Ať už se to týká jakéhokoliv tématu, společnost se rozdělí na dvě poloviny. Myslíte si, že je to přirozené nebo je to něčí záměr? Ilumináti, Rusové, Číňané.
- Pro psaní komentářů se přihlašte
Ať už se to týká jakéhokoliv tématu, společnost se rozdělí na dvě poloviny. Myslíte si, že je to přirozené nebo je to něčí záměr? Ilumináti, Rusové, Číňané.
Komentáře
Re: Rozštěpení společnosti
17. Únor 2021 - 9:42 | holak
Pár příkladů:
NahoruHavel - láska a nenávist, v obou případech často iracionální.
Roušky - neroušky.
Zeman - antiZeman.
Očkovat - neočkovat.
Nenávist proti migrantů - vítači.
Re: Rozštěpení společnosti
17. Únor 2021 - 9:43 | holak
Které téma rozdělující společnost bude podle vás další? Myslím, že se k tomu blíží Piráti. Taky se vůči nim zvedá iracionální nenávist, na druhou stranu kolem mě roste skupina, pro které je to alternativa volby, přestože třeba před rokem nebyla.
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
17. Únor 2021 - 18:04 | Jan Tichý
Nejsou to poloviny. Spočítejte si například, kolik lidí zvolilo Zemana (a kolik z nich by to už víckrát neudělalo :o).
NahoruA zapomněl jste na ty lhostejné, kterým je to putna, a často je jich dokonce většina.
Re: Rozštěpení společnosti
17. Únor 2021 - 20:07 | Lenka Sepsová
Piráti budou vystaveni kruté dezinformační kampani.Už několik měsíců kolují maily,které jsou odesílány zejména seniorům, o tom,že je Piráti zbaví řidičáků (nad 70 let), volebního práva, bytů ( dají je migrantům) apod. Čím větší bude strach z možnosti že nevyhraji volby,tím větší plivance.A část lidi se "selským rozumem" těm dezinformacím věří...
NahoruHezký den a pevné zdraví přeji
Re: Rozštěpení společnosti
20. Únor 2021 - 19:14 | moldavit
Nevím, která část je ta menší až agresivnější. Jisté je, že uprostřed je vždy taková mlčenlivá většina. Nechce si pálit prsty, tak to nechá na užší skupině, co je hlasitá.
Horší je, že ty "hlasití" šiřiteli názoru občanům často lžou. A lidé naskočí na tuto vlnu. Než procitnou, chvíli trvá. Třeba Zeman, dříve Klaus, dnes Babiš. Viz prozřelá Jourová, Telička nyní Pilný. Hezky to popisuje. Bohužel důsledky tvrdě pociťujeme a ještě pocítíme
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/pilny-o-rozchodu-s-babisem-ano-nechce-pomahat-lidem-byl-jsem-naivni-40351468#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_req_id=PIDeawGsjyQ-202102201709&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
6. Březen 2021 - 18:58 | barta
Píše o tom v posledním postu Visegrádský jezdec. Kopíruji.
NahoruDezinformační válka, do té doby než do země přišel Covid, vyráběla postupně v některých segmentech společnosti předpolí pro její konečný cíl.
Vyrobit tak velkou nedůvěru v demokracii, její mechanismy a státní úřady (soudy, policie, armáda, média, politici, NGO), až se množství této nedůvěry stane pro fungovaní demokracie toxické.
???? Její organizátoři a šiřitelé dovnitř společnosti (FSB, GRU, jejich tuzemští kolaboranti mezi politiky, podnikateli a v médiích a početný zástup užitečných idiotů antizápadu) využívají všech štěpných ploch společnosti a každé záminky, jak nás ještě víc diferenciovat a rozhádat.
???? Jednotlivé skupiny společnosti si pak nejenže nerozumí, jedná z druhé začíná mít strach, že jí ničí budoucnost (a jejich dětem) a začnou se nenávidět.
???? Jde jak o velká, celospolečenská témata (radar v Brdech, první prezidentská volba, UPÚRCHLCKÁ KRIZE, parlamentní volby 2017 (lithium např), druhá prezidentská volba, KORONAVIRUS), tak i dílčí situace, které mají potenciál zase nás mezi s sebou o trošku víc rozhádat, (sňatky homosexuálů, vlastnictví střelných zbraní, čínské ochranné pomůcky, ruská v dosažitelném počtu neexistující vakcína, různé zázračné, ale proč????!!!! nepoužívané léky, naposledy Invermektin, ap, ap...)
❗️ Teď je ale situace jiná, maximálně disruptivní. Dezinformace ohledně Covid 19 naše spoluobčany sekundárně zabijí a to například v počtech desítkách násobků obětí okupace z roku 1968.
Re: Rozštěpení společnosti
6. Březen 2021 - 20:41 | barta
Je to snad diskuse o rozštěpení společnosti a můj příspěvek, je z mého pohledu nejtrefnější, co jsem viděl.
NahoruČermáka poslouchám v jeho podcastech i ho sleduji na twitteru, takže jeho názory znám a z velké části jsou pro mě přínosné. Z čeho pramení vaše znechucení, to netuším. Může za to pravdivost sdělení?
Re: Rozštěpení společnosti
6. Březen 2021 - 21:12 | Lenka Sepsová
Karel Paták není pošuk. Krom jiného pracuje jako zdravotník,což v dnešních nelehkých dobách je velmi záslužné. Umí pěkně věci pojmenovat, hodně zdrojuje, ověřuje si. je radost ho číst,i když věci,o kterých píše, často moc radostné nejsou . Více takových lidí. Přeji pěkný den a pevné zdraví!
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
6. Březen 2021 - 21:48 | moldavit
Pan Bárta to citoval přesně a výstižně. A kdo za tím stojí je jasné. Řekl jsem, již několikrát, že především ruská pátá kolona má nyní hody. A Rusům to jde náramně.
NahoruKdo si spočítá na grafech MZ ČR, že je tu více vakcín než bylo nasmlouváno? Na začátku března tu bylo přes milion dávek. Dle harmonogramu mělo být 980tis. Tedy skluz vyrovnán a je tu již více dávek. Přesto 4.března. babišův tisk hlásí : Bruselem organizovaná vakcinace se zadrhla. Dodavatelé neplní smlouvy a vyhlášené harmonogramy očkování se ztrácejí v mlhách. A to sám Babiš tvrdí, že v březnu přijde přes milion dávek, harmonogram 906 tis.
Stačí to napsat do diskuze na i dnes. Nikdo se nepodívá na čísla, vědí, to co každý, určitě je to ze lživé ČT, nejlépe Moravce, zkrátka zmanipulované mysli. Pocity vítězí nad fakty.
Hlavní zprávou z minulých týdnů je Sputnik V a 25 tis. dodávek na konci března. To nás vskutku spasí.
Pro mne je hlavním faktem to, že je tu celý týden až 300 tis. dávek na skladech. Jiné státy okamžitě očkují, blíží se 10% proočkovanosti obyvatelstva, my opět na chvostu. Jako ve všem. A těm, co za to mohou, fandí 28 % obyvatelstva. Oni se řídí emocemi, které jsou na ně valeny. Nikoliv fakty a realitou.
Nakonec pan zahradník se svým příspěvkem Pryč s EU na základě manipulativního článku Parl. listů je dokladem.
Re: Rozštěpení společnosti
7. Březen 2021 - 17:58 | barta
Jestli on tam o tom ale nepíše. Na každém tématu vzniknou dvě nesmiřitelné skupiny. Můžeme si zahrát hru. Dáme deset témat a budeme si vybírat odpovědi ano/ne.
Abych se s tím nezdržoval, vyberu témata ze svého či lépe řečeno Patákova příspěvku.
Radar v Brdech - ano/ne
Zeman dobrý prezident - ano/ne
Přijímat migranty - ano/ne
Sňatky homosexuálů - ano/ne
Liberálnější přístup ke zbraním - ano/ne
Můžete vybrat jinou pětku. A můžou se přidat i ostatní.
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
7. Březen 2021 - 18:56 | barta
Srabe :).
NahoruRe: Rozštěpení společnosti, vyplní se?
10. Březen 2021 - 18:57 | moldavit
David Ondračka k podzimní situaci
NahoruKdyž vidím poslední průzkum agentury Median, zdá se mi reálný tento černočerný scénář. Po volbách Zeman pověřuje Babiše sestavením nové vlády, ten vybírá několik možných partnerů k podpoře své menšinové vlády mezi SPD, KSČM, Hamáčkovou ČSSD, ale láká i další státotvorné strany. Česko, země příběhů, je do roku 2025 tam, kde teď.
V květnu 2022 se scházíme v ulicích, v Praze i dalších městech probíhají masové protesty proti vládě ANO, ale je to i trochu happening s koncertem. Předseda sněmovny Okamura mezitím umravňuje opoziční poslance, ať nedělají obstrukce a neporušují jednací řád, nebo je už opravdu nechá vyvést ze sálu.
Protestuje se proti Dukovanům Rosatomu, čistkám v justici, změně ústavy, konci nezávislé ČT, výměně šéfa NCOZ a vedoucích státních zástupců, zákonu o zahraničních agentech, rozpuštění Člověka v tísni, proti tvrdému postupu vnitra proti nespokojeným lidem na ulicích a proti porušování lidských práv. Českým twitterem to vře jako v úlu, lajk stíhá lajk. EK monitoruje se znepokojením vývoj v Česku, komisařka Jourová důrazně apeluje, na Twitteru.
