Spot Strany zelených.
Teď jsem dokoukala spoty stran.V tom zelené strany jeden gay (sám se nazval gayem) říkal, že chce darovat krev,ale že nemůže,protože v čechách gayové darovat krev nesmí.
Tak se tedy ptám,jako nedárce krve.
Ptají se vás při darování na sexuální orientaci a jste-li homo,nesmíte dávat krev?
Jste-li homo a máte nějakou nemoc,tak to je jasné.Ale to asi nemusíte být homo,ne?
Lže spot zelené strany?
Lže zelená strana?
Lže zelený gay?
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Komentáře
Re: Spot Strany zelených.
15. Květen 2010 - 14:11 | Milan Bárta
To jsem teda v životě neslyšel. Krev jsem dával a nevzpomínám si, že by se mě někdo ptal na sexuální orientaci. A kdyby to udělal, tak bych ani neodpověděl. To se neptají ani při darování spermatu :o)). Nebo teda neptali, teď už nemám na rozdávání.. :o))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
15. Květen 2010 - 14:55 | mirka
Tak tedy strana zelených ve svém volebním spotu vysílaném na ČT vědomě lže.
Ostatně ne poprvé.
Jenže dobrá 4 %,kdyby jim na to homo skočili.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
15. Květen 2010 - 14:57 | Šťoural
A pointa spotu? Že zelení napraví tuto diskriminaci?
Nějak se mi vybavuje část starého vtipu o tom, jak blbě se Hitler tvářil, když mu řekli, že jeho vzácný život říšského vůdce při operaci zachránila kromě Prozřetelnosti krev jediného vhodného dárce v okolí: Žida černošského původu, kovaného komunisty.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
15. Květen 2010 - 14:58 | Šťoural
Jo, a asi patřil mezi 4%.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
15. Květen 2010 - 15:42 | ketor
Bárta: Možná musíš vypadat víc vykrouceně a pak se tě zeptaj. Kdo ví.
Předvolební agitku v televizi stejně nesleduju. Co si budeme povídat, předvolební spoty jsou trapné bez ohledu na stranu. Všechny jsou špatné. Jedinou váhu při rozhodování pro mě mají osobnosti a program a na to si vystačím s googlem.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
15. Květen 2010 - 21:09 | bejvalka
Jsem spokojen, že se do parlamentu nedostane opět ta skupina extrémistů, Zelení, která pod záminkou ochrany životního prostředí neustále vydírá majoritu. Slavili jsme všichni, když neuspěli v krajských volbách a budem slavit za 14 dní znova.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
15. Květen 2010 - 21:43 | Quitman
Mirko, dovolil jsem si pro Vás něco vygooglovat. Jedná se o "Poučení dárce krve", které je v různých obměnách předkládáno dárcům při každém odběru krve a jestli si dobře pamatuji, tak níže uvedený bod je zahrnut i v poučení předkládaném na transfúzní stanici v NsP Česká Lípa. Z poučení jsem samozřejmě vytáhl jen příslušnou část, ale nezměnil jsem její smysl.
1) Výběr dárce krve
Riziko výskytu nemoci přenosné krví zvyšuje:
- pohlavní styk mezi muži po r.1980
Pokud patříte do některé z uvedených skupin, krev,prosím nedávejte. V případě pochybnosti se poraďte s lékařem transfúzního zařízení.
Takže mirka na i-novinách lže, ostatně ne poprvé.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
15. Květen 2010 - 22:22 | sgabriel
http://cs.wikipedia.org/wiki/Darov%C3%A1n%C3%AD_krve
... ve výpisu bodů cca uprostřed:
"nepatří do tzv. rizikových skupin (promiskuitní způsob života, nitrožilní narkomani (injekční drogy), homosexuální pohlavní styk) - platí i pro sexuální partnery a partnerky těchto rizikových skupin"
... tudíž podle mého názoru nejenže by se na sexuální orientaci pravděpodobně oprávněně mohli zeptat, ale dokonce by mohli homosexuálního dárce odmítnout- sice to nevyplývá přímo, ale neznám homosexuální pár žijící bez sexu.
