9. Září 2010 - 19:53 /
Styl
V poradně Sdružení obrany spotřebitelů na pobočce humanitární organizace ADRA se pravidelně setkáváme s klienty, kteří přicházejí s dotazem, zda vadné zboží mohou reklamovat a za jakých podmínek. Mnozí se reklamačního řízení z neznalosti bojí a ani se o nápravu nepokusí.
16. Červenec 2010 - 8:23 /
Bez rubriky
Lidé čtěte, hlavně před tím, než podepíšete jakoukoliv smlouvu.
Do spotřebitelského informačního centra (SIC) Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) v Liberci, kde funguje poradna pro spotřebitele, chodí 50 % spotřebitelů, kteří by zde nemuseli hledat pomoc, pokud by si před podepsáním smlouvy, objednávky nebo podobného dokumentu pečlivě přečetli podmínky, kterými je plnění podmíněno.