Na demonstracích padají i bláznivě radikální návrhy, jestli třeba nezaložit novou stranu, co zkusí oslovit přehlížené lidi a překonávat příkopy. Renomovaný komentátor píše ostrý komentář, že už někdo sakra měl sebrat odvahu to konečně udělat. Nezávislý fond vydává analýzu role TV Nova v posledních týdnech volební kampaně. Jiný známý novinář zveřejňuje ironické video a vysmívá se, že jsme SO VERY FUCKED.
Babiš mezitím rozjíždí prezidentskou kampaň na venkově. Útočí na ostatní strany, že nedokáží řešit poloprázdnou státní pokladnu a rostoucí nezaměstnanost a že za něj byla nižší. Slibuje, že vyřeší exekuce, kterých je aktuálně rekordních 10 milionů. Ceny bytů ve městech překonávají rekordy, ale developeři naštěstí oznamují otevření několika luxusních residencí a další obchodní centra. ÚOHS schvaluje převzetí Lesů ČR skupinou Agrofert. Veolia uzavírá dlouhodobý kontakt s krajskými městy na provozování vodáren. Kellner a Křetínský dokončují privatizaci ČEZu. Chystá se referendum o Czexitu.
Re: Rozštěpení společnosti
17. Březen 2021 - 20:24 | barta
1. ano
Nahoru2. ne
3. ne
4. ne
5. nevím, co říká
Re: Rozštěpení společnosti
17. Březen 2021 - 21:43 | jirkat
1. ano
Nahoru2. ne
3. ne
4. ne
5. já bych tohle s dovolením neřešil :)
Re: Rozštěpení společnosti
17. Březen 2021 - 22:56 | Vladana
1.ano
Nahoru2.velké ne
3.ne
4.ne
5.ne
Re: Rozštěpení společnosti - jen technická:
18. Březen 2021 - 9:15 | Jan Tichý
Statistici i sociologové vědí, že už jen nedomyšlená formulace otázek + výběr odpovědí může ovlivnit výsledek průzkumu nežádoucím zkreslením. V tomto případě omezení na ano/ne "jakoby potvrzuje předem" titul tématu.
Všimněte si: "nevím, co říká", "velké ne", "já bych to neřešil"...
1 rozhodně ano / 2 spíš ano / 3 nevím / 4 spíš ne / 5 rozhodně ne
- neodpovídá jemnější odstupňování realitě líp?
Příklad otázky: "Bylo období německé okupace pro náš národ nejkrutější?"
NahoruMěl autor otázky na mysli období posledních cca 200 let, kdy teprve evropské "národy" v dnešním smyslu existují? Pokud ano, byla myslím Velká válka korunovaná španělskou chřipkou mnohem tragičtější, viz pomníčky padlých v každé vesnici.
Pokud ne, vybavují se mi Lipany, 30letá válka, inkvizice, morové epidemie a podobné hrůzy.
Re: Rozštěpení společnosti
18. Březen 2021 - 10:51 | moldavit
Přesně, o tom jsem taky přemýšlel. Navíc ty otázky jsou typu: je 1+1 dvě? S rozštěpením společnosti moc nemají. Trochu se divím těm odpovědím na ovlivnění naší kultury. Jako naše otevřená společnost se přeci "míchá" neustále. My starší starší pamatujeme subotniky, jolku, pěrestrojku atd. A dnes? :o))). Jinak každá společnost, která se uzavřela okolním vlivům nedopadla dobře, minimálně začala zaostávat. O tom se přeci učí v dějepise i zeměpise.
Zkusme třeba odpovídat pomocí stupnice pana Tichého
1. Měl by M. Zeman skončit ve funkci prezidenta?
2. Je A. Babiš trestně stíhaný oprávněně?
3. Kupují oligarchové ( Babiš, Bakala, Kellner atd.) media za účelem ovlivňovat mínění společnosti?
4. Používá Rusko Sputnik V jako nástroj svých politických cílů?
5. Jsou výroky o ovlivňování amerických voleb ruskými tajnými službami oprávněné?
6. Byl by I.Bartoš dobrým ministerským předsedou?
7. Tají se původce otravy řeky Bečvy?
Věřím, že odpovědi budou nyní rozdílné
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
18. Březen 2021 - 15:29 | barta
1. předvčírem bylo pozdě aneb neměl se jím nikdy stát
Nahoru2. je to jen můj dojem, podložený málo fakty, ale myslím si, že ano
3. zčásti ano
4. ano, ale jinak té vakcíně poměrně důvěřuji
5. zřejmě ano, dělá se to i obráceně
6. jsou to opět jen dojmy, ale myslím si, že ano
7. někdo něco tají, protože někdo konkrétní musí vědět, že něco někde uteklo, ale nechce se mi věřit, že by něco tajila státní správa, ta by to neutajila
Re: Rozštěpení společnosti
18. Březen 2021 - 15:36 | barta
Ještě k zahradníkovu dotazu na období novodobých dějin. Když vezmu za novodobé dějiny období, kam se dostanu v matrikách, tak naši rodinu poznamenala druhá světová válka minimálně. Na rozdíl od Velké války a španělské chřipky, kdy zemřelo několik předků na bojištích, jejich sourozenců hlady nebo na různé nemoce od chřipky po záškrt. Ale jako nejhroznější období mi přijde těch sto let počínaje Třicetiletou válkou. Podle všeho jen chalupou Bártů prošli švédští vojáci třikrát a ne nadarmo mám 19 procent severské krve, takže zřejmě geneticky za mnou ani žádný Bárta nestojí. Několik generací šťastně přežil jen jeden potomek mužského rodu. Vlastně jsem po třech stoletích jediný, kterému se dospělosti dožili synové dva. Jasně, má přítelkyně má velké procento židovské krve a tam hledání v matrikách bylo daleko bolestnější, doslova k breku.
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
18. Březen 2021 - 19:31 | holak
Děkuji zahradníkovi, že to uchopil, jak to uchopil. Jen se bojím, abychom se v tom neztratili. Nešlo by místo jen psaní ano/ne zkopírovat i otázky a k nim odpovídat.
NahoruTřeba takto (za mě):
1. Měli jsme se do nedávna nejlíp, co pamatuju ? ano
2. Jste pro legalizaci marihuany ? ano
3. Bylo období německé okupace pro náš národ nejkrutější ? ne
4. Líbilo by se vám smísit naši kulturu s cizími kulturami? ano
5. Věříte tomu, co říká Meghan ? ne
Re: Rozštěpení společnosti
18. Březen 2021 - 19:36 | Lenka Sepsová
Já tedy nevím,proč sledovat a tzv.žít bulvárem ,a odpovídat vůbec na otázku ,o co vlastně jde Meghan,této nijak významné americké herečce,která si zřejmě myslela,že ,když si otočila kolem prstu prince Harryho, bude se točit vše kolem ní. Zaznamenala jsem,že nařkla královskou rodinu z rasismu a neuvedla,kdo že je ten rasista. Normálně se tomu říká srabárna,ať je někdo bílý,žlutý,černý,mourovatý nebo pruhovaný. Toť vše.
NahoruHezký večer
Re: Rozštěpení společnosti
18. Březen 2021 - 20:08 | Lenka Sepsová
Většina toho,co jsem napsala, je moje mínění o této osobě a mohu se mýlit. Bohužel, jejich interwiuk,intervivárium se objevilo všude možně,stačí si jednou přečíst a šlus. Jsou důležitější věci na světě. Ale stále platí poučka , když se neví,proč to či ono občas někdo dělá- follow the money.
NahoruPěkný večer.
Re: Rozštěpení společnosti
18. Březen 2021 - 21:13 | Bohdan Kocharowski
Jsem na tom úplně stejně jako holak.
1. Měli jsme se do nedávna nejlíp, co pamatuju? ano
Nahoru2. Jste pro legalizaci marihuany? ano
3. Bylo období německé okupace pro náš národ nejkrutější? ne
4. Líbilo by se vám smísit naši kulturu s cizími kulturami? ano
5. Věříte tomu, co říká Meghan? ne
Re: Rozštěpení společnosti
19. Březen 2021 - 12:24 | moldavit
Trochu jinak, navážu na apna Bártu. Když jsme doma zavření, doporučuji třeba hledat předky. Nemáte tušení, co vše se dá "vygůglovat", jaké archivy jsou zdigitalizovány a někdy se dostanete i k lidem, kteří vás nasměrují na další.
NahoruK mému překvapení jsem zjistil, že o mojí rodině dokonce vydalo Karolinum knihu, tedy o větvi babičky. Ze strany dědy vím, že jsem potomek Habánů, vyhnaných ze Švýcarska. V 16.-17. století se usídlili v obci Popice na panství Dietrichů. První tři generace to bylo samé Joksch si vzal Jokschovou, svědek Joksch uzavřená komunita.
Dietrichové je brali stejně jako Přemyslovci kolonizátory z Německa, znali lépe řemesla. Pak ale přišlo to "mísení kultur" a začali být krutě pronásledováni, i vyvražďováni. Jednak pro rekatolizaci, jednak pro řemeslnou konkurenci místním lepšími výrobky. A tak se přemístnili zase do Vídně, pak do Svádova u Ústí a odtud do Prahy, kde v Karlíně vybudovali významný podnik a zbohatli. Děda a babička měli za první republiky každý vlastní auto, což byla tehdá atrakce, jak mi říkali pamětníci v Doksech, kam zajížděli. No a pak válka a komunismus. Z projektanta v ústředí Škodových závodů v Praze a posléze zástupce významné petrolejářské firmy se stal soustružník ve Vagonce a pomocná kuchařka. Jednou jste nahoře jednou dole, tak to je
Myslím, že by měla mít každá rodina takovou kroniku pro další generace. Pan Bárta jistě potvrdí, že je to ohromně zajímavá a poučná činnost.
Re: Rozštěpení společnosti
19. Březen 2021 - 14:50 | Lenka Sepsová
Já jsem kdysi panu Bártovi říkala,že se na něj někdy obrátím,protože on jest v hledání předků profík. Část rodiny mám zpracovanou,protože můj dědeček Josef Voldán byl příbuzný s Břetislavem Voldánem, dědečkem Jolany Voldánové z TV. My jsme do mých 9ti let,kdy se rodiče přestěhovali do Hlinska,kde oba dělali ve fabrice, bydleli v nájmu ve "Voldánově chalupě",jak jsme říkali. Ta jim zůstala, ale hospodu a lom na žulu jim bolševik sebral. Švagra B.Voldána,který přežil koncentrák, soudruzi zatkli a byl 3 roky vězněn a lom mu sebrali taky. . Dcera ,velmi nadaná, nesměla na studia. Tak jsem,když si Jolana dělala ten strom a pátrala po předcích,obdržela kopii. B.Voldán mladší, Jolanin strýc, nesměl taky studovat v Čechách, vystudoval tedy na Slovensku a stal se našim předním odborníkem na hliník. Neodstěhoval se s ním do Humpolce,ale jest docentem chemie v.v., napsal cca 2000 stránkovou monografii o hliníku a žije spokojeně s rodinou v Žiaru nad Hronom.
NahoruZ otcovy strany mám též něco zpracováno,ale do nejbližšího kolene- místo narození Ležáky 23.7.1918. Tam to není tak pěkné hledání- vzhledem k tomu,že rodiny byly všelijak příbuzné,jak se vdávali a ženili v tom údolí , tak v červnu 1942 přišel tatínek nejen o strýce a dvě sestřenice,ale o více příbuzných z toho " druhého" kolena...
Přeji hezký den!
Re: Rozštěpení společnosti
20. Březen 2021 - 18:50 | moldavit
To bylo to nejhorší, komunisté postihovali celou rodinu. Táta již vykonával jako student praxi v lékárně, bylo mu to zakázáno a šel do Ústí učit se lučebníkem, takovým chemikem do horších provozů.
NahoruSmutné a nepředstavitelné je, jak čtu z dopisů matce, že musel žádat o povolení setkání s rodiči, kteří za ním mohli v neděli přijet. Někdy se omlouval, že to nelze. Dnes nepředstavitelné.
V komunismu ale byly ty paradoxy. Pro studium se získávaly body dle třídního původu do druhého kolene a tak jsem mohl psát dělnický původ a správně vyplněné kolonky mne posouvaly vpřed.
V r. 1966 si ale otec mohl doplnit vzdělání ve večerní škole pracujících a tak kolem r. 68 maturoval se samými jedničkami.
Mohl být s přehledem vysokoškolák. Zničený život, kariera.
Pro mne je nejhorší, že se o předcích nemluvilo, maximálně se někdy prořek děda, báli se, abychom se neprokecli a skončili jako oni. A přitom předkové a jejich rodiny měli přímý podíl na vzniku ČSR, nebo Strakovy akademie, zachraňovali chrám sv Víta, budovali české vysoké školy v Brně a Praze.. O tom se dozvídám až z dnešní wikipedie, či knihy o rodině babičky, smutné.
Re: Rozštěpení společnosti
21. Březen 2021 - 12:35 | F. Chot
Předně - myslím, že rozdělení společnosti je spíše na dvě části, než na dvě poloviny. A to velikostně případ od případu. Dále si netroufnu kategoricky tvrdit, že rozdělení společnosti je "něčí záměr" - byť pozorováním a prostou úvahou tomu svědčí mnoho indicií. Nepochybně to ale vyhovuje současnému ekonomicko-politickému režimu, tedy kapitalismu, resp. imperialismu v jeho zcela globální fázi.
NahoruDivide et impera + Panem et circenses ...
Re: Rozštěpení společnosti
21. Březen 2021 - 13:42 | jirkat
Někdy je mlčeti zlato :(. Myslím, že nejvíce společnost rozdělují bývalí soudruzi, kteří jsou bohužel ve vedení našeho státu. Asi daň za to, že ta revoluce byla tenkrát sametová...
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
21. Březen 2021 - 14:20 | F. Chot
:-))) Spíše společnost rozdělují ti, kdož volají po šibenicích ... Ale každá mince má dvě strany.
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
21. Březen 2021 - 17:19 | Lubomír Šádek
Nechci být osobní, prostě si říkám, proč ten či onen ve zvyšujícím se věku je tak "citlivý"?!
NahoruRozumím, že zdejší diskuse asi takové mají být, trochu výbušné, trochu iritující, trochu jiné...
Psaní o bývalých soudruzích, psaní o současnosti, která je také mnohdy mimo...
Věřím, že nejde o šibenice!
Zkuste být na sebe v pohodě!
Re: Rozštěpení společnosti
21. Březen 2021 - 18:27 | jirkat
O šibenice určitě nejde :). I když možná by bylo dobré si uvědomit, který režim tady naposledy ty šibenice stavěl.
Mně zase přijde úplně mimo označit za viníka rozštěpení společnosti kapitalismus/imperialismus.
Nepochybně jsou tu globální vlivy, se kterými bojuje více či méně každá demokratická společnost v dnešním světě.
Konkrétně ale v ČR navíc rozděluje společnost viditelná snaha některých našich politických reprezentantů dostat nás zpět pod vliv Ruska. Někteří to možná dělají jen za peníze, jiní, a to je horší, z loyality.
Druhým důvodem rozdělení společnosti v ČR, a podle mne daleko závažnějším, je zpochybňování základních morálních hodnot, slušnosti a vzdělání. K tomuto opět hlavní měrou přispívá naše stávající politická reprezentace.
Opět je dobré si z historie připomenout, který režim nás dostal do sféry vlivu Ruska a preferoval dělnický původ před vzděláním.
Část společnosti již pochopila, že za to, co se dnes u nás děje, mohou přímé i nepřímé vazby naší stávající i minulé politické reprezentace (prezident, bývalý prezident, premiér) k minulému režimu. Možná i protože někteří to po letech přestali skrývat.
Rozštěpení společnosti tedy vidím ve dvou rovinách:
1) "orientace na svět" vs "orientace na Rusko". Poznámka: Ti co podporují Rusko s oblibou označují ty ostatní za podporovatele Ameriky, což ale není ve většině případů pravda.
2) "morální hodnoty, pracovitost a vzdělání" vs "buranství a/nebo mít se dobře i když nic neumím a nedělám"
Pro úplnost dodávám, že těch kdo umí dělat dobře rukama si velmi vážím a byl bych moc šťastný, kdyby v dnešní době nebyl problém sehnat zedníka, který umí postavit rovnou zeď, dobrého elektrikáře, vodáka nebo topenáře. Pod vzděláním si totiž nepředstavuji jen vysokoškolské tituly, ale třeba i dobrou znalost řemesla.
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
21. Březen 2021 - 19:31 | barta
To si opravdu děláte srandu s tím tvrzením, že si nepamatujete na nikoho, kdo měl na vzdělání a nedostal se k němu. Buď máte špatnou paměť anebo to zkrátka nechcete vidět. I já si pamatuji přihlášky, na kterých byly kolonky: členství rodičů v KSČ před rokem 1968. Členství rodičů po roce 1968. A pokud mluvíte o době ještě starší, tak i v rodokmenech mám dost lidí, kteří kvůli předkům živnostníkům nebo majitelům továrny museli emigrovat anebo skončili v nějakém vašem bolševickém koncentráku. Zase se skrýváte za svou anonymitu a lžete.
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
21. Březen 2021 - 20:14 | Lenka Sepsová
Zahradník lže, zřejmě naschvál,jako když Rudé právo tiskne,že kdo měl hlavu ,tak se ke vzdělání za komoušů dostal. Nemá smysl s ním diskutovat. Mé příbuzné to postihlo,ač byli velmi nadaní. Teta nesměla na VŠ,protože neměla třídní původ v pořádku.vystudovala práva dálkově ,když to šlo- v r.68, s dvěma malými dětmi a při práci-klobouk před ní dolů. A já jsem v roce,kdy jsem maturovala, unikla zákazu VŠ jen o fous . Poznala jsem sama na sobě tupost a omezenost soudružky ředitelky ,ale díky třídnímu učiteli to vše nakonec dopadlo dobře a vystudovala jsem s jednou trojkou z očního.
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
21. Březen 2021 - 23:21 | Lenka Sepsová
Pokud jde o mne,nerozčílil jste mne, nepřeceňovala bych to. Jak píše pan Bárta-schováváte se za svou anonymitu a lžete. Nic víc k tomu netřeba dodávat.
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
22. Březen 2021 - 14:40 | moldavit
Tak s. Chotovi vadí ty šibenice. Ale pokud se jedná třeba o Koněva, tak ti, co volají po trestech nejvyšších, momentálně nevadí.
V mnohém má Jirkat pravdu. Stačí se podívat na blízkého kolegu s. Chota, co zveřejňuje na FB.
Tak třeba poslední Putinova výzva k občanům EU.
Máme prý bojkotovat EU a prounijní politiky, protože připravují třetí sv. válku proti Rusku. Společně s USA. Ale moudrý ruský lid si své přírodní bohatství vzít nenechá a tak odvedou Vaše potomky na východní frontu, kde velmi pravděpodobně položí život! Na co se vlastně váleční štváči spoléhají?...atd. atd. úsměvný je konec, kdy Vladimír Vladimírovič píše..
Nebojte se!
