (čili lžou) a poškozují stát a občany...
Nechci jako jiní mluvit o vlastizradě, ale pravděpodobně, pokud nebyli nechtěně neomluvitelně zmanipulovaní, tak byli cíleně a vědomě zkorumpovaní, případně nejsou duševně v pořádku! V tom stavu zastávat nejvyšší ústavní funkce je na pováženou...
Ono je to stále ve hvězdách. Jan Tichý jednou uvádí jako svého otce Miloslava Tichého a jednou Miroslava.
Poslední foto, zveřejněné letos, z novin minulého století, uvádí jméno Miroslav, takže to bude asi Miroslav.Navíc je mu Jan Tichý podoben. Bude to Miroslav. Možná, že nám to Jan Tichý z nějakých důvodů kryje.
Dlouho jste mlčel. A na amnestii, jste se odvolával někde nahoře a vzpomínal jste i na vašeho otce,viz níže. Pane Tichý, není vám zima?
4. Leden 2013 - 16:45 | Jan Tichý
No já taky nic než ten selskej rozum nemám, táta zemřel před desítkami let a žádného dalšího právníka v rodě ani v Plzni nemáme.
Ale štvou mě ty knížecí rady laiků, kteří někde něco zaslechli.
Jen ještě pod čarou připomenu, že právě v minulém roce se ten vyšetřovací a justiční systém konečně po letech rozhejbal a -
Komentáře
Re: Amnestie udělená Václavem Klausem
2. Leden 2013 - 13:06 | Jitule
Co jiného se dalo od toho pána čekat. Výsměch a facka do tváře poctivých občanů. policistů a soudců. Jo, každý si pod slovem demokracie představujeme něco jiného.
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
2. Leden 2013 - 13:40 | Petr Stary
Měli bychom měřit všem prezidentům v naší historii stejně, Klaus není první. Tresty bych naopak zpřísnil, žádná televize a podobné radosti zločinců.
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
2. Leden 2013 - 17:02 | Kafka
Proti amnestii úplně z principu nic nemám, ale když si představím soudce Berku, jak se mu vyplácí plat za posledních osm let a jak je opět ve funkci...
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
2. Leden 2013 - 17:31 | barta
Teď jsem četl seznam kauz, které dozoruje Bradáčová (http://www.novinky.cz/domaci/289151-bradacova-stihani-se-zastavi-u-trina...). To ten prezident, co není můj prezident, šmahem odpískal případy, ve kterých státu utíkaly miliardy. Jak do politiky vstoupil, tak z ní odchází. Zhasne se, každý si urve, na co přijde, a pak se rozsvítí a jede se dál.
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
2. Leden 2013 - 18:05 | Of the Moon
Sakra a já jsem byl dnes tak poctivej!
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
3. Leden 2013 - 10:48 | Jitule
Potěšil jste mě, protože já také musela vydržel celé ty roky vlády Klause bez presidenta. Nebyl to můj president. Jeden by nevěřil, co může takový člověk za sebou zanechat za spoušť. Má kliku, že jsme národem mírumilovným, dá se i říci jsme jako ovce.
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
3. Leden 2013 - 11:23 | Hudec
No já nevím, já bych spíše řekl, jaký národ, takový prezident. Nakresli lehce přehnanou karikaturu malého Čecháčka (vyskytují se i tady na i-novinách) a vyděšeně zíráš - na Klause. Ono není náhodou, že tak dlouho vedl žebříčky popularity.
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
3. Leden 2013 - 11:55 | Jitule
Vzpomínám na stádo ztzv. Klausovek, kterým stačilo, když si dotyčný vzal novou lepší a ještě lepší kravatu. Kdyby se ale pan president choval podle toho, co si přeje národ, tak by ta zvěrstva nikdy neudělal. On na ten národ nikdy moc nedal. Měl svou kolej a po ní jel. To, že se mu podařilo obalamutit svým šarmem občany, bohužel i vysokoškolsky vzdělané mě vždy překvapilo. Hlavně , že je mír.
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
3. Leden 2013 - 12:14 | Of the Moon
Lidičky,buďte rádi,že máme tak sluníčkového presidenta a otevřete mu svá srdíčka.Pavlu Vondroušovi ani Romanu Smetanovi sice amnestii nedal,ale rozvětvenému klanu Stojků ano.Těm se vrátí příbuzní z Rapotic.Světlé nad Sázavou a Kuřimi.
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
3. Leden 2013 - 13:10 | Hudec
Stojka zase něco brzy čmajzne a do arestu se vrátí. Horší je, že tam zřejmě nepůjde třeba konkurzní soudce Berka, který nadělal škody za miliardy, položil řadu podniků, aby se jeho gang napásl na konkurzní podstatě, a mimo jiné tak spousty lidí připravil o zaměstnání a o živobytí. A navrch mu možná budeme muset z našich daní doplatit soudcovský plat za 8 let!!! A že takových miliardářských berků je! Co je proti tomu břídil Stojka se škodou za pár stovek?
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
3. Leden 2013 - 14:20 | Of the Moon
Až vám bude Stojka tahat ze šrajtofle penízky a navíc vám jednu pořádnou vrazí,budete mluvit jinak.Až bude Stojka nad ránem hlučně oslavovat a vy půjdete do roboty nevyspalý,utěšte se Rázlovou,Pitrem a Berkou.Chápete co tím chci říct?
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
3. Leden 2013 - 14:26 | Radosta
Je zajímavé, jak mnohé irituje amnestování soudce Berky. Že ta kauza se táhne již od r. 2003, že rozsudek vynesený v roce 2010 po odvolání odsouzených po více než roce nejvyšší soud vrátil vrchnímu soudu, který až vloni rozsudek zrušil a případ se znovu vrátil krajskému soudu, to je zřejmě v naší soudní praxi obvyklé a to Jituli netrápí. A obvyklé je, že za to, že Berka již dávno nesedí, může Klaus. Až Stojka zase čórne babce kabelku s penězi na nákup brambor, to budou soudy jednat rychle. Aby náhodou Stojkovi nežalovali český stát ve Štrasburku za porušení práva na rychlý a spravedlivý proces. Mimochodem, co říkáte tomu, že Kičurovci, kteří podřízli před více jak 14-ti lety českolipského taxíkáře Václava R. stále ještě nesedí. Odsouzeni v r. 2000, vrchní soud rozsudek zrušil a obžalovaní se od té doby nesešli u soudu, aby mohli být souzeni.
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
3. Leden 2013 - 17:22 | Of the Moon
Někteří ještě ani nejsou venku a jiní se už zase vracejí.Nějak se panu Klausovi ta amnestie nedaří.
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
3. Leden 2013 - 18:53 | Hudec
Ale to s těmi různými Stojky tu opakujete pořád. Už celá léta. Nic nového. Jen tím odvádíte pozornost od skutečných zločinců poukazováním na drobnou kriminalitu lidí na samém dně společnosti. Stojkové tu byli, jsou a budou. A jak jsem řekl, za chvilku zas budou v lochu, odkud je právě vyklausovali. Ale ti miliardoví tuneláři, to je novum a skutečné nebezpečí pro celou společnost. Opravdu nevím, jestli si to jen neuvědomujete a nebo jestli máte na tom odvádění pozornosti nějaký zvláštní zájem.
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
3. Leden 2013 - 19:19 | Of the Moon
Vy mi jen nerozumíte.Já s vámi souhlasím.Jenom podotýkám,že od těch drobných kriminálníků nám hrozí často konkrétní nebezpečí.Člověče,vy se v tom moc vrtáte,ale ta pravda je zřejmá.Trochu zatlačte.
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
3. Leden 2013 - 19:33 | Of the Moon
U PSYCHIATRA -
NahoruPane doktore,mám problém.Vždycky když si lehnu do postele,mám pocit,že pod ní někdo je.Když vlezu pod postel,zdá se mi,že je někdo na posteli.Musíte mi pomoct,nebo se z toho zcvoknu.
-No,když budete pravidelně dvakrát týdně docházet na terapii,mohli bychom to do půl roku zvládnout.
-A kolik ta terapie stojí?
-Třista za návštěvu.
-Tak to si budu muset ještě rozmyslet.
--Chlap odejde a už se neukáže.Za půl roku ho doktor potká na ulici a ptá se: "Člověče proč jste tenkrát už nepřišel?"
-Za takový peníze? Hospodskej od Lípy mě vyléčil za stovku!
-To není možné! Jak to udělal?
-Řekl mi,abych uřezal nohy u postele...
Re: Amnestie udělená Václavem Klausem
3. Leden 2013 - 20:00 | Hudec
Konkrétní nebezpečí hrozí od obojích. Akorát že u těch tunelářů není tak na první pohled zjevné. Takže je spousta lidí podceňuje. Třeba pomůže pohádka. Velká loupežnická od Karla Čapka. Mladý Lotrando se v klášteře trápí, že nebude moci splnit slib, že bude pokračovat v loupežnickém řemesle svého tatíka. Převor mu poradí, jak možno lidi olupovat, aniž by na ně musel číhat za bukem s bambitkou v ruce, aniž by musel riskovat tvrdý trest. Hodně současných lotrandů se z toho s velkým prospěchem pro sebe poučilo. Jen troubové a ňumové zůstali u kapsářství a krádeží starého železa za pár korun.
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
3. Leden 2013 - 20:07 | moldavit
Tři kamarádi. Tak ti přijdu domu a žena koupila manželské postele z kanadského javoru...
NahoruTak to já přijdu domů a jsou tam postele z jávského mahagonu...
No já přijdu domů a v posteli chlap z České Lípy
Re: Amnestie udělená Václavem Klausem
3. Leden 2013 - 20:21 | Of the Moon
:-))
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
3. Leden 2013 - 22:03 | Radosta
Nevím, jestli je tu někdo, kdo by těm miliardovým tunelářům nepřál tvrdé tresty. Problém je ale v tom, že za těch více jak 8 let je naše soudní mašinérie nebyla schopna poslat do vězení. A pochybuji, že i kdyby nebylo té amnestie, že by se tam v brzké době dostali. Teď se najednou poukazuje na to, že uniknou trestu. Proč média a "významné osobnosti" tak intenzivně nemasírovali veřejnost před amnestií. Nebýt amnestie, tak by řada těch kauz časem upadla do zapomnění. Tam bych viděl to odvedení pozornosti.
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
4. Leden 2013 - 7:14 | Hudec
Že mašinérie nebyla schopna? Bodejť by byla, když protahování procesů je základní strategií sakra dobře placených advokátů tunelářů. To je u bohatých lumpů v systému demokratického soudnictví naprosto obvyklé. Takže od Klause jen záminka. Nečekal jsem, že by někdo mohl tak naivně naletět na takový "argument."
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
4. Leden 2013 - 8:23 | kitharka
Ano, systém jako takový je špatný, všechny procesy trvají zbytečně dlouho, protahují se.. Včera zrovna říkali ve zprávách na ČT, že by nebylo od věci, kdyby se třeba stanovilo, že pokud se do dvou let od začátku řešení případu nic nedotáhne do konce, budou obžalovaní volní.. To by se najednou asi přestalo něco řešit osm let bez jakéhokoliv výsledku..
NahoruNicméně k amnestii jako takové.. Náš pan prezident nám právě předvedl, že např. neplatit alimenty je naprosto v pořádku.. že vytunelovat miliardy je také naprosto v pořádku.. No není to skvělé? Je to skvělé!!! : (((
Re: Amnestie udělená Václavem Klausem
4. Leden 2013 - 9:15 | Radosta
Účelové protahování procesů není jen základní strategií sakra dobře placených advokátů tunelářů, ale je i poměrně úspěšnou metodou samozvaných ekologistů. O jejich obstrukcích by mohla být vydána učebnice.
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
4. Leden 2013 - 10:37 | Jitule
Protahování soudů ? Platí to a vždy platilo. Kdo má peníze, ten má i právo. Soudci o sobě tvrdí, že musí být z důvodu zachování své nezávislosti, nepodplatitelnosti dobře ohodnoceni. Kde je ale jejich zodpovědnost za protahování procesů. Když se řekne, že škodu uhradí stát, kdo je to vůbec stát ? Úředník který pochybyl ? Ne, stát jsme všichni a všichni to zaplatíme . Kdo jako státní úředník si nárokuje vysoké příjmy, má dostatek možností se na riziko své funkce pojistit. Účetní, která udělá chybu , nese zodpovědnost a platí. Tak ať i zákonodárci, soudci, státní úředníci za své chyby nesou zodpovědnost v plné výši. Pak by si každý diletant rozmyslel svůj vstup do státních funkcí. Tolik případů pokus-omyl je do nebe volající.
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
4. Leden 2013 - 12:10 | Jan Tichý
Tak pro Kitharku bude určitě překvapení, že například protikorupční policie loni v květnu navrhla obžalovat uprchlého Krejčíře a spol. (dalších 10 lidí), vyšetřovací spis má víc než 15.000 stran bez příloh a vyšetřování trvalo 8 let.
Ovšem Kitharka a Hurvajs by takovej případ snadno a rychle dotáhli do konce do dvou let - říkalo to rádio Jerevan (vypátrat a sepsat 20 stran protokolů denně, včetně sobot a nedělí, to je přece pro takovou znalkyni systému brnkačka) :o)))
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
4. Leden 2013 - 12:22 | barta
Lepší bylo ho zastřelit při útěku. Protokol by měl pár stránek :o)
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
4. Leden 2013 - 14:41 | Hudec
"Samozvaní", "ekologisté", pěkný husákovsko-klausovský žargón. A přirovnání samo kulhá na obě nohy. "Ekologisté" a tuneláři jsou na opačných stranách barikády. O čemž svědčí už to, že "ekologisté" vyhrávají jeden soudní proces za druhým, zatímco tuneláře musí před soudy zachraňovat Klaus.
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
4. Leden 2013 - 15:18 | Otakar Válek
Osmileté vyšetřování bych, Honzo, neobhajoval. I ty dva roky mi připadají zbytečně dlouhé. Aby se dařilo soudit bez průtahů, bylo by třeba zjednodušit a zpružnit příslušné zákony, zejména zajistit, aby obžalování nemohli dělat obstrukce a cílem zdržet vynesení rozsudku, a osekat řízení o nadbytečný balast. Je na min. spravedlnosti, aby zákony připravilo, takže to mají v rezortu. To měli ostatně udělat už dávno. Místo toho dělali opak, v lepším případě nedělali nic. Spisy a celá agenda by měla být výhradně v e-podobě (možná, že už je, žádný spis jsem, bohudík, dosud neviděl).
NahoruJe to pouze pohled selským rozumem. Ty tomu jistě rozumíš víc, neboť - jak všichni víme díky pp. Uksovi, Doškářovi a Danysovi - pocházíš ze soudcovského prostředí.
Re: Amnestie udělená Václavem Klausem
4. Leden 2013 - 17:45 | Jan Tichý
No já taky nic než ten selskej rozum nemám, táta zemřel před desítkami let a žádného dalšího právníka v rodě ani v Plzni nemáme.
Ale štvou mě ty knížecí rady laiků, kteří někde něco zaslechli.
Jen ještě pod čarou připomenu, že právě v minulém roce se ten vyšetřovací a justiční systém konečně po letech rozhejbal a -
Novinka - petice:
Nahoruhttp://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Petice-Nesouhlasime-s-Klausovou-amnestii-258555
Re: Amnestie udělená Václavem Klausem
4. Leden 2013 - 18:40 | Of the Moon
Jak vidno,pravdu měl přeci jenom tykadlový řidič i plastový atentátník.Vše ostatní jsou jen bezbřehé plky.Nejhorší jsou ty knížecí rady odborníků,kteří vědí své spoza svých zenitů.
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
4. Leden 2013 - 22:35 | Lubomír Šádek
Můj názor - dtto jako u pana MB 11:22!
Zastřelit (omylem, nechtěně), náklady to minimalizuje a je po kecech. Tradičně (jakékoliv téma zde je vždy ve svém vyznění až tristně stejné) se objevily pojmy a jména: ekologie, Doškář, Danys, Uksa, tunely a jiné, k tomu očekávejme i známé minerály a jiné šutry, Sudety, fašisty, antifašisty, pomníky, demokraty, antikomunisty, Samkovou, Cikány atd.
Prostě krása, pokecali jsme si zase... Hydepark má takový půvab - trapný, ale náš. Pan prezident si pouze zametá před vlastním prahem, který 20 let špinil, nicméně není sám, nový pan prezident pravděpodobně (možná i po předchozí dohodě) pomůže vymést případný zbytek a to bez ohledu na předvolební rétoriku (tzv. nestátní, nezávislá, komerční média se snaží, seč síly stačí).
Koho poté znectíme, zdenohestujeme, zesměšníme, ztrapníme, aniž se alespoň na chvilku zamyslíme, zda oponent nemá v něčem kupodivu i přijatelné argumenty, něco lehce na zamyšlení a jiné než vše apriory na odsudek...?
Jak skvělé, dát si něco v tomto (výše uvedeném) smyslu do vínku letošního HP. Chápu, jsem idealista, ale i tak, sdělil jsem "nahlas"!
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
5. Leden 2013 - 0:21 | Jan Tichý
Jen tiše žasnu, pánové, jak tady licitujete se zastřelením "sprostého podezřelého" omylem nebo při útěku, dokonce snad z ekonomických důvodů. Profesionál v krajním případě míří na nohy, když už prchajícího nešlo zastavit jinak.
NahoruDoufám, že ani vy byste nechtěli žít v zemi, kde by policajti stříleli lidi podle vlastní úvahy. Evropa je už dnes chválabohu jinde.
Re: Amnestie udělená Václavem Klausem
5. Leden 2013 - 2:28 | Lubomír Šádek
Upřímně lituji, že již nemám další náboj, vážený pane Tichý! Amnestije již na další skutky neplatí, pročež Vás nechám... Nicméně bych si rád picnul!
NahoruNyní zcela vážně! To jste vskutku i Vy myslel vážně?! To by asi byla spíše tragédie. To jste vskutku nepochopil, o co jde? Když s určitou nadsázkou komentujeme?! Současně odmítáme?!
Re: Amnestie udělená Václavem Klausem
5. Leden 2013 - 14:24 | Josef Doškář
Dobré ráno, pánové. Jsem velice potěšen, že jste si ve svých úvahách na mne opět vzpomněli. Pan Válek zde připomíná původ Jana Tichého. Jan Tichý je synem právníka, má tedy na amnestii prezidenta Klause kvalifikovanější názor. Určitě by to udělal lépe. Byl to Jan Tichý, který mne na půdě redakční rady Novoborského zpravodaje sdělil, že jeho otec nechal popravit Němku Gebrtovou. Jednání trvalo 4 hodiny a potom ji nechal pověsit. Druhý den na to, napsal dopis na ministerstvo spravedlnosti, kde žádal o zvýšené diety pro katy a zároveň žádal o zvýšený počet katů.
Jsem rád, že u nás již neexistuje trest smrti a jsem rád, že prezidenti mohou udělovat amnestie. Z diskuze vyplývá, že všichni diskutéři by to udělali lépe než pan president Klaus. Gratuluji Vám. Hodně zdraví v roce 2013 Vám přeje Vltavín.
Kdyby náhodou někdo z Vás v roce 2013, uděloval amnestii, buďte opatrní. Vzpomeňte si, jak to špatně udělali prezidenti Havel a Klaus a vzpomeňte taky na Němku Gebrtovou!
Jinak bych si rád zastřílel s panem Tichým, s barevnými náboji na běžícího střelce, a oba bychom mířili na nohy.
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
5. Leden 2013 - 16:23 | Jan Tichý
Viz Cimrman: neschopnost myšlenku opustit...
P.S.: Už jsem docela zvyklej, že po Kartágu a Sekalovi v zápalu Hry o kámen podle jistých pánů jsem na řadě já. A už tu propagandu po 50 měsících beru s klidem.
NahoruSmutné je, že ty kecy o tátovi tady budou strašit i po letech.
Pro nezasvěcené zůstane ale i tenhle článek:
http://www.i-noviny.cz/nazor/jeden-z-pripadu-mimoradneho-lidoveho-soudu-v-moste-1946
A taky věcná publikace PhDr. Ivany Rapavé.
Re: Amnestie udělená Václavem Klausem
5. Leden 2013 - 17:11 | Of the Moon
Vraťme se k tématu - Amnestovaný v pátek v Ostrově na karlovarsku okradl 90ti letou ženu a ještě ji zbil.Vykládejte pak té paní,že to byl jen drobný kriminálník,že jiní kradou mnohem víc.
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
5. Leden 2013 - 17:41 | Josef Doškář
Na moji otázku, zda bojoval někdo z vašich předků za války proti Němcům, jste tenkrát odpověděl:" Můj táta nechal v roce 1946 popravit Němku Gebrtovou."Podle kritérii jedné paní doktorky a také její dcery,se váš otec stal protifašistickým bojovníkem. Z těchto důvodů žádal o zvýšený počet katů, předběhl dobu a stal se prognostikem. Kati zůstali, soudci se občas vyměnili.
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
5. Leden 2013 - 17:41 | Of the Moon
Prezidentská amnestie pomohla i násilníkovi Milanu Kotlárovi,který zaútočil na místostarostku Albrechtic.V minulém roce na podzim jí nafackoval a napadl i jejího manžela.Důvod? Obvyklý,jak to u cikánů bývá - peníze.
