vlastenci?
co je to, proboha, vlastenecká strana co kandiduje v čl?
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Komentáře
Re: vlastenci?
29. Srpen 2010 - 13:33 | Maceška
Nevím, ale to tak na odiv stavěné vlastenectví nevěstí nic moc dobrého. Zpravidla se taky nazývají partaje, které nemají daleko k (neo)fašismu.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
29. Srpen 2010 - 14:01 | Hanz
Předsudky, předsudky...počkejme na kandidátku nebo program
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
29. Srpen 2010 - 14:18 | vrták
Od jisté doby, kdy se samoprohlásili za vlastence někteří pánové v Novém Boru, mám na toto slovo alergii.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
29. Srpen 2010 - 14:52 | Šťoural
Historicky vzato slovo vlastenec opravdu dostalo na frak od různých nácků, fašounů a podobně. Kdo má trochu rozhled, dal by si pozor, jak se slovem vlastenec naložit - raději nenaložit.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
1. Září 2010 - 11:34 | jejka
Pokládám to za pozůstatek komunismu, kdo byl vlastenec, byl podezřelý, nedovolili nám být hrdí na naši minulost, ani současnost, všichni jsme byli pouze členové velkého táboru socialismu. Myslím, že zdravé vlastenectví, úcta k vlajce, hymně a ostatním symbolům nám velice chybí. I k historii, za nedostatek úcty k historii pokládám i ničení hřbitovů a hrobů. Zde má velký dluh rodina a především škola.
Je zajímavé, že v ostatních postkomunistických zemích je vlastenectví nadbytek - viz. Maďarsko a Polsko - ovšem ne právě toho zdravého. I bratři Slováci do tohoto typu často zabřednou.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
1. Září 2010 - 12:10 | jumper
úctu může mít člověk tak k historii vlastní rodiny, jakákoliv kolektivní historie je tak nejednoznačná, rozporuplná a z velké části fiktivní a reinterpretovaná, že ji jde zkoumat a cokoliv jen ne k ní mít jakousi blíže nespecifikovanou "úctu"
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
1. Září 2010 - 12:15 | vrták
Přesně, vlastenectví někdo zaměňuje za zamindrákovaný nacionalismus. Když se někdo nemůže schovat za hlubší myšlenku, skryje se za vlastenectví. Je hezké mít úctu k odkazu těch, kteří mi jsou blízcí, ať už jsou příbuzní či nikoliv, ale stavět si na tom volební program? Podobné kandidátky vyhazuji první hned za komunisty.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
1. Září 2010 - 13:01 | Dark Side
Ještě nám tu chybí mladočeši a staročeši.Největším vlastencem jsem v Kauflandu :-))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
1. Září 2010 - 13:04 | Dark Side
Vlastenec? Není to něco ze sportovní oblasti,snad fotbalu ?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
1. Září 2010 - 13:17 | Šťoural
Mohlo by být, dokonce jsem zaslechl slova o nádherném vlastenci. Prý vymetl šibenici.
Inu, vlastenci a šibenice měli k sobě v historii vždycky blízko...
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
1. Září 2010 - 15:17 | Anonym
Ti praví náckové se rozlezli do různých stran.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
1. Září 2010 - 15:25 | Maceška
To jo, a teď zkoušejí, jestli už to půjde i bez maskování.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
1. Září 2010 - 18:24 | Dark Side
Nácek - to bývalo donedávna mocné zaklínadlo,ale díky nálepkovačům,kteří jej používali častěji než leckterý exekutor,značně devalvovalo.Vyprázdnilo se.To občas organismus musí.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
1. Září 2010 - 19:14 | jumper
co myslíte pane kolego tím nesrozumitelným blábolem?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
1. Září 2010 - 19:29 | nelípák
Prozatím mluvili převážně ti, co jsou schopni být tak zvanými vlastenci každému režimu ( ne za každého režimu !) a kdekoliv na zaměkouli. Češi, vzpamatujte se a nestyďte se za to, že jste Češi a to i v naší krásné pospolité Evropě, která nám již poroučí, jaké špejle máme dávat do jitrnic a podob. Vzůhu do nového RVHP a pak komunizmu, kde dostaneme jistý příděl a osobní číslo do ucha, jako dnešní krávy,prasata a podob.
Já nechci být širokopásmový Evropan, který je doma všude tam, kde může zamlčovat, že je Čech.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
1. Září 2010 - 19:40 | Dark Side
jumpere,opravdu nechápete,nebo nechcete ? No,mohli bychom si o tom pohovořit,ale musel bych vás nazvat Brandonem.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
1. Září 2010 - 19:53 | Quitman
S tímto mám opravdu velký problém. A jak se pozná Čech od ostatních národnostní a etnik? Čechem je, kdo se tak cítí? Kdo se za něj vydává? Kdo se narodil na území České republiky? Kdo v České republiky žije? Kdo v české republice žil? Jak dlouho zde musel žít, aby se za Čecha může vydávat? Jehož rodiče se označovali za Čechy? Oba? Jehož prarodiče se označovali jako Češi? Všichni? Může být Čechem i člověk, jehož předkové byli cizinci? Jaká část, 1/2, 1/4, 1/8, méně? Prostě, jak se pozná?????????
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
1. Září 2010 - 19:55 | jumper
to "darkside"
bohužel opět nerozumím
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
1. Září 2010 - 20:14 | Čech jako poleno
Quitmane, již podle svého jména, asi anonymního , jsi se již zařadil a to již nezměníš.Jseš vlastně " zeměkoulí vlastenec", t.z., že nikam a nikomu nepatříš !
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
1. Září 2010 - 20:24 | Dark Side
Džampre,to nevadí,netrap se,já si ponechám svůj názor a ty svoje mínění.Omlouvám se za to tykání,opravdu jsme spolu nic nepásli.Ani na louce a už vůbec ne na silnici. :-))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
1. Září 2010 - 20:26 | Dark Side
Quitman: řekl bych,že Čech pro Česko něco dělá.Například pracuje.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
1. Září 2010 - 20:30 | Dark Side
Ale stejně jste mě znejistil.Co já si počnu při nadcházejícím sčítáni lidu a všeho možného.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
1. Září 2010 - 20:37 | občan
Quitmane, jestli nevíte kdo jste, zkuste psychoterapeuta. Racionálně emoční terapie by Vám mohla pomoci s reorientací.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
1. Září 2010 - 20:39 | Čech jako poleno
řekni, že nejseš nikde evidovanej a nebuděš pak sčítanej v žádné kategorii a to ani v baktériích
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
2. Září 2010 - 6:23 | Jansa
Každý máme nějaké ty cizince v genofondu. Němce, Tatary, Rómy, Slováky (to vlastně cizinci nejsou), Francouze, zkrátka každého, kdo tudy v dějinách protahoval. A jde nám to k duhu. Díky tomu jsme nezdegenerovali. Tak maličký národ a tak se drží. Čech je každý, kdo se Čechem být cítí.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
2. Září 2010 - 6:53 | Šťoural
Pod Jansova slova se podepisuji a podivuji se, že nechápete (nechcete chápat?) Quitmanova slova. Stačí vzpomenout největšího Čecha našich dějin. Karel IV. byl Čech, vážení?
P.S.: A pokud by byl zvolen "zaručený Čech" Josef Švejk, také by to byl - podle vás - malér? Švejk měl v sobě nejspíš hodně německé (a možná tatarské) krve, takže co?
P.P.S.: Je to jednoduché, viz. Dark Side 1.9.2010, 21:26 hod. zde.
:-)
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
2. Září 2010 - 8:24 | Anonymous
Asi tak, ano..
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
2. Září 2010 - 8:41 | Anonymous
Nejhorší je, když lidé začnou tleskat i mladým pitomcům, kteří mají (často pouze z revolty) tetované různé kříže, aniž by pořádně něco věděli o historii. Jenže ti tleskající lidé jsou většinou zoufalí, protože nikdo mimo těch potetovaných pseudoskorovlastenců na jejich problémy nereaguje, a neřeší je. A pak se není co divit, když vezmou věci do vlastních rukou, viz Bratislava, Tupá atd. Raději pár vlastenců, co uvidí i obyčejné lidi, a pomůžou jim řešit jejich problémy bez obav z nálepky "rasista", než vyhrocená situace, a následná vláda těch tetovaných, kteří rozhodně mírné řešení nehledají...
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
2. Září 2010 - 10:21 | Dark Side
Jansa: Čech je každý,kdo se Čechem být cítí.Souhlasím.Anonymousovo...bez obav z nálepky "rasista" nemá chybu,bohužel právě to nálepkování je v jistých kruzích hodně rozšířené.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
2. Září 2010 - 10:30 | Quitman
Já nemám problém se sebeurčením, ale tak jak je slovo "vlastenec" v dnešní době prezentováno, tak se já osobně skutečně necítím, spíše cítím určitou národní či národnostní sounáležitost. Problém mám právě s tím, že se osobně cítím více Čech, než nemalá část těch, kteří o vlastenectví hlásají. Můj příspěvek byla jen reakce na "nelípáka", který zdůrazňuje vlastenectví Čechů, ale jakých Čechů? Nevím, komu jsou jeho výzvy určeny. Je Čechem skutečně ten, kdo pro Česko něco dělá, nebo ten, kdo se tak cítí (viz. článek 3, odst. 3 Listiny základních práv a svobod), nebo jinak? Nelípáku, jaký máš názor na mladého muže (je to reálná postava z Novoborska a nejsem to já :-), jehož otec je stoprocentní Cikán z Balkánu, matka pochází z Čech, a on v ještě před nedávnem chodil v bombru, s vyholenou hlavou, a s kamarády v hospodě křičel "Čechy Čechům"? Je tvá výzva k vlastenectví určena i jemu?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
2. Září 2010 - 10:35 | Šťoural
Souhlasím s Anonymousem.
Téma vlastenci a Češi může být odlehčené, není nijak mimořádně vážné; maximálně si někdo s někým vymění ostrá slova a pár facek.
Ovšem ohledně "problému rasistů a nácků" je to vážné téma, protože zákonitě bude mít jednou vážné, násilné následky. Proč si to myslím? Protože se "jejich" problémy dnes "řeší" tabuizováním a pokrytectvím. Státní moc nadto cíleně zabraňuje "mírnému řešení" (viz. Anonymous), proto později přijde" nemírné řešení". Například jako v knize Ondřeje Neffa TMA.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
2. Září 2010 - 10:55 | Anonymous
Nemyslím si, že ona Vlastenecká strana by byla nějaká nebezpečná sorta. Ostatně i ty různé Národní Odpory jsou víceméně neškodné. Pokud by byla demokracie zdravá, nikdy by se takových spolků nemusela bát. Pokud by opravdu se všemi bylo nakládáno stejně- měřeno stejným metrem, proč by někdo měl potřebu řešit nějaké menšinové otázky? Makáš, ok, když práci ztratíš, tady máš podporu. Kradeš? Ok, půjdeš do kriminálu. A jedno, jestli jsi bílej, tmavej, zelenej. Všem stejně! Ale tak to není, a roste nespokojenost. 90% hlasů Dělnické Strany byly hlasy lidí frustrovaných, bezmocných, nebo rozzlobených. A ne neonacistů. Ale když se dnes stíhá za každé "špatné" slovo, vyřčené nedejbože veřejně, tak je jasné, že frustrace sílí, a tím i síla extremistů. Jak se říká, extrémní situace si žádá extrémní řešení.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
2. Září 2010 - 11:04 | Anonymous
Jinak, abych předešel možným obviněním na svou hlavu - ano, cítím se vlastencem, či nacionalistou. Pokud se pod tím pojmem skrývá láska ke své zemi, ke krajině, hrdost na lidi, kteří mluvili mým jazykem, a něco světu dokázali dát. Já si pod slovem vlastenectví představuji hlavně lásku. Ne nenávist vůči určitým menšinám, kulturám nebo tak. Ctím památku těch, kteří tu stáli přede mnou, při poslechu hymny cítím mráz v zádech. A nejen při vítězství našich hokejistů. Vážím si všeho pozitivního, co nám bylo předáno generacemi před námi. Ale nejsem slepý hlupák, abych nevnímal to špatné, co lidé mého jazyka a kultury napáchali. Neříkám, že kdo je bílý Čech, je automaticky nejlepší, a bez chyb. Pokud někdo vraždí či znásilňuje, ať je souzen a potrestán, barva kůže nebo jeho vyznání mě naprosto nezajímá. Tak kdo jsem? Vlastenec? Rasista? Neonacista?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
2. Září 2010 - 11:22 | ČECH
ano, toto je vizitka českého vlastence a já s tím naprosto souhlasím !!!
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
2. Září 2010 - 11:25 | ČECH
Šťoural se slyší, co říká, ale nerozumí tomu a tak poučuje a přiznává, že pojem vlastence vlastně neuznává, protože neví o co kráčí !!!
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
2. Září 2010 - 11:40 | Anonymous
ČECH - ano, vizitkou je možná těch pár řádků, v žádném případě ale ne moje osoba :-) já jsem o sobě nikdy neříkal, že jsem vlastenec. To vše mi připadalo naprosto normální. Podle mě je pravý vlastenec ten, kdo pro svou zem SKUTEČNĚ něco vykoná. A teď? Slovo vlastenec má dnes význam skoro teroristy, nějakého fanatika, pravděpodobně neonacisty, rasisty, násilníka z rozvrácené rodiny nebo člověka s komplexy. Kdyby se s názvem Vlastenecká strana ucházel o posty v Rakousko-uherském sněmu třeba Palacký, Jungmann nebo JIrásek, všichni bychom se o tom dodnes učili. A když si dnes dá kandidátku strana s tím samým jménem, už jí všichni podezírají z bůhví čeho.. Něco je špatně... A nemyslím si, že za to mohou vlastenci...
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
2. Září 2010 - 12:22 | jumper
hele anonymousi a kdo myslíš, že tady v lípě stál před tebou?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
2. Září 2010 - 12:28 | Anonymous
POdle toho, jak moc daleko do historie chcete až jít... Tuším, že v místech hradu stávala slovanská osada, nedaleko Lípy jsou však doloženy známky osídlení či alespoň výskytu lidu popelnicových polí, dále pak Keltů a snad dokonce Germánů (nálezy vikingského původu). Později mělo město silnou komunitu jak německou, tak židovsku... Pletu se?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
2. Září 2010 - 12:45 | Dark Side
Diskuse uzavřena ! :-))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
2. Září 2010 - 13:02 | jumper
a na ty všechny jsi vlastenecky hrdý?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
2. Září 2010 - 13:11 | Anonymous
Co si pod tím představujete? A prosím, netykejte mi... Jinak musím říct, ano, vážím si práce, kterou udělali při stavbě tohoto města, vážím si architektonických a dalších krás, které stvořila ruka člověka. A je mi upřímně jedno, jestli to byl Čech, Němec, nebo Žid. Zanechal něco krásného, co já si dnes spojuji s touto zemí.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
2. Září 2010 - 13:46 | jumper
omluvám se za tykání, myslel jsem, že jsme tady takoví cyberspaceoví kolegové. zvlášť pod těmi nicky. kdyby tam bylo jméno, netykal bych. no já jen že teda když ty lidi co tu žili před náma mluvili jiným jazykem /jazyky tak to na to asi nemůžete být plně vlastenecky hrdý ne?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
2. Září 2010 - 13:54 | Anonymous
Máte pravdu, s tím jazykem to asi nebylo úplně šťastné vyjádření. Popravdě moc nehraji na ryze český nacionalismus, proto říkám, že sám sebe vlastencem nenazývám. Řekněme, že spíše než Čech, či český vlastenec, jsem místní vlastenec. Jde mi nejvíce o mé rodiště. S dalšími Čechy mě pak spojuje jazyk, širší dějiny, kultura atd. Krom toho nikdo z nás není ani náhodou nějakým čistým Čechem... Ano, na netu sice kolegové jsme, ale neznám vás, a je mi milejší vykání, pokud vám nevadí...
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
2. Září 2010 - 14:13 | jumper
nevadí. jasně, no já jsem taky takový lokální vlastenec. tak vám přeju hezký zbytek dne.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
3. Září 2010 - 15:15 | vrták
Bál jsem se do této diskuse nahlédnout, ale ona je docela fajn.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
4. Září 2010 - 10:29 | Anonym
Vrták - a mohu se zeptat, co hodnotíte kladně? :-)
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
4. Září 2010 - 18:30 | vrták
Že se diskutující nenapadají, ale hledají různé úhly pohledu.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
4. Září 2010 - 20:51 | ČECH
Jako autor tématu jsem rovněž spokojený s probíhající diskuzí a vidím, že vlastenectví je v současnosti chápano i jako nějaký zastaralý , neurčitý a snad i neznámý pojem, který do současného světa budovaného bez hranic se asi bohužel nehodí... Osobně si myslím, že současné dění napomáhá ožívání historicky pohřbených pojmů jako EHS,RVHP a podob. EUROUNIE vlastenecké pojmy nepotřebuje, ale to není vina EUROUNIE, ale těch, kteří se v ní vidí jako nějací EUROVLASTENCI a právě ti pojem vlastenectví vůbec neznají, nebo ho účelově zapírají...
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
4. Září 2010 - 21:18 | Daisy
Potkáte-li se někde v Tramtárii s Čechem, velmi dobře si uvědomíte sounáležitost a pocit vlastenectví. S Němcem, Francouzem, Italem atd. to nefunguje.
Určitě to ale funguje se Slovákem nebo Polákem. Má to co dělat s jazykem. Slované k sobě mají prostě blíž, s tím nic nenadělá ani EU.
Obráceně to myslím funguje taky, myslím, že když někde v Tramtárii potká Němec Čecha , vůbec ho nenapadne že mají něco společného.
Zatímco Američan je všude Američan. Možná vhodné nové téma do hydeparku ?
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
4. Září 2010 - 21:19 | Daisy
Potkáte-li se někde v Tramtárii s Čechem, velmi dobře si uvědomíte sounáležitost a pocit vlastenectví. S Němcem, Francouzem, Italem atd. to nefunguje.
Určitě to ale funguje se Slovákem nebo Polákem. Má to co dělat s jazykem. Slované k sobě mají prostě blíž, s tím nic nenadělá ani EU.
Obráceně to myslím funguje taky, myslím, že když někde v Tramtárii potká Němec Čecha , vůbec ho nenapadne že mají něco společného.
Zatímco Američan je všude Američan. Možná vhodné nové téma do hydeparku ?
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
4. Září 2010 - 21:19 | vrták
Tak ono hlásit se k nějaké euroatlantské civilizaci a jejím křesťanským kořenům zase nemusí být až tak na škodu. Obzvlášť když se některé jiné kultůry netají svým cílem zašlapat ji do země a nastolit, z našeho pohledu, řády poněkud barbarštější. Na druhou stranu setrvávám na názoru, že někteří za "vlastenectví" schovávají jen svůj mindrák z vlastní maličkosti. Zakrývají nedostatek jiných témat. To bude zřejmě případ i Vlastenecké strany zde kandidující.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: vlastenci?
7. Září 2010 - 6:03 | Anonymous
Vrták- a podle čeho soudíte, že je to případ této strany? Neříkám, že není, nevím, neslyšel jsem o ní, ale podle čeho tak soudíte? Myslím tím ten mindrák z vlastní maličkosti? Takže pokud si připadám méněcenný, začnu se prohlašovat za vlastence? A proč ne třeba za komunistu? Nepropadl jste už trochu mediální propagandě, že kdo je vlastenec, nacionalista nebo dokonce rovnou skinhead a neonacista, musí pocházet z rozvrácené rodiny, mít pouze základní školu (kde byli šikanováni), nízké IQ a EQ, sklony k alkoholismu, mesiášský komplex, skrytou homosexualitu a jedno varle? (to už přeháním, ale někdy mi to tak z těch "honů na čarodějnice přijde")
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
