Bydlí, neplatí, protestují
Demonstraci ohlásili na Městském úřadu v Novém Boru romští občané, kteří užívají bytový dům čp. 524 v Nemocniční ulici. Původně chtěli demonstrovat 3. září od 13 hodin na náměstí Míru. Pro demonstraci si však musí zvolit jiné místo, protože na hlavním novoborském náměstí se ve dnech 3.a 4. září uskuteční dlouho připravovaná společenská a kulturní akce, při níž se budou Novoborští loučit s létem.
Romové užívající dům v Nemocniční ulici nemají podepsané nájemní smlouvy a nelíbí se jim, že zaměstnanci Severočeských vodovodů a kanalizací odpojili od domu vodovodní přípojku. Bez platných nájemních smluv a na dluh žili Romové v domě i v době, kdy patřila nemovitost městu. Dluhy se nedařilo vymáhat, a tak po letitých průtazích zastupitelé rozhodli, že město dům v Nemocniční prodá, což se stalo letos v dubnu. Nový vlastník potřebuje zdevastovaný bytový dům opravit, nájemní smlouvy s uživateli bytů neuzavřel a stejně tak neuzavřel smlouvu se Severočeskou vodárenskou a. s. Vodovodní přípojka byla od domu odpojena a to je hlavní důvod, proč neplatící uživatelé bytů protestují.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Články, které by vás mohly zajímat
Lidé bez domova najdou v mrazech útočiště v Křižíkově ulici
2.2.2012 19:29 | Jana Maněnová | Nový BorDo areálu novoborského koupaliště mohou místo plavců bruslaři
30.1.2012 16:07 | Jana Maněnová | Nový BorKomentáře
Re: Bydlí, neplatí, protestují
31. Srpen 2010 - 16:34 | Luboš
No to si dělají pr..?protestovat to by jim šlo ale platit to ne to se opravdu může stát jen u nás
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
31. Srpen 2010 - 20:34 | Iva
Hrozně mne to pobavilo, prý chtěli dokonce držet hladovku(proč ne žíznivku?)..nakonec teda hladovku ne, tož aspoň demonstraci. Já asi půjdu taky demonstrovat, taky chci vodu zadarmo!!!!! To snad ne, oni chtějí protestovat, protože se po nich chce, aby platili vodu, elektriku, nájmy a podobné věci???? No tomu říkám drzost. Máme tu fakt děsně šikovné cikány. Zaplatit za vodu, to ne, ale podat žádost na radnici o povolení demonstrace, to jo. Možná si za ušetřené peníze za vodu najali právníka. :-)
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
31. Srpen 2010 - 21:17 | Dark Side
Jsou na to zvyklí,že pečení holubi létají do huby.Vláda,parlament,úřady,policie,ti všichni jim jdou na ruku.Lubomír Harman to vyřešil po svém.Má už klid,ale my si ještě užijeme.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
1. Září 2010 - 8:56 | Anonymous
Bojím se, aby se situace i u nás nevyhrotila tak, jak v Blavě...
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
31. Srpen 2010 - 23:15 | Anonym
Jak nemůžou romové neplatit? Přece berou dávky! Řápková si ji došla také zkasírovat k pokladně, když brali dávky. Po volbách bude jistě v Novém Boru na radnici nové vedení, které to bez problémů dokáže.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
1. Září 2010 - 5:47 | kamil
Takže dluží za nájem, elektřinu, vodu. Kdyby jim nebyla zastavena dodávka vody, byl by dál klid a dluh by v tichosti narůstal. chyba není v neplatičích, ale v benevolenci těch, kteří důsledně nevyžadují splatit dluhy, dokonce je platí za ně z peněz ostatních, řádně platících. V tomto případě jsou evidentně pošlapána práva většiny na úkor menšiny. nebydlím v Novém Boru, ale v komunálních volbách bych ty, kteří z mých peněz hradí Romům jejich dluhy rozhodně nevolil.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
1. Září 2010 - 6:19 | mamina
..jo, jo..tak si místo narvaných tašek hadrů od Vietnamců, nebo igelitek z Tesca plných věcí, který by si normální člověk nemohl kupovat pravidelně jako oni, koupí vodičku. Do taxíku se jim určitě dva tři kartony vejdou!.o))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
1. Září 2010 - 8:18 | Anonym
Není to obsazení cizích bytů náhodou trestný čin?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
1. Září 2010 - 13:54 | Quitman
Proč obsazení cizích bytů? Oni tam bydlí roky a "jen" se občas někdo nový do již početné "domácnosti" přistěhuje či odstěhuje a trestný čin tam téměř jistě v tomto směru není, bohužel.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
1. Září 2010 - 8:31 | hill bill
Jako byste nevěděli, že vymáhání práva je rasismus, diskriminace a xenofobie. Co ten Kocáb, už dorazil?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
1. Září 2010 - 8:45 | Anonymous
Jak se to zpívá v té písničce? Klacky rychle do rukou a za město je hnát.. ?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
1. Září 2010 - 10:29 | jumper
jéžiš tady je hovad
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
1. Září 2010 - 11:03 | Anonymous
ano, plný bytový dům čp. 524
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
1. Září 2010 - 12:06 | jumper
já myslel zde diskutujíci
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
26. Říjen 2010 - 12:26 | soft
HOVADO JSEŠ TY
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
1. Září 2010 - 12:11 | vrták
Dopadlo to tady o dost lépe než na webu Českolipského deníku. Tam už je to na hromadnou žalobu.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
1. Září 2010 - 12:58 | Dark Side
Jumpere,je to krása,když na takovém hnoji vykvete taková krásná květina,že ?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
1. Září 2010 - 13:28 | Petra R.
..my si můžeme akorát tak ponadávat a to je všechno.To,co si už dovolej ,tomu říkám vrchol drzosti.Už i malé dítě ví(naše),že všechno stojí peníze,když něco chceme,musíme šetřit atd.,oni to ti "velcí" z Nemocniční vědí taky,ale jaksi to nechtějí respektovat.
Nadruhou stranu se není čemu divit,protože tohle jim umožnily zákony a město zaplatilo dluhy.Proč?Za náše je taky někdo platí?Dostali možnost bydlet "na dobré slovo".Super,tohle se jim muselo náramně líbit,tak proč ted nejít demonstrovat a nechtít něco víc?Mám pocit,že dávky,které od státu dostávají považují za "měsíční kapesné",které mohou libovolně utrácet,jak se jim zamane..Z nás lidí stát vychovavá vědomě či nevědomě rasisty a ted nás za to trestají? A proč?Tohle je výsledek jejich práce a oni za to sklízejí patřičné "ovoce"...Tady v Boru máme dvě strany těchto lidí,jednoho etnika a příliš se v lásce nemají,čím to asi bude?..když jsou jedni slušní a makaj,tak proč né ti druzí?Asi se jim nechce,že?A že nemají práci?Kdo by jim jí dal s jejich chováním a morálkou? Co si město udělalo,to má a kdyby se na ně sesypali bílí zato,že vyplácejí dluh za netáhla ze společných peněz,tak by se nemohli naši radní ani zlobit.Tady přesně platí přísl.-"natáhni prst a utrhnou ti ruku".půl mega,mm-co tu za ně mohlo všechno být?...možná se mohl najít člověk,který by vyučoval jejich děti,aby z nich vyrostli slušní lidé,ale to je blbost,protože co by je ve škole naučili,to by je rodiče zase rychle odnaučili,páč to se jim nehodí do krámu :))..
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
1. Září 2010 - 14:18 | Anonym
quitmane, to jsem přehlédl, že tam byleli a mají zrušené nájmy, myslel jsem si, že se do bytů nabourali - takže ano, žádný trestný čin
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
1. Září 2010 - 15:23 | Maceška
Koukám, že se tu už zase hraje oblíbená česká hra "Hrrrrrrr na ně."
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
1. Září 2010 - 15:30 | Petra R.
...tuhle hru neznám,ale oni tu jejich hrajou celkem slušně...
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
1. Září 2010 - 15:28 | Anonym
Co udělá indyán když přijdou a řeknou, že ta země na který žije už není jeho? Pochopí to? Tohle je podobné. Je to věc těch, kteří si to vymysleli. Je třeba to řešit jinak. Zodpovědnost je na těch, kteří to nechali zajít tak daleko. Nemaj je kam vyhodit. Na ulici? Potřebujeme rezervaci? Kdy nastavíme férové podmínky pro všechny? Umíme naučit alespoň děti co je špatný a co je dobrý?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
1. Září 2010 - 16:46 | Petra R.
Dženo Radio Rota AROIE
Úvodní strana
Sdružení Dženo
Základní info.
Stanovy
Projekty
Regiony
Zprávy
Koncerty
Akce
Z médií CZ
pokus
Z médií SK
Z médií EN
Rozhovory
Fotoanketa
V Praze
Ukrajina
Foto v Praze
Romská dekáda
Kauza Lety
ERTF
Analýzy
Červeňákovi
Media
Dokumenty
Slaný
Jeseník
Kauzy
Projekty
ČH@VE
Rota
Think tank
Druhá Šance
Romská Asistence
ERIO
Sponzoři
Odkazy
Napište nám
Podpořte nás
RSS
RSS Z médií (CZ)
RSS Z médií (SK)
RSS Akce
RSS Koncerty
RSS Zprávy
Kontakt
Romové a volby
Romeko
Legislativa EU
Newsletter
zkopírováno:
Pár slov k situaci v Novém Boru 1. 8. 2005
Brněnský romský čtrnáctideník Romano hangos poskytl sdružení Dženo dokument nazvaný Pár slov k situaci v Novém Boru, v němž novoborští Romové popisují praktiky funkcionářů RDSS. Dženo dokument zveřejňuje v plném znění.
Pár slov k situaci v Novém Boru
V posledních dnech rozdmýchal pan Miroslav Tancoš, bytem v Novém Boru, ul. XXXXXX, který je mimo jiné vrcholným představitelem – předsedou Romské socialně-demokratické strany (RDSS), která byla zaregistrována MV dne 22. 3. 2005 v Novém Boru sérii provokativních akcí proti rodině Gorolových, které vyústily v otevřené provokace ze strany rodiny Tancošových, které trvaly několik dní.
Během těchto řízených provokací vedených panem Miroslavem Tancošem pod heslem divide et imperia (rozděl a panuj) bylo rodině Gorolových vyhrožováno fyzickou likvidací jejich rodiny a v rámci takto rozpoutaného psychického nátlaku ze strany rodiny Tancošových, kterého se zúčastnilo z této strany cca 50 osob proběhl v ramci zastrašení i útok fyzický, při kterém byly na rodinu Gorolových házeny kameny a mačety, pan Miroslav Tancoš hodil vidle po Petrovi Tancošovi, které se mu zabodly do zad a Robert Tancoš s Janem Tancošem v rámci této zastrašovací kampaně mířili s pistolí a pan Robert Tancoš doslovně za přítomnosti pana Miroslava Bořila, příslušníka Policie z Nového Boru uvedl: „dnes vyletíte do vzduchu, my máme zbraně u sebe a všechny Vás postřílíme." Této akce se zúčastnilii též Martin a Elexandr Holubovi z Varnsdorfu, osoby s Tancošovými sešvagřené.
Co stojí v pozadí těchto akcí? Je to především nezměrná touha pana Miroslava Tancoše po osobní neomezené moci spojená se závistí a záští vůči těm, co se snaží poctivým způsobem bez postranních úmyslů pracovat pro Romské etnikum – rodině Gorolových.
Tento motiv je zcela zřejmý, neboť před nedávnem, když měl pan Štefan Gorol pracovat jako Romský koordinátor při městském uřadu v Novém Boru, pan Miroslav Tancoš loboval proti tomu, aby se pan Štefan Gorol stal tímto koordinátorem, což potvrdil svými slovy i pan starosta Nového Boru a stejným způsobem se snažil vystoupit proti kandidatuře pana Dušana Gorola na stejný post. Panu Dušanovi Gorolovi bylo v souvislosti s touto funkci též několikrát nemístně vyhrožováno, což jej vedlo k tomu, že na tuto funkci rezignoval.
Shora popsané provokace jsou velice nebezpecné tím, že pan Miroslav Tancoš podněcuje k občanskému neklidu lidi, kteří nemaji skrupulí, jsou násilných povah a již byly za nasilné trestné činy odsouzeny.
Je s podivem, že člověk jako Miroslav Tancoš, který byl v minulosti pravomocně odsouzen za závažnou trestnou činnost, člověk, který se na cestě k moci zabývá intriky a záměrným rozdmýcháváním konfliktů, může stát v čele strany, která má ve svém přívlastku sociálně – demokratická a že tato strana byla Ministerstvem vnitra řádně zaregistrována.
V Novém Boru, dne 25. 7. 2005
Novoborští Romové, politické strany a občanské sdružení
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
1. Září 2010 - 18:35 | občan
Miroslav Tancoš? Není to ten, který pohladil Miroslava Sládka?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
1. Září 2010 - 19:09 | Petra R.
..ne ,"hladič" je bratranec...)
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
2. Září 2010 - 6:14 | Jansa
Volby přede dveřmi. Každá karta dobrá. Nejlepší ta, která přinese nejvíc hlasů.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
2. Září 2010 - 7:37 | Jean-Luc
S tou hladovkou jim držím palce. Ať to vydrží až do konce :-D
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
2. Září 2010 - 10:29 | Petra R.
..:)hladovka nebude,proč asi?..v některých případech rychleji mluví,než myslí.Jí by ubližovali sobě a co kdyby nepřišlo "to",co požadují?(chtěli vodu-nedostali)....takže zvolili demonstraci .V případě těchto občanů,bych demonstraci nazvala "ruskou ruletou".
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
2. Září 2010 - 8:49 | Jansa
Jo, vtipnost je nedostatkové zboží,. Zvláště pro tento druh rasistických vtipálků. Takže pokud se objeví cokoliv, co aspoň vzdáleně vtipný výrok připomíná, opisují to pilně jeden od druhého, div nerozbijou klávesnici. Za poslední dny tolikrát, že už je to omšelé stejně jako mysl těchto "vtipkujících."
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
2. Září 2010 - 9:56 | Petra R.
..nic mi tu nepřipadá vtipné,je to realita,žijeme tu s nimi v jednom městě..Proč by někdo měl být "rasistický vtipálek"?...protože mluvíme o Romech?On se tento problém,který máme na scéně,netýká jen jich,ale i nás občanů N.Boru...my jsme Češi a vykřikuje většina z nás,že jsou rasisti romové?...a co bezdomovci? I oni jsou svým chováním odlišní od společnosti,i oni si mohou tedy začít demonstrovat a chtít něco víc..Super,hurá do toho..
Pokud mám mluvit za sebe,tak pro Váš klid-nic neopisuji ,mám své názory,nepotřebuji se připrdelkovávat k ostatním a pokud je některá věta podobná,nebo stejná,pak si uvědomte,kolik názorů máte společných Vy osobně s ostatními lidmi..
Jak víte,že někdo mlátí do klávesnice,div ji nerozbije?Z Vašeho příspěvku soudím,že máte zřejmě jednu ze schopností ,kterou má velmi málo lidí..
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
2. Září 2010 - 9:12 | Anonymous
Rasismus, rasismus... Co když budu demonstrovat já, že mi odpojili vodu, za kterou jsem neplatil? Taky se o mě bude psát? Pochybuji... Nikoho nebudu zajímat. Bohužel nic mi zde nepřijde vtipné, spíš smutné. A že vládnou takové nálady? Myslím, že "rasistu" z člověka neudělá náhlá myšlenková pohnutka, nýbrž léta zkušeností... Nebo pro pak je nejvíce "rasistů" tam, kde žije romská komunita (Janov, Most, Ostrava), a nejméně tam, kde téměř žádní nejsou (střed hl. města Prahy, případně v sousedství pana Kocába) ?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
2. Září 2010 - 9:14 | Pavel
Když řeknu,že v Novém Boru žijí dvě rozvětvené romské rodiny, kde jedna žije spořádaně a její členové většinou pracují a druhá parazituje na sociálních dávkách, dělá ve městě bordel a ohrožuje bezpečnost občanů, jsem podle Vás také rasista?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
2. Září 2010 - 9:22 | Anonymous
Jak pro koho ;-) pro slušné občany Nového Boru budete realista, pro pana Kocába budete rasista na druhou, protože dělíte lidi nejen podle rasy, ale dokonce i podle rodinné příslušnosti. Jsou si totiž přeci všichni rovni, takže nelze dělat rozdílů, že... A pravděpododně by pro vás požadoval trest, protože jste svůj názor zveřejnil na veřejném diskuzním foru.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
2. Září 2010 - 9:32 | Petra R.
..rasistou bude postupem času nejspíše každý,kdo slovo "Rom "vysloví..
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
2. Září 2010 - 9:41 | Anonymous
Když už je trestné skoro i starší označení ( na které je mimochodem část Romů naopak pyšná, a odmítá oslovení "rom") . Ještě se dočkáme toho co v USA... Tam mají N-word... My budeme mít c-slovo, r-slovo...
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
2. Září 2010 - 9:55 | Jansa
Určitě nejste. Takto by to měl hodnotit každý. Nezapomínat na spoustu slušných Rómů a na (bohužel) spoustu neslušných Čechů. Hodnotit každého člověka zvlášť.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
2. Září 2010 - 10:54 | Petra R.
...ano máte pravdu.V našem domě žijí romové taky,jsou slušní,chodí do práce,zdraví,mají vychované a klidné děti.Nevím o nich,jen když se potkáme u hlavních dveří.Je to o nich samotných.Chtějí slušně žít a žijí.Jejich děti chodí do školy.Takto je to i u některých jiných romů v Boru.Ale rozhodně to nejsou ti,kteří bydlí v Nemocniční...Nakonec ti slušní romové by se také mohli cítit diskriminováni těmi neslušnými a možná chtít oddělit od těchto lidí..Mezi námi je dost dobytka taky,jde o to jen si to přiznat..nejsem tu přece "za souseda",který je alkoholik,atd.atd,ale sama za sebe..a tak by se k tomu měli postavit i oni.."neplatili jsme,nedbali jsme na výzvy města k uhrazení pohledávky,domlouvali nám,dali nám DALŠÍ,NOVOU ŠANCI ,ZAPLATILI ZA NÁS DLUHY,my ji promarnili-dali nám výpovědi z bytů v domě,ano poneseme si následky"..všichni z nich to vědí a kolik si jich tohle řeklo?..nejlepší obrana je zřejmě útok..chovají se jak malé uvztekané dítě,které když není po jeho vzdoruje ještě víc
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
2. Září 2010 - 9:26 | Anonymous
Jinak pojem "pan Kocáb" v mých příspěvcích není konkrétní označení pro určitou osobu, ale spíše souhrnným označením pro všechny, kteří jsou v pozicích, odkud mají takové situace řešit, ale kteří jsou problematiky neznalí, a v těsném sousedství určitých menšin nestrávili více jak den...
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
2. Září 2010 - 9:56 | borák
Nevím proč rasista, každý normální člověk pracuje a platí..........podívejte se na bezdomovce.........nedělají nic nemají a nikdo to taky neřeší, tak proč já jsem rasista když řeknu že cikán je hajzl, který nechce dělat a jen krade.............porovnejte cikána a bezdomovce, pak kecejte
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
2. Září 2010 - 10:08 | Petra R.
...význam slova rasismus,si každý bohužel vykládá v dnešní době po svém a podle toho to všude kolem vypadá.Dneska se minimum lidí postaví právě této menšině,protože mají strach a je odůvodněný,pochopitelný. ..možná brzy budeme muset všichni poslouchat znění nového zákona-"bud ticho a nic se ti nestane"
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
2. Září 2010 - 10:14 | Anonymous
Jako v Orwellove 1984... Tam je to dotažené do extrému, ale mám pocit, že se k tomu skoro blížíme...
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
2. Září 2010 - 10:27 | Jansa
Jo, ale musíte říct, který konkrétně, jménem. Pak jistě rasista nejste.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
2. Září 2010 - 11:55 | Anonymous
Bohužel, například určité drobné delikty a rovněž určité závažnější porušování zákona má pod palcem právě romská komunita.
Ono pak takovému obyčejnému člověku stačí koukat třeba na televizní zpravodajství.
Opakované rušení nočního klidu - záběr, a hele, Romové
Gang mladistvých surově napadal a okrádal důchodce - a hele, Romové
Krádeže pamětních desek z pomníků či věnců z hrobů - a hele, Romové
Prostituce před základními školami - a hele, Romové
Tím naprosto nechci říct, že bílý nic z toho nedělají, to určitě ne! Bohužel výše zmíněné příklady jsou právě typické pro naši menšinu. A to často ani není původ v TV zmíněn, ale záběr do tváře pachatele mluví jasně...
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
2. Září 2010 - 12:22 | Petra R.
...Všechno to,co jste tu vypsal,dělají i naši,něco dělají ví,něco mín...Lidé,kteří pracují v médiích mají taky své nadřízené,které musí poslouchat a oni si upraví a odvysílají to,co chtějí ..ale pravda je,že kdo chce psa bít,hůl si vždycky najde..Všechno,co se tu děje,je vizitkou těch,kteří o zákonech rozhodují ,to platí pro stát..naši radní mají také možnosti,ale měli by vědět,kam mohou zajít,protože výsledek se také dostaví...máme ho tu...každý za svou chybu dříve,nebo později zaplatí..co myslíte,kdo ustoupí-radní,nebo Romové?kolik násilí ze strany Romů přijde?a co když nebude po jejich?Bude město žít "ve strachu"?..proč si přizvali další Romy z Moravy?Co oni s tím mají společného?..
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
2. Září 2010 - 12:59 | Jansa
Ani ne tak pro menšinu, ale pro určité sociální vrstvy. Pro ty nejnižší. Jak bílé, tak černé. Pochopitelně. "Bída z lidí vlky činí". Omluva to samozřejmě není a trest za vinu musí následovat. Ale tyto generalizace o vině celé menšiny jsou neoprávněné. Ale někomu se hodí. Proti zločincům s bílými límečky, kteří "tunelují" (vidíte, u nich se nemůže říct, že normálně kradou!) miliardy, už by se dávno obrátil hněv lidu obecného. Naštěstí jsou tu Rómové, na které lze poukázat a tak odvést naštvanost potřebným směrem. A jsou tací mezi námi, kteří tomu odvádění pozornosti ještě dobrovolně napomáhají!
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
2. Září 2010 - 13:29 | Anonymous
Ano, naprosto souhlasím s tím, co jste napsal. Jen mi řekněte, můžeme tedy my za to, že v těch nejnižších sociálních vrstvách je tolik Romů? A tuneláři, s těmi se shodneme také. Tam nahoře se krade tolik, že je možná i lepší to nevědět. Jenže málo co vzpluje na povrch, a je to tam tak prohnilé, že nikdo neodejde s trestem. Bohužel, to běžný člověk nevidí. Ten vidí právě toho z nejnižší vrstvy, jak mu krade králíky, a to ho pálí...
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
2. Září 2010 - 10:19 | Jansa
Já bych nepřeháněl. Vezměme to z druhé strany. Všichni zdejší diskutující jsou jistě slušní, pracující, řádně žijící, bordel nedělající. No a tak si představme, že bychom měli tmavou kůži, že bychom byli Rómové. A že by se nám všechno z téhle diskuse valilo na hlavu. Ubránili bychom se? Měli bychom vůbec šanci ty diskutující nějak přesvědčit?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
2. Září 2010 - 11:48 | Anonymous
Možná bych cítil spoluzodpovědnost, a asi bych se styděl. Ale jak už tu někdo zmínil, to je jednodušší protiútok. Chvála bohu za všechny slušné romy. K jejich smůle z nich valná část nepracuje, má problémy se zákonem atd. Neříkám, že Češi nebo jiné menšiny je nemají. Ale problém je ten, že Romů v ČR není stejný počet jako bílých Čechů, Neromů, chcete-li (tohle označení nenávidím, zajímalo by mě, jak by se romům líbilo, kdybychom o nich mluvili jako o Nečeších). Při jiné diskuzi bylo mým spoludiskutujícím nadhozeno, ať se podívám do dětských domovů, že Romové a Češi jsou tam mezi dětmi zastoupeni 50:50. A v tom je právě ten problém... Nevzpomenu si na přesná čísla, ale dejme tomu, že Čechů je v ČR 8 500 000 a Romů 1 500 000... A to se nám pak ten poměr mezi romskou kriminalitou atd rázem ukazuje v jiném světle...
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
2. Září 2010 - 12:05 | Petra R.
...máte úplnou pravdu v tom,co píšete....
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Bydlí, neplatí, protestují
2. Září 2010 - 12:51 | Jansa
A cítíte zodpovědnost třeba za vraha z Kmetiněvsi, který surově zavraždil a znásilnil 13letou dívku? Je přece bílý, ne? Opravdu si myslíte, že člověk nese odpovědnost za činy druhých lidí jen proto, že mají stejnou barvu pleti?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