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
5. Leden 2013 - 18:13 | Jitule
Nechápu, proč mi posílají petici proti vyhlášení amnestie ti, kteří ve svobodných volbách volili ty, kteří si vybrali a to i opakovaně za presidenta toho , proti kterému se zdvíhá taková vlna nevole.
NahoruHlídejte si svá auta, zamykejte si domy , chalupy, chaty. Hlídejte si své ženy, děti a seniory.
Užívejte si radosti z toho, že pan Kalousek na chvilku něco ušetřil, protože opět náklady byly přeneseny na občany. Hlavně , že je mír.
Re: Amnestie udělená Václavem Klausem
5. Leden 2013 - 19:01 | Of the Moon
Hlavně že nám nevládnou komunisti
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
5. Leden 2013 - 19:53 | Jitule
Pro Dark Side. Jednou větou nelze ze sebe shodit spoluzodpovědnost. Komunisti nejsou sami ve sněmovně. Ale kdo jim pomohl v posledních volbách ? Čí je to zásluha, že jejich akcie bohužel stále stoupají ?
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
5. Leden 2013 - 20:15 | Of the Moon
Pro Jitule.Z mé stany se jedná o zoufalý sarkasmus :-(
Nahorukaer morhen: moc ti to asi nepálí.
Re: Amnestie udělená Václavem Klausem
5. Leden 2013 - 20:54 | Of the Moon
To je pravda ;-)
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
5. Leden 2013 - 22:54 | Of the Moon
Dobrá...jednou budeme hořet všichni,pokud si nezaplatíme funus na hřbitově.
NahoruPane doktore,myslím že tady máte pacienta.
Re: Amnestie udělená Václavem Klausem
5. Leden 2013 - 23:11 | moldavit
Komunální exoti na sebe nedali dlouho čekat....jak na Nový rok,tak po celý rok.Každá lež je dobrá.
NahoruMimochodem řeč poslance Bláhy k retribučnímu soudnictví jasně dokazuje,že případ Němky Gebrtové,který jim tak leží na srdci,nebyl ojedinělý a ten kat byl především autor právní normy E.Beneš.Udání s následkem smrti udaného se totiž trestalo smrtí.
...Vy víte, že byly mnohdy různé rodinné rozmíšky, nenávist atd., třeba u nějakých negramotných lidí, kteří z nějaké osobní příčiny udávali nebo jenom udáním vyhrožovali a byli pak odsouzeni na řadu let do těžkého žaláře, a když dokonce některý takový člověk měl to neštěstí, že dostal do koncentračního tábora někoho, kdo tam třeba zemřel na tyfus nebo úplavici, dostal pak po případě i trest smrti proto, že zavinil smrt onoho člověka...
Re: Amnestie udělená Václavem Klausem
6. Leden 2013 - 11:55 | Josef Doškář
Já jsem si vždycky naivně myslel, že Němku Gebrtovou odsoudil k trestu smrti, soudce Jan Tichý. Kati po té vykonali rozsudek.Nejde mně do hlavy, proč mi pak učitel Jan Tichý říkal, že jeho táta, soudce Miloslav Tichý, odsoudil k trestu smrti oběšením Němku Gebrtovou.
NahoruA už vůbec mi nejde do hlavy ten požadavek na zvýšený počet katů. Šlo zřejmě o projev snaživosti a píle apod.. Jan Tichý vždy vtipně připomíná:" Něco to napovídá".
Bylo by zajimavé zjistit, kolik bylo takových žádostí na ministerstvo spravedlnosti zasláno. Já se domnívám, po zkušenosti z komunální politiky, že na MS byla zaslána pouze jedna žádost na zvýšený počet katů.
Miloš Zeman vždy říkal, padni, komu padni. Asi proto má tak vysoké preference!
Re: Amnestie udělená Václavem Klausem
6. Leden 2013 - 11:37 | Jan Tichý
Zastupitel Vltavín trpí pokročilou poruchou paměti - nebo už zase sprostě lže:
Anna Gebertová byla uznána vinnou a jednomyslně odsouzena k trestu smrti. (Předseda soudu M. Tichý, veřejný žalobce Kraus, obhájce ex offo JUDr. Zima, SOUDCI Z LIDU byli V. Šrůta, A. Ješátko, M. Rössler a A. Raisig.)
Mimořádné lidové soudy byly zřízeny Dekretem presidenta republiky 16/1945 Sb. z 19. 6. 1945 o potrestání nacistických zločinců, zrádců a jejich pomahačů a o mimořádných lidových soudech. Dekret stanoví mj. trest smrti za UDAVAČSTVÍ S NÁSLEDKEM SMRTI, ministr spravedlnosti jmenuje PĚTIČLENNÝ SENÁT, při hlasování o vině a trestu hlasují nejdříve soudci z lidu, opravné prostředky nejsou možné, žádost o milost nemá odkladný účinek, trest smrti se vykoná DO DVOU HODIN po vyhlášení rozsudku, na žádost odsouzeného může být tato lhůta nejvýš o hodinu prodloužena.
Tak to rozhodl prezident Beneš - a VŠICHNI šéfové Mimořádných lidových soudů museli naplnění dekretu zajistit.
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
6. Leden 2013 - 11:57 | Josef Doškář
Posuďte, prosím, pane Tichý, co jsem já ve svých předešlých příspěvcích napsal a na co vy mně odpovídáte. Nezlobte se, ale skutečně začínáte být mimo. Zkuste odpovědět na neodpovězené otázky, proč váš otec JUDr. Miloslav Tichý žádal o zvýšený počet katů a zvýšený diety pro katy.