Smít mít otázku i já mirko? Respektive dvě- volit půjdu podruhé v životě a v podstatě kromě zelených moc alternativ nevidím, z principu odmítám KSČM a ČSSD, nelíbí se mi program TOP09, kdežto za SZ ano, navíc se do jejich kampaně zapojilo relativně hodně mediálně známých osobností. Myslíte si že se v tomto státě každý nechá spojovat s programem který si neprostuduje? Nařkla byste (jak se ukázalo tak zřejmě ne oprávněně) jakoukoli stranu kdyby řešila problematiku odběru krve gayů ve svém spotu? Zajímá mě to čistě ze zvědavosti, protože toto není poprvé co se o SZ vyjadřujete v podobném tónu. Já váš názor nesdílím, ale jsem rád že se tu nabízí prostor ke konfrontaci. Předem děkuji za odpovědi.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
15. Květen 2010 - 22:29 | Anonym
sgabrieli slyšel jste někdy jména Kateřina Žak nebo Bursík?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
15. Květen 2010 - 22:45 | Milan Bárta
Přečetl jsem si pečlivě podmínky dárcovství. Nevím, jestli u nás žije někdo, kdo vlastně může dávat krev. Nevím, kde jsou hranice promiskuity, vážnosti kožního onemocnění, styku s někým, kdo měl žloutenku. Ponechme stranou fanatický antizelenismus mirky i dalších přispěvatelů, ale není poněkud laciné vykřikovat ve spotu (neviděl jsem ho), že nemůžu dávat krev, protože jsem homosexuál? Aktivní heterosexuálové přece také nekřičí, že nemohou dávat krev, protože jsou promiskuitní. Ale co není ve volební kampani laciné? Někdo to hraje na chudé duchem, někdo na chudé penězi a někdo prostě na homosexuály.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
15. Květen 2010 - 23:20 | sgabriel
Anonym: uvítal bych alespoň přezdívku, sice toho moc neřekne, ale aspoň vím s kým vlastně komunikuji ... slyšel jste o jménech Špidla, Topolánek, Kott ... ? Netroufl bych si o žádné straně tvrdit že je bez chyby, akce biomasa v přímém přenosu a podobné taškařice rozhodně na krédu SZ nepřidají, ale když zvážím roli SZ na republikové a lokální úrovni, tak minimálně v té lokální jsou pro mě jedni z nejvolitelnějších. I když svým hlasem v parlamentních volbách SZ v našem kraji moc nepomůžu, díky velikosti kraje hlas v podstatě ztratí váhu, tak jsem téměř rozhodnut jim ho dát- využiju svou možnost jít k volbám a vyjádřím při nich svůj názor.
Milan Bárta: Přirovnal bych to k dialogu a zvláště k jedné konkrétní větě následujícího dialogu Miloslava Šimka a Zuzany Bubílkové:
B: Jste strašně škodolibý.
Š: No trošku možná.
B: Vy ve své škodolibosti dokonce jdete tak daleko že když nám zde v tomto divadle nedávno pan Miroslav Macek představoval svou další krásnou novou přítelkyni, tak jste se s ní pokusil navázat rozhovor.
Š. No to víte, každý krade jak dovede
B: Pak jste ji za chvilku vrátil panu Mackovi a mě jste řekl: " Teda paní Bubílková, ručím vám za to že kvůli myšlenkám s ní pan Macek určitě nechodí."
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
16. Květen 2010 - 9:24 | mirka
Já se zeptala,pan Bárta odpověděl.
Z toho jsem odvodila,že Zelení lžou.
Přijde mi BLBÉ ve volebním spotu lákat voliče na to, že teď nesmím darovat krev jsem -li homo ,ale kdyby jste mě zvolili, tak potom budu smět darovat krev.
Vidíte tu nesmyslnost,je-li pravda to,co vygoogloval Quitman?
Pokud si to ten hoch,co to v tom spotu říká také vygoogluje,tak uvidí,jak nesmyslnou větu řekl.Proč to vůbec dělají?
Vždyť nikomu nevadí menšina,dokud se nezačne prosazovat nad práva většin.Ne na STEJNÁ práva a povinosti,která mají,ale nad ně.Zelenej Michael K. by mohl mluvit.
Ale to Zelení dělají,že lžou.
Povinné větrníky,fotovoltaika,bionafta(vždy super byznys pro vyvolené,který zaplatí všichni).
