Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
Je připraven na post starosty? Myslí si, že ODS vládla špatně? Jak se mu líbí Městské noviny? Nabízíme vám poslední předvolební rozhovor.
Co anebo kdo tě přesvědčil, aby ses dal na politiku?
Jako každý rodič chci i já pro své děti co nejlepší budoucnost. Myslím si, že v současné době nastala situace, kdy by mělo dojít k částečné výměně lidí v politice. Věřím, že s novými lidmi přijdou nové nápady, představy a vize.
Chápu, že je těžké vystoupit ze stínu Petra Skokana. Jak se ti zatím daří na tomto poli?
Jsem si vědom, že Petr je člověk s politickými zkušenostmi. Ale rozhodně si nemyslím, že bychom si měli nějak konkurovat nebo navzájem soupeřit, naopak těsně spolupracujeme. Rozhodně se necítím být v něčím stínu, mám své vlastní názory a zásady, které jsem schopen obhájit, prosazovat nebo o nich diskutovat.
Podle mě, pokud výrazně nevyhraje ČSSD, je možné, že vznikne koalice s vaší účastí. Jsi připravený stát se uvolněným starostou či místostarostou?
Pokud by taková situace nastala a voliči nám umožnili koalici vytvořit, tak v takovém případě jsem připraven vzít na sebe zodpovědnost a stát se uvolněným starostou či místostarostou.
Řekněme, že by ses stal pouze neuvolněným zastupitelem. Ve které komisi či ve kterém výboru by ses rád angažoval?
Rád bych se angažoval ve výborech či komisích, které jsou blízké mé profesi, zkušenostem a zájmům – tj. školství, mládeži, sportu a prevenci kriminality.
Znám Tě jako velkého sportovce. Jak jsi spokojený s fungováním sportu v České Lípě? Mají všechny sporty rovnocenný přístup k veřejným finančním zdrojům?
Nejdříve k první části otázky – podpora a fungování sportu určitě je, ale vždy je prostor ke zlepšení. Na druhou část otázky v současné době nemohu odpovědět, nemám dostatek informací.
Věci veřejné sázejí poměrně hodně na reklamu, takže Tvé portréty doslova zaplavily město i média. Jaký je to pocit, vidět se na každém rohu? Pokud si Tě dobře pamatuji, nijak výrazně ses nikdy neangažoval.
Beru to jako součást předvolební kampaně se všemi klady i zápory.
Nová strana má ještě větší možnosti vymezovat se vůči vládnoucí garnituře než strana v opozici. Myslíš si, že vše, co udělala ODS (s přispěním koaličních partnerů) bylo v Lípě špatně?
V žádném případě si nemyslím, že vše, co udělala ODS, bylo špatné.
Můžeš vybrat některé věci, za které lze vládnoucí strany pochválit, a také ty, za které by podle tebe měly dostat minimálně dostatečnou?
Takže pochvala:
- vybudování cyklostezek
- vyřešení otázky kolem výstavby nového divadla tím, že je připravena rekonstrukce Jiráskova divadla
Naopak pochvalu si nezaslouží:
- koupaliště v Dubici
- nevyřešená situace kolem nemocnice Pod Holým vrchem
Co bys v Lípě nejraději změnil, kdyby to šlo udělat mávnutím kouzelného proutku? Já vím, že je to hloupá otázka, ale mě třeba nejvíce prudí, že nemohu Lípu zažít takovou, jakou ji znám ze starých pohlednic, tj. s náhonem, bez OD Andy.
Tak to je moc pěkná otázka, ale dobře mám kouzelný proutek a čaruji:
- dokončení silničního obchvatu
- kompletní rekonstrukce nemocnice
- sportoviště a otevřená sportoviště u škol
- desítky km cyklostezek
- krásné letní koupaliště s bazény
- vzájemné pochopení a tolerance občanů České Lípy
A takto bych mohl pokračovat, ale žijeme v realitě.
Tak teď reálně. Co bys chtěl změnit, když získáš dostatečně silný mandát?
To bude asi těžší než s tím kouzelným proutkem. Budu odpovídat ze svého současného pohledu, tedy:
- zvýšit podporu školství, sportu a kultury
- podporovat vybudování domu pro seniory
- velkou část obyvatel našeho města trápí stav koupaliště v Dubici. To znamená dořešit situaci
okolo koupaliště.
- podporovat zdravotnická zařízení
Jako většina obyvatel České Lípy máš kořeny jinde. Můžeš nějak definovat svůj vztah k České Lípě a Českolipsku vůbec?
Žiji zde od roku 1986. Mám zde rodinu i přátele. Lípa je v podstatě mým domovem se vším všudy.
Pokud mě z i-novin nevyhodí, rád bych pokračoval v každoměsíčních pěti otázkách pro starostku, resp. starostu. Staneš-li se starostou, budeš vstřícný k médiím? Jak si vůbec představuješ svou eventuální komunikaci s médii?
Každý starosta by měl být vstřícný k médiím. Pokud nastane situace, kdy bude potřeba komunikovat s médii, nebudu se řešení problému vyhýbat, otáčet se k médiím zády a strkat hlavu do písku.
A jak se ti líbí Městské noviny coby nástroj komunikace radnice s občany?
MN považuji za informační linku radnice. Tedy medium, které informuje o tom, co se ve městě událo v historii, děje v současnosti a plánuje do budoucnosti. Osobně se domnívám, že by mohly být pestřejší a aktuálnější.
Dle názvu vaší strany soudím, že budete chtít s občany více konzultovat investice, případně i jiné aktivity města. Máte už nějakou konkrétní představu, jak referenda či ankety provést?
Naše strana vznikla jako reakce na nespokojenost se současnou situací, tedy i se zacházením s veřejnými financemi. Všechna důležitá rozhodnutí je potřeba konzultovat nejen s odborníky, ale i s občany, kteří mají o danou problematiku zájem.
---
Antonín Lačný se narodil 20. 1. 1960. Vystudoval PF UJEP v Brně. V současné době jsem ředitelem ZŠ Dr. Miroslava Tyrše v České Lípě. Zajímá se především o sport – kolo, lyže, míčové hry a kultura.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Články, které by vás mohly zajímat
Komentáře
Re: Antonín Lačný: Necítím se v něčím stínu
14. Říjen 2010 - 8:23 | Anonym
Co říkáte na to, že předvolební letáky VV roznášely po městě děti školou povinné, a navíc během poledne. Napsal jste jim omluvenky?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se v něčím stínu
14. Říjen 2010 - 8:29 | Dan
já teda nevim ale ten volební leták VV co na mě vyskočil ze schránky vypadá spíš na ten kouzelnej proutek, tak třeba ho fakt maj :0) anebo chtěj město prostě zadlužit, nechat zbankrotovat a pak uspořádat sbírku mezi patrioty na jeho záchranu
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se v něčím stínu
15. Říjen 2010 - 18:26 | Pepa Novák
není třeba takovou snahu, to zadlužení už udělala současná parta na radnici s paní Moudrou a panem Stejskalem , tak proč by se někdo snažil dál. Za chvilku už nebude stejně kde brát.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se v něčím stínu
14. Říjen 2010 - 8:32 | Antonín
Přesně tak. Pokud by začali plnit, to co maj na letáku, tak městský rozpočet zruinují. Hlavně že ještě před týdnem vyhlašovali omezené investice a vyrovnaný rozpočet. Jako b ten leták napsali oranžoví.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se v něčím stínu
15. Říjen 2010 - 18:30 | Pepa Novák
a co je vlastně na letáku modrých ptáků ? :-) pardon, modrého srdce.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se v něčím stínu
14. Říjen 2010 - 8:38 | AN
opakování je matka moudrosti....i když pan lačný je asi v pohodě...ale stejně....
http://www.youtube.com/watch?v=ZvqNPEzr8-4&feature=player_embedded
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se v něčím stínu
14. Říjen 2010 - 8:46 | Erik
Uff uff, koukám že stračí modrá soldateska je sešikovaná, pevně zocelená s jasnou goebbelsovskou PR předvolební langerovskou rétorikou. Jen tak dál ......
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se v něčím stínu
14. Říjen 2010 - 9:15 | Vrtnik
Každému, kdo umí trochu počítat je zcela jasné, že se jedná o prachobyčejný populismus. Myslel jsem, že se nyní poslanec konečně poučil a čekal jsem od něj mnohem víc. A když ne víc, tak alespoň sebereflexi.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se v něčím stínu
14. Říjen 2010 - 9:31 | Doktor
Je mi leadra /myslím, že je to slušný člověk a několik dalších lidí z kandidátky také/ trochu líto, přišel do VV s dobrými ideály, ale bohužel zbytek je plevel. Pan Skokan bude stejně vůdčí osoba. Trochu to připomíná Medveděva s Putinem. Jinak vidím jako velký problém kandidátky to, že v první pětce je pan Karlík jehož osoba je slušně řečeno kontroverzní. Myslím, že právě on spolu s panem Skokanem pohřbí VV v komunálních volbách.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se v něčím stínu
14. Říjen 2010 - 12:23 | Prokop
A nekandidoval původně Karlík v Sosnové?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se v něčím stínu
14. Říjen 2010 - 9:35 | Lutherán
souhlasím. Ten leták VV je další hřebík do rakve. To musel psát pan Baudyš, budiž mu zem lehká a nebo spisovatel sci-fi literatury.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se v něčím stínu
14. Říjen 2010 - 9:51 | jarin
Lačný Skokan, výstižný plakát
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se v něčím stínu
14. Říjen 2010 - 9:56 | Vlasta
Mysím, že už to pohřbili. Bohužel. Navíc ten podnikatel z jejich kandidatky se měl někde opít a vykřikovat že už je všechno dohodnutý a jiný pitomosti.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
14. Říjen 2010 - 11:28 | Karel
U pana Lačného je úplně jedno, zda je v něčím stínu či ne. Stejně není vidět.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
14. Říjen 2010 - 11:30 | Primitif
Neslaný, nemastný, ten Lačný.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
14. Říjen 2010 - 12:03 | Anonym
mmm
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
14. Říjen 2010 - 12:05 | Anonymous
No, zatím jsou komentáře jen negativní. Vše co je u VeVerek špatně, zde bylo prezentováno a já se s tím plně ztotožňuji. Nereálné sliby, negativní a nečestná kampaň, kontroverzní, nepřijatelní kandidáti ... Tak toť vše.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
14. Říjen 2010 - 12:11 | Anonym
Jde mi mráz po zádech, že tento člověk který papouškuje názory pana Skokana, by měl usednout na místo starosty či místostarosty.Odpovědi se asi naučil z letáku VV, protože nic nového nesdělil. Docela nic neříkající rozhovor.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
14. Říjen 2010 - 16:13 | Anonym
Já taky doufám v inteligenci voličů a v to, že na ty nesplňitelné sliby neskočí
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
14. Říjen 2010 - 16:37 | Anonym
Proč by jste chtěli řešít nemocnici pod Holým vrchem? Skokan ji přece prodal soukromému subjektu, teď jim chcete dát vydělat? Dobře vymyšlený.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
15. Říjen 2010 - 20:18 | Pepa Novák
Nebylo to náhodou prodané za doby vlády ODS ? ? ? :-)
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
14. Říjen 2010 - 17:46 | Lípa
Ať se pan Lačný snaží sebevíc, všichni víme, že je pouze nastrčený panem Skokanem, který myslí v každém případě jen a jen na sebe. To ,jakou morálku má bývalý pan hejtman ( co pro Lípu za čtyři roky udělal ? ) dokazuje nominace pana Karlíka. Kam přišel , tam tuneloval. Teď má asi v hledáčku město. Už teď je mi líto fotbalistů a pana Jakuba.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
15. Říjen 2010 - 20:04 | Pepa Novák
Vidím, že víš vše a máš zaručené informace. Z které strany vlastně jsi ? Asi od bývalých tajných... Hlavně se nezapomeň překabátit. Třeba modré srdce nebo oranžový kabát.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
14. Říjen 2010 - 18:22 | PK
urážlivé komentáře na adresu pana Lačného od lidí kteří o něm ví prd jsou podle mě velice ubohé. Podle mě je p. Lačný fér chlap a takoví lidé jsou v politice vysoce ohrožený druh! O panu Karlíkovi, Skokanovi a ostatních se nebavím ale za Tondu bych strčil ruku do ohně!
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
14. Říjen 2010 - 18:40 | Milan Bárta
Já bych se sice neodvážil prohlásit, že bych za něj dal ruku do ohně (to bych nedal za nikoho, kdo vstoupil do politiky), ale samotného mě šokovala ta halda osobních nepodložených útoků. Když osobní, tak se podepisujte, takhle se kampaň v Lípě snad až příliš přibližuje té kupě novoborské kejdy.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
14. Říjen 2010 - 18:44 | -=XkoX=-
Tondo, když nemáš na to abys vedl malou základku tak proč se cpeš vejš ?
Není ti to trapný nechat děti roznášet letáčky, a nechávat je na černo vylepovat plakáty ?
rači zase na radnici někoho s pomocnou školou, než takovou pakáž .....
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
14. Říjen 2010 - 19:01 | PK
tak a koukám že -=XkoX= tomu nasadil korunu! zajímalo by mě, co je špatného na Tyršovce? :) podle mě jedna z nejlepších základních škol v Lípě, kam se na ní hrabe sever, lada či špičák?!
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
14. Říjen 2010 - 19:01 | PK
tak a koukám že -=XkoX= tomu nasadil korunu! zajímalo by mě, co je špatného na Tyršovce? :) podle mě jedna z nejlepších základních škol v Lípě, kam se na ní hrabe sever, lada či špičák?!
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
14. Říjen 2010 - 19:04 | PK
Zdá se mi, že pro veřejnost je každý kdo vstoupí do politiky hnedka hajzl a podvodník....
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
14. Říjen 2010 - 19:12 | Čermák
Spíše si tady někdo léčí svůj vlastní mindrák ze svého nízkého postavení na kandidátce, případně tak nějak obecně nízkého postavení. Nebo že mu prostě vůbec nestojí.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
14. Říjen 2010 - 19:51 | Pobavený daňový poplatník
" Něčím ".Krásná čeština plnokrevného tělocvikáře .S absolventy pomocných škol na radnici nesouhlasím.Víte jak to dopadlo v tomto období ?
Všichni na radnici dostudovali v pracovní době !
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
14. Říjen 2010 - 23:44 | Jirka
Zírám na tuto diskusi. Pana Lačného osobně neznám, ale vím, že školu vede dobře. To snad chcete, aby dál radnici vedla učitelka z mateřské školky, nebo číšník? Koupili si tituly z našich daní, ale shůry jim dáno stejně není. Nemám nic proti jejich profesím, ale jistě nejsou nejlepší kvalifikací pro to, o co se pokoušejí. Jestli někdo prokázal své řídící schopnosti ve vedoucí funkci, je to právě pan Lačný. Máneska je pod jeho vedením dlouhodobě jednou z nejlepších škol v Lípě. Klidně bych mu svěřil radnici a nebál se, že to nezvládne, nebo bude krást. Podle mne má ty nejlepší předpoklady být starostou tohoto města. A Skokanovi se nedivím, že dal ruce pryč od bandy, která si zprivatizovala ODS. Spíše se divím těm slušným, že v ní stále zůstávají.
Prostě se divím a nestačím se divit.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
15. Říjen 2010 - 0:03 | Doktor
Právě proto, že je pan Lačný bezúhonný člověk a dobrý ředitel školy, tak se neměl nechat vtáhnout do špinavé hry pana poslance. Slouží jako beránčí kůže pro politikou protřelého vlka. Pan Skokan nepotřebuje být starostou, potřebuje do dění na radnici vidět, mluvit a ovlivňovat. Thats all.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
15. Říjen 2010 - 0:33 | Injun Joe
Neměl. Je mi ho svým způsobem líto.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
15. Říjen 2010 - 11:20 | Toad
S pobavením jsem si přečetl nejnovější předvolební leták společnosti VV s.r.o., jsem rád, že se chystají financovat mnoho zajímavých akcí. Jen jsem někde přehlédl zdroje financí.
Za takový populismus, by se nemusila stydět ani oranžová brigáda za dob J.Paroubka.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
15. Říjen 2010 - 11:31 | Mirka
Je to nesmysl. Člověk, který se pod takový leták podepíše nemůže snad ani mít všech pět pohromadě. A není to myšleno jako osobní útok proti panu Lačnému. Asi se namočil do něčeho, co sám nechtěl.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
15. Říjen 2010 - 11:40 | Zdenda
Když je tak výborný ředitel školy, tak ať tam zůstane. Tam je důležitější. Dobře vychované a zodpovědně vzdělané děti jsou bohatstvím naší země. Starostu může dělat člověk , který stačí, když bude poctivý,a odolný korupci .
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
15. Říjen 2010 - 11:52 | volič socanů
Já volím dneska CSSD . Mají nejvyšší věkový průměr a jsou to dobří lidé , kteří myslí na nás obyčejné
lidi dnem i nocí. Pokud budou na radnici tak se jistě většina z nich nedožije konce volebního období.
Za prostředky města jim pak vypravíme krásný funus a uspořádáme městské slavnosti s pivem , které bude zadarmo. Volme proto CSSD.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
15. Říjen 2010 - 11:54 | Toad
Ano, pokud jsme rozumní dopřejeme dětem dobré vzdělání. Máme ale i jinou možnost, můžeme jim odkázat dluhy na několik desetiletí.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
15. Říjen 2010 - 13:35 | Vlaďka
Ano, předvolební boj, to je kydání špíny. Nerozumím lidem, kteří ji potřebují kydat na člověka, kterého neznají. Já pana Lačného znám, je to slušný a ničím nezatížený člověk a také jsem přesvědčena, že to není jen nějaká loutka pana Skokana, že má vlastní názor a nepapouškuje něco, za čím by si nestál a do čeho by ho tlačil někdo jiný. Jsem přesvědčena, že na radnici by měli být inteligentní lidé, rozhodně ne někdo jako pan´=XkoX=, kterému asi pomocná škola stačí. Divné, že panu Lačnému tyká. Že by ho znal a že by tudíž závist?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
15. Říjen 2010 - 15:17 | Matěj
Vážení čtenáři a hodnotitelé tohoto rozhovoru s p. Lačným, jsou mi sympatické názory (ať už pozitivní či negativní) u lidí, kteří se dokáží podepsat min. křestní jménem. Je vidět, že je píšou lidé, kteří aspoň trošku přemýšlejí a jsou zároveň za své názory odpovědní....to, co předvádějí určití "pseudonymové", je neuvěřitelné....chápu negativní názory na stranu VV (ty může mít každžý), ale proč osobní útoky na p. Lačného? Předpokládám, že tito pseudonymové znají jeho podobu max. z předvolebního letáků a jméno z referencí o úspěšném vedení ZŠ Tyršova....Jen ať naše město vede takový člověk jako je p. Lačný....znám ho víc, než většina lidí tady dohromady a nemůžu o něm říct jediné křivé slovo....
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
15. Říjen 2010 - 17:37 | Pavel
Byl bych rád,kdyby se pan Lačný stal starostou.Je to člověk velmi inteligentní a schopný!Držím mu palce.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
15. Říjen 2010 - 18:12 | ZP
Konečně takoví lidé jako A.Lačný jdou do politiky. Těším se na změnu k lepšímu!
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
15. Říjen 2010 - 18:21 | Katka
Jelikož p. Lačného znám,naprosto souhlasím s Pavlem. Nechápu, jak někdo, kdo pana Lačného nezná, může psát takovéhle věci. Držím pěsti :)
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
15. Říjen 2010 - 19:05 | kitharka
Též se přidávám ke kladným názorům na pana Lačného. V letech 1999-2003 jej naše třída měla jako matikáře, já jsem s ním navíc kromě povinného lyžařského výcviku v 8.ročníku byla na tomto "lyžáku" i v sedmičce a devítce, kde člověk své učitele přeci jen pozná i z trochu jiného pohledu... A co o něm můžu říci je to, že pro mě je to suprovej a vždy férovej chlap... Na Tyršovce byl za mé školní docházky zástupcem ředitele, teď je již několik let ředitelem a myslím si, že tato škola je stále na velice dobré úrovni, což je mj.určitě i jeho zásluhou :-) byla bych ráda, kdyby se stal starostou :-) (a to nejsem rozhodně velikým příznivcem VV, volila jsem dnes křížkováním jednotlivců, a to ponejvíce v TOP09, nicméně i pan Lačný můj hlas dostal)
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
16. Říjen 2010 - 6:50 | Pobavený daňový poplatník
Závěr - glorifikující komentáře patrně z " per " záškoláků, distributorů předvolení agitace.
Nemravnost.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
16. Říjen 2010 - 7:41 | Matěj
Závěr - komentář "Pobaveného daňového poplatníka", jelikož je opět anonymní, nejspíš se jedná o antisportovce, který v rámci tělesné výchovy na ZŠ Tyršova byl nucen nedobrovolně rozhýbávat své antisportovní tělo - ach ta zášť....Nemravnost :-D
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
16. Říjen 2010 - 11:47 | Anonym2
14 dní zajišťoval opravu kotlů ve škole - ještě lépe než starostu by bylo z něj udělat ředitele nemocnice nebo ústavu pro seniory!
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
16. Říjen 2010 - 12:47 | Anonym
Opravu kotlů nezajišťoval p.Lačný, ale ORMI. Připomíky směřujte tam.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Antonín Lačný: Necítím se být v něčím stínu
16. Říjen 2010 - 13:02 | Milan Bárta
Tady má někdo naivní představy. Opravdu si myslíte, že ředitelé škol disponují stovkami tisíc korun, z nichž během několika dnů zaplatí opravu kotle či něco podobného?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.





