Vážení "hajdpárci"!
Oslovení by sice mohlo asociovat založení nového téma ke kvalitě českých i importovaných uzenin, ale většina ze zde aktivních jistě již z nadpisu pochopila, že řeč by měla být o neuvěřitelném atentátu na našeho současného svatého monarchu, prvně po atentátu a sedmi kulích na jeho arcipředchůdce v Sarajevu, a to dokonce v den jeho (nejenom) státního svátku!
Zasvěcených a jedině správných vykladačů tohoto hanebného a neomluvitelného činu máme již desítky, naše média soutěží v počtu neomylných komentářů. Smysl atentátníkova činu se sice poněkud ztrácí nad záplavou balastu, ale to je přece běžná praxe. I sám slovutný kandidát na nového prezidenta, žák svatého Václava, pan Jakl, jasně řekl, že i kdyby šlo o pistoli namalovanou na kusu papíru, tak je to atentát... Škoda, že již u nás není trest smrti! Jsem si jist, že nejeden oddaný by se velmi rád chopil iniciativy a kat Mydlář by byl bez práce. V zájmu snížení nákladů by hrdlu současně propadli i amatérští umělci, členové sekty "tykadélek", a to nechci jmenovat další a další exemplární škůdce našeho reformního režimu...
Z výše uvedeného si myslím, že by se teď, nejeden zde aktivní, ale i možná noví, mohli skvěle realizovat. A proč ne! V poslední době naše malá krásná vlast je ve světě již více známější kradeným perem, metanolem, tajícími ledovci, které se kupodivu neoteplily, korupčníky a mimo jiné teď aktuálně atentátem (kam se na nás hrabe Dallas), než národními tradicemi, výjimečnými osobnostmi, kterým tradičně úspěch neodpouštíme, a tak dále...
Již se těším, na zajímavé, vážné i třeba vtipné názory, a nepochybuji, že určití exoti to díky svému nadčasovému talentu brisktně tradičně přetvoří v půvabné (nestranické) napadání, protože slovo urážky ve složce "hydepark" nemá opodstatnění!
- Pro psaní komentářů se přihlašte
Komentáře
Re: Atentát
1. Říjen 2012 - 21:00 | barta
Myslím, že akce přesně dokumentuje českou povahu - národ se radikalizuje, takže ke slovu konečně přišel čin odvážného jedince, střelba z pistolky na kuličky. V tom státě, kde na dětské hračce musí být oranžová špička, ale na přesné kopii zbraně nikoliv. Moc nechápu, jakou má v našem systému vůbec prezident funkci - je to nějaký orgán republiky nebo pohrobek císaře, když sídlí na hradě a chalupu má na zámku v Lánech? Stejně nic nedělá, než si honí ego. Teď se mu atentát hodí, bude moci tvrdit, že byl prvním českým prezidentem, na kterého byl spáchán.
NahoruRe: Atentát
1. Říjen 2012 - 21:17 | Radosta
Má to blbý, musí si honit ego sám. Jeho předchůdci honili to ego jiní. Výsledek mohou spatřit cestující z Bělehradu po vystoupení z letadla.
NahoruRe: Atentát
1. Říjen 2012 - 21:28 | Of the Moon
Nebyl to atentát na pana Klause,ten měl jen smůlu,že je právě presidentem.Konečně se objevil někdo,kdo vyjádřil mínění většiny národa,že takhle to už dál nejde.Odvážný jedinec to určitě je.Představte si sami sebe na jeho místě.O to jde především! Jestli nějaký ochranka selhala nebo ne,to je mi srdečně jedno.Kdo by to byl řekl,že zrovna v Chrastavě.Příště to může být úplně někde jinde.Páni politici už nebudou tak sebejistí.
NahoruRe: Atentát
1. Říjen 2012 - 21:55 | barta
Nemám rád tohle házení nějaké skupiny do jednoho pytle, i když se ho občas také dopouštím. Dotáhli jsme to tak daleko, že do politiky nikdo slušný snad už ani nechce. A když ano, tak za stranu, která je bez šance. Komunikoval jsem teď se spoustou kandidátů a veřte, že každý je jiný a každý jde do politiky s jinými představami. Špatně musí být něco nastaveno...
NahoruRe: Atentát
1. Říjen 2012 - 22:12 | Of the Moon
Ne,že do politiky nikdo slušný nehrne,ale že se tam kdejaký lump vecpe (chucpe).Jinak bychom museli být,jak po užití metylu ,slepí a dokonce i hluší.
NahoruRe: Atentát
2. Říjen 2012 - 1:06 | d.leska@atlas.cz
Pravděpodobně budu některými pranýřovám, ale osobně čin "atentátníka" lidsky i politicky chápu. V záplavě mediálních caus (nejenom mediálních) vskutku nebyla šance být vnímán... Dotyčný mladý muž to sice plánoval, ale (nejenom z pohledu trestního zákoníku) výhradně s cílem získání pozornosti, nikoliv však s cílem ublížení na zdraví - proto plastová pistole tzv. flusačka, do paže a nikoliv na citlivé místo a to evidentně tak bylo. Pomalu, viditelně... Nikdo nic nekonal, to však je mimo mou schopnost exaktního posouzení! Stovky milionů věnovaných na prezidentskou ochranku naštěstí nemohu objektivně posuzovat...
NahoruHysterie krále Klause je podle mého názoru zcela nepatřičná, současně souhlasím, že být to na ostro, tak mimořádně drahá ochranka je na dvě věci... Pan prezident získal bonus, tato causa díky jeho svižnému peru je minimálně na novou knihu! Cítil se být znevýhodněn, že nebyl disident (jak taky jako prověřený nomenklaturník), a ejhle, teď je zde po Sarajevu s arcivévodou další atentát a tím se nemohl chlubit ani Havel ani jiní...
A život jde dál, milí Češi...
Re: Atentát
2. Říjen 2012 - 9:55 | Radosta
Pozornost ten mladý muž získal, stal se hvězdou médií. Dnes dokonce on-line rozhovor se čtenáři na serveru idnes. Ale co ty problémy ve společnosti na které chtěl upozornit? Budou se řešit? Co bude příště? Dělobuch? Nebo něco ostřejšího?
NahoruRe: Atentát
2. Říjen 2012 - 11:20 | moldavit
Most máme třeba Barikádníků,tak ten chrastavský by mohl nazvat pan Canov třeba Most atentátníků.České dějiny nás učí,že náš národ buďto úpí,nebo se chová jak utrženej ze řetězu.První slova atentátníka-republiku si rozvracet nedáme,jasně hovoří jakou ideologii vyznává,na tom nic nic nezmění,že neplatil komunistům známky.
NahoruMně na tom zaujaly dvě věci
1.Češi nemají úctu k ničemu,k těm co zvolili už vůbec ne,Zde se stotožňuji s Klausem.
2.Tato zlodějská,nejhorší,prostitutská vláda.Takhle to dál nejde,shodit,svrhnout,vyhodit defenestrace!Proč?
Co dělá špatně?Může být konečně někdo konkrétní?Přichází někdo mimo s kritikou také s lepším návrhem,než že vše zrušíme?
Kdo přispívá k tomu obrazu a rozšťourávání naší společnosti?
Před volbami byl hlavní problem korupce.A ajhle největší darebák všech darebáků Kubice posílá za mříže pro korupci jak opozici,tak členy vládních stran.Dřív korupce nebyla?Nebo se ti kmotři bojí,že by zpětně došlo na ně a nemalé prostředky,které přistály v jejich kapse?
Dobré je poukázat na tuhle zlodějsou vládu,zapracovat na anarchii,odvádět pozornost-on už se nějaký magor najde....
Národ zatleská defenestraci a vše se vrátí do starých kolejí.Kdepak korupce!Na to nejsou důkazy!
Jo tu "naši" republiku si přeci rozvracet nedáme!
Re: Atentát
2. Říjen 2012 - 11:36 | Of the Moon
K tomu nám dopomáhej Andor Šandor ;-)
NahoruRe: Atentát
2. Říjen 2012 - 12:30 | Hudec
Myslím, že když si Klaus stěžuje na rozeštvanou společnost, když ukazuje prstem na ty, kdo ji prý rozeštvávají ("všichni vědí ..."), tak se asi zapomněl podívat do zrcadla. Sklízí jen to, co zasel.
NahoruRe: Atentát
2. Říjen 2012 - 14:09 | d.leska@atlas.cz
Mám shodný názor s Mirkem. Moje představa prezidenské funkce a jeho poslání je oproti panu Klausovi odlišná. Prezident by měl být především morální autoritou, sjednocovat...
NahoruRe: Atentát
2. Říjen 2012 - 14:21 | Of the Moon
Skrze presidenta sklízejí to,co zaseli i ostatní politici.Jejich reakce o tom svědčí.
NahoruReceptář.
2. Říjen 2012 - 14:55 | Radosta
Ono nestačí jen zasít. Také se musí zalévat a jinak opečovávat. A v tom jedou i další. A mnozí také vydatně přihnojují.
NahoruRe: Atentát
2. Říjen 2012 - 15:21 | moldavit
Trochu úsměvné pro mne je že pan profesor po 22 letech jako předseda jedné z nejsilnějších stran,předseda vlády ,otec transformace a president této republiky prohlásí: Atentát na mne svědčí o stavu společnosti....
NahoruRe: Atentát
2. Říjen 2012 - 16:30 | Of the Moon
Má hodně másla na hlavě.
NahoruRe: Atentát
2. Říjen 2012 - 18:52 | Šťoural
Je jasné, proč to označují za atentát. Atentátník je kriminálník. Tenhle odvážný člověk bude kriminálník. Nedej Santa Klaus, aby byl politický vězeň!
NahoruRe: Atentát
3. Říjen 2012 - 14:02 | d.leska@atlas.cz
V Chrastavě se atentát nekonal - to každý soudný člověk ví. Ovšem nelze nepřehlédnout, kaer morhen, že pan prezident, jsa jistě (nejenom s ohledem na jeho šediny) mimořádně moudrý a vševědoucí muž, to označil jako atentát, tak holt snižovat prezidentova slova či dokonce mu odporovat je svým působem také atentát, byť v myšlenkové rovině...Dnešní tiskovka po zasedání vlády za účasti mj. pánů Nečase a Kubiceho tomuto též věnovala značnou pozornost. Holt jsou jako malé děti...
NahoruRe: Atentát
3. Říjen 2012 - 19:34 | Kadol
Chrastava se rozhodně nedá srovnávat se Sarajevem, nebo Dallasem. I já si myslím, že nazvat tuto akci slovem "atentát" je opravdu při nejmenším nadnesené. Ne, že by Češi v historií každý atentát spackali,- vzpomeňme si třeba na Hayndricha. Ale v poslední době se mně čím dál více zdá, že vše co uděláme vyústí nakonec v komedií, nebo frašku. Čistě hypoteticky, nezdá se vám, že celá tahle povedená akce vypadá jako špatný divadelní kus, sehraný naprostými amatéry? A někde v zálulisí se potměšile šklebí pan režiser a říká si: - to máme zase blbý obecenstvo....
NahoruRe: Atentát
3. Říjen 2012 - 19:56 | moldavit
Taky si to myslím.Taky se poved atentát na ministra financí Rašína v té Superprvní republice.Taky střílel komunista,ale airsoft pistole tenkrát nebyly.
NahoruRe: Atentát
3. Říjen 2012 - 21:33 | Of the Moon
S první republikou tohle to všechno dění nemá nic společného.Dnes jde jen o to,ukázat těm vepřům,že to žito nemusí být až tak definitivní.Mám takový pocit,že ten chlapík z Chrastavy nebyl poslední.
NahoruRe: Atentát
3. Říjen 2012 - 23:02 | moldavit
A to by jste se divil,co to má společného.
NahoruZ jeho životopisu...
...jeho obliba klesá a Alois Rašín se stává terčem stále silnější kritiky všech vrstev společnosti, kromě těch nejpravicovějších kruhů.
A pročpak to?Začal prosazovat úspornou rozpočtovou politiku státu.Střelen byl po svém projevu,kdy kritizoval ty,co jen s otevřenou rukou čekají,co jim stát zaplatí a stále nemají dost.
Paralela jak pra...
Re: Atentát
4. Říjen 2012 - 10:32 | Of the Moon
A to jo ! Paralela ano.Souhlasím.Každá doba má své problémy,samozřejmě.Brutus se taky obešel bez pistolky.
NahoruRe: Atentát
4. Říjen 2012 - 16:52 | Lípák
"Atentát- neatetentát". Velice povedená lidová taškařice. Že by došly vejce a rajčata? Mám návrh pro další potencionální atentátníky. Což takhle paintball a modrou kuličku mezi oči. Nebo balónek naplněný kuřecím separátem. To by bylo jiný žrádlo. A mám dojem, že by se to dalo použít i na ostatní polity. Dovedete si někdo představit třeba Karolínu Peake s pleťovou maskou z kuřecích kůžiček? :-)
NahoruCo si o nás může asi profesor myslet, když občan této země pohnojí i atentát. Gapčík s Kubišem by umřeli smíchy.
Re: Atentát
4. Říjen 2012 - 17:14 | Šťoural
Moment, já myslel, že permanentně nosí masku z kuřecích kůžiček!
NahoruRe: Atentát
4. Říjen 2012 - 18:54 | Of the Moon
Fuj,nebudeš sem přece tahat bulvár :-)
Nahoruale ten chrastavský starosta,ten ví odkud vítr fouká a už stahuje kalhoty ačkoliv brod ještě nevidět.
Re: Atentát
4. Říjen 2012 - 18:55 | Of the Moon
Nebo jde o brot?
NahoruRe: Atentát
6. Říjen 2012 - 18:45 | d.leska@atlas.cz
Usilovně jsem hledal, ale stále nic. Na které kandidátce jsou výše jmenovaní pánové?
NahoruRe: Atentát
7. Říjen 2012 - 15:30 | Karel.73
Všechno to je jinak, přátelé. V chrastavě měli jasné zadání, poctít Vencu KULIČKOVÝM PEREM, protože jak všichni víme, má je rád.
Ale oni to popletli a pokropili ho KULIČKOVÝM KVÉREM.
Takhle to fak bylo! Veřte nebo nevěřte. :-)
Nahoru