Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
Neonacisté s DSSS se chystají v sobotu 10. září do Nového Boru. Tak to mají uvedeno na svých stránkách www.dsss.cz . Starosta Dvořák, který svým nezodpovědným chováním (pomník uprchlého esesáka, herny, bezpečnost ve městě aj.) zasel vítr, sklidí 10.9.2011 bouři. Pevně věřím, že se TOP 09, za kterou starosta s extrémními názory kandidoval, vymezí vůči Dvořákovi stejně nekompromisně jako k extrémistovi Bátorovi.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Komentáře
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
4. Září 2011 - 22:06 | Pavel Pavel
.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
23. Srpen 2011 - 8:43 | Bumerang
Pochod neonacistů Novým Borem už není žádná legrace. Zastupitelé dnes již mají jedinou možnost a to 31.8.2011, na zastupitelstvu, současného starostu Dvořáka odvolat. Neosvědčil se totiž v odporné kriminální kauze "mačety", kterou svými prohlášeními a nekonáním podle široké veřejnosti jednoznačně nezvládl. Na úřední desce Města Nový Bor visí program zastupitelstva na 31.8.2011. Jako první bod programu tam měl být návrh programu, odvolání starosty Dvořáka, který podal novoborský zastupitel Doškář ještě před prázdninami. Kdo asi má zájem na tom potlačovat demokratická práva voličů projevená prostřednictvím zastupitele Doškáře? Kdo porušil Zákon o obcích? Kdo zneužil případně svého postavení veřejného činitele a případnému projednání návrhu o odvolání starosty se snaží zabránit?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
23. Srpen 2011 - 9:39 | Milan Bárta
Vy jste fakt šašek. Opravdu v tom Boru nemáte jiné starosti, než zbytečně vyvolávat sesazení starosty? Stejně by to neprošlo. Kdo je ta širová veřejnost? Ten jediný křikloun, který je slyšet na videu z demonstrace?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
23. Srpen 2011 - 11:00 | Jiří Bláha
No pane Bárto ty starosti jsou, ale pokud vedení nedělá co má a zajímá se o jiné věci, tak se nedivte, že lidé chtějí hlavu pana starosty. Myslím si, že jste na setkání lidí nebyl, tak prosím netvrďte, že řval jen jeden člověk. Těch lidí bylo několik a asi vědí proč. Toto se dříve nestávalo.
PS:křikloun nejsem, ale byl jsem tam osobně....vy asi ne
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
23. Srpen 2011 - 11:27 | Milan Bárta
Byl jsem tam celou dobu. Viz video, na kterém je vystoupení starosty natočené. Křičel jeden hulvát, pár lidí zapískalo.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
23. Srpen 2011 - 11:41 | pallando
A jéje, Pepa se po dvou měsících vrátil z exotiky a Bumerang se nám vynořil z hlubin zapomnění. Pane Doškáři, najděte si znova tabulky s výsledky voleb a pohleďte na počty voličských hlasů, které obdržel současný starosta, současná místostarostka a další členové radniční koalice. Pak si prohlédněte svůj vlastní zisk a pak pouvažujte, zda skutečně hovoříte za většinu, jak se nám tu pěkně snažíte vnutit. Nebyl náhodou ten křikloun z demonstrace z vašeho hnízdečka?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
23. Srpen 2011 - 11:46 | Milan Bárta
Ještě přidávám odkaz pro lenochy: http://www.i-noviny.cz/novy-bor/videozurnal-demonstrace-proti-nasili-v-n.... Část lidí křičí, že neslyší, a do toho hulvát huláká ty svoje bláboly.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
23. Srpen 2011 - 12:11 | Pták Kohák
Ještě přidávám,že ten hulvát, co řval do projevu, byl skryt jako kryska pod deštníkem. Hlas je to velmi,velmi povědomý.
Škoda,že tu Pepa D nebyl. Bumerang by mohl létat éterem a trefit mezi kapkami deště Vltavína,.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
23. Srpen 2011 - 12:11 | Bumerang
Pane Bárto, byl podán návrh na odvolání starosty na zastupitelstvu 31.8.2011 a to s dostatečným předstihem již v červnu. Tedy ještě před kauzou mačety, kde opět současný starosta jednoznačně selhal. Uvedený bod, odvolání starosty, není na oficiálním programu zastupitelstva, který visí na úřední desce. Zcela evidentní porušení zákona, to snad pane Bárto neschvalujete. Jinak jsem se podíval na váš odkaz, kde starosta v rozporu s prohlášními, která učinili svolavatelé demonstrace vystoupil a musím konstatovat, Dvořák byl tragický a směšný a zcela jednoznačně byl lidmi vypískán.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
4. Září 2011 - 22:10 | Pavel Pavel
.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
23. Srpen 2011 - 12:37 | růženín
Vzhledem k fekální terminologii by ten křikloun mohl být i Doppel Pavel.Jak začínali Pavle Hitler ,Musollini atd.?To by mne zajímalo.Náš předseda Obce fašistické,R.Gajda začínal jako legionář.
Ale vážně.Je vidět,jak se komunismus usadil u mnohých diskutérů až v kostech.Kde jsou ty časy,kdy všemocná KSČ mohla rozhodovat prostřednictvím MěNV o veškerém dění ve městě.Povolit,nepovolit bylo na její zlovůli.Dnes existují pravidla,danná zákony a ty ani starosta neovlivní.Navíc je to často v kompetenci státní správy,nikoliv samosprávy.Takže pokud splní kdokoliv stavební zákon,nebo ohlašovací povinnost shromáždění občanů a starosta by to zamítl,vystavuje se stíhání za zneužití pravomoci VČ.
Přičítat mu to,co se taky děje v celém okolí-Varnsdorf,Šluknov,Rumburk je hodně slabomyslné.
Tak, jak se na situaci přiživuje Doppel Pavel ,Bumerang a možná Vltavín,je charakteristické.Stejně tak je toho využito Vandasem.Tudíž všechny do jednoho pytle.
Starostu nehájím jako jeho fanda.Naopak ho znám dlouho a vím,že je to takový funkcionářský karierista.Teď si alespoň funkce užije.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
23. Srpen 2011 - 12:36 | růženín
Pan Doškář by mohl iniciovat v zasupitelsvu Plošnou vyhlášku o zákazu provozování hracích automatů.To lze.Samozřejmě s tím,jak nahradit výpadek v rozpočtu města.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
23. Srpen 2011 - 12:40 | Pavel Pavel
Růženíne , souhlasím pouze s tím tvým závěrem :
"Starostu nehájím jako jeho fanda.Naopak ho znám dlouho a vím,že je to takový funkcionářský karierista.Teď si alespoň funkce užije".
A ještě něco, jsem svobodným občanem a budu se podle toho také vyjadřovat !!!
p.s.
*funkce starostry města není pouze o tom, aby se dodržovaly zákony, to může každý den na náměstí předčítat nějaký městský pověřenec .....
*politický karierismus a touha po moci jsou společensky vysoce nebezpečné
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
23. Srpen 2011 - 12:51 | růženín
Samozřejmě funkce starosty není pouze v tom.On je totiž vykonavatelem vůle celého zastupitelstva,které je nejvyšším orgánem města.Ať se mi líbí nebo ne.A dodržování zákonů je jeho základním posláním.On jediný má pravomoc,ale i povinnost, pozdržet rozhodnutí,pokud se domnívá,že je v rozporu se zákony této republiky.
*politický karierismus a touha po moci jsou společensky vysoce nebezpečné...Tak to abych se Tě začal bát :-)
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
23. Srpen 2011 - 13:06 | Nachtigall
Stál jsem kousek od toho křiklouna o kterém mluví p. Bárta. Připomínal pana Borise D. ze Skalické ulice. Dále tam rušil nějaký opilec.Demonstrace byla inserována jako poklidná.
Starostu třeba pozvaly pořadatelky.Zasekdyby tam nevystoupil stejní lidi by ho kritizovali.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
23. Srpen 2011 - 13:23 | Milan Bárta
Pavlíku, má fotka je tento týden v i-novinách několikrát, tak si mě můžeš nahrát do mobilu, abys mě někdy nepřehlédl. Ulehčím ti to tvoje estébácké pátrání. Nevím, proč na programu není odvolání starosty, předpokládám, že kdyby byl návrh podán v souladu s pravidly, byl by tam. Stejně by šlo jen o komedii. Zajímalo by mě, jakou jinou alternativu J. Doškář a spol mají. Co se týká projevu starosty, byl nevýrazný, za což částečně mohl megafon, částečně skutečnost, že starosta bohužel trochu nevýrazný je. Ale nemyslím si, že jeho práce by se měla posuzovat podle toho. Problém s cikány je celospolečenský, s tím nemá starosta Nového Boru mnoho společného.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
23. Srpen 2011 - 15:48 | Pavel Pavel
Růženíne, vždyť se přiznej, že už se bojíš a tak strašíš i druhé...........!
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
23. Srpen 2011 - 16:03 | Pavel Pavel
Milánku,
stejně jsem strašně rád, že i-noviny.cz umožňují i trochu ironie, za což máš můj vděk !.
Já nejsem zastupitel, abych něco dostal do programu jednání zastupitelstva, ale jako občan mohu svobodně projevit svoji vůli, což činím a zdůrazńuji, že nejsem závislý na nějakém skládání účtů někomu, kdo mi dal hlas jako starosta. Starostu nevolili občané, ale místní političtí úhoříci, mezi nimiž je řada estébáků a přeběhlíků!!!
Co se týče starostování Mgr.Dvořáka hodnotím jako vystupování poučovatele, což pramení z jeho původního povolání, které nezapře ani ve funkci starosty města a to je naprosto nevyhovující v současné složité době správě věcí veřejných!!!
Byl jsem přítomen na tiskové konferenci , kterou pořádalo místním romské sdružení. Když se moderátor zeptal starosty Mgr.Dvořáka ( dal mu první otázku jako představiteli města Nového Boru, čímž mu projevil vlastně ústu ) tak ho starosta odmítl a začal poučovat, jak má tisková konference vypadat - seděl jsem v blízkosti starosty a bylo z jeho vystupování šoufl!!! ( začal poučovat i mne, což jsem okamžitě odmítl, protože jsem byl pozván jako host tiskové konference a ne jako nějaká žáček Mgr.Dvořáka ).
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
23. Srpen 2011 - 16:32 | Pavel Pavel
*Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru:
nepotáhnou náhodou napřed na místní lesní hřbitov ???
je tam pro ně zajistě nějaká ta zajímavost !!!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
23. Srpen 2011 - 16:48 | Dark Side
Zatím se na sever tlačí policie.Až se to dozví EU a OSN,to bude zase fiasko.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
23. Srpen 2011 - 17:06 | růženín
Nácky nezajímá nějaký hřbitov,ale naopak demonstranti/bytem v Nemocniční/ z akce Lidice u NB divadla,kterou vedl Pavel Danys.Není to pošpinění Lidických obětí,které má na rukou tento"pořadatel"?Dal bych si před nácky pozor,abys nedostal opět na budku za toto spojenectví!
Docela by mně zajímaly ty extremní názory Mgr.Dvořáka,jak píše Bumerang.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
23. Srpen 2011 - 20:55 | Pavel Pavel
Růženíne, opět jsi posunul můj chtíč Tě zveřejnit !!!
Klidně v tomto případě budu tvůj osobní Estébák !
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
23. Srpen 2011 - 21:16 | růženín
Neva .jsem na STB zvyklý.Jako osoba potencialně nebezpečná ČSSR jsem byl pod jejich dohledem.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
23. Srpen 2011 - 21:18 | Dark Side
takových se po převratu vyrojilo,jako po SNP partyzánů :-))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
23. Srpen 2011 - 21:49 | Pavel Pavel
Dark Side, to je bombový !!!:-))
:-))
:-))
:-))
p.s.
ale Růženíne, ty víš dobře, že nyní lžeš a potenciálně jsi byl bezpečný !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
23. Srpen 2011 - 22:13 | růženín
Já nelžu ani neobracím.Ani se nemám potřebu rojit.Ale přiznám se,že to byla legrace, hlavně na vojně.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
23. Srpen 2011 - 23:06 | Pavel Pavel
Já jsem vojnu sloužil na Šumavě v r.1967/69, ale žádné partyzány jsme tam neměli a moc srandy tam také nebylo, hlavně od 21.8.1968 !!!.
Stáli jsme tam proti rusákům se zbraněmi a stačilo málo a bylo moc zle !
Tam se také projevili srabi a hamouni, kteří začali rusákům nalézat do zadků. I nyní je doba blbá, ve které mají svoje pré srabi a hamouni !
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
24. Srpen 2011 - 19:48 | vltavín
Organizátor tiché demonstrace, která proběhla v médiích musel počítat s tím, že přijdou příslušnici Dělnické strany. Když nekoná starosta a radní, budou konat oni. Starosta zklamal minimálně 3 x. Za chod a bezpečnost odpovídá ON.
Navíc je málo psychicky odolný. Vyžívá se v dlouhých hádkách a tahanicích a skutek utek.
Růženín se 2 x otřel o demonstraci a zneužití Lidických obětí. Byli to manželé Šepsovi, ktrří narušili projev hlavního řečníka z Lidic / pana Nešpora/. Proto demonstranti křičeli" nechte mluvit Ldice" a když paní Šepsová vyrušovala dále, umlčelo ji až zkrácené volání Lidice, Lidice. Pan Šeps napadl pěstí pana Danyse a teprve potom přestali Šepsovi vyrušovat a odešli do prostorů divadla. Pan Šeps jako výržník byl pokutován.
Na incidentu májí jistě podíl i herny! Zastupitel Doškář navrhpval na jednom z prvních jednání ZM, aby se N.Bor stal městem bez herních automatů. Jeden z radních mu odvětil, že je to normální podnikání. Že bez cca 2 milónů / z automatů/ se město neobejde. Obejde. Musí obejít!!! Musí se pouze upravit rozpočet
Grant na osvětu pro romskou mládež, odmítla ZM paní Zora Šepsová. Z několika návrhů prošel pouze jeden. Zajímavé je i to, že jedna herna patří radnímu panu Ing. arch. Rýdlovi. Vzdálenost několka heren od základníc škol je pouze několik stovek metrů.
Výtržnosti, které se pravidelně dějí v hernách, nedělají zdaleka jenom Rómové! Je to otázka pouze času, kdy veme do roky mačetu " bílej" .
Růženín je tichý mix knihkupců a podívína Tichého.
Jinak těm co sledují mé aktivity potvrzuji, že jsem se vrátil z dovolené.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
24. Srpen 2011 - 16:54 | Nachtigall
Dle pana Vltavína tedy ty 3 ženy, co zorganizovaly tichou demonstraci měly počítat s tím,že přijdou
příslušníci DSS. Píše,že tichá demonstrace proběhla v médiích. Kde to teda bylo,já myslel, že na náměstí v Novém Boru.Vy jste byl na dovolené ale Váš syn prý byl dost slyšet. Pusťe si to video od pana Bárty. Ostatní se chovali slušně,protože to byla klidná demonstrace.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
24. Srpen 2011 - 18:49 | vltavín
Nevím co křičel můj syn. Já jsem před dovolenou navrhl ZM odvolat psychicky labilního a trvale chybujícího Mgr. Dvořáka, z funkce starosty. Syn to věděl. Je možné, že můj návrh na této demonstraci podpořil.
Za odvolání, starosty si stojím. Je odpovědný za situaci ve městě. Zatím se pouze vykrucuje.
Nachtigalle, Nachtigalle, reakce na protesty proti Rómům okamžitě vyvolávají protesty příslušníků DSS, zejména tam, kde vedení města nekoná. Jinak navštěvovat herny je velice rizikové. Herny navštěvují často i lidé pod vlivem drog. Protest se měl zaměřit i na tento problém!
Očekával jsem, že Bc. Šepsová, která je jako radní odpovědná, stejně jako pan starosta, za chod města, využije tohoto protestu k zákazu heren v N. Boru. Dále jsem očekával, že demonstrace bude usilovat o zvýšení účinnosti policejního dozoru ve městě, včetně rozšířeného kamerového dozování.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
24. Srpen 2011 - 19:11 | růženín
Děkuji za ten mix.Polichotil jste mi,všichni jsou to inteligentbí a zásadoví lidé
.Kvalitní zastupitel neplká nesmysly typu..... Že bez cca 2 milónů / z automatů/ se město neobejde. Obejde. Musí obejít!!! Musí se pouze upravit rozpočet
Kvalitní zastupitel totiž navrhne ,JAK se musí upravit.Nebo Vy jste nedostal pracovní verzi,Návrh rozpočtu..?Nebo jste se s tím materiálem neseznámil?Jak vykonáváte svoje povinnosti?
Ale mám takový návrh -na co nějaký grant na osvětu romské mládeže?To by jste Vy, jako člověk s mimořádným přehledem, mohl přeci dělat sám.A jistě zadarmo,pro Nový Bor. Všichni by to ocenili.Protesty proti tak.zv.pomníku,od člověka,který kryje udavače Gestapa,vyznívají totiž dost vyčpěle.
Jinak vidím,že vedle Vandase si již začínáte honit triko na tom neštěstí i Vy.
Šepsová je zodpovědná,za chod města,starosta taky a co Doškář?Ten ne?
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
24. Srpen 2011 - 19:13 | Dark Side
Jak na to tak koukám,v tom Boru žijí samí psychicky labilní,udavači,cikáni,tiší demonstranti,pomníkáři.Takže tomuto městu je lepe se obrovským obloukem vyhnout.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
24. Srpen 2011 - 19:38 | Dark Side
http://miroslavmoravec.blog.idnes.cz/c/206953/Demokracie-skoncila-zapomente.html
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
24. Srpen 2011 - 19:48 | vltavín
Doškář již navrhl, aby se město Nový Bor stalo městem bez hracích automatů. Bez těch 2 miliónů
se město obejde.
To pan Tichý, ani Bc. Z. Šepsová nepochopí. Růženín se svými názory je velmi nebezpečný nácek.
Město se obejde bez 2 miliónů! Předpokládám, že to velice brzy budeme řešit a budeme patřit mezi města bez hracích automatů!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
24. Srpen 2011 - 19:58 | Dark Side
Nezdá se mi,že by růženín byl nácek.Nekopeš kolem sebe vltavíne poněkud bezhlavě?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
24. Srpen 2011 - 20:00 | vltavín
Mně se to zdá, Milane.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
24. Srpen 2011 - 20:15 | Dark Side
Vida,kope .-))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
24. Srpen 2011 - 20:17 | Dark Side
a co se zdá je sen!
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
24. Srpen 2011 - 21:38 | vltavín
Ne,ne, to je tvrdá realita, Milane.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
24. Srpen 2011 - 22:42 | Pavel Pavel
Po ulicích v N.Boru chodí dvojice černooděnců "a je tu nyní krásně klidno, lidi se ničeho neobávají, pouze narůstajícího vedra, prostě idilka...." ???
Pan starosta není nikde vidět, ani slyšet, pouze článkuje do novin.....!
Ale pozor- přijede Dělnická strana SS a může se vše pozměniti a jak Dělnická strana SS slibuje, je to právě ona, která se postará o bezpečnost občanů a to asi znamená, že nahradí ty dvojice černooděnců !!!.
A pan starosta zase nebude nikde vidět ani slyšet a bude zase článkovat do novin......
Teď jsem si ale uvědomil, že jsem v mládí slyšel to, že když budu mít stolici článkovanou, tak mám v sobě tasemnici !!!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
24. Srpen 2011 - 23:37 | růženín
Darku nezastávej se mne.Ale docela jsi mne překvapil.Já na rozdíl od náplavy vím ,jak se tady náckové projevovali.Hlavně jak se chovali,jak mluvili,co činili.Má rodina mimo II.WW je zde od r.1918.A odešla do Prahy po anekci pohraničí,aniž by si musela vymejšlet,že byli vyhnáni.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 7:50 | Nachtigall
Dobrý den je tehdy,když se už ráno člověk od plic zasměje.zase jsem musel jít ráno v 6 se psem k Velišáku a zase kolem té skříňky.
Pane Danysi, Musoliniho už jste opravil,. Už tam není Musoliny. Ale zapomněl jste, že se píše se 2 s. Benito by Vám napráskal za hanobení jména.Studujte.
Franko je Francisco Franco,ne Franko. A Pinočet se píše Pinochet. Idilka se píše s tvrdým y.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 7:55 | Milan Bárta
Darku, to už tě zase podezírají, že jsi já? Já byl v Praze na fotbale, mě do toho netahejte :o))). Jestli je Vltavín ve všem mimo jako v tomhle ...
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 8:56 | růženín
Vltavín je v Zastupitelstvu asi více politrukem,než zastupitelem.Pane Doškáři,Rozpočet města je základním, závazným dokumentem pro chod města.Nelze populisticky tvrdit,že bez dvou milionů se město obejde.Můžete dát návrh na snížení rozpočtu v oblasti Příjmy.Pak musíte zákonitě o stejnou částku upravit Výdaje.Takto by měl vypadat přístup kvalitního,zodpovědného zastupitele.
Taky nejsem příznivcem automatů.I když si myslím,že hazardéři si najdou zase něco jiného,kam budou sypat své peníze.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 9:56 | Dark Side
Taky mi to došlo,Milane.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 10:22 | Dark Side
Ale je to pro mě docela pocta.Nemáte v redakci volnej flek?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 10:23 | vltavín
Byl jsem také na fotbale. pana Bártu jsem tam viděl.
Upravit rozpočet města o 2 milóny lze uskutečnit. Není to věc populismu. Je to věc dobré vůle.
To ale Šepsovi v ZM hájit společně se zastupitem Rýdlem zřejmě nebudou.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 10:46 | růženín
Takže pane Doškáři-šup s tím na jednání.Upravit rozpočet samozřejmě lze.Takže dobrá vůle od Vás -označte z kterých kapitol a komu odeberete 2 mil.
To je totiž důsledek Vašeho tvrzení,že město se bez dvou milionů obejde.Někde jsou ty 2.mil dle Vás vydávány zbytečně.
Proti tomu přeci ani Rýdl,či Šepsovi, nemohou nic mít.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 11:05 | růženín
Vltavín by měl dostat taky nějaký Metál.Za věrnost diskuzi v i-novinách.Ač byl včera na fotbale v Praze,nezapomněl ještě do 20.hodin diskutovat a dokonce v 21.38 se přihlásil,zřejmě iPhonem přímo ze stadionu,centra dění.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 11:32 | Milan Bárta
Aha, zrovna jsem se chtěl zeptat, kde seděl. Já na jižní tribuně vedle kotle :o)).
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 12:42 | vltavín
Politrukem v ZM Nový Bor je pan zasupitel Šeps. Ten kádruje a důkazné materiály neukazuje. Zásadně neukazuje původ materiílů a už vůbec neinformuje o estábácích, kteří ty materlály tvořili.
Při tom ti nejdůležitější žijí v NB a není pochyb o tom , že je pan Šeps zná.
Zadání tématu této diskuze zní: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru. Dnes vyzval starostu města pan Hudec. Výzva je zveřejněna v dnešní MF Dnes. Pan starosta se může ukázat.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 14:02 | Bumerang
Pane Bárto, vedle jakého kotle? Tribuna jih V Synotip Aréně v Edenu je za brankou a je to kotel Bohemians při jejich domácích zápasech. Protilehlá tribuna sever se při domácích zápasech Bohemians neobsazuje protože je kotlem fanoušků Slávie při domácích zápasech Slávie. Dále se v ligových zápasech vytváří kotel pro hosty který je oddělen mříží a je vždy v protilehlém rohu od kotle domácích (sever východ a jih východ). Jinak já byl včera v Edenu také a tak mohu říci, že byl kotel celý stadión. Vždyť jen z Plzně přijelo víc jak 12 tisíc lidí a sjezd na Spořilov z Jižní spojky, kudy se k Synotip Aréně jede, byl ucpaný již od 18 hodin. Pokud jste tedy skutečně v Edenu včera na Plzni s Kodaní by,l tak jste musel vidět, že kdo chtěl, tak mohl vejít na fotbalový trávník. Fanoušky tam oddělu jen zhuba metr vysoká zeď z průchody s řetízkem, před kterou jsou jen na trávníku nízké reklamní panely. Vše je monitorováno kamerