To není fér, takhle v půlce pátku, když si chce jeden sednout s přáteli a zakončit pracovní týden štamprlí ferneta. Místo, aby se dělali kontroly průběžně, tak se vylije z vaničky i mimino.
- Pro psaní komentářů se přihlašte
To není fér, takhle v půlce pátku, když si chce jeden sednout s přáteli a zakončit pracovní týden štamprlí ferneta. Místo, aby se dělali kontroly průběžně, tak se vylije z vaničky i mimino.
Komentáře
Re: Prohibice
15. Září 2012 - 0:01 | Kafka
Pravdou je, že se bojím i toho kalvadosu, co mám rok doma v baru.
NahoruRe: Prohibice
15. Září 2012 - 11:04 | Of the Moon
Až budu mít cestu okolo,tak se pro něj stavím.
NahoruJak vidíme,tak stát zase reaguje se zpožděním.Kde je ta prevence?Co dosud dělaly všechny ty obchodní inspekce? Žijí si v tom svém světě,plácají se po zádech,jak to dobře vedou a pijí kořalku z jinačích zdrojů.
Re: Prohibice
15. Září 2012 - 21:01 | Lípák
Což takhle vyhlásit prohibici na jedovatý potraviny! To nikdo neeviduje kolik lidí u nás zemřelo na rakovinu jícnu,žaludku,střev a dalších ústrojí, zapříčiněných letitým požíváním Éček, margarinu, tech.soli atd.atd.
NahoruJá osobně tvrdej k životu nepotřebuju. Nejsem žádnej "pošahanej"abstinent ale zákaz alkoholu nad 20% mě rozhodně nerve žíly.
Re: Prohibice
15. Září 2012 - 22:03 | Of the Moon
Vodka křehčená metanolem,co je na tom divného?
NahoruRe: Prohibice
16. Září 2012 - 10:04 | Šťoural
Ti vyděšení vylévají i načaté lahve Tullamore Dew, tedy výrobek nekřehčený.
Při této kauze se přestalo mluvit o škodlivosti etylalkoholu, všimli jste si? On ten etyl dokonce dnes zachraňuje životy.
NahoruRe: Prohibice
16. Září 2012 - 10:56 | Hudec
Na tom přece není nic divného. Věc dávno známá, táž látka může být lékem i jedem, obvykle záleží jen na velikosti dávky. Příkladem může být třeba nitroglycerin. Nebo glykosidy z náprstníku.
NahoruRe: Prohibice
16. Září 2012 - 11:37 | Šťoural
Ano, nepochybně, za nic divného to nepovažuju, příklady lze sypat z rukávu, od přírodních drog až po některé hadí jedy. Ale šlo mi o to, že ti co chlastali, budou chlastat dál a budou mít důvod navíc. Což vlastně není také nic divného, ani nic nového pod sluncem.
Ale divné je, že hostinští dnes nesou zodpovědnost za ty, kteří si k pivu přinesou do hospody placatku tvrdého z domova. To jim nezávidím.
NahoruRe: Prohibice
16. Září 2012 - 12:18 | Of the Moon
Vrcholem ovšem bude to,až si tam někdo k dršťkový polívce donese bandasku zeleného čaje.To už hospodskýho povezou.Až sem to může dospět.
NahoruRe: Prohibice
16. Září 2012 - 12:26 | Hudec
Proč? Když si někdo chce dát k dršťkovce alkoholický nápoj, pak se přímo nabízí pivo. Takže zrovna ze zeleného čaje bych obavy neměl. Já si klidně dám to či ono, podle toho, co jím, na co mám zrovna chuť.
Kromě toho, lidé jsou různé. Znám sportovkyni (výborná šermířka), která knedlozelovepřo zapíjí mlékem. Bez jakýchkoliv negativních následků. Prostě jí to tak nejlíp chutná.
Bez tvrdého alkoholu se svět nezboří. Piva je dost, vína taky, a jejich kvalita je oproti dřívějšku nesrovnatelně lepší. Žízeň zaženou, jazyk i duši potěší. Tvrdý alkohol akorát tak zničí člověku chuťový buňky, takže mu pak už je jedno, co jí a pije.
NahoruRe: Prohibice
16. Září 2012 - 12:38 | Of the Moon
Tvrdý alkohol je sice jed,ale záleží na velikosti dávky.Pak je to lék :-)
NahoruRe: Prohibice
16. Září 2012 - 12:45 | Šťoural
Ano, je dobré si připomenout, že jsme různí. Někomu se udělá špatně, když se řekne koprovka, jiný se oblízne, ale zvedne se mu žaludek při představě snídaně v podobě dvou deci 45% borovičky.
Zaznamenal jsem různé názory. Před chvílí v rádiu: "I když to zakázali, já tvrdej doma piju dál."
NahoruRe: Prohibice
16. Září 2012 - 13:07 | Of the Moon
Já bych se tím taky rád řídil,ale už mám všechno vypito.Borovičku nemusím,má takovou divnou chuť.Bůhví co do toho míchají.
NahoruRe: Prohibice
16. Září 2012 - 14:34 | Šťoural
Co se týká zásob, vydržím hodně dlouho. Mám ale strach z něčeho jiného. Když nevyberou daň z alkoholu, co když mi zdaní kopr?
NahoruRe: Prohibice
16. Září 2012 - 14:36 | Hudec
Asi toho rozhlasového posluchače ten "tvrďák" už poznamenal. Je zakázán jeho prodej, ne pití z domácích zásob. Když mu stojí za to risknout to ...
NahoruRe: Prohibice
16. Září 2012 - 15:32 | Of the Moon
O tu daň strach nemám,ta půjde nahoru i bez kopru :-)
NahoruPředpokládám,že takových jednotných 20% ( ať je to stylové) by mohlo stačit.
Re: Prohibice
16. Září 2012 - 17:23 | d.leska@atlas.cz
Nutno vstupně sdělit, že také jsem měl hodně vtipných myšlenek. To je u nás svým způsobem taková zvláštní obrana, nastane-li problém! Teď všechny represivní složky státu makají na chlastu! Co když najednou zase vypukne salmonela nebo něco podobné, kdo již bude makat!? Pravda, od zdi ke zdi! Nyní se řeší problém, o kterém je povědomost několik let! Kalousci a podobní, kteří vědomě tento stát ničí od nevidím, najednout nejsou slyšet. K tomu dodejme automaty a další zhovadilosti. Tak prosím poté osobně již nic nechápu. Škoda, že nežijeme v jiné době. To bych ten provaz rád šel vázat...
NahoruRe: Prohibice
16. Září 2012 - 18:13 | Šťoural
Vtipné poznámky? Jak jinak, černý humor drží člověka nad vodou.
Ale vážně. Už se blýská na lepší časy, vláda přemýšlí, jak částečnou prohibici zmírnit. Doufám, že při zmírňování si vzpomenou na teď zakázanou Alpu Francovku. Ta nám doma dochází a namožené svaly ze včerejšího výletu chtějí mazat.
NahoruRe: Prohibice
16. Září 2012 - 18:46 | Of the Moon
Ano,vláda se zalekla těch mínus 25 milionů denně.Proto uvažuje o zmírnění.Armáda kontrolorů a úředníků,kteří nedělali nic, zas bude dřímat v Blaníku až do dalšího průseru.
NahoruRe: Prohibice
16. Září 2012 - 19:22 | Šťoural
Nikdo neví, kolik smrtelně nebezpečných lahví čeká na otevření. Kolik jich někde přečká částečnou prohibici.
Hlásí, že metylslivolice z Moravy už otrávila lidi na Slovensku.
NahoruRe: Prohibice
16. Září 2012 - 19:53 | d.leska@atlas.cz
Nerad používám expresivní slova, ale fakt je to vlastně v prdeli...
NahoruRe: Prohibice
16. Září 2012 - 20:41 | Of the Moon
Kontrolní systémy financované z alkoholové daně selhaly.Asi musely.
NahoruRe: Prohibice
17. Září 2012 - 10:18 | Of the Moon
Už aby nám přistavili v ulici cisternu s kvasem,když v Přednádraží to šlo udělat s vodou.
NahoruRe: Prohibice
17. Září 2012 - 12:18 | Hudec
To záleží na kvalitě. Dávno již tomu, co jsem ochutnal. Ale ne ten z cisteren na ulici. Ten bych moc nedoporučoval. Na otravu to není, ale .... Na rozdíl od prostých Rusů zkrátka nemáme tak odolnou trávicí soustavu.
NahoruRe: Prohibice
17. Září 2012 - 15:05 | Šťoural
No, tak to zkrátka je. Kdoví, jestli prostý Rus není odolnější i vůči metanolu. Geny jsou geny, trénink je trénink.
NahoruRe: Prohibice
17. Září 2012 - 20:14 | Kadol
Kauza Rath už pomalu utichá v podvědomí národa, tak se musí vymyslet zase něco jiného, co nespokojenou společnost zase na chvíli odvede od reality. Zemřelo 21 lidí,- zatím -,zhola zbytečně, velká škoda jejich životů. Na silnicích zemře za měsíc v průměru okolo stovky lidí. Zakáže vláda jezdit v autech?
NahoruRe: Prohibice
18. Září 2012 - 11:49 | d.leska@atlas.cz
Mluvíte mně z duše. Sebevětší causa, sebevětší prasárna (tím osobně ovšem nemyslím doktora Ratha, to je kapka v moři), je zahlušena další, další a další...
Slyšel jsem však, že je teď největší problém, co s těmi dvaceti milióny stažených lahví lihovin ve skladech. Na zasedání vlády to má údajně být první bod programu, každý z členů vlády má za úkol podat návrh. Podle zainteresovaných největší šanci má návrh pana ministra financí. Navrhuje prý tu dvacku melounů lahví přesunout do prostor MF, kde komise odborníků pod jeho přímým vedením, bude postupně a průběžně posuzovat závadnost či nezávadnost obsahu. Pan ministr prý současně argumentuje, že se tím výrazně sníží provozní náklady na chod kabinetu ministra a tím i zátěž státního rozpočtu...
Tak nevím? Není to třeba nějaká pomluva?!
NahoruRe: Prohibice
18. Září 2012 - 12:30 | Of the Moon
Slyšel jsem,že ministr financí už nechlastá,ale to zase bude jen pomluva.
NahoruRe: Prohibice
18. Září 2012 - 13:01 | d.leska@atlas.cz
Dokonce i ke mě se to doneslo. Je v tom ovšem údajně menší nepřesnost. Prý skutečně nechlastá! Po dohodě s kandidátem na pana prezidenta ČR, předsedou TOPky žijícího ve stínu svého vlastního místopředsedy, a současně posledním aktivním žijícím šlechticem na území našich zemí, byť dle řeči asi jiného národa (já mu skutečně nerozumím), byla prý panu ministrovi dána stálá kanyla přímo do žíly...
NahoruRe: Prohibice
18. Září 2012 - 13:10 | Hudec
Všem jistě ne. Stačilo by to zakázat rizikovým řidičům. Poznat se dají. Možná by pak bylo mrtvých na silnicích méně, než je těch metanolových obětí. Konečně, metanol zabije jen toho, kdo ho pije. Rizikový řidič zabíjí i druhé. A dokud nezabije sám sebe, může zabít těch druhých, co hrdlo ráčí. Je to vcelku bez rizika, vyfásne za to maximálně podmínku.
NahoruRe: Prohibice
18. Září 2012 - 13:30 | d.leska@atlas.cz
Mirku! S řidiči je trochu jiné téma než ten metanol. Rizikoví, respektive nezodpovědní, řidiči toho na svých bedrech mají mnohem a mnohem více než ten dnes celostátně všechna média zahlušující metanol. Někdy si myslím, proč ve volbách kandidující strany místo populistických témat (ano oblbujících) se nezaměří na tyto... Osobně jsem poznal situace, kdy tzv. rizikový řidič (alkohol neprokázán) zabil více než jednoho a výchovně stačila podmínka. Jiný člověk při sedmém pokusu o sebevraždu byl "shodou okolností" odsouzen zcela stejně, aniž vyvolal jednání, které by někoho zabilo, ale prý možná ohrozil (měl u sebe pistoli bez nábojů)... Kdo je lepší, kdo je horší?
NahoruP.S.: U metanolu nevěřím v nevědomost zúčastněných (nikoliv poživatelů)! Stejně tak osobně vím, že již několik let se ví o těchto problémech, kdo všechno z toho měl profit?! Dávno nešlo o pouhé padělky někde v garáži, ale o zcela legální kolky, zcela legální obaly - lahve, podle padělatelů celkový objem takřka polovina produkce... Potom by bylo na všechny důchody, všechny invalidy a postižené a tak dále... Kalousek zase něco přiblblého sdělí a další zatleskají...
Re: Prohibice
18. Září 2012 - 13:37 | Of the Moon
To P.S. je naprosto přesné!
Nahoru