Rozšiřujte tuto výzvu všemi vámi dostupnými způsoby, ve všech Vám dostupných jazycích!!!!!
Ještě větší perličkou je článek známého V.K.,kdy letoun DHL nemohl přisát kvůli počasí a vrátil se
ŠOKUJÍCÍ LETOVÝ ZÁZNAM NĚMECKÉHO NÁKLADNÍHO BOEINGU 757 KROUŽÍCÍHO „BEZCÍLNĚ“ NAD BRNEM DOSLOVA VÝRÁŽÍ DECH! TAKHLE SE TEDY DO ČR DOSTÁVAJÍ TY BRITSKÉ MUTACE?
Prý nám tu Němci rozprašují jedy pomocí vzdušných proudů a shazují coronavir. Soudruzi tomu věří, ač od vojáků ČSLA by to nikdo nečekal
Zdenko Hrabal
Co dělá Protivzdušná obrana státu, proč toto letadlo nesestřelili. Co dělá vláda ČR, když nechá hlavy občanů ČR práškovat jedy. Nechceme takovou vládu. Požadujeme vystoupení ze zločinecké EU a teroristického NATA a předčasné volby.
Marian Lukáč
Zbyňku za nás za spravodlivého štátu by sa nestalo, aby si nejaké lietadlo lietalo ako chce. Keď by nepristalo na naše podmienky vtedajšie čo vo svete platí dodnes okrem Slovenska a Česka by prvou raketou išlo k zemi. Neviem viac čo povedať....že najmenej jedná protilietadlová a dve "šrapnelové" rakety mali byť vypálené PVO na cudzie lietadlo, ktoré pokorilo súverenný vzdušný priestor ČR ( ČSR republiky) lebo Bratislava je len na krok.
Autor
Cincibus Zbyněk Nejstarší
Mariánku, to je hrubá urážka a ponížení suverenity státu a jeho národa. Je to o tom jak si "naši spojenci" představují svobodu. Hanba mluvit, co s námi dělají.
Smát se, plakat? Spíš být rád, že už na těch hranicích mají odslouženo.
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
22. Březen 2021 - 16:32 | Lenka Sepsová
No,netřeba chodit k soudruhům.Takové" perličky" nového kandidáta do rady ČT a redaktora Parlamentních listů Pvlas Černockého taky stojí zato: Např: Ze je Meghan je podivná coura, to víme, ale s kým si upletla Diana toho zrzavého spratka Harryho? S Charlesem asi ne.. Nebo :Nevím,ale vždycky, když vidím v TV vedení Pirátů, vybaví se mi Planeta opic..
NahoruNo,to bude radní jak víno.Zřejmě ho hlasovací mašinerie KSČM,ANO,SPD zvolí.
Hezký den přeji!
Re: Rozštěpení společnosti
22. Březen 2021 - 18:18 | F. Chot
To: 22. Březen 2021 - 13:40 | moldavit
No, v čase a prostoru se ještě orientuji, ale ve vašem textu už tolik ne. To se musím přiznat. Je to "vol'ako zmätené", moldavite ... :-)((
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
22. Březen 2021 - 21:39 | moldavit
Mrkněte na kolegův FB Cincibus nejstarší, tam ty kvalitní příspěvky jsou a nejen výše zmíněné. Chápu, že způsob myšlení je trochu ehm...
Poté doporučuji přečíst proslov šéfa třetí nejsilnější strany v Rusku, vedoucího frakce LDPR ve Státní dumě Ruska. Dozvíte se i data konečného řešení (pardon výsledku) obnovy Ruska a v jakých hranicích
https://politros.com/177650-zhirinovskii-rasskazal-kak-rossii-vernut-alyasku?fbclid=IwAR0s3i-fSsJbPjqydLIcfr61F8ApZNy1GvowZhA_5wvbwMA3IErc5rvU7b0
NahoruRe: Rozštěpení společnosti?
23. Březen 2021 - 9:04 | Jan Tichý
Nemám čas číst tady všechno, ale opět jen tiše žasnu nad "názory" zahradnika.
"Vzdělání bylo dostupné všem, kdo na to měli hlavu", tvrdí například o 50. letech!!!? (protože pak zmiňuje zhoršení v tzv. normalizaci, a ještě horší situaci dnes).
A odvolává se na "vlastní zkušenost" a "názor", jako obvykle...
Podobné věci může tvrdit jen hlupák, zapšklej a sklerotickej stařík, anonymní provokatér, nebo notorickej lhář.
Zralý dospělý člověk ví, že Země není placatá, má povědomí o Mnichovu, 5. květnu, "vítězném Únoru", 21. srpnu atd., i když tehdy třeba ještě nežil a nemá "tu zkušenost".
Zrovna tak by měl vědět o tragických zkušenostech Toufara, Píky, Horákové, ale i Čáslavské, Kubišové, Chramostové (když už pak aspoň nešlo o holé životy), plus tisíců, s rodinami milionů dalších, bezejmenných....
K tomu přece stačí základní vzdělání, průměrná inteligence - a hlavně srovnaný žebříček hodnot (na kterej se zahradnik docela rád odvolává). Howgh.
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
23. Březen 2021 - 11:33 | Lenka Sepsová
Vzdělání bylo dostupné všem,kdo na to měli hlavu- to je opravdu výsměch všem těm,kteří se díky svému třídnímu původu nebo třeba tomu,že někdo z jejich rodičů nesouhlasil s okupací vlastní země,nedostali na VŠ.Někdy ani na střední. Tyhle resentimenty a programové zapomínání se objevují zhusta u lidí,kteří do r.89 žili jako my v socialismu,nadávali na režim,ale režim za ně vlastně všechno vyřešil a oni byli spokojeni. Řešil vše,včetně toho,kde budou studovat jejich děti,kde budou oni pracovat. A když vstoupí do strany, budou na tom lépe finančně a taky se jich bude více lidí bát,což spoustě dělalo dobře. A taky bylo naplánováno, ke kterému lékaři budou chodit,vybrat jsme si nesměli. Bylo to sice často nudný život,pro ženy, které sháněly potraviny a zboží často honička,,ale všichni měli podobně.byly to takové ty"jistoty". Soudruzi potřebovali mlčení a souhlasy. Už jsem to možná psala,ale pamatuji si,jaké zděšení bylo v nemocnici,kde se podepisovala petice za mír a jako že tu nejsou jaderná sila,protože soudruzi ze SSSR byli na rozdíl od těch hnusných imperialistů vždy míroví, a já a ještě jedna laborantka z rtg jsme nepodepsaly. Nepodepsalo tedy 100% zaměstnanců,jak si soudruzi naplánovali. ... Režim prostě vyžadoval mlčení a srovnaný krok. Pak po revoluci jistoty zmizely, lidé se museli rozhodovat sami, stárli.. Svá osobní selhání mnohdy svalovali na vládu,stát,poměry, demokracii atd. A vzpomínky na mládí jsou holt vzpomínky na mládí,jak bylo vše nádherné a nyní to je špatné.Nebylo.
NahoruPřeji hezký den!
Re: Rozštěpení společnosti, co místní rodák?
31. Březen 2021 - 16:34 | moldavit
Petr Kellner? Opravdu je tak příkladný podnikatel, jak ho nyní vybarvují?
NahoruS ním jsem se nepřímo setkal, když zadlužená sousedka, které odstřihli internet, chodila ke mně kontrolovat, kdo ji zaplatil. Byla taková dealerka Home creditu. Pak chodila rozrušeně po místnosti a půl hodiny telefonovala. Spíš tedy vyhrožovala lidem exekucemi, protože neměli na splátky. Asi tací, co taky vytloukali dluh dluhem.
Nakonec do toho sama spadla a přišla o byt.
Znám i tady rozhodně lepší příklady podnikatelů. Pana Válka, pana Novotného, jistě i další.
Re: Rozštěpení společnosti
31. Březen 2021 - 22:49 | jardafiala
Já už mám léta zločinnou myšlenku o volbách - volební právo by měli mít ti, co pracují, platí daně a po státu nic nechtějí. Jako důchodce bych se v takovém případě svého volebního práva s lehkou myslí vzdal. Pokud ale o rozdělování peněz, které nevytvořili, rozhodují paraziti tak to nemůže dopadnout dobře. A s tím současným vzděláním - k čemu jsou absolventi gender studies, výživoví poradci a podobné pochybné existence? No a přečíst si služební dopis po absolventovi střední školy je podle mých zkušeností utrpení.
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
1. Duben 2021 - 7:13 | Bohdan Kocharowski
V třetím souvětí vám chybí čárka. Je to utrpení to číst.
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
1. Duben 2021 - 8:07 | Lenka Sepsová
Ti,co pracují,platí daně a po státu nic nechtějí-to je teda dobrá myšlenka.. A taky-jak se bude zkoumat,kdo co vytvořil? Občas se takové úvahy objevují,je to takové jednoduché a u určitých skupin to zabírá,zejména, ukáže-li se na určitou skupinu jako na viníka. Je to podobné,jako kdybychom my,kteří odváděli po část svého života zdravotní pojištění a moc zdravotní péči nečerpali , tak bychom mohli přece po těch,co čerpají furt a hodně, chtít,aby nám to teda vrátili. Má to přece taky svou logiku,ne? !Nějak" by se to přece provést dalo, že ?
NahoruPřeji pěkný slunný den ,pěkný Zelený čtvrtek!
Re: Rozštěpení společnosti
1. Duben 2021 - 9:04 | jardafiala
Ano, souhlas. Nemám problém s i/y, bohužel interpunkce je mi odjakživa trochu vzdálená. Nicméně snažím se utrpení čtenářů alespoň zmírnit.
NahoruCo se volebního práva týče - je to jenom vize, v praxi by to šlo stěží. A co by z toho udělali poslanci to bych nechtěl ani vidět. Ale mám i jinou myšlenku, která by si realizaci zasloužila: V minulosti byly zřizovány chudobince, proč se k tomuto řešení nevrátit? Pro ty, kteří by se snažili operovat lidskou důstojností a podobně - co je důstojného a tom každý měsíc stát na sociálce s nataženou dlaní?
Re: Rozštěpení společnosti
1. Duben 2021 - 9:30 | F. Chot
To: 1. Duben 2021 - 9:04 | jardafiala
Tomu se říká pokrok. Daňový cenzus u volebního práva tu už byl. A chudobince? Ty už tu také byly. Takže navrhujete návrat zpět, postupně přes nevolnictví až k otroctví?!
NahoruHezké svátky!
Re: Rozštěpení společnosti
1. Duben 2021 - 11:12 | moldavit
No mne spíš děsí, když jsem si přečetl, že nebude pomalu na důchody. Na rozdíl od Řeků nemáme Euro. My hrdí Češi, takže se na nás vykašlou.
Jako důchodce další příjmy zdaňuji. Mohu se radovat, že se stále daně snižují. Při daňovém paušálu, který jsem uplatnil, platím méně o cca 25 tis než před tím. To je hezké, ale co dál?
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/vyssi-dane-se-blizi-stat-neni-schopen-vybrat-dost-na-duchody-a-platy-149132#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=NeU1umU5UXT-202104010911&dop_id=149132&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
1. Duben 2021 - 18:58 | jardafiala
A ještě mě napadly domovy pro padlé ženy...
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
3. Duben 2021 - 9:49 | holak
Když už vymýšlíte, kdo by neměl volit, nemohli by také rodiče volit dvakrát, třikrát - a to za svoje děti? Vadí mi, že u budoucnosti mých dětí stále rozhodují lidé, kterým budoucnost státu je putna.
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
3. Duben 2021 - 10:42 | F. Chot
Nebude na důchody? No, hlavně když máme na Kellnery, Vítky, Křetínské, Babiše, Komárky ...
NahoruHezkou Bílou sobotu!
Re: Rozštěpení společnosti
3. Duben 2021 - 10:57 | moldavit
No hlavně, že ti Babišové, Kellnerové mají podporu KSČM.
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
3. Duben 2021 - 11:12 | Lenka Sepsová
Přesně tak. Část milionářů byla u komoušů, část i spolupracovala s estébáky. Udělala si a měla konexe. Takový Babiš je toho zářným příkladem, byl to taky platný člen strany.A jak ho někteří milují,tatíčka oligarchu vůdce našeho.I ty průsry s vakcínami mu odpustíme,vždy´t jde jen o lidské životy.
Hezké dny!
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
3. Duben 2021 - 19:49 | F. Chot
To: 3. Duben 2021 - 11:12 | Lenka Sepsová
Přesně tak! Oni " byli u komoušů" ... Za Hitlera by byli ve Vlajce a kdyby přišli (čistě teoreticky) Číňané, tak jejich životopisy začínají slovy: Již od dětství jsem rád jedl rýži ... Takových jsem po 17. listopadu viděli ...
NahoruA když jsme u těch vakcín, co říkáte na možnost dodávky vakcíny pro 300 000 lidí z RF?
Hezké svátky!
Re: Rozštěpení společnosti
3. Duben 2021 - 20:49 | barta
Máte možnost dovézt?
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
3. Duben 2021 - 21:24 | Lenka Sepsová
Já nevím, už jsem jednou psala,ž pokud bude vakcína z RF podrobna stejnému režimu schvalování ,jako ostatní vakcíny,kterými zde očkujeme proti koronaviru,nemám námitek. Ostražitost je namístě- např.prezident Argentiny Fernández,který byl Sputnikem očkován v lednu, má pozitivní test na covid,antigenní tedy,a jak psal na svém twitteru, má teplotu,bolesti hlavy,je unaven a čeká na výsledek PCR testu.A to měl,chudák, včera narozeniny...
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
4. Duben 2021 - 10:29 | F. Chot
To: 3. Duben 2021 - 20:49 | barta
Ne zcela rozumím otázce. Vy snad vite, že případný dovoz závisí na souhlasu ministra zdravotnictví. Toho neovlivním.
Nahoruřý Re: Rozštěpení společnosti
4. Duben 2021 - 10:41 | F. Chot
To: 3. Duben 2021 - 21:24 | Lenka Sepsová
No, nejsem lékař, ale i mně je tak nějak jasné, že žádný lék, žádná vakcína, nemá 100% účinnost. Jinak, už měl pozitivní i PCR test, ten prezident, argentinský ...
NahoruCo se týče EMA, je to od Vás úhybný manévr - už jsem reagoval výše, u pana Bárty.
Ale k té EMA ještě jednou: prý je placena z "příspěvků" farmaceutických firem, její nálezy/rozhodnutí/stanoviska nejsou snad nikdy podepsaná/-é konkrétní osobou/osobami a nikdy, nikdy (!) prý nebyla zveřejněna u žádného léčivého prostředku oponentní zpráva/názor ...
Re: Rozštěpení společnosti
4. Duben 2021 - 12:03 | jirkat
Sputnik nebo Rosatom. Je to pořád stejné. Rusko chce vliv a soudruzi jako p. Chot se jim k prosazování jejich zájmů moc hodí. Copak asi Rusko za to bude chtít? Samozřejmě kromě peněz, kde bychom zaplatili plnou cenu s tím, že by nám to dodali kdo ví kdy.
Pan Chot by měl mlčet, protože KSČM má přímou odpovědnost za to, co se tady děje, tj. včetně neschopnosti našeho premiéra vyjednat dostatečné množství vakcín.
NahoruRe: řý Re: Rozštěpení společnosti
4. Duben 2021 - 12:12 | Lenka Sepsová
Na pana CHota no comment. Je to celosvětové spiknutí zpátečnických sil. Pěkný slunný den!
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
4. Duben 2021 - 16:14 | moldavit
EMA je složena (ne prý) z odborníků, které nadelegovaly jednotlivé členské státy. My máme naočkováno 11,5% populace, Rusové necelých 5% a čtvrt milionu nakažených. Předpokládám, že Lavrov přijede do Prahy přepočítávat ampulky.
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
4. Duben 2021 - 16:47 | holak
Hele, tak se vraťte do doby, kdy se lidi imunizovali hnisem z boláku neštovic. Myslím, že zahradník je obyčejný trol, který si tady chvíli hraje na chytráka, aby pak vybalil zase další snůšku rozeštvávajících a proruských úkolů. Zlatý Chot, ten si jede tu svou bolševickou linku, nepřekvapí, nepotěší, ale aspoň je tu sám za sebe.
NahoruCo na tom nechápeš? Prostě Astra Zeneca je schválená, Sputnik není. Až bude i on, klidně se s ním nechám píchnout, nějaká autorita tady být musí. I když třeba není dokonalá. Nerad bych se dočkal doby, kdy budou vakciny prodávat Vietnamci ve večerce.
Re: Rozštěpení společnosti
4. Duben 2021 - 17:02 | Lenka Sepsová
Jenom pro pořádek- sousloví obvodní lékař dávno neexistuje. Jsou praktičtí lékaři pro děti a dorost a pro dospělé. Myslím,že už za těch minimálně 25 let by si lidé mohli zvyknout používat správný termín. To není hnidopišství,prosím. Hezký slunný den!
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
4. Duben 2021 - 17:13 | Lenka Sepsová
Ohledně očkování báťuškyPutina- ,pokud vím,naočkovat se dal,ale název vakcíny nebyl Kremlem sdělen. Možná,že jde o nějakou imperialistickou vakcínu - kdyby to byl Sputnik, tak by to určitě bylo s velkou pompou jako propagace. Což by samozřejmě bylo zcela namístě- ta propagace vlastního "výrobku".
NahoruJinak- od zítřka je otevřeno očkovací centrum v N.Boru v divadle. Odborně zajiš´tuje Léčebna resp. nemocí-prim,. Schneeberger. Doufejme,že bude čím očkovat. Já jsem očkována Modernou,protože budu jako další kolegové pomahat při očkování.
Hezký den
Re: Rozštěpení společnosti
4. Duben 2021 - 18:14 | moldavit
Odpovědnost nese stát, to by bylo zahradníkovi jasné, kdyby měl televizi. Blatný o tom mluvil v souvislosti s lidmi, co se nechali očkovat v Srbsku, ti nic nezmůžou.
NahoruProto je takové handrkování o Sputnik. Kdyby měl někdo problémy, v případě schválení to stát uhradí. Pokud to bude pouze z rozhodnutí Blatného, hojte se na něm. Babiš ho tlačí do politického rozhodnutí, jemu by nic nehrozilo.
Re: Rozštěpení společnosti
4. Duben 2021 - 19:41 | F. Chot
To: 4. Duben 2021 - 16:14 | moldavit
Nizozemsko: 9,85 %, Austárlie 0,65 % ...
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
4. Duben 2021 - 19:43 | holak
Ano, čertím se. U všech vakcín je to stejné. Je ve veřejném zájmu, aby se lidi očkovali. Vy tady brojíte proti veřejném zájmu. A v zájmu koho, je jasné. Svými anonymními příspěvky se snažíte rozeštvávat lidi. O nic jiného vám nejde.
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
4. Duben 2021 - 19:45 | F. Chot
To: 4. Duben 2021 - 17:13 | Lenka Sepsová
Věřte - nevěřte. Podle Kremlu nebyl název vakcíny pro očkování V. V. Putina oznámen proto, že v Rusku mají celkem tři chválené (vlastní) vakcíny, takže nechtěl žádnou preferovat.
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
4. Duben 2021 - 22:21 | holak
No to, promiň, anonymovi snad můžu klidně tykat. Jste obyčejný dezinformátor. Je jen otázkou, jestli to děláte z nějakého konkrétního důvodu anebo jste jen obyčejný prudič.
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
4. Duben 2021 - 22:24 | barta
Ne že bych se chtěl zahradníka zastávat, on je dezinformátor, ale vy jste zde, holaku, taky jako anonym :).
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
4. Duben 2021 - 22:34 | Lenka Sepsová
Takže jsme se dozvěděli ničevó. Vakcína mohla být jakékoliv provenience...
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
5. Duben 2021 - 11:50 | moldavit
To: F. Chot
NahoruRusové a Němci hlásí poslední týden přibližně stejně nakažených. Rozdíl ale je v mrtvých. Rusové 350, Němci 50.
Zajímavé. No věřte ruským údajům.
Re: Rozštěpení společnosti
6. Duben 2021 - 15:39 | Jan Tichý
Ostatně soudím, že holakova Dg. zahradnika byla a je docela trefná.
Holak (od Holého vrchu?) tady neprovokuje ani nerozeštvává za každou cenu, takže anonymitu nezneužívá.
Podle indicií by zahradnik moh bejt zaměstnanec radnice nebo dokonce zastupitel, když je "vždycky tak dobře informovanej". Tuhle poznamenal, že "nás dva" potkal, možná se dokonce zdravíme a je mi nepříjemný, když dodnes nevím, za koho tady zahradnik vystupuje + agituje.
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
6. Duben 2021 - 20:57 | Lenka Sepsová
Já si pamatuji,jak kdysi napsal J.Doškář, že se mu nechal zahradnik poznat a pak psal,že Standův vlak se rozjel... Nemusí to býti pravda a ono na osobě zahradníka zase tolik nezáleží.
Máme se na co těšit.Pan profesor Arenberger,který asi bude ministrem zdravotnictví , o sobě pravil,že je ochotný pomahat všem.
No,potěš nás pámbů, jak říkal účetní šikovatel Vaněk,když se dozvěděl,že Švejk bude ordonancí u jedenácté marškumpačky...
NahoruRe: Rozštěpení společnosti nový ministr zdravotnictví
7. Duben 2021 - 13:25 | Lenka Sepsová
„Vím o řadě pacientů, kteří na Sputnik čekají. Na druhou stranu není jednoduché používat neregistrovaný preparát. Rozumné řešení vidím v tom, že by se udělala rozsáhlá klinická studie na větším počtu pacientů, kdy obě strany vědí, že jdou do experimentálního preparátu, kterému nějaké to razítko chybí, a vstupují do toho dobrovolně,“ vysvětloval Arenberger.
NahoruJak jsem psala, no,potěš nás pámbů. KLinické studie se přece konají před uvedením preparátu na trh. Pan ministr mate laickou veřejnost.
Nějak nemáme na ministry štěstí,co se týká životopisu. Min.Blatný se snažil zatajit,že podepsal petici Milionu chvilek, a nynější ministr zase ve svém kádrikulu nějak neuvádí,že byl už od 18ti let v KSČ v době tuhé normalizace. ....Kolegové pediatři,kteří s ním byli v ročníku, si ho pamatují,jako ohebného funkcionáře. Ale Blatný držel odborná kritéria ,a tak musel skončit.
Hezký den!
Re: Rozštěpení společnosti
7. Duben 2021 - 17:48 | Lubomír Šádek
Paní doktorko, nový pan ministr na tiskovce vskutku hovořil "zajímavě"... Předešlému šéfovi zdravotnictví jsem věřil stran snahy o odbornost při výkonu funkce, osobně jsem se divil, že to vzal (možná byl fakt tak moc naivní), současnému věřím leda tak snahu doplnit poněkud neúplné CV o řádeček s ministerským postem, byť sice pouze na několik měsíců do voleb, poté případně zkusit senátora, neb k té chudé almužně šéfa super špitálu plus několika dalším výdělkům, by se senátorský přivýdělek hodil... Máme hodně supermanů, kteří stíhají řadu lukrativních postů souběžně a v pohodě. Pan profesor byl na tiskovce ovšem tázán nejenom na členství v KSČ, ale také na aktivní evidenci ve svazcích StB - v CV o tom asi také nepsal! Řekl, že je čistý...
Buďme optimističtí! Na sociálních sítích již koluje hafo vtipů. Mimo jiné, že profesor Arenberger bude pro český kabinet mimořádným přínosem s ohledem na jeho odbornost stran pohlavních chorob - prý mezi tolika *** bude jako v ordinaci...
Nakonec zase vážně. Docenta Blatného o odvolání premiér Bureš informoval včera večer, nově jmenovaný profesor Arenberger políbil prezidentský prsten již dnes dopoledne, prostě fičák, to určitě ještě v noci musela ochranka honem hradního pána přebalit, nastavit vhodný program... Blatného prezident obvinil z odpovědnosti za počet zemřelých, naprosto trapně, hloupě, uboze, ale to u MZ je tradice, takže nezklamal. Sebe a Bureše pochválil! Moje milovaná babička říkala (její lidová moudrost), že když se srazí dvě hovna, tak raději utíkat...
Krásné, pohodové dny všem zdejším, primárně těm aktivním (další se přidají! :)
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
7. Duben 2021 - 20:04 | Lenka Sepsová
Ohledně toho členství-on nebyl řadovým členem. Vstoupil ke komančům už v 18 a byl ročníkovým kápem. Vzal si dceru proděkanky,takže měl nastartovánu cestu dobře. A po revoluci zahodil rudou knjížku a odjel na Stanford...
NahoruZeman opět nezklamal, opět nazval Státní ústav pro kontrolu léčiv Státním úřadem.. O Německu a Sputniku, o údajné koupi nemá cenu psát. Je to nemocný stařec,který jednou ve funkci skončí,to je naprosto jisté.
Hezký večer!
Tak nám (zase) poplivali Andreje
9. Duben 2021 - 17:43 | Lubomír Šádek
„Tak nám poplivali Andreje,“ řekla posluhovačka panu Švejkovi…
Ve skutečnosti je to jinak - slovenský Ústav paměti národa našel a soudu jako další důkaz předložil kartu agenta StB Andreje Babiše s krycím jménem Bureš...
Předmětný subjekt dnes po dotazu novináře vztekle vyvalil očička, znechuceně prskal do respirátoru, po tisící zopakoval, že vše je lež, respektive práce StB bez vědomí dotčených (jak jinak), on nikdy nic a nic a nic, třikrát u soudu zvítězil a zvítězí znovu... Dodejme, že dle dikce práva a ÚS SR aktivním agentem ovšem je! Závěrem subjekt AB dodal, že dnes už to nikoho nezajímá...
Hm, mě tedy ano, mnohé známé stejně tak! Říkám si, že ta StB musela mít ve svých řadách samé super inteligentní pracovníky, když podle dokladů od slovenského ÚPM byl subjekt AB veden minimálně v sedmi samostatných spisech, vzájemně provázaných, na stovkách stránek... Celé týmy pracovníků StB patrně podle AB nedělaly nic jiného než koordinovaně pracovaly na kampani...
Šmankote, babičko, jaké štěstí, že máme ten covid, jinak by na Letné a jinde nebylo "pouze" půl milionu lidí... Apropó, co náš český Ústav pro studium totalitních režimů...?
NahoruLidový a vtipný Arenberger
9. Duben 2021 - 18:24 | Lubomír Šádek
7. Duben 2021 - 20:04 | Lenka Sepsová
Paní doktorko, nutno uznat, že profesor Arenberger (nejenom oproti docentu Blatnému) svými prvními vyjádřeními u svých nadřízených, tedy pánů AB a MZ, zcela jistě získává kladné body...
Na dnešní ministerské tiskovce se dokonce zjevně snažil být lidový, k tomu sršel humorem, převzatým i vlastním, což "určitě" ke covidu patří... Nahradit u dětí nepříjemné testování výtěrem z nosu testováním stolice, tak to byl fakt vtip hodný profesora medicíny (pan "Kůže perlil i jinak). Děti přijdou do školy, poctivě se vy*****, paní učitelka ve stolici bude hledat covida, nenajde-li, poslouží vzorek na školní zahrádce... Omlouvám se citlivějším komentujícím, trochu jsem měl představivost, pan profesor mě motivoval...
Nejsem (naštěstí) odborník, proto míru "uvolňování" od 12. dubna neumím objektivně hodnotit. Pravda, čísla se jeví poněkud lepší, i když stále v takové míře, kdy jiné státy naopak vše zavírají...Dnes jsem po osmi dnech vyšel z bytu, bylo holt nutné nakoupit zásoby, zíral jsem, že asi špatně sleduji média, uvolnění všude kolem - venku necelá jedna desetina lidí s ochranou (nikoliv osamocení, ale lidé v těsném dosahu) atd. Z toho soudím, že od pondělí to bude super hukot...O očkování raději nemluvit, české tempo je neuvěřitelné, dle všeho i bude... Premiér s novým ministrem se ovšem fotili a čechrali peří v novém pražském očkovacím centru... Vakcín dle nových informací máme dostat výrazně méně než plán... Čekám, kdy AB vyhlásí, že očkování pouze za hlas pro jeho super zkorumpované hnutí...
NahoruPozvěte hyeny, řekl Zeman
9. Duben 2021 - 18:39 | Lubomír Šádek
https://nazory.aktualne.cz/komentare/pozvete-hyeny-rekl-zeman-o-novinarich-nici-dusi-naroda/r~496b33be984711ebb0fa0cc47ab5f122/?utm_source=atlasHP&utm_medium=newsbox&utm_content=default2&utm_term=position-0&utm_campaign=Aktualne
Občas si říkám, že lépe než psát sám, tak dát link na profesionála - viz výše!
Upřímně, lépe bych to nedal...
Svého času jsem na jiných stránkách napsal, že mít děti školního věku, tak jim zakáži chodit do školy, kde by na zdi visel obraz prezidenta MZ neb by šlo o perverzní zvrhlost a morální úpadek! Reakce byly různé, názor jsem nezměnil...
NahoruRe: Tak nám (zase) poplivali Andreje
9. Duben 2021 - 19:03 | Lenka Sepsová
Když jsem byla v České národní radě jako poslankyně, pracovala jsem v Komisi ČNR pro otázku lustrací.Předsedal ji skvělý analytický mozek- Ivan Mašek z ODA. Bohužel už není mezi námi. O struktuře a metodách StB jsem se z materiálů,ke kterým jsme měli díky rozkazům přístup( federálním ministrem vnitra byl tehdy neméně skvělý člověk Ján Langoš) ,dozvěděla dost a pamatuji si to . Tehdy\ jsme měli podepsanou tzv. stodvojku-mlčenlivost.
NahoruAndrej Babiš byl tajným spolupracovníkem Stb v kategorii agent s krycím jménem Bureš. Howg.
Bude to ještě trvat,ale Bureš se jednou odporoučí,stejně tak,jako nemocný stařec na Hradě.
Hezký den!
Re: Tak nám (zase) poplivali Andreje
9. Duben 2021 - 20:24 | Lubomír Šádek
9. Duben 2021 - 19:03 | Lenka Sepsová
Ivana Maška a Jána Langoše si dobře pamatuji, i když jenom jako občan.
NahoruJL mně byl sympatičtější, navíc ho mám podepsaného na svém neg. LO.
Po letech jsem využil zákon s dotazem, zda jsem nebyl cílová osoba - nebyl.
Svým způsobem mě to zklamalo :)
Re: Rozštěpení společnosti
11. Duben 2021 - 15:36 | holak
Dobrý je, že ten Babiš nikoho nerozděluje. Nikdo se ho nezastává, maximálně ho milion lidí bude znovu volit a nebude se tím nikomu chlubit.
NahoruŠkoda, že se nedočkám toho, aby se od něj distancovala naše starostka.
Re: Rozštěpení společnosti
11. Duben 2021 - 19:47 | Lenka Sepsová
Tak jsme se doma vsázeli s mužem, jaký druh metálu náš nemocný pan prezident propůjčí Kellnerovi. Že ho vyznamená, to bylo celkem jasné, užíval jeho služeb ,ale za jeho života se k vyznamenání neměl. Já jsem si myslela, že to bude za zásluhy,ale můj muž tvrdil,že to bude něco většího.A měl zase pravdu. Propůjčí mu řád Bílého lva in memoriam ... Holt stařec si hraje, musíme to chápat, má na to právo....
NahoruPřeji hezké dny!
Re: Rozštěpení společnosti
11. Duben 2021 - 19:48 | Lenka Sepsová
No,to se asi od vaší paní starostky nedočkáte. Pokud ANO skončí v opozici po parlamentních volbách,lze logicky čekat velké pnutí v tom hnutí. Hezký večer!
NahoruMetál Kellnerovi
12. Duben 2021 - 1:05 | Lubomír Šádek
11. Duben 2021 - 19:47 | Lenka Sepsová
Paní doktorko, také mě napadlo, jak se hradní pán "pochlapí". Nezklamal! Hafo lidí ožebračených v rámci lidumilných aktivit Home credit od Čech po Peking atd. jistě nadšeně souhlasí... Kellner (prý) dotoval současného i minulého hradního pána...
Stařec, jak píšete, si nejenom hraje, ale je náhle soudný! Nechce již zneužívat skvělou ochranku při podpoře své chůze, tak naprosto upřímně informoval (novinářské hyeny to jistě správně zveřejní), že nadále se bude pohybovat na vozíku, pouze neupřesnil, zda jde o vozík elektrický, manuální či nějaký super akční model od firmy Mountfield. Na vozíku chce předávat metály 28. října, dle svých slov vedle státních představitelů v úvodu osloví také vozíčkáře... Mám obavu, zda v úvodu neosloví a nepřivítá i všechny kuřáky, alkoholiky, lháře, duševně choré...
Má na to právo!
Pohodový nový týden všem!
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
12. Duben 2021 - 8:46 | Lenka Sepsová
No,třeba ještě stačí Zeman udělit metál Burešovi,on rád oceňuje spřátelené estébáky. Třeba by se hodil Řád TGM. Škoda,že není nějaká medaile Za chrabrost, mohl by ji od něj obdržet Kájínek.
NahoruPěkný den přeji!
P.S. Ohledně toho vozíku- měl ho mít dávno. Bylo by to důstojnější než potácení se s podporou,kdy vypadal jako František Procházka,kterého nemohou pustit do Schönbrunnu...Třeba v tom Přerově při vojenské slavnosti,to byly teda záběry na vrchního velitele vojsk, ,ČTK to tehdy natočila a pustila celé. Více lidí musí využívat vozík a okolí to nebere jako něco neobvyklého.
Přeji pěkné dny!
Re: Rozštěpení společnosti
12. Duben 2021 - 13:51 | Lubomír Šádek
12. Duben 2021 - 8:46 | Lenka Sepsová
Souhlasím s Vámi, že jde o důstojnost, nikoliv o vozík! V dějinách je hodně případů, kdy významné osobnosti, čelné politiky nevyjímaje, byly zdravotně vážně znevýhodněné, některé na vozíku, veřejnost si jich vážila! "Náš" případ je v pravdě jiný... Média mají nyní dokonce zákaz natáčet příchod hradního pána do trůnního sálu! Problém je prý v tom, že před státním aktem je nutné probudit MZ z umělého spánku, nainstalovat, poté pozvat ostatní...
Řád TGM by Burešovi určitě slušel, kdo jiný se tak moc zasloužil o novodobou "českou demokracii", nehledě na fakt, že jeden řád TGM je volný - ten po naprosto nedemokratickém a státu škodícím doktoru Rychetskému! Zde jsem to již psal opakovaně - pro mě je osobnost typu JUDr. Rychetského (nejenom pro osobní zkušenost) tím pravým ořechovým na prezidentský post. On to bohužel nechce, jiní podobní jistě jsou, aktuálně nevím...
Do třetice všeho "dobrého". Kamarádka stran Petra Kellnera mně naprosto vážně a přesvědčeně řekla, že jde o Boží trest! Nedodržoval protiepidemiologická opatření... Dodávám, že dle aktuálních dat od světových agentur jsme první v počtu zemřelých na sto tisíc obyvatel - kdo ví (nedivil bych se), třeba to dokonce zvýší počet voličů korupčního hnutí agenta Bureše...
NahoruRe: PETR KELLNER A ČESKÁ LÍPA
12. Duben 2021 - 19:41 | Lubomír Šádek
Zcela souhlasím! Psal jsem takřka to samé dnes - viz výše!
Napadlo mě - několik ze zdejších nejaktivnějších "spolu-komentátorů" mě zná osobně.
NahoruPročež se jich veřejně ptám: Vážení, proč ještě nemám řád Bílého lva nebo řád TGM?
Nejde o diskriminaci? Nespojíte síly - dáte petici?!
Předem vřele děkuji! :)
Poděkováním bude společné foto s řádem, k tomu možná i s neřádem!
Krásné dny!
Re: Rozštěpení společnosti Ať žije kultura a Birke!
13. Duben 2021 - 0:02 | Lenka Sepsová
Nelze nesdílet posloupnost pěkných výroků pana poslance Birkeho za ČSSD,který by toho ministra kultury vzal. Louis Aragon, slavný francouzský spisovatel,se na adresu normalizačního režimu v Československu po r.1968 vyjádřil,že jde o Biafru ducha. My starší víme, co byla Biafra i normalizace. Podobnost čistě náhodná...
Takže pan poslanec Birke je zásadovost sama. Klidně půjde do vlády s člověkem, který šidil na daních a s kterým se dle jeho slov nedá vládnout.Ohebnost pateře není bohužel pozoruhodná. Prostě je. Poslyšte sami:
„Žádný miliardář, který nemá program pro ,dolních deset milionů´ ale jen pro sebe, přece není a nemůže být pro normální lidi lepší volbou...", poslanec Jan Birke, 2017
"Já osobně se Babišovi chci vyhnout, a pokud možno si ho nevšímat", poslanec Jan Birke
"Andrej Babiš může křičet jak chce a co chce, ale podstata je jasná: šidil na daních, nemůže dělat ministra financí", poslanec Jan Birke
"Pokud budeme ve vládě jen do počtu a například hnutí ANO bude preferovat své experimenty...budeme raději silnou opozicí", poslanec Jan Birke
„Andrej Babiš je člověk, který má bordel v penězích, honí každého hospodského kvůli jedné účtence a zásadně se tváří, že je všechno v pořádku. S tímhle člověkem se nedá vládnout,“ poslanec Jan Birke
"Mám pocit,...že se dobrovolně čím dál více necháváme polapit stínem miliardáře Andreje Babiše a jeho marketingového a byznysového ohňostroje,“, poslanec Jan Birke
"„Z celého srdce děkuji za štědrý dar poskytnutý Vámi, Vaším krásným městem a lidem.„…když jsme si na krabicích plných zdravotnických roušek přečetli Váš vzkaz psaný krásnou češtinou, vzkaz, který k nám došel z takové dálky. Neexistuje nic na této zemi, co by mohlo být více oceněno, než opravdové přátelství.‘“ .., poslanec Jan Birke, dopis Hou Hong, tajemnici městského výboru komunistické strany v Kaifengu.
„Za 48 hodin jsem dokázal vyjednat premiérovi návštěvu u čínského prezidenta. Musím říci, že to umí málokdo", poslanec Jan Birke
„Pomáhal jsem PPF se zařizováním licence v Číně pro společnost Home Credit.“, poslanec Jan Birke
"Michal Šmarda se nikdy nezabýval problematikou české kultury, z tohoto důvodu není odborně kompetentní pro výkon funkce ministra kultury", Miloš Zeman, 2019
"Nemám odborné vzdělání v oblasti kultury...Jdu tam jako krizový manažer. I jako starosta mám pod sebou celou řadu segmentů kultury v malém měřítku ve svém městě", poslanec Jan Birke
"Jan Birke bude vynikající ministr kultury", Miloš Zeman......
Přeji pěkné dny.... Hlavně to zdraví!
NahoruP.S. :
Bytosti venku hleděly z prasete na člověka a z člověka na prase a znovu z prasete na člověka; ale nebyly schopny určit, který byl který....,
George Orwell, Farma zvířat
Re: Rozštěpení společnosti
14. Duben 2021 - 17:45 | Lubomír Šádek
13. Duben 2021 - 0:02 | Lenka Sepsová
Komentář paní doktorky - objektivně obsáhlý, současně skvěle vypovídající!
Pro mě jsou pánové Birke, Arenberger, nejnověji kontroverzní kandidát na ministra zahraničí Kulhánek a desítky dalších včetně nového náměstka na MZ Jaroše, prý s vazbami na mafiánské prostředí (mj. dle slov Jiřího Dienstbiera), naprosto nepřijatelní, bez důvěry! Důkaz, že pro kariéru a výhody lze vše! Pravdou je, že i stále více lidí v našem státečku říká: ZDE JDE VŠE!
NahoruKarta agenta Bureše
14. Duben 2021 - 17:51 | Lubomír Šádek
Nenazval bych statistickou kartu zásadním objevem, spíš potvrzením, že si Státní bezpečnost vedla záznamy, její zaměstnanci tedy svoji práci odvedli. Karta je jen dalším důkazem, který jsme předložili, obsah nemá nové nebo zásadní informace, nesetkal jsem se ale s tím, že by to neodpovídalo skutečnosti, říká archivář a historik slovenského Ústavu paměti národa Peter Mikle.
Co dodat? Slovenský ÚPN odvádí poctivou práci! Psal jsem to již opakovaně - český ÚSTR (dosti slušně vybavený počtem zaměstnanců, rozpočtem i možnostmi) bádá jinak a jinde nebo jsem pouze nezaznamenal jeho výstupu?!
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
14. Duben 2021 - 21:30 | Lenka Sepsová
Hamáček letí do Moskvy jednat o Sputniku.Ale nemylme se, jistě i o Dukovanech. Nějak mi to připomíná rok 1948... Je tou správnou osobou,Jak psal jeden známý,že s čínskými nudlemi místo pateře se budou Hamáčkovi dobře dělat politické kotrmelce...
NahoruHezký večer přeji
Re: Rozštěpení společnosti
15. Duben 2021 - 16:48 | moldavit
Zahraniční agendu řeší Hrad pro Rusko a Babiš pro EU jsme se dozvěděli od Zaorálka. Takže žádná vláda a ministr.
NahoruA pro pobavení. Nyní na vozíčku, ale tady byl ještě Zeman ve formě
https://www.youtube.com/watch?v=3rIMAOwOBao
CENZURA? KAREL H. ZEMŘEL? PŘEDŽALOBNÍ VÝZVA?
17. Duben 2021 - 2:28 | Lubomír Šádek
V Deníku H.V. 14/2001 (má tam překlep) Milan Bárta mj. píše:
„Ozval se mi Atila Vörös, že by se chtěl zase vrátit ke komiksu o Karlovi H, legendárním českolipském čundrákovi a také politikovi. Koukal jsem se na staré díly. Některé mají hodně přes deset tisíc zhlédnutí. Pravda, po jednom z dílů, se mnou přestala mluvit půlka radnice. Chceme vycházet nepravidelně, chceme se navážet do všech, kdo nám za to stojí, být nekorektní a reagovat na aktuální dění ve městě. A teď se nám zrovna blíží nějaké ty volby.“
Nešlo o planá slova, pánové se rychle pochlapili, vyšly dva díly: první „Karel H. - Velikonoce s SPD“, druhý „Karel H. - Souložící pár“. Stala se však věc nevídaná, oba příspěvky vzaly roha, ze stránek „IN“ zmizely! Pochopitelně včetně všech komentářů. Komentují ve svém účtu klikne na svůj komentář a bude číst: „Přístup odepřen. Nemáte oprávnění přistupovat na tuto stránku.“, stejně tak dopadne při kliknutí na uložený link.
Nepamatuji, kdy v historii „IN“ zmizely redakční příspěvky beze slova vysvětlení. Nabízí se otázky: Cenzura? Zemřel Karel H.? Předžalobní výzva?
U prvního dílu seriálu si případný problém nevybavuji, u druhého dílu problém nevylučuji. Nepatřím mezi prudérní jedince, v profesní praxi jsem zažil leccos, druhý díl ovšem obsahem a více kresbami vnímám jako trochu na hraně, respektive, že pro někoho bude možná nepřijatelný, provokující. Hlavní „hrdinky“, konkrétně tři starostky plus vlivná paní EV, byly výtvarně ztvárněny velice osobitě, pro mě mile a lechtivě provokativně, pro jiné třeba až urážlivě. Jasně, dvě ženy ručičkou kdesi dole na svém těle příjemně šmátrají, další možná domina, jiná s částečně obnaženými ňadry atd. V tuto chvíli určitě ti, kteří zaváhali, nečetli, jsou roztrpčeni z nedokonaného natěšení… Mistru AV bych osobně lehce vyčetl, že u zobrazení dam jsou zřejmé jeho osobní preference, ve shodě s komentujícím „holák“ váhám, zda Atila nebude volit nejmenované korupční hnutí. :)
No jo, ale vážně! Očekávám, že redakce „IN“ bude reagovat, vysvětlí důvod odstranění vlastních příspěvků! Karel H. určitě nezemřel, tak se nabízí autocenzura či spíše cenzura v důsledku jiných reakcí, i když vedle mnoha aktuálních karikatur našich státníků to byl sotva odvar… Možná se naprosto mýlím, důvodem bude fakt, že jednotlivé díly seriálu nebudou vycházet v „IN“, nýbrž v celostátních médiích a na velkoformátových výlepových plochách :) Upřímně, chtěl jsem obrázky uložit a pic, nemám nic, vlastně jeden ano, ten s exstarostkou Hanou Moudrou. Natěšeně jsem ho včetně linku HM zaslal, ať se kochá! :) Glosovala pouze, že ani po sedmi letech se nezapomíná…
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
17. Duben 2021 - 8:27 | barta
Slovo vysvětlení by přišlo, ale zkrátka jsme se po reakcích čtenářů rozhodli touto cesou nejít. Chceme zejména představovat českolipskou kultůru, historii, zajímavé lidi a Karel H. odváděl příliš pozornost a dělal zlou krev. Takže máte vlastně pravdu, něco mezi cenzurou a autocenzurou.
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
17. Duben 2021 - 14:25 | jardafiala
Takže jak se dalo očekávat v této době, redakce se předpo...la z reakcí a užila si autocenzury. Seriál jsem zahlédl, nijak zvlášť mě nezaujal, ale myslím si, že možnost shlédnout ho by neměla být kvůlíi pár potížistům znemožněna. Tím jim jen dáváte najevo svou slabost.
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
17. Duben 2021 - 14:39 | Lenka Sepsová
Myslím,že při osobním rozhovoru by to pan Bárta vysvětlil -a je to jeho právo. Narážka na dělání zlé krve je jistě opodstatněná a leccos naznačuje( i když bychom neměli ani naznačovat). Nejde zřejmě bohužel jen o nějaké "reakce našich čtenářové" takového typu,jako se ozývaly po shlédnutí televizní Boženy Němcové,kdy byly zejména ženy mého a vyššího věku disgustovány z toho,že BN měla dokonce i sex,když měla čtyři děti, nebo, že se příliš o domácnost nestarala. Což jest známo,ale ve školních osnovách se o tom -za nás- moc nemluvilo.
NahoruPřeji pěkné dny a hodně zdraví!
Re: Rozštěpení společnosti
17. Duben 2021 - 15:03 | barta
Berte to tak, že to dělám ve svém volném čase, pro radost sobě i čtenářům, a nebaví mě se nechat prudit. A vlastně už mě nebaví ani prudit ostatní.
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
17. Duben 2021 - 18:00 | Lenka Sepsová
Naprosto Vás chápu a přeji klidný,pohodový víkend !
NahoruRe: Rozštěpení společnosti
17. Duben 2021 - 21:08 | Lenka Sepsová
Tak se můžeme vsázet,kam se Zeman přikloní..Zda bude hájit zájmy suverenní České republiky... Mluvčáček nám to jistě osvětlí. hezký den!
Nahoru