. Byl to Jan Tichý, který mne na půdě redakční rady Novoborského zpravodaje sdělil, že jeho otec nechal popravit Němku Gebrtovou. Jednání trvalo 4 hodiny a potom ji nechal pověsit. Druhý den na to, napsal dopis na ministerstvo spravedlnosti, kde žádal o zvýšené diety pro katy a zároveň žádal o zvýšený počet katů
NahoruNa moji otázku, zda bojoval někdo z vašich předků za války proti Němcům, jste tenkrát odpověděl:" Můj táta nechal v roce 1946 popravit Němku Gebrtovou."Podle kritérii jedné paní doktorky a také její dcery,se váš otec stal protifašistickým bojovníkem. Z těchto důvodů žádal o zvýšený počet katů, předběhl dobu a stal se prognostikem. Kati zůstali, soudci se občas vyměnili.
Já jsem si vždycky naivně myslel, že Němku Gebrtovou odsoudil k trestu smrti, soudce Jan Tichý. Kati po té vykonali rozsudek.Nejde mně do hlavy, proč mi pak učitel Jan Tichý říkal, že jeho táta, soudce JUDr. Miloslav Tichý, odsoudil k trestu smrti oběšením Němku Gebrtovou.
A už vůbec mi nejde do hlavy ten požadavek na zvýšený počet katů. Šlo zřejmě o projev snaživosti a píle apod.. Jan Tichý vždy vtipně připomíná:" Něco to napovídá".
Bylo by zajimavé zjistit, kolik bylo takových žádostí na ministerstvo spravedlnosti zasláno. Já se domnívám, po zkušenosti z komunální politiky, že na MS byla zaslána pouze jedna žádost na zvýšený počet katů.
Miloš Zeman vždy říkal, padni, komu padni. Asi proto má tak vysoké preference!
Re: Amnestie udělená Václavem Klausem
6. Leden 2013 - 12:07 | mbbb
"Tak to rozhodl prezident Beneš"
ten Beneš to musel být docely borec, něco mezi Supermanem a Chuckem Norrisem :-)
Co všechno stihnul dokázat za svůj život. A co vše zavinil, to málokdo za jeden život dokáže. Všechno zlé v první půli minulého století vlastně zavinil Beneš, jen tak rychle a zhlavy mně napadá:
- prohrál legionářské peníze v kasinu,
- pak šel sestřelit Štefánika,
- střelba se mu zalíbila a tak v březnu 1919 zase střílel do pokojných Němců
- za první republiky terorizoval všechny jiné národy a národnosti kromě Čechů,
- na podzim 38 nás zradil a obětoval Němcům,
- za války se samozval opět prezidentem, asi aby mohl dál škodit,
- ještě za války nás stihnul zaprodal sovětům,
- pak se zase vrátil ke své oblíbené zábavě - vyháněl a vraždil nebohé československé Němce
- a nakonec nás daroval komunistům.
A kromě toho si psal ty dekrety, třeba i ten zmiňovaný o soudech, kdo z nás by si uměl psát degrety?
:-) :-) ;-)
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
6. Leden 2013 - 12:07 | Jan Tichý
...bylo by zajímavé zjistit, co je to za poruchu, když někdo furt znova kopíruje celé odstavce a vydává je za přínos do diskuze...
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
6. Leden 2013 - 12:57 | Josef Doškář
Pane Tichý, tady vltavín, okopíroval jsem to jenom kvůli Vám, abyste to udržel v paměti, měl to před sebou a mohl na to reagovat.
NahoruNení Vám zima?
Re: Amnestie udělená Václavem Klausem
6. Leden 2013 - 15:02 | Of the Moon
Nechcete se vrátit k té amnestii? Ta je aktuálnější.
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
6. Leden 2013 - 15:41 | moldavit
No na to,že byl E.Beneš 30let ve vrcholné politice,tak to nějaký horentní výkon nebyl.Ještě abychom zůstali u tematu Amnestie.
NahoruSvým podpisem pod zákon č. 115/1946 Sb., omilostnil jako spravedlivou odplatu minimálně 20tis vražd. Omilostněny byly masové vraždy řadových Němců, kteří se ničím zvláštním neprovinili, vraždy malých dětí, znásilňování německých žen, mučení, krádeže a uchvácení majetku, braní a popravy rukojmích..
/Tomáš Staněk . „Poválečné „excesy“ v českých zemích v roce 1945 a jejich vyšetřování /
No co mu zbývalo ,když neustále vyzýval k likvidaci a vylikvidování Němců.
Nejlépe to vystihl poslanec Rozehnal....spravedlivému trestu, nevěří prostě z obavy, aby nebylo způsobeno zase další příkoří nebo nebylo pokračováno v dalším příkoří, jehož porevoluční doba napáchala tolik, že je bylo nutno zahlazovati i zvláštním zákonem č. 115/1946 Sb., který českému národu dělá velmi špatnou čest,
Spíš než Supermana mi připadá Spidermana,který se neobratně zaplétal do sítí,které sám neustále spřádal.
Re: Amnestie udělená Václavem Klausem
7. Leden 2013 - 16:17 | Otakar Válek
Není mi jasné, pane Doškáři, proč zde zmiňujete případ pí Gebrtové. Řízení v jejím případě nepřekročilo dobu osmi let, a navíc byla sazba vyšší než deset let, takže se na ni nevztahuje amnestie pana prezidenta Klause. Protože byste se na rozdíl od komunistů nepochybně nesnížil k tomu, abyste potomka kádroval za činy jeho otce, napadá mne jediné možné vysvětlení, a to, že jste chtěl ocenit rozhodné a zákonné počínání soudce Tichého, a tím zalichotit jeho synovi Janu Tichému.
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
7. Leden 2013 - 18:08 | Terry
Nesouhlasím s amnestií v tomto rozsahu.
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
7. Leden 2013 - 19:29 | Josef Doškář
Vážený pane Válku, amnestii, ani volbu prezidenta nemohu ovlivnit. Můj hlas o prezidentovi nerozhodne a i kdybych nešel volit vyhraje jeden z mých dvou kandidátů.
NahoruVy jste mne 4.1. 2013 nepřímo vyzval, abych případ paní Gebrtové ( Gebertové), nic netušícím čtenářům znovu osvětlil. Ve svém příspěvku říkáte…. Ty (říkáte J.Tichému) tomu jistě rozumíš víc, neboť - jak všichni víme díky pp. Uksovi, Doškářovi a Danysovi - pocházíš ze soudcovského prostředí.
Jan Tichý na to:“No já taky nic než ten selskej rozum nemám, táta zemřel před desítkami let a žádného dalšího právníka v rodě ani v Plzni nemáme.“ ( zaplať Pán Bůh poznámka JD).
Ale štvou mě ty knížecí rady laiků, kteří někde něco zaslechli.
Jen ještě pod čarou připomenu, že právě v minulém roce se ten vyšetřovací a justiční systém konečně po letech rozhejbal.
Nezlobte se na mne, bylo třeba připomenout odbornost vzdělaného soudce Miloslava Tichého, proti knížecím radám laiků, kteří někde něco zaslechli( jak je to podobné, výsledkům historického bádání Jana Tichého). Chtěl jsem jenom připomenout, že jablko nepadá daleko od stromu, nebo“ posudetsky“: „ Jakej strom, takový japky.“
Úplně to nejzávažnější je, že Jan Tichý chce svým vlezlým chováním napravit chyby svého otce Miloslava Tichého, který nechal pověsit nevinnou Annu Gebrtovou a úplně nesmyslně žádal zvýšený počet katů ve svém obvodu.
Re: Amnestie udělená Václavem Klausem
7. Leden 2013 - 21:52 | Of the Moon
Kámen nechám kamenem,ale nesouhlasím. Zemana budu volit taky.
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
7. Leden 2013 - 23:02 | Terry
Není to téma o amnestii? Koho budete volit je vaše věc, tak proč se tu předvádíte? Dělejte agitku v jiném vlákně.
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
7. Leden 2013 - 23:20 | Jan Tichý
Virtuální kádrovák "Beran" zaspal víc než čtvrt století...
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
7. Leden 2013 - 23:38 | moldavit
Infantilní Beran alias německý čtenář Uwe Müller :o)))
NahoruDoufám,že v dalším kole přijdou pánové s poznatky na tema...České protektorátní četnictvo v řadách nacistických bezpečnostních složek.
Velice zajímavé tema.Ale tady se snad bavíme o Amnestii V.Klause !!!
Jeden z recenzentů Hry o kámen napsal,že páni antipomníkáři pokračují ve Druhé světové válce jinými prostředky.
Pánové hrajte si na písečku www.Lidice a nechte nás tu na pokoji diskutovat o tom,co nás zajímá.Skutečně nejsme debilové,aby nám nestačilo přečíst si něco jednou.
Re: Amnestie udělená Václavem Klausem
8. Leden 2013 - 0:32 | Lubomír Šádek
Téma založila "Kitharka" a evidentně k amnestii. Paní Gebertové se toto patrně netýká, její spis jsem nečetl, stejně tak spisy jiných... Zainteresovaní pánové by se měli sejít osobně někde na jiném, vhodnějším místě, zde to diskusi ničí. Stejně tak je volbě prezidenta věnováno samostatné téma.
K amnestii jsem se již zde vyslovil, názor neměním, neztotožňuji se. Prohlášení a osobité komentáře "hradních šašků" výhrady k amnestii rozhodně nemírní. Nerad se opakuji, ale bude-li nástupcem Václava jeho kamarád Miloš, tak případné zbytky smetí odpovědně vymete...
Dokonce již i někteří z amnestovaných nemají z amnestie radost. Nečekaně jsou tzv. na ulici, bez zázemí, práce, nezbytných prostředků atd. O to větší šance na brzký návrat...
Stížnosti od prostého lidu až po ústavní činitele se množí, samosprávné orgány a školy (co Ty k tomu Jiří W. jako dlouholetý pedagog?) snímají císaře ze zdí. Císař se cítí uražen a nepochybuje, že časem hloupý lid správnost jeho konání pochopí.
A život jde dál, chleba stojí zase více, ale máme se lépe neb je chléb s masem, zatím sice myším... Apropó, myška v bochníku chleba byla místo tečky, případné téma si založte samostatně!
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
9. Leden 2013 - 12:27 | Jan Tichý
Tak virtuální "Uwe Beran" chronicky nespí a moudré rady pana Šádka nečte. Ať napíše do Loun (ale radši na MěÚ, aby to došlo!!!) a pak nám řekne, jak pochodil :o)))
Pane Šádku, smysl těch útoků je, aby aspoň nějaké kádrovácké bláto na mně ulpělo - a to by slušná debata někde u stolu nesplnila. Kromě toho si UB uchová anonymitu, to mu vyhovuje. Odkryté hledí není jeho šálek čaje, jak říkáme my anglofilové...
Už dlouho zvažuju, že ho požádám, aby mi prozradil, v které ulici a čísle najdu jeho jméno u vchodu (můj mail určitě má). Já zazvoním, on mi zamává z okna občankou - a hned zas půjdu. Ale to je jen hypotéza.
P. S.: Přesto ho tímto žádám.
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
9. Leden 2013 - 13:59 | Lubomír Šádek
Znovu a možná již po několikáté se všem znalým omlouvám, že ty nekonečné slovní přestřelky až napadání za hranou všeho slušného (pomníky, Sudety, popravy atd. atd.), nechápu, neznám, neumím, navíc nejsem zcela jistě jediný, koho irituje, že to jako rakovina metastázuje snad do všech jiných témat.
Nikoho nehájím, nikoho neviním, ale jsem přesvědčen, že zde diskutující jsou plnoletí, snad i svéprávní, tak proč se cpou všude a zejména tam, kam nepatří a nikdo o jejich myšlenky u daného téma nemá zájem!? Nechte si prosím, vážení, svoje téma u sebe, neotravujte neustále a neničte ta jiná. Vřele děkuji!
Vezmu-li v potaz současné prasárny (sorry) a aktuální situaci v ČR, tak vskutku nechápu tu urputnou zaujatost dobou (ano, složitou a diskutabilní), kdy většina ze zde zainteresovaných diskutujích nosila pleny či nedohlédla občanského průkazu!
Nicméně, nerad, nechtěně, ale s určitou povinností, dodávám, že dehonestovat někdo mého otce (hry kolem Tichých nevyjímaje), tak zapomenu na slušné vychování, a to bez ohledu na misku vah. Až po mimořádně dlouhém a velice bolestivém umírání svého vlastního otce, jsem zjistil určitá (utajovaná) fakta, které jsem za jeho života neznal. V dnešní rétorice by byl nejméně na státní ocenění, byť by ho odmítl. Pročež si o mnohých současných tzv. osobnostech, respektive parazitech, regionálních či celostátních, nedělám iluize...
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
8. Leden 2013 - 23:09 | Lubomír Šádek
Dnešní prohlášení Václava Klause k amnestiím pokládám za tragické. Ten pán vskutku žije mimo veškerou realitu. Případně vědomě a cíleně lže. Takový prezident, to je pro mě velice smutné...
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
11. Leden 2013 - 2:06 | Lubomír Šádek
Mám několik typů na prezidentské kandidáty, osobnosti, které předčí každého z oficiálních kandidátů. Žel nekandidují, nedivím se jim... Mezi nimi je i předseda Ústavního soudu ČR.
Včera podle mého názoru naprosto exaktně se vyjádřil k amnestiím (ještě tvrději nedávná místopředsedkyně ÚS). Od slov o mimořádném diletantismu až po odůvodnění, ze kterých je naprosto jednoznačné a zřejmé (pominu právní slovník a tradiční slušnost pana Rychetského), že pan prezident a pan premiér vykládají prokazatelné nepravdy (čili lžou) a poškozují stát a občany...
Nechci jako jiní mluvit o vlastizradě, ale pravděpodobně, pokud nebyli nechtěně neomluvitelně zmanipulovaní, tak byli cíleně a vědomě zkorumpovaní, případně nejsou duševně v pořádku! V tom stavu zastávat nejvyšší ústavní funkce je na pováženou...
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
28. Únor 2013 - 12:26 | Josef Doškář
Ono je to stále ve hvězdách. Jan Tichý jednou uvádí jako svého otce Miloslava Tichého a jednou Miroslava.
NahoruPoslední foto, zveřejněné letos, z novin minulého století, uvádí jméno Miroslav, takže to bude asi Miroslav.Navíc je mu Jan Tichý podoben. Bude to Miroslav. Možná, že nám to Jan Tichý z nějakých důvodů kryje.
Re: Amnestie udělená Václavem Klausem
28. Únor 2013 - 19:18 | Jan Tichý
Tak jeden novinář v roce 1946 není moc svědomitej, splete jedno písmeno - a zastupitel Doškář má zase další kauzu - proč asi? To se tak nudí?
Zase ta skleróza: má doma spis, kde je to jméno určitě správně! A napsal to vůbec do správného tématu? Tohle je přece o Klausově amnestii.
NahoruRe: Amnestie udělená Václavem Klausem
28. Únor 2013 - 19:31 | Josef Doškář
Dlouho jste mlčel. A na amnestii, jste se odvolával někde nahoře a vzpomínal jste i na vašeho otce,viz níže. Pane Tichý, není vám zima?
4. Leden 2013 - 16:45 | Jan Tichý
NahoruNo já taky nic než ten selskej rozum nemám, táta zemřel před desítkami let a žádného dalšího právníka v rodě ani v Plzni nemáme.
Ale štvou mě ty knížecí rady laiků, kteří někde něco zaslechli.
Jen ještě pod čarou připomenu, že právě v minulém roce se ten vyšetřovací a justiční systém konečně po letech rozhejbal a -
Re: Amnestie udělená Václavem Klausem a Velikonoce
30. Březen 2013 - 10:57 | Josef Doškář
V dnešní MF Dnes je velmi zajímavý článek "Velikonoce - Ježíšovu amnestii potřebují všichni. A je pro všechny ( Zbigniew Czendlik)".
Nahoru