Celá republika s rozoranými mezemi se zasetou řepkou v zájmu bionafty,kdy i malý deštík udělá potopu.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
16. Květen 2010 - 9:39 | mirka
Tady najdete spoty všech stran.
http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/c/138464/Spoty-a-programy-vsech-stran-pohromade-Nenasli-Tak-tady-je-mate.html
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
16. Květen 2010 - 9:55 | sgabriel
Za sebe můžu říct že bych se bez volebních spotů i obešel. Ale chtěl bych mirko abyste mi odpověděla i na druhou otázku- napadla byste i kteroukoli stranu kdyby využila téma gayů a odběru krve nebo jen SZ čistě z principu? Nemyslím si že by Zelení lhali, minimálně ne víc než ostatní strany- kdy někdo naposledy splnil co sliboval ve své kampani?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
16. Květen 2010 - 10:07 | Anonym
Budete se divit, ale zemědělci přivítali možnost pěstovat třeba řepku na bionaftu jako záchranu. Oni by totiž jinak museli řadu polí nechat ležet ladem. Na tradiční zemědělské plodiny nemají odbyt. Hrozil by krach řady farem. A i pro péči o krajinu je menším zlem řepka na polích, než pole zarostlé plevelem. Proto jsou taky zemědělci pěkně naštvaní, že Klaus vetoval zákon zvyšující podíl bioložek v benzínu a naftě.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
16. Květen 2010 - 10:09 | Anonym
Pardon, biosložek, omlouvám se za překlep.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
16. Květen 2010 - 10:49 | mirka
No ano,zemědělci si pomůžou,efekt může být ve vyšších cenách za naftu i pro ně,ale pro nás všechny,jako i cena např.za elektřinu z fotovoltaiky.
Škodlivost ekonafty se již provalila na veřejnost.
Blbé návrhy mi vadí od všech stran.
Bohužel zelenáči jich mají nejvíc,a vždy na úkor většiny.
Že se nejedou připoutat někam k té porouchané ropné plošině...
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
16. Květen 2010 - 10:57 | Občan
No vida, já jsem si vždy myslel, že na polích by se mělo pěstovat obilí, zelenina, brambory, cukrová řepa, že na loukách by se měly krávy pást. A ona tam patří řepka, aby bylo na bionaftu, aby se k nám ovoce a zelenina mohla dopravovat přes půl světa a mléko, maso, cukr z celé Evropy. To je ekologie, že k nám vozí kamiony na bionaftu potraviny ze vzdálených zemí?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
16. Květen 2010 - 11:04 | sgabriel
Jenže problém má výrazně hlubší kořeny- tdy nejde o to že by SZ chtěla ožebračovat půlku republiky, tady je systémově někde chyba- nevím proč by se měly podporovat druhy energie nešetrné k životnímu prostředí, proč stát nedokáže zvýhodnit alternativní... Ale krom SZ nevím o straně která by se o to alespoň pokoušela. Pro vás mirko jsou důležitá asi jiná hlediska než pro mě, ale za sebe říkám že doufám ve zvolení alespoň 1 poslance za SZ.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
16. Květen 2010 - 11:30 | Dark Side
Já souhlasím s Občanem.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
16. Květen 2010 - 11:58 | Šťoural
To já taky. Ekologie, jak se kdysi vyjádřil pan Klaus, je třešnička na dortu. Předkládají nám syrečkový dort, na který se třešínka holt nehodí.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
16. Květen 2010 - 13:10 | mirka
Já svůj názor nikomu nevnucuji,jen ho prezentuji.Čtu se zájmem i názory jiné.A nehodnotím je , nepeskuji jejich šiřitele.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
16. Květen 2010 - 13:44 | Anonym
Já myslím, že není nikde shůry dáno, co se na polích může pěstovat, a co ne. A něco na těch Zelených musí být, když vzbuzují tolik diskusí. Zřejmě opravdu přicházejí s něčím novým. A vše nové, jak známo, velmi často naráží. Když se u nás v 19.století začala pěstovat řepa na cukr, taky leckdo frflal: kdo to kdy viděl, řípa je dobrá leda tak pro dobytek na krmení, cukr pro lidi se přece odedávna vyráběl z cukrové třtiny. A toho ofrňování nad smradem z benzínu, když začala jezdit první auta! Tak je tomu vždycky, a tedy i co se týče třeba biopaliv. Za pár let si na to už na tyhle diskuse nikdo nevzpomene, leda kdyby se to Zelení opovážili připomenout. To je hned Mirky okřiknou, že si nemají přisvojovat cizí zásluhy, vždyť na biopalivech se v parlamentu shodly všechny strany (a v tom budou mít pravdu, vždyť i veto prezidenta Klause přehlasují poslanci napříč politickým spektrem).
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
16. Květen 2010 - 15:14 | Šťoural
Anonyme, dva příklady někdejšího frflání, tedy spalování benzínu a výroba cukru, jsou opravdu příkladné. Ti, co tenkrát frflali, měli pravdu přinejmenším v tom, co je přírodě a lidem škodlivé. Pro ty méně znalé: cukr je odborníky ve stupnici škodlivosti pro lidské zdraví řazen na druhé místo za radiaoktivní záření. Jezdit se má zkrátka na koních a sladit medem, popřípadě mrkvičkou.
Teď jsem promluvil jako příkladný zelený, heč.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
16. Květen 2010 - 15:39 | Dark Side
To jo,promluvil jsi zeleně,ale jaký jsi uvnitř? :-)) Z brambor se dělá rum,myslím že z řepy taky,ale ta řepka k ničemu dobrýmu není.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
16. Květen 2010 - 15:42 | Milan Bárta
Jaký je rozdíl ve škodlivosti cukru a medu? V obojím jsou sacharidy. Chemicky v tom nevidím velký rozdíl.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
16. Květen 2010 - 15:48 | Šťoural
Problém je prý v rafinaci. Ale v tomto případě je třeba informace nakoupit u odborníků.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
16. Květen 2010 - 16:01 | mirka
Poslouchali jste nedělního Václava Moravce?
Jak kdyby věděl,o čem se tu dohadujeme.Stejné téma měl i on.
Asi to bude důležité.
Jako ta levná elektřina ze slunečních širých lánů.
On ten Bursík taky nikomu neřekl,že dřív dělal poradce tomu zlému čezu,který ted musí vykupovat od hodných ekologů pětkrát dražší elektřinu.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
16. Květen 2010 - 16:04 | mirka
nezapírám,zelené mužíky lezoucí na komíny a střechy vládních budov,potápějící rybářské lodě nemám ráda.Za žabičku obětují lidi,kteří musí žít v obcích,kde se nedá přejít silnice.
A neříkejte,že nejezdíte autama,že nenakupujete zboží,které přivezla do obchodů auta,že nepracujete ve firmách,jejichž výrobky odvážejí auta a materiál zase přivážejí.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
16. Květen 2010 - 16:38 | Anonym
Váš problém je, Mirko, v tom, že nejste ochotna o věcech přemýšlet trochu do hloubky. Ty věci jsou pro vás buď správné nebo špatné, černé nebo bílé, nic mezi tím. Bez aut to nejde, tudíž je jedno, na jaký pohon jezdí. Kdo by rád, aby ten pohon, byl trošičku ekologičtější, kdo přemýšlí, jestli by se nedalo jezdit trochu racionálněji, nedejbože snad dokonce maličko méně, než se jezdí, toho hned podezíráte, že je proti autům vůbec. To, jak uvažujete, je svého druhu extrémismus. Dokonce mnohem, mnohem větší než u těch "zelených mužíků lezoucích na komíny". Oni ve skutečnosti jednají velmi racionálně, to lezení na komíny, to je jejich marketing, jejich reklama (nemají ty milióny, jako ničitelé přírody, aby si mohli zadat reklamu v televizi), nikoliv podstata jejich činnosti. Tu vy nevidíte, možná ani netušíte, že existuje. Činnost podložená výzkumy, se zázemím odborníků. A přitom kolik pohrdání vůči nim lze z Vašeho vyjádření vyčíst, jak vysoko nad nimi se cítíte!
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
16. Květen 2010 - 16:53 | Quitman
A kde jste zase mirko vzala, že majitelé solárních elektráren jsou ekologové? Vy si vždy z nějakého kontextu vytáhnete to, co se Vám hodí. Zkuste pro příště vytvořit např. téma o nějaké Vámi oblíbené straně a nadneste její klady. Zatím jen pomlouváte a na závěr nás ujistíte, že to Vy ne, vy jen vyjadřujete svůj názor. Ještě se zamyslete nad všemi Vámi kritizovanými tématy (bionafta, větrné elektrárny, solární elektrárny), které jsou do českého právního systému zařazeny na základě schválení parlamentem, kde má Vámi nenáviděná SZ jen nepatrné zastoupení. Vám nevadí i ostatní politické strany, které přispěly (dle počtu mandátů více než SZ) k jejich schválení?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
16. Květen 2010 - 18:52 | sgabriel
Souhlasím s Quitmanem i s Anonymem (ale taky bych se za podle mě správný názor postavil aspoň přezdívkou- pardon, mám rejpavou).
A jen k diskusi pár příspěvků výš- můžete mi z těch kdo kritizujete dovoz jídla laskavě objasnit kam chodíte nakupovat? Dám krk za to že nemáte vše z vlastních zdrojů, že také jezdíte do super a hyper marketů a na lokální výrobce si vzpomene jen během Vánoc nebo Velikonoc na nějakém výletě nebo výjezdu kde je náhodou potkáte. Takže s tím SZ rozhodně nespojujte, je to vina nás všech. Říká se tomu totiž globalizace a jejím rámci každý chvilku držíme pilku. Děkuji
P.S. jací "zelení mužíčci" potápějí rybářské lodě? Pokud snad myslíte lov velryb, velryba není ryba ale kytovec, tudíž savec a ani s tím nemá SZ v ČR nic společného.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
16. Květen 2010 - 22:30 | jejka
A koho máte Mirko vůbec ráda ? Zelené mužíky ne, Václava Havla taky ne, ale zelené asi víc, že ? Aspoň ze všech Vašich příspěvků to čiší. Nechte lidem laskavě jejich názor a zaměřte se trochu i na jiné strany. Jinak se mi líbí názory sgabriela. A taky na just budu volit zelené.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
17. Květen 2010 - 7:30 | mirka
Vidíte,ani jednou jsem nenapsala,aby jste zelené nevolili,aby jste je neměli rádi.
Quitmane váš názor:"Zatím jen pomlouváte a na závěr nás ujistíte, že to Vy ne, vy jen vyjadřujete svůj názor."
To,že vyjadřuji co si myslím je pomlouvání?
To se nesmí říct otevřeně,co si myslím?
Proč?
Navážím se snad do oponentů,že pomlouvají?
Ne,oni říkají něco,já něco.
Tato diskuse není o tom že někdo někoho ukřičí a přesvědčí o své pravdě.
Pokud si to myslíte,tak jste nepochopili význam a účel HYDEPARKU
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
17. Květen 2010 - 8:03 | Pavel
Mirko, zatím to není tak hrozné. Byly doby, kdy se ve jménu svaté pravdy upalovalo, ukřižovávalo nebo se vytrhával jazyk z úst. Proti tomu je zelené náboženství mírumilovná ideologie. Jen Vás to stojí nějaké peníze navíc, žárovky jste si určitě nakoupila do foroty a na výlet kolem řepkového pole si holt pořídíte respirátor.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
17. Květen 2010 - 8:09 | Quitman
"Tak tedy strana zelených ve svém volebním spotu vysílaném na ČT vědomě lže.
Ostatně ne poprvé.
Jenže dobrá 4 %,kdyby jim na to homo skočili."
To dle mě není vyjadřování názoru, ale pomlouvání. Vy to jen uděláte tak, že nadhodíte pomlouvačné téma a když i třeba jen částečně se k Vám někdo přidá a hodí se Vám to do krámu, tak ani nemáte zjevně potřebu si to blíže ověřit a vykřiknete závěr. Pak se jen tváříte, že to Vy nic, to např. Bárta.
"Já se zeptala,pan Bárta odpověděl.
Z toho jsem odvodila,že Zelení lžou."
Mirko, mohu Vás poprosit o odpověď na mé dvě otázky z předchozího příspěvku. Děkuji.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
17. Květen 2010 - 9:14 | Anonym
Teď ještě jde o to, kdo koho by upaloval. V historii zpravidla většina menšinu. Jinak to ani není možné. A tak je jasné, kdo by na to i dnes doplatil. Většinové Mirky těžko.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
17. Květen 2010 - 12:50 | mirka
Quitmane,přečtěte si materiál EU k biopalivům.Zježí se vám vlasy.
Zkopíroval jste z mého příspěvku jen to co se vám hodilo.Ale také tam je:
""Tak se tedy ptám,jako nedárce krve.
Ptají se vás při darování na sexuální orientaci a jste-li homo,nesmíte dávat krev?""
Pan Bárta jako dárce odpověděl,já se na jeho odpověď odvolala,protože tak zněla otázka.
Ne jako alibistka.
Doufám,že nejste policajt,protože kdyby jste v protokolu takto překrucoval informace,tak to radši ty zelenáče.Ale vy k nim určitě taky patříte.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
17. Květen 2010 - 14:34 | Dark Side
Zelení? Snad už žlutí ! Nastupuje ideologie smradlavého žlutého pole.Milouš Jakeš by řekl : "S tou ekologií jsme to soudruzi trošku přešvihli !"
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
17. Květen 2010 - 14:39 | mirka
někde udělali soudruzi z NDR chybu...
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
17. Květen 2010 - 15:30 | Komik1000
Program zelených se mi líbí, avšak kromě jejich názoru na ekologii:)
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
17. Květen 2010 - 17:01 | Quitman
Mirko, pan Bárta tam napsal, že si "nevzpomíná" a ne, že to tak je. Pokud by Vám šlo jen od seriózní odpovědi na Vaše dotazy, tak by jste to nedávala do hydeparku, ale zaslala např. na ČČK. Pak by jste si na některé z Vašich dotazů mohla seriózně odpovědět sama. Ještě jednou prosím o dvě odpovědi na dvě otázky. Děkuji.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
17. Květen 2010 - 17:28 | Anonym
Neumožní Vám darovat krev pokud máte v občance zapsáno partnerství.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
17. Květen 2010 - 17:50 | Anonym
Ano, Jakešové se vrací. Jakešové všech politických barev. A místní Jakešíci a Jakešice radostně mobilizují. Doch kommt ihren Tag eben jetzt. Pámbu nás potěš. A české zemědělce zvlášť. Na polích sice neporoste "hnusná" řepka, zato ještě hnusnější všemožný plevel, který nikdo nebude sekat. Takže pámbu potěš i alergiky.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
17. Květen 2010 - 18:28 | Dark Side
Možná tam poroste sloní tráva,to se pomějeme.Zelí z Polska,Jablka z Německa,Cibule z Tararingapatanu,česnek z Číny.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
17. Květen 2010 - 19:10 | Anonym
Neškudlete, připlaťte si za český česnek či cibuli, za jablka dokonce ani nemusíte. Pokud si je na zahrádce nevypěstujete sám, vozí je například drobní ovocnáři z Litoměřicka, a dokonce levněji. Každoročně ovocné stromy na zahradách přetékají plody, ale leckdo je tam nechá shnít, a raději jde nakoupit horší italské do supermarketu. Záleží jen na vás, zda podpoříte Číňany, Tararingapatany nebo české zemědělce.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
17. Květen 2010 - 20:07 | Šťoural
Anonyme, tož já su vlastenec. Tuhle jsem koupil i čínské instantní polévky od českého výrobce. Radost mi ovšem trošičku kalí představa, že český výrobce použil polské, vietnamské a indické suroviny. Co s tím?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
17. Květen 2010 - 20:20 | sgabriel
Můžu jen malou rejpavou? Mám za to že čínské instantní polívky patří mezi potraviny vhodné tak akorát pro zkažení žaludku, nebylo by lepší přejít na jiný druh potravin?
Moje zkušenost s tímto výrobkem je taková že jsem si je na vícedenní praxi připravil "po svém"- jen ty těstoviny a kečup se sýrem k tomu někdo dodal vždycky :o) z toho "vývaru" či co to má být mi e špatně jen ho cítím.
Jinak si myslím že je se pořád točíme v začarovaném kruhu supermarket - lokální pěstitel nebo chovatel - peníze - parlament - nějak se tam vsunula SZ - volby 2010 - a z hladu během čekání na výsledky opět někam na jídlo ...
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
17. Květen 2010 - 20:39 | Občan
Šťourale, i já se považuji za vlastence. Donedávna jsem tankoval naftu výhradně původu cizozemského, teď mi ji obohacují metylesterem řepkového oleje z řepky pěstované našimi zemědělci. Radost mi ovšem trošičku kalí skutečnost, že mi teď auto víc smrdí, kouří,spotřeba se zvedla, ba i palivový filtr se dříve ucpal, ale co to je proti pomyšlení, že se konečně chovám ekologicky.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
18. Květen 2010 - 4:27 | Anonym
Snad Vám Dark Side odpoví. Jeho rozhořčení sugeruje, že jde o čistě morální problém. Já si naopak myslím, že jednoduchá řešení neexistují. Pro cokoliv, pro ty či ony potraviny, pro bionaftu, pro běžnou ropu (Mexický záliv!) je možno snést řadu argumentů, a řadu zase proti. Je nutno vážit na lékárnických vážkách, a rozhodnutí upřesňovat , ba i měnit za pochodu, podle získávaných zkušeností. Ale jsme holt před volbami, v době hauzírování s "jednoduchými" řešeními. ..
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
18. Květen 2010 - 6:52 | Šťoural
Pane sgabrieli, nic rejpavého necítím, já se čínskými polévkami nefutruji, to raději hovězí, slepičí, gulášovou, bramboračku. Koneckonců oukrop je také rychlý a rozhodně lepší než "čínský smrad". Ale mládeži "instanta kitaja" chutná, asi kvůli nudlím, co naděláme.
Občane, někde by se možná dala sehnat čistá moravská PHM. Ale to spíš slivovica. A na tu bych nejezdil, takový ekolog zase nejsem.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
18. Květen 2010 - 9:10 | Dark Side
Dark Side neodpoví a rozhořčen není.Jednoduchá řešení prý neexistují a do těch složitých se nikomu nechce.Čínskou polévku si rád dám,protože tu mi žádný ovocnář z Litoměřicka nevypěstuje,ale nikdo po mě nemůže chtít,abych trávil část svého mladého života sháněním cibule,česneku a jablek po všech čertech.Nakonec s těmi jablky problém není,máme na zahradě několik jabloni.Okurky a zelí ne.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
18. Květen 2010 - 17:01 | sgabriel
Šťoural: špatně volim slova, nemělo to znamenat že bych se chtěl kvuli něčemu trefovat, ale že to do tématu diskuse moc nepatří ... mimochodem patřím také mezi mládež, v září nastoupím v Praze 1. ročník VŠ, ale na čínské polívky opravdu fungovat nebudu :)
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
18. Květen 2010 - 19:31 | Občan
Když jsem kdysi nastupoval do 1. ročníku VŠ, tak jsem byl velmi rozhněvaný mladý muž tvrdě kritizující poměry ve společnosti, v nekonečných debatách se svými vrstevníky jsme rozebírali mizernou úroveň hospodářství, školství, zdravotnictví a byli jsme přesvědčeni, jak to těm "starejm" jednou ukážem. A také jsme prohlašovali, že spoustu věcí nebudem dělat. Ani si už nepamatuji, kdy nás to nadšení přešlo a kdy jsme se odhodlali k prvním kompromisům. Ale to patří k životu. Tu čínskou instantní polévku jsem také pozřel a musím uznat, že jako nouzovka v extrémních podmínkách to docela ušlo. Oni Vám v našich restauracích často podávají něco ještě horšího.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
18. Květen 2010 - 19:52 | sgabriel
Myslím že úroveň potravin obecně by vystačila na další samostatné diskusní téma ... Ideály se opravdu s věkem obvykle více ztrácí než objevují, tak si jich musím užít dokud je mám:)
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
18. Květen 2010 - 20:47 | Dark Side
Ideály s věkem nemizí,člověk pouze OBJEVUJE ideály jiného typu !
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
19. Květen 2010 - 20:11 | sgabriel
Hezky řečeno :)
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
19. Květen 2010 - 20:42 | Dark Side
: - ))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
27. Květen 2010 - 17:16 | Anonym
Strana bude mít šanci až po návratu Bursíka.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
28. Květen 2010 - 6:08 | Anonym
Některé strany by měly být v parlamentu zastoupeny skoro povinně: konzervativci, liberálové, socialisté a právě zelení. Bez nich nemůže moderní společnost dost dobře fungovat.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
30. Květen 2010 - 21:33 | Anonym
Zelení dojeli a je dobře, že někteří nesmí dávat krev.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
30. Květen 2010 - 23:56 | Anonym
O zelené už se zajímá jen politická zubatá s kosou, Havel a Bárta. Ostatní už koukaj kam by přeběhli.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Spot Strany zelených.
31. Květen 2010 - 6:36 | Anonym
Já bych řekl, že se mýlíte, a to ke své škodě. Zelené strany jsou standardní součástí politického spektra prakticky všude na Západě. Ovšem ne na divokém Východě. Ale tam já patřit nechci. Vy zřejmě ano. Radovat se můžete pouze tehdy, pokud podnikáte bezohledně k životnímu prostředí - jsou tu takoví (nejste náhodou ten, co za tučnou úplatu navozil německý odpad na Ramš?). Pokud jste obyčejný občan, měl byste spíš být znepokojen. Ochrana životního prostředí a ochrana lidského zdraví a životů jedno jsou.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
