Útok v Novém Boru
Překvapuje mě že tu není žádné téma na událost co se stala. Doufám , že to není cenzura.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Komentáře
Re: Útok v Novém Boru
11. Srpen 2011 - 21:55 | Dark Side
Téma tu není,ale sem tam se někdo o to otře.Nic co by stálo za hovor.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
11. Srpen 2011 - 22:12 | Wolf
To mě trochu překvapuje..... O hrobu mrtvol sudetských němců se tu napsala hromada, ale pokud jde o přítomnost a o rasistickém útoku ani zmínka. Sice nejsem 100% Borák, ale troufnu si říct , že žiju přítomností a to co se děje kolem nás mě zajímá. V N.Boru se chystá v pondělí demonstrace za bezpečný život (nebo tak nějak), ale člověk se to dočte z Idnes nebo z novinek. I-noviny citují jen idnes.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
11. Srpen 2011 - 22:12 | Kafka
A tys k tomu chtěl, Wolfe, něco napsat?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
11. Srpen 2011 - 22:50 | Pavel Pavel
Vždyť se jedná o kriminální čin, který mohl skončit i vraždou !
Tady nějaká diskuze přichází s křížkem po fůnusu . Starosta města Mgr.Dvořák hořekuje nad vzniklou situací, ale co dělá on a zastupitelské (jak pan starosta řekl - pravicové) vedení města ???
Nedávno byla otevřena nová herna v centru města a ví o tom vůbec pan starosta ? ( je naproti ČSOB ) .
Starosta města je přece vrchním velitelem městské policie, ale v tomto případě bych řekl, že spíše spodním velitelem, který se pouze vymlouvá na druhé a sám sedí někde v kancelářském teplíčku, asi s obavou ,aby nepřišel k nějaké újmě .
Já jsem si vždy starostu města představoval jako osobnost, která je vidět i na veřejnosti mezi občany a to i v dobách nepříjemných a zlých.
Ale prostě asi platí to, že občanská společnost si zaslouží takového velitele, jakého si sama zvolila !
I když v tomto případě pouze na základě přeskočivších ( původně nezvolených ) zastupitelů !
Ani je nemusím jmenovat, protože je to veřejně známé !
A to budeme čekat, až doběhne to 4leté volební období ???
Danys Pavel
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
11. Srpen 2011 - 22:22 | Dark Side
No,jednoho z těch "podezřelých" už mají,ale ne že by ho policie chytila,on se jim přihlásil.Asi ještě není pro společnost ztracen,když se v něm ozvalo svědomí.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
11. Srpen 2011 - 22:25 | Dark Side
O hrobech sudeťáků můžeš psát co hrdlo ráčí.To je historie Wolfe.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
11. Srpen 2011 - 22:31 | Pavel Pavel
Ale pánové, v Novém Boru nikdy nešlo o nějaké hroby zastřelených Němců, ale o nedávno postavený tak zv.památník, umístěný naproti hrobům Rumburských hrdinů, památník s příslušníky SS a NSDAP. Proti hrobům nikdo nikdy nic neměl !!!
Ale v tomto tématu SE ZATÍM o žádných hrobech nejedná ! Jedná se o pokus o vraždu!!!!!!!!
Danys Pavel
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
11. Srpen 2011 - 22:31 | Wolf
No upřímně nevím jestli v tomhle případě jde o politiku... Asi ne. Nebo vinu určitě nemá starosta N.Boru. Četl jsem si komentář občana N.Boru Gorola na to co se stalo a trochu mi to připomíná situaci v "úsměvném videu na you tube" http://www.youtube.com/watch?v=eMPu_mK58Vo
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
11. Srpen 2011 - 22:37 | Pavel Pavel
Wolfe, že ty jsi TOPák 09.
A nebyl jsi před tím také v SOS, kde se na další politickou cestu připravolal starosta Mgr.Dvořák ?
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
11. Srpen 2011 - 22:39 | Wolf
Jasně, že o hrobech můžeme psát pořád, ale příjde mi, že když je tady skupina lidí co tak bojuje za spravedlnost tak by neměla tolik hledět do minulosti ale prát se za přítomnost. Jinak se dočkáme cvoka viz. Norsko. TZN. aktuální témata
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
11. Srpen 2011 - 22:44 | Wolf
PavlePavle já se tady nechci bavit o politické příslušnosti a můžu tě ujistit , že s tebou sdílím i některé názory jako že Banco (Uran) je snad nejhnusnější budova v CL, ale tady se snad bavíme o něčem jiném nebo???
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
11. Srpen 2011 - 22:44 | Wolf
PavlePavle já se tady nechci bavit o politické příslušnosti a můžu tě ujistit , že s tebou sdílím i některé názory jako že Banco (Uran) je snad nejhnusnější budova v CL, ale tady se snad bavíme o něčem jiném nebo???
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
11. Srpen 2011 - 22:48 | Pavel Pavel
Wolfe, s tou druhou částí tvého příspěvku naprosto souhlasím !
Růžové věznice v naší republice se musí změnit na opravdové kriminály !!!!
Naše daně nesmí být darovány kriminálníkům !!!, ale na ochranu občanů proti kriminálníkům!!!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
11. Srpen 2011 - 23:52 | růženín
Wolfe uvedu Tě v obraz.Pan Danys se prohlásil za stínového starostu NB.Jeho zástupce je pan Gorol a ti co mávali mačetami, mávali s jeho transparenty na poklidné demonstraci,kde se jako organizátor popral.Co by jsi chtěl?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 7:30 | Pták Kohák
Já jsem si starostu představoval jako osobnost, která je vidět i na veřejnosti mezi občany i v dobách nepříjemných a zlých.....
To píše stínový starosta. ON by zřejmě denně stál před radnicí a dával interviuky a intervivária a kynul lidu svému.
Ergo kladívko: dokud se nenajde více než asi 160 hlasů a nebudu já zvolen starostou,tak bude všechno špatně. Jak to ale zajistit,aby mi mí občané konečně porozuměli ? A jak pak zajistit,kdybych se,nedejbože, do zastupitelsva dostal,aby všichni skákali,jak si já myslím a JÁ chci? Vždyť pravda je jen jediná, ta moje... Nějaké to malé samoděržavíčko by se hodilo.Tak se alespoň tituluji prezidentem spolku Boráci Borákům. Je to sice malá náplast,ale je. Kdo z Vás pánové a dámy, to má?
Přeji hezký den!!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 7:41 | Šťoural
Tady jde o celospolečenský problém, co se stalo v Novém Boru, se může stát kdekoliv.
V tomto případě oficiálně nezaznělo, že šlo o rasistický útok ("Bílé svině" atp.), ale co si budeme namlouvat, naprostá většina lidí to tak vnímá (na obou stranách). Někteří tak intenzívně, že už ani nechápou obecné sociální souvislosti.
Zhoršuje se to. Problém zametaný dlouhá léta pod koberec asi už přerostl meze rozumné řešitelnosti.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 8:52 | Bažant
To co se stalo je opravdu zanedbaná prevence.Romové vždy a pravidelně po dvou letech inklinují v Novém Boru k nějakému excesu.Bohužel tentokrát se naplnil nejhorší scénář a bude trvat velmi dlouho než se tato situace uklidní.
Tak jsem objevil dalšího prezidenta:-))
http://www.novinky.cz/kultura/241563-spor-o-festival-homosexualu-inspiroval-ctvrtnicka-k-satire.html
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 10:26 | Pavel Pavel
Růženíne, ty jsi se fakt pomátl !
Je to na trestní oznámení, ale v tvém případě by to musela řešit spíše hasičská jednotka určená na likvidaci mastných skvrn.
A opravdu jsem stínovým starostou za 1.MOSPOZemanovci v Novém Boru !
Máme tady i stínovou radu !
p.s.
Já tvoje názory a připomínky rovněž nehážu do jednoho pytle !
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 14:03 | Nachtigall
Já myslel,že jste vytvořil stínovou vládu a ne jenom radu. To je k ničemu. Mohl byste seznámit veřejnost s těmi stíny,aby věděli, co by je eventuelně čekalo?
Váš dosavadní neúspěch ve volbách je asi proto,že Vás lidi dobře znají.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 14:38 | Dark Side
Stínoví nevadí,ale ti neviditelní,to je letitý problém.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 14:53 | Dark Side
http://drahomirradekhorvath.blog.idnes.cz/c/205111/Durazny-distanc.html
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 15:56 | Alan
Darku, tento blog se asi Mirkovi líbit nebude.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 16:20 | Wolf
Darku - díky za ten blog. Konečně někdo kdo napsal tak jak to je.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 16:20 | růženín
Kandidát č.2 1.MOSPOZ Pavla Danyse Štefan Gorol v televizi
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10101491767-studio-ct24/211411058260812/
Od 15 minuty.Kroutí to jako Pavka
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 16:41 | Bažant
Proboha lidé otevřete oči.Není vám snad jasné,že určitá skupina lidí využije jakékoliv záminky k odstranění pomníku.Copak není dnes už jasné,že se snaží ze všech sil vyprovokovat neonacisty,aby přišli do Nového Boru a klidně je za ruku dovést k pomníku na hřbitově,aby mohli konečně začít řvát,že to říkali.Vidíte také tu úpornou snahu?Je to až obludné,zamyslete se nad tím prosím,je to opravdu velmi vážná situace.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 16:44 | Šťoural
Drahomír Radek Horváth si nebere servítky. Napomíná Rómy, aby událost nezlehčovali, neschvalovali a naopak se distancovali.
Mám ten samý pocit, co Wolf.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 16:55 | Dark Side
Alane,potom by byl Mirek papežštější než papež D.R.Horvath.To už jsem jednou viděl v TV u Krause.Nora Fridrichová a Patrik Banga.Děsnej trapas.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 17:11 | Šťoural
Teď byla v TV zpráva o konferenci v Novém Boru. Opravdu trvají na tom, že za všechno může barmanka, že je neměla vůbec do podniku pouštět. A nevydala jim výhru na automatech.
D.R.Horvath napsal pravdu.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 17:20 | Dark Side
Tak to jo.To potom nezbylo nic jiného,než vzít mačety do ruky.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 17:36 | růženín
Bažante,mně je to naprosto jasný.Jenom čekám až se pokusí nějakou demonstraci zvrhnout po vzoru Franty Sauera.Po Goebelsovsku melou pořád dokola v očekávání,že se lež stane pravdou.Je dobře,že tu Pavka odhaluje české šovinistické smýšlení.Taková Nova nebo Reflex si na nich smlsnou.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 17:54 | Dark Side
Ruženínovi a Bažantovi je to jasný,ale aby se vyjádřili k tématu,to ne.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 18:07 | Bažant
Oba dobře víme,že Pavka je jen řízená loutka,občas sice projeví vlastní iniciativu,ale ta je úměrná jeho intelektu,viz cedule na Podbiře.To se mu docela povedlo,ale asi už byl umravněn.Skoro bych to nazval"Velkou hrou"a nehrají jí žádní hlupáci.Využít tak vážné události,jako bylo nedělní napadení baru,ke svým cílům je nejvyšší stupeň dobytčárny.Nemyslím,že pondělní pokojná demonstrace je z této dílny,většinu účastníků znám a jsou to především rodiče,kteří se bojí o své děti.Jenže právě tato poklidná demonstrace se dá zneužít importováním pár zaplacených hajlujících troubů.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 18:15 | Bažant
Dark Side,Romové v Novém Boru se takto projevují pravidelně jednou za dva roky.Asi radnice málo komunikuje s Romy a neodhadla blížící se nebezpečí.Už to bylo mnohokrát,kdy ženský začaly vozit sekery a mačety v kočárku.Bohužel tentokrát to bouchlo a je to špatně,těžce se to bude hasit,když už padly tak brutální rány.Právě jsem poslouchal na ČT Štefana Gorola a Jaromíra Dvořáka.Nesouhlasím ani s jedním,u Štefana mi vadí obhajoba útočníků a u starosty nemastné neslané vyjádření,že nemůže suplovat práci policie.To těm co jdou poklidně demonstrovat určitě stačit nebude.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 18:21 | Bažant
Tady musím růženína opravit,Štefan Gorol kandidoval za KSČM.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 18:36 | Dark Side
A to napadení baru není dobytčárna? Co to tedy je? Vy máte největší strach z hajlujících troubů? Nemáte strach z dalšího Brievika? Franta Sauer,to už je opravdu dávná minulost.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 18:39 | Šťoural
To sebeobhajování už patří do jejich naturelu, to chápu, ale obávám se, že spousta lidí to vezme jako přilévání oleje do ohně. V tomhle ohledu měl někdo panu Gorolovi poradit. Třeba právě starosta.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 18:40 | Bažant
Napadení v baru je projev brutality pro kterou není v dnešní době místo.Tresty budou určitě exemplární,což opět vyvolá touhu po pomstě rodinných příslušníků.Ano souhlasím,že to může být spouštěcí mechanismus pro nějakou akci a nechci domýšlet ani navádět.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 18:43 | Bažant
Hm myslím,že Šťoural je rozumnější než radnice.První společné stanovisko,by ukázalo,že se situace řeší.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 18:52 | Dark Side
Myslíš společné stanovisko novoborského vajdy a toho chudáka starosty ;-)
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 18:53 | Bažant
Dark Side............co říct než,že máš pravdu...........
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 19:01 | Dark Side
http://slajs.blog.idnes.cz/c/205145/Novy-Bor-AKA-Nova-pravidla.html
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 19:20 | Bažant
Moc hezké.
Právě jsem sledoval ČT1 a opravte mě jestli se pletu,na tiskovce Romů jsem zahlédl jednoho podnikatele z Prahy,růženín určo ví koho:-)
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 19:36 | Wolf
No nemyslim si, že v N.Boru jsou samé ovce. Na facebooku je to jasně napsané, že nejde o politický pochod. Ale jde o to, že pokud se zde má potírat rasizmus tak na obou stranách. A by nedocházelo: např. když nějaká babička okřikne omladinu a zrovna to bude ta romská jak že to sedí na lavičkách v parku a oni jí budou nadávat do rasistů (v tom lepším případě)...... ps. je to jen příklad
Co se týče starosty N.Boru tak si nemyslím, že to co se stalo je jeho chyba je to obecně chyba toho co se děje v ČR.
Obecně by mělo platit. pokud je člověk kriminálník tak by se podle toho s ním mělo zacházet bez rozdílu barvy pleti !!!!
Hodně lidí bude něco takového komentovat tím, že za komunismu by se to nestalo. Jsem zastánce demokracie, ale musí fungovat ochrana slušných lidí bez rozdílů barvy pleti. Ta mi přijde teď pokulhává..... Krade se o 106 a co je do očí bijící , že kriminálnící se mají v kriminále pomalu lépe než doma....posilovny, pravidelná strava a další výhody a vše platíme my slušní občané ČR.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 19:56 | Bažant
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097181328-udalosti/211411000100812/
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 20:11 | Bažant
Přátelé kde máme Pavla Pavla,teď má jedinečnou příležitost předvést se,jako schopný stínový starosta.Třeba nás překvapí.Má otázka zní,pane Danysi jek by jste řešil vzniklou situaci,kdyby jste byl starostou???
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 20:28 | Dark Side
Myslím,že by ji pan Danys řešil v rámci daných mantinelů a ty jsou sakra úzké.Policajti by o tom asi mohli povídat.Současný starosta to v tomto případě bude mít velmi těžké a bude to on,kdo stáhne ocas.A my tím pádem taky.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 20:28 | Wolf
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097181328-udalosti/211411000100812/obsah/166794-napeti-v-novem-boru-po-utoku-macetami/
Jen upřesnění Bažantova příspěvku
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 20:31 | Wolf
Tak je to jen člověk (starosta). Jde o občany N.Boru jestli chtějí pořádek nebo anarchii
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 20:33 | Bažant
tak si to pusťte a v 53 vteřině se mrkněte za záda Gorola,vpravo ten šedovlasý s popsanou mikinou,kdopak to je?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 20:36 | Wolf
Přiládám názor z idnes:
romský rasismus
Tak dokud to šlo pouze po linii poškození - policie - podezřelí, tak se dalo mluvit o kriminálním případu, který nějak dopadne a bude vyšetřen a snad i souzen. Ve chvíli, kdy se romský aktivista začal do tohoto případu vměšovat a ovlivňovat veřejné mínění i vyšetřování se z toho stává politika a hlavně ukázka romského rasismu. Ptám se, byl ten pán v té herně? jak může takto jednoznačně popisovat tento případ, proč se nepostavil na stranu bílých /gádžů - jak nám romové nadávají/? Podotýkám, že i v případě, že by skutečně obsluha nechtěla vyplatit mladistvým výhru, postupovala by dle zákona a její povinností by ještě bylo zavolat policii. Ospravedlňovat tím použití zbraní na lidi je neuvěřitelný skandál. Stejně jako ve Vítkově museli útočníci předpokládat, že svým konáním mohou někoho zabít a byli tak správně odsouzeni za pokus o vraždu, stejně tak musí útočník předpokládat, že ranou mačetou do hlavy může někoho zabít. Tady se tedy bavíme o pokusu o vraždu. rovný přístup ke všem!
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 20:39 | Dark Side
Je čas to celé trochu odlehčit.Náš pětiletý kluk mluví líp česky než ten funkcionář pan Gorol :-))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 20:48 | Wolf
Dark Side - to je mutné zjištění. Protože i větnamci mluví bez přízvuku. Ok ale to není důvod někoho osočovat (doufám že to tak nikdo nevnímá).
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 20:52 | růženín
Tak to zřejmě píše s méně hrubkami než P.Danys.Jinak Darku Sauer není minulost,tu fintu zvládl i architekt Mnichova Beneš a naposledy r.89.Kdopak vedl studenty na policisty,proč hrál Živčák mrtvolu.,
Jinak Bažante neřízenou střelu Danyse je třeba pohlídat.A hlavně ty ,co s ním manipulují.Člověk se musí divit,jak lze zneužít památku obyvatel Lidic.Nelze připustit,aby slovo dostali štváči,jak před r.1938.Slušný občan se k takovému něčemu nepropůjčí,Náckům je symbolický hrob u p.... a romy jako u divadla za skinhedy nepřevlíkneš.
Ještě díky -za Pavlem byl Gorol Dušan,ne Štefan,omlouvám se
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 20:56 | Bažant
růženín - mrkněte na ten záznam ČT1 a 53 vt.pletu se nebo je tam pan U...?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 20:58 | růženín
Jinak se domnívám,že po trestech ve Vítkově budou následovat obdobné tresty.Pokud ne,vláda by riskovala,že do ulic vyjdou lidé nejenom v Novém Boru.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 21:01 | Wolf
Bažante kdo je pan U.?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 21:04 | Bažant
Wolfe majitel plotu,co dnes zmizel.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 21:15 | růženín
Podobnost tam skutečně je,ale s jistotou to nelze říci
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 21:19 | Bažant
já bych řekl,že je to 99%
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 21:30 | Wolf
Taky názor :Jistě .. to je typické ..
.. takže opět přehazují zodpovědnost na jiné .. to ONI za to můžou, že je do baru vpustili (kdyby nevpustili, je to rasismus), to ONI za to můžou, že je usměrnili (bylo to rasistické), to ONI za to můžou, že byli posekáni mačetami (to mají za to rasistické napomenutí) .. pokud vím, ti viníci byli svéprávní (i když podle činu lze o tom pochybovat), takže dobře věděli, co dělají .. jenže už jim nikdo nevtloukl do hlavy, že takový čin je trestný a podle toho, co teď následuje, je mi už jasné proč .. a to je zásadní problém .. :( A pokud se bojí reakce extrémistů, tak zase loudí lítost - místo, aby je dořvali, že jsou pito:*ci a že se pak nemohou divit, že jsou terčem extrémistů, tak se budou pořádat tiskovky .. vůbec bych se nedivila, kdyby se teď jakože nááááhodou začaly rojit útoky zápalnými lahvemi, které si budou tihle naši "velmi přizpůsobiví spoluobčané" házet do baráků sami .. jako tomu párkrát bylo, aby zase na sebe mohli poukázat, jak jsou utiskovaní .. :(
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 21:53 | růženín
Házeli to proto,aby dostali statut rasově pronásledovaných a měli tak tučné zabezpečení v Kanadě,či Anglii.JInak s tím,že lžou aniž by hnuli brvou má každý zkušenost.Ale neházejme všechny do jednoho pytle,to ne.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 22:28 | Dark Side
Růženíne,Franta Sauer nemůže za to,že padlo Rakousko-Uhersko,ani Princip nezavinil 1.světovou válku a už vůbec nějakej Zifčák nemůže za pád socialismu u nás.Však jsme taky byli poslední.Ty události bývají už na spadnutí a u nás se děje ledacos.Štváči jsou na obou stranách.Jde o to,kdo za to může.Největší podíl viny mají dosavadní vlády.Nebo že by v tom měli prsty illumináti,jak s oblibou tvrdí Karel Gott?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 22:35 | Pavel Pavel
Můj jednoznačný souhlas s Dark Sidem !
Danys Pavel
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
12. Srpen 2011 - 23:24 | Pavel Pavel
Dark Side,
na to jsem již reagoval a dnešního dne 12.8.2011, ještě před tiskovou konferencí,jsem starostu Mgr.Dvořáka vyzval k rezignaci, protože se vůbec nestará o bezpečnost občanů a ještě prohlásí do Českého rozhlasu, že Nový Bor je také fakticky rasistickým městem !!!
Prohlašoval i to, že má do terénu možnost poslat pouze 2 městské strážníky a dále to svádí na Policii ČR. Byl jsem rovněž pozván na tiskovou konferenci, kterou pořádalo Romské sdružení.
Tak, jak tam arogantně vystupoval starosta města Mgr.Dvořák považuji za jeho mocenskou aroganci a veřejné znevážení funkce starosty města .
Tak, jak na tiskovce představila členka rady města slečna Šepsová to, že v pondělí 15.8.2011 na náměstí Míru se uskuteční nějaká tichá demonstrace matek, tak toto považuji za další provokaci a snahu o účelové zhoršení situace ve městě.
Věřím, že celá událost, která se odehrála v neděli v dotčeném baru bude Policií ČR vyšetřena a všichni viníci budou a to bez vyjímek , potrestáni !
Nový Bor je především sklářské město nacházející se v krásné krajině !
Danys Pavel
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 9:47 | Bažant
No to jsem se moc nedozvěděl pane Danysi.Jako stínového starostu vás vyzývám k jasnému stanovisku,jak by jste řešil situaci,která nastala po nedělním napadení lidí v baru.A také jak tomu šlo předejít.Teď ukažte své schopnosti vést naše krásné sklářské město.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 11:05 | růženín
Tady jsi vedle ,jak ta jedle.Nejde přeci o pád RU.Jde o to,jak lze zmanipulovat masu lidí s davovým chováním.Vždyť to sám Sauer popsal a přiznal.Demonstraci přitáhl z Bílé hory na SN.,kde už byli politici,žebřík,novináři a prý Horáková.A čeští vlastenci,kterým ke znalosti dějin stačí přečíst Jiráskovy Báje a pověsti,svrhli jeden z nejcennějších uměleckých děl ranného baroka oslavující vítězství pražanů nad švédy,s odůvodněním,že jde o symbol RU.
Ti STBáci v čele studentů tam taky nebyli na procházce,Žifčák si neleh kvůli nevolnosti,Dražská dodnes nic neví.
Stejně jako Beneš nechal vyhodit Svobodou kabelovku v Ústí nad Labem. ...a jiné,jiné příklady
Musíš sledovat,komu to přinese prospěch,kdo za tím stál.
O iluminátech ví asi Gott své.Já se jimi a svobodnými zednáři taky hodně zabýval.Nestačil jsem se divit
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 11:36 | růženín
Bažante,to je bla,bla bla jaké už jsem dávno nečet.Tvrdit,že tichá demonstrace matek,bojících se o své děti je provokace,tak to je vrchol!Nejde o hrob,ale o Tichého,nejde o demonstraci ,ale o zastupitelku Šepsovou,nejde o masakr v baru,ale o to,že se stal v domě člena zastupitelstva Rýdla,Nejde o počty strážníků a pravomoci jejich i starosty,ale o hlavu Dvořáka.
Danysovi nejde o řešení problémů,ale o snahu vyumělkovaně je personifikovovat a s dotyčnými zatočit.Takovej malej koncentráček by úplně stačil."Jednou přijde den"
Es kommt der Tag,kdy se Městským úřadem proženou mačety,jak píše Danys.
Jinak Bažante,s těmi lidmi na obrazovce ČT máš pravdu."Odpůrci"tam byli a zřejmě ve větším počtu.Kdo je tam pozval?Starosta?Kdo k nim má takovou důvěru?
Jistě nám to stínový starosta vysvětlí.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 11:46 | Bažant
Růženíne,myslím,že se žádného rozumného řešení od stínového starosty nedočkáme.Zapletl se do vlastních intrik.Nejdříve tu napadal Romy až tvrdě pravicově(Dělnická strana hadr)a teď je pozván na tiskovku,kterou pořádají Romové.Sám neví na které straně stojí,to je hlavní výhrada k jeho možnému starostování.Člověk nepevných zásad a s abscencí smyslu pro čest,nemůže NIKDY vykonávat funkci starosty.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 11:52 | Bažant
Vážení já opravdu obdivuji,že je tu diskuze velmi slušná a bez osobního napadání,čím to asi bude:-)
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 12:12 | Dark Side
V každém případě to skončí tak,že viníci nedostanou ani tu podmínku.Pokud se nenajdou jiní viníci :-))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 12:28 | růženín
Koho pokládáš za ty pravé viníky?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 12:34 | Dark Side
Nezáleží na tom,koho za ně pokládám já.Pan Tancoš už cosi naznačil.Nech se překvapit.Moc bych se divil,kdyby to dopadlo jinak.Skončí to v autu do příštího konflktu.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 13:03 | růženín
To byl ten,co tvrdil v televizi,že Sládka zmlátili proto,že hájili prezidenta Havla?Ten jim to tenkrát spolk.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 13:14 | Dark Side
Paní Husáková už obvinila policii,že jí zmlátili syna.Zdá se,že se to začíná obracet.Cikáni si přivedli svědka,že za všechno mohou hosté v baru a obsluha.Ten tichý protestní průvod je už teď odsouzen k nezdaru.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 13:18 | růženín
Tak vlastně za to mohou policisté.Ten romský svědek je jistě důvěryhodná osoba.Co jste se ještě na té jejich tiskovce dozvěděli?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Bezpečnostní situace.
13. Srpen 2011 - 13:32 | Miroslav
Na vzrůstající problematiku nepříznivé bezpečnostní a sociální situace ve městech regionu aktuálně reaguje poslanec Parlamentu ČR Jaroslav Foldyna.Nad shromážděnými informacemi ze strany odboru sociálních věcí a zdravotnictví, městské policie a nad stížnostmi a názory občanů měst se sešli spolu s předsedou Sdružení pro rozvoj Šluknovska Josefem Zoserem. Narůstající agresivita, závažná i drobná kriminalita, obtěžování okolí nepořádkem a hlukem mezi nepřizpůsobivými občany je problémem a dostává se do roviny mimořádné situace, která vyžaduje mimořádná opatření. Mimo trvalý tlak na nutnost legislativních změn, které dají orgánům obcí i policii větší pravomoc při řešení této problematiky, mimo preventivní práci sociálních služeb, je třeba v nejbližších měsících posílit také složku kontrolní a represivní. Josef Zoser proto na příští středu svolává mimořádné zasedání Sdružení pro rozvoj Šluknovska, kterého se mimo zainteresovaných starostů zúčastní také poslanec J. Foldyna a předseda Výboru pro obranu a bezpečnost Parlamentu ČR František Bublan, zástupci Policie ČR a další kompetentní hosté. Na programu je nejen výměna zkušeností při potlačování negativních jevů, ale také stanovení jasných postupů při narušení pořádku v závazném plánu spolupráce obcí, městských policií a Policie ČR.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 13:43 | Dark Side
Že by se konečně soudruzi pochlapili?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 13:47 | Dark Side
http://karelstyblo.blog.idnes.cz/c/205219/Jen-hospodska-rvacka.html
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 14:53 | růženín
http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/c/204416/Macety-mladiku-v-restauraci-Jen-mrtvy-mladik-vyleci-dalsi.html
To je daleko lepší
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 15:08 | Šťoural
Nevím jak vy, ale když bych měl řešit otázku, co je vražednější, zda zápalná láhev vhozená do okna nebo útok mačetou na hlavu, tak bych se rozhodl po chvilce přemýšlení označit za vražednější mačetový útok. Po teoretické rovině to tak je.
V ptaktické rovině jsem tu ovšem v tu ránu za rasistu, fašouna a nácka.
Nejlepší důkaz, že šedá je teorie a praxe strom zelený.
P.S.: Označení hospodská rvačka není takový výsměch, jak se zdá, podle jejich naturelu je chápání se předmětů (mačet, lopat, krumpáčů, výhybkových tyčí...) při rvačce běžné. Mějte pochopení.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 15:42 | Dark Side
Shrnul bych to.Proč o někom říkat že je rasista,fašoun,nácek! Užijme pro příště zkratku RAFAN :-))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 15:53 | růženín
´Šťourale,tady už přeci byl mačetový masakr v Kamenickém Šenově.Obětí byl Ondra Horvath s manželkou.Dobře jsem je znal.Kdyby byli všichni jako oni,nebyl by problem.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 16:34 | Pavel Pavel
Bažante s tím NIKDY máš naprostou pravdu a proto jsem ho vyzval k rezignaci!!!
Já jsem byl u toho, když byl volen. Hlas mu dali především Ti, co v komunálních volbách neprošli, ale kámoši jim odskočili !!! a oni ho pak volili! jinak by neprošel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Proto se jako Zemanovec stavím za přímou volbu = ať si vyberou občané sami a ne političtí intrikáni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 17:34 | Šťoural
Mačetový masakr v Kamenickém Šenově neznám, růženíne, prosím o pár informací. Jinak mě napadá, k čemu si kdo v Česku pořizuje mačety, když u nás není prales? Boubínský nepočítám.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 17:50 | Bažant
Pane Danysi vykřikovat tady všeobecná hesla to na občany neplatí.Teď máte možnost dokázat,že by jste zvládl funkci starosty a tak se opětovně ptám,jak by jste řešil situaci,která nestala v Novém Boru po útoku na bar v neděli 7.8.ve 14.00 hodin.Prosím o jasnou odpověď.Děkuji
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 18:28 | růženín
Tady máš odkaz
http://ceskolipsky.denik.cz/zlociny-a-soudy/za-vrazdu-macetou-si-odsedi-petadvacet-let20090627.html
Ondra se ženou byli suproví lidi,pracovití,Ondra byl výborný muzikant
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 18:40 | růženín
Mně by taky zajímala konkrétní opatření navržené panem Danysem a jeho neviditelné rady.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 18:47 | Dark Side
Mě hlavně zajímá,jak se k tomu postaví policie,jelikož se jedná o závažný trestný čin.Taky bude zajímavý rozsudek soudu,ke kterému snad dojde.V dnešním Právu je dost výmluvný titulek - Romové: Za mačetový útok v Novém Boru může servírka.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 19:00 | Pavel Pavel
Já jsem to jasně již vyjádřil a tak to polopatisticky vysvětlím : jako starosta bych odstoupil z funkce, protože jsem bezpečnou situaci ve městě nezajistil a ani jsem se o to nesnažil !!!!!
Hořekovat po tragédii a vymlouvat se na druhé je zbabělost!!!
Místní Romové již směrem k současnému vedení města Nového Boru iniciovali vznik komise se specifickým zaměřením i na nepřizpůsobivé občany , ale bez zájmu vedené města. V této komisi by svým zastoupením měli zajistě vliv a komunikační propojení a podob.
K " mačetové akci " jsem se již několikrát vyjádřil, že ji odsuzuji a věřím v její vyšetření policií a spravedlivé odsouzení všech viníků !!!
Naprosto nesouhlasím s plánovanou pondělní akcí, jak uvedla zastupitelka a členka rady Šepsová . Já tuto akci považuji za provokaci !!! V pátek ,na tiskové konferenci ,uvedl starosta města Mgr.Dvořák, že násilná kriminalita ve města klesá. Incident, který se odehrál v dotčené herně ,je vyjímečný brutalitou, ale dle mého názoru není v našem městě žádnou násilnickou recidivou . Musí být nekompromisně a přísně potrestán , ale jako individuelní trestný čin !!!
Je nezbytné se vyhnout situacím a akcím, které by se mohly stát možnou součástí dalších provokací i ze strany extremistů všech kategorií!
A ještě k hernám ve městě - již několikrát jsem poukazoval na to, že jsou semeništěm problémů, ale pak jsem na jednání zastupitelstva zaslechl, že pro městskou kasu jsou opakem ! A to je právě ten strašný omyl !!! a vážný problém. To, že v současnosti vznikla další herna v centru města ukazuje na lhostejnost vedení města k následným společenským problémům . Mám pocit, že finanční příjmy z těchto heren jsou pro městskou kasu důležitější, než problémy, které tam vznikají a vedené města je naprosto nezvládá a vymlouvá se !
Na tiskové konferenci se starosta města chlubil, že ve městě vznikne centrum pro volnočasové a námětové využití pro mladistvé tak zv."z ulice". S tímto návrhem přisli Romové a tak je zajistě užitečné tento návrh využít a nejenom s ním chlubit jako s vlastním peřím starosta Mgr.Dvořák !
Je potřebná aktivní vstřícnost a ne vyčkávání !
Danys Pavel
stínový starosta za 1.MO SPOZ Nový Bor
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 19:05 | Dark Side
Volnočasové centrum? To se zase daňový polatník prohne.Spousta rodičů nemůže svým dětem zaplatit zájmové kroužky a vida,tady bude pro některé úplně zdarma a možná i se stravou :-))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 19:09 | Pavel Pavel
Dark Side, já také věřím, že jednání Policie ČR a Justice ČR bude spravedlivé, bez ohledu na barvu pleti !!!
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 19:12 | Bažant
Tak jo považuji to za odpověď.Dávám další dotaz,v případě,že si starosta posype hlavu,nebo získáte většinu a odvoláte ho.Kdo je podle vás pane Danysi schopen vést odpovědně město?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 19:19 | růženín
Pan Danys jinde píše,že spoléhá na vyšetření policií,o pár řádků výše ale vyčítá Mgr.Dvořákovi,že řešení svádí na policii.Tak jsem z toho jelen.Jedině jestli nejsou dvě různé policie ČR.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 19:26 | Dark Side
V Brně byly!
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 20:15 | růženín
Prvně by měl složit funkci Pavel Danys /pokud nějakou má/.Zvláště když ze stafáže z Nemocniční ulice,použité organizátorem P.Danysem u NBdivadla se vyklubali násilníci,dokonce celostátně hledaní policií.Je to plivanec do očí lidickým obětem.
Narozdíl od Mgr. Dvořáka obhajuje brutální násilí na civilistech v poválečném období.Není proto divu,že inspiruje své stoupence.Zákonité pak je,že obavy matek a jejich protest proti každému násilí označí za provokaci.Ano provokaci vůči jeho smýšlení.Smýšlení,díky němuž dostává pravidelně na budku. Za 2.BFLMPSVZ N.Bor Růžový Panther
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 21:23 | Pavel Pavel
pan Petr Novotný !,
ale za podmínky, že já budu jeho nestínovým místostarostou !!!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 21:29 | Bažant
Hmmm a zákon 128 sb,vám pane Danysi evidentně nic neříká,že.Jak pak by jste se mohl stát místostarostou prosím?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 22:00 | růženín
Petr Novotný je můj kamarád.To jsem se nachechtal,že by Tě vzal za místostarostu.Měl by na to,ale pochybuji,že by do toho šel.Má svých starostí dost.Jinak ho uznávám za jeden z nejlepších mozků v NB
Bažante dle zákona se musí vyvolat takový mazec,aby byly nové volby.Uvidíme,co proto Pavka udělá.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 22:11 | Pavel Pavel
Růženíne, já jsem nikoho nenapadl !
Nejsem rasista, nesouhlasím s násilím a ani s Vámi!!!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 22:18 | Pavel Pavel
Růženíne, to Petra Novotného za toto tvoje kamarádství lituji.
Ale já jsem přece nic časově nevymezil a žádný mozek v Novém Boru rovněž nevymezuji , protože bych tě neměl vymezit kam ! a přece každá živý tvor má mozek a to i ty, nebo ne ?
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 22:20 | Dark Side
Mám takový pocit,že se Nový Bor nalézá mimo naši sluneční soustavu.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 22:39 | růženín
S Petrem se znám hodně dlouho a nikdy jsem nějakou lítost od něj neslyšel.Neřekl jsem,že jsi rasista.Ale uvědom si,co tu píšeš....nesouhlasím s násilím.A když to řekne někdo jiný tak je provokaterS mým mozkem si nedělej starosti.Vidím často věci jinak.To jsem se naučil právě od Petra.Snad znáš jeho...vono je to všechno jinak..
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 23:30 | Pavel Pavel
Ale tomu se také někdy říká naivita. Dnešní doba naivitě nepřeje. Petra Novotného znám více jak 40 roků a je mladší než já o 5 roků, t.z. není mu ještě 60 roků a tak potřebuje rádce a já to vykonávám s plnou zodpovědností, i když mám pocit, že bych mohl skončit v jeho rozpálené peci ! , ale já stojím za našimi DH a ti mi včas přinesou maximin , který skovali před starostou, když jim v hasičárně vypínal konev na kafe !
Růženíne, jsem fakt dobrý a rád se s tím i zatahuji !
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
13. Srpen 2011 - 23:40 | růženín
Tak se snad dozvíme,jak to bylo s tou neuvěřitelnou spotřebou nafty,Naivita je,když si někdo myslí,že jsou věci tak,jak se říkají.Většinou je všechno jinak.Historie poučuje....
A samochvála často s.....
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
14. Srpen 2011 - 10:13 | Šťoural
Mám pocit, že v Novém Boru mimo naši sluneční soustavu se to útoky jenom hemží.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
14. Srpen 2011 - 20:04 | Dark Side
http://opavsky.denik.cz:80/zlociny - a soudy/policiste-hledaji-brutalniho-utocnika-20110809 html
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
14. Srpen 2011 - 20:48 | růženín
Vyřeší to všechno pouze policie,jak říká Pavel?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
14. Srpen 2011 - 21:18 | Pavel Pavel
Růženíne,
s mačetovým útokem v N.Boru naprosto nesouhlasím a když to nezačně řešit policie a nedokončí to soud, pak to můžou vzít do svých rukou " jiní " a bude nám brzo všem konec !!!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
14. Srpen 2011 - 21:42 | Wolf
Tak s odstupem pár dní se nestáčím divit s mačetových útočníků jsou oběti, zločinec je servírka a ten kdo tomu přihlížel je starosta města.
Co tomu dává korunu, že zítřejší protestní akce je vlastně spiknutí ve snaze podpořit sudetské němce.
Takže když to shrnu. Po Boru budou lítat útočníci s mačetami a já budu sedět doma protože pokud vyjádřím nesouhlas tak se ze mě stane zločinec, rasista, nácek a bůh ví co ještě.
To se dá shrnout pouze do jediného ........ ZOUFALSTVÍ !!!!!
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
14. Srpen 2011 - 21:51 | Dark Side
Kdyby v Novém Boru žil jeden,jediný Mašín,tak tohle by se nikdy nemohlo stát.V tom městě žijí jen kecálkové a sralbotkové a tak mají,co si zaslouží.Wolfe máš pravdu.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
14. Srpen 2011 - 21:53 | Wolf
Co mě teda ještě doráží, že tu někteří romové kradou železo, jdou ho "rozmnožit" do herny pak napadnou lidi mačetou a nakonec budou oběto oni.
To jak se k tomu postavila romská komunita..... Se dá kometovat jen tak, že jim vlastně rasismus vyhovuje.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
14. Srpen 2011 - 22:04 | růženín
Přesně tak.Tak to bývá když někdo chce ze zločinu vytlouct politický kapitál.
JInak pěkný článek Gorol by se měl stydět
http://polanecky.blog.idnes.cz/c/205246/Kdyz-se-u-nas-chlapi-poperou-tak-jenom-nozem-anebo-macetou.html
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
14. Srpen 2011 - 22:17 | Dark Side
Samozřejmě že jim vyhovuje.Z čeho by jinak žili? Gorol řekl:"Co mají dělat,když rostou jak dříví v lese..." Tohle řekne cikánský vajda.Z čeho žije tento cikánský "intelektuál"?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
14. Srpen 2011 - 22:25 | Pavel Pavel
Dark Side, cituji Tě :
*Kdyby v Novém Boru žil jeden,jediný Mašín,tak tohle by se nikdy nemohlo stát.V tom městě žijí jen kecálkové a sralbotkové a tak mají,co si zaslouží.Wolfe máš pravdu.*
Dark Side, máš pravdu, protože by mašínové v N.Boru zavraždili každého, kdo by se jich jenom na něco zeptal ! a hlavně kdyby měl nějaké peníze, nebo šperky ! Vžydť potřebovaly prachy, což také přiznali!!!
Dark Side,
fakt běž brečet k tomu tak zv.památníku s SS v N.Boru na Lesním hřbitově ! tam tě určitě vyslechnou !!! nebo tam připiš nějaké svoje vyvolené...........!!!!!!!!
A jak píšeš, že v N.Boru máme jenom kecálky a sralbotky ! Tak já tě doplním, že se jedná o ty,co v současnosti město vedou spíše do pekel, než do ráje !!!!!!!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
14. Srpen 2011 - 23:10 | Dark Side
/:Pavle:/ ty mě nutíš brečet u nějakého památníku,ale mě se chce smát.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
14. Srpen 2011 - 23:46 | Wolf
Dark Side... Řekl bych , že Pavel je asi další kdo si chce přihřát politickou polívčičku. Bohužel co je smutné, že si berou jako rukojmí slušné lidi a v tomto případě zejména slušné romi. Četl jsem pár komentářů od těchto lidí a musím říct že smekám. Oni totiž pochopili co nepochopil nějaký pan Gorol.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 7:18 | Šťoural
A co oběti? Začínám mít dojem, že pocity, bolest a strach obětí a pocity jejich blízkých jsou sdělovacím prostředkům a všem okolo putna. Doufám, že je to jenom můj subjektivní názor, protože jinak by to byl pěkný objektivní hnus.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 8:26 | Wolf
Od kolika hodin je dnes ta pokojná demonstrace?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
poklidné setkání občanů Nového Boru
15. Srpen 2011 - 9:36 | Miroslav
Místo konání : náměstí Míru
čas : 15. srpen · 15:30 - 16:00
http://www.facebook.com/event.php?eid=158133704264031
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Na Cikány platí jen tvrdá ruka. Drsná reportáž z Ústecka
15. Srpen 2011 - 9:39 | Miroslav
Na Cikány platí jen tvrdá ruka. Drsná reportáž z Ústecka.
Vyjeli jsme na sever Čech s průvodcem, ústeckým senátorem Jaroslavem Doubravou.
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/205382.aspx
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 11:26 | Dark Side
Ústecká čtvrť Předlice,dříve krásné místo,nyní vybydlené,bývalý kulturní dům srovnán se zemí.Dřívější němečtí starousedlíci by to tam nepoznali.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 12:00 | Mirek
Jo, je třeba "pokojné demonstrace", neboť byl již příliš dlouho klid, a to se jistým politickým silám vůbec nehodí do krámu. "Pokojní demonstranti" by se dle dnešního tisku měli sjet z celé republiky. Asi není třeba dlouho hádat, kdo to bude.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 12:21 | růženín
Co myslíš,že domlouvali ti odpůrci symbolického hrobu s romy po jejich konferenci,kam byli pozvaní?Proč okamžitě Danys a spol.prohlásili demonstraci za provokaci?Již jednou podvedli občany když právě romy z Nemocniční ulice vydávali za demonstrace u divadla za občany Lidic.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 12:35 | Nachtigall
Já nevím,ale nazvat shromáždění,které svolává jako hlavní organizátorka paní Mašková ze Sloupu a jejíž syn byl mačetami těžce poraněn na hlavě,za provokaci,to je fakt silné kafe.
Pane Danysi,koho tím paní Mašková provokuje?Mohl byste odpovědět?A jak byste to řešil Vy? Demonstrace je řádně ohlášena,je avízovaná jako pokojná, žádný starosta ji svévolně nemůže zrušit,jak byste si vy přál a Vy navrhoval.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 12:42 | Dark Side
Malý zvědavý Mirek.Toho ještě udržím :-))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 13:03 | Milan Bárta
Já se tam asi pojedu podívat a něco natočit.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 15:00 | Šťoural
Stejně bych si dával pozor na sklo.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 15:45 | Bažant
Asi 200 lidí a naprosto v klidu,tak vypadala pokojná demonstrace.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 16:17 | růženín
Těch lidí jsem tipoval na 300,někteří ale byli seznacechtiví čumilové.Na ten déšť dobrý.Ještě jsem skočil vzpomenout další oběti novoborského násilí.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 16:24 | Bažant
Souhlas bylo jich 300.A teď jsem zvědavý,jak to někteří chytrolíni uchopí.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 16:28 | růženín
Já taky.Ono platí,kdo se směje naposled,ten se směje nejlíp
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 16:28 | Dark Side
Pokojná demonstrace,to je něco jako mše.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 16:31 | Dark Side
Cikání se smějí teď a budou se smát i potom.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 16:32 | Bažant
hmmmmmmmmmmmmmm.co na to říct asi jo
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 16:35 | Dark Side
Ta pokojná mše měla proběhnout hlavně nenápadně,korektně :-))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 16:36 | Dark Side
Jak jsou na tom ti posekaní?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 16:47 | Šťoural
To už jsem se také zajímal. Jsou fyzicky zmasakrovaní, prožili šoky ze zranění a čelí atakům beznaděje a pocitu bezmoci. Kdo to nepoznal, nepochopí. Zdá se, že sdělovací prostředky berou své konání selektivně. Inu, pozitivní rasismus.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 17:18 | Šťoural
Na TV Nova sdělili, že účastníků bylo asi tisíc. Z výpovědí občanů vyplynulo, že mačetový útok po cca týdnu pokračoval, chtěli si se zraněným vyřídit účty, že je prý udal. Alespoň mu podle sdělení svědkyně rozsekali mačetami auto.
Bylo to ovšem sestříhané a poněkud nesrozumitelné. Co si o tom myslíte? Neví někdo, o co šlo? To šli za ním až do nemocnice? Nebo domů?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 17:23 | Pták Kohák
Novým Borem se nese zvěst,že kamarád Pavla Pavla ho tuhle nechal vyhodit ze své restaurace, kde se snažil hostům rozdávat nějaké své vlastnoručně vyrobené letáky. Zřejmě již pohled zapřičiňoval určitou nevůli. No, co, dřív chodili podomní obchodníci
a jiné existence po restauracích a rozdávali třeba letáčky,jak se chrániti nechtěného početí. Přeji hezký den všem!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 17:28 | Wolf
Na náměstí jsem byl také a na to jak bylo hnusné počasí množství lidí bylo slušné.
Důležité je že kdo tvrdil že to bude nějaká provokace nebo rasistické setkání tak se netrefil. Mezi demonstrujícími byli i romští občané.
Doufám, že to byl jasný signál nejen politikům.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 18:22 | Dark Side
Šťourale,on to ten jejich komunistický vajda zase nějak na tiskovce okecá a Mirkové tomu,už po padesáté, uvěří.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 18:43 | Pavel Pavel
/:Pavle:/ ty mě nutíš brečet u nějakého památníku,ale mě se chce smát.
Dark Side, to jsi mi ale udělal obrovskou radost !!!
Buď vítán mezi odpůrci tohoto tak zv.památníku.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 18:44 | Pták Kohák
Pokud vým,tak něco o provokacy vysý v jedný skříńce na Patočkově domně naproti radnicy.Dole je fotka pana Danyse .A prej,když starosta lydem nezakáže tu pokojnou demonstraci,,tak má vodztoupit.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 19:01 | Pavel Pavel
moje odpoveď :
Pani zastupitelko Bc.Šepsová Z.,
já jsem se již jasně vyjádřil k dotčenému napadení .
Dle mého názoru se jedná o kriminální čin ( zločin ) v duchu pokusu o vraždu
a tak bych ho neodkladně a velmi důrazně zhodnotil a potrestal !!!
Dále jsem již před konáním ,Vámi propagované dnešní demonstrace, prohlásil
to, že to bude pravý obraz neschopnosti současného vedení našeho města
zajistit svým občcanům bezpečnost !!! Získejte od policie ČR jak časově
probíhal zásah všech policejních složek, včetne policie městské!
Považuji za velmi závažné to, že občané města musí organizovat demonstrace,
aby upozornili vedení města, co se zde děje !!!
Již jsem ( 12.8.2011,před tiskovou konferencí v Tescu ) vyzval současného
starostu města Nového Boru - Mgr.Dvořáka Jaromíra, aby na funcki starosty
rezignoval.
Starostou nesmí být pouze někdo, kdo byl do funkce prohlasován pouze původně
nezvolenými , ale doskočivšími zastupiteli.
Rovněž veřejně sdelím svuj názor, koho bych si představoval ve funkci
starosty našeho města namísto současného Mgr.Dvořáka .
Danys Pavel
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 19:13 | Alan
"Celá akce se držela striktně věci. Nikdo ji nezneužil k politickým cílům či k protiromskému dštění síry," potvrdil klidnou atmosféru Drahomír Radek Horváth ze serveru romea.cz, který se shromáždění rovněž zúčastnil.
Vida, a to měl Mirek ve 12:00 ještě celkem jasno:
- Jo, je třeba "pokojné demonstrace", neboť byl již příliš dlouho klid, a to se jistým politickým silám vůbec nehodí do krámu. "Pokojní demonstranti" by se dle dnešního tisku měli sjet z celé republiky. Asi není třeba dlouho hádat, kdo to bude. -
Teď by mě akorát zajímalo, jak dalece je Mirek ze skutečného průběhu shromáždění zklamaný.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 19:21 | Milan Bárta
Tak pár křiklounů, kteří si uplivli ke starostovi se našlo, ale jinak pohoda. Borané mohou být na sebe celkem pyšní.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 19:36 | Dark Side
Akce skončila,zapomeňte.Do příštího krveprolití.Bylo tam vyřčeno nějaké stanovisko?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 19:51 | Wolf
Pavle pavle jakou, že zastupuješ politickou stranu? Abych jako zatím Novoborský volič měl přehled. Nebo to jsou výkřiky zoufalce (bez urážky).
Je dobře, že lidé vyjadřují skrze demonstraci co cítí. Demokracie není to, že odvolím a mám když budu mít štěstí klid na 4 roky.
Je jednoduché donekonečna doslova tlachat o mrtvých, kteří k tomu nemůžou nic říct, ale teď je tu skupina lidí co ohrožuje život slušných lidí (nezáleží na barvě pleti aby byl člověk slušný). A vy nic, hledáte nějaké výmluvy. No přijde mi, že máte strach, že ona by Vám mohla ta druhá strana nafackovat (mačetou), kdežto mrtvola těžko.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 19:57 | růženín
To se divím,jak Pavka otočil o 180 stupńů..Kde jsou ty časy,kdy se chtěl prohnat s mačetami Městským úřadem.
Tuto vzorovou akci nazval provokací.Starostou má být P.Novotný,ale pouze za podmínky,že P.Danys bude zástupcem.Viník byl přeci jasný..starosta,který tam povolil hernu.
Pan Danys dosud nevysvětlil úlohu romů z Nemocniční ulice na tzv.Lidické demonstraci u divadla.
Novoborští občané dali najevo,že nesouhlasí s jakýmkoliv násilím.Je to jasný vzkaz těm,co schvalují násilí na civilních obětech,spáchané Sekáčovou jednotkou a rabovacími gardisty.
PODPORA JAKÉHOKOLIV NÁSILÍ nemá v Novém Boru místo.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Útok v Novém Boru
15. Srpen 2011 - 19:58 | Wolf
Ještě bych měl jeden komentář. Z Idnes - diskuse:
Ve zprávách na primě...
...ani jeden z takzvaných romských předáků ani náznakem nepřipustil,že útok jejich soukmenovců byl nepřiměřený.
Naopak se stále ohánějí vinou servírky a hostů.Nakonec jeden prohlásí,že to je zákon přírody...Kdyby zde platily zákony přírody,většina z nich by bez dávek pochcípala hlady.
Tady bych jen poopravil, že stát se to např. ve středověku tak by, už byli na krchově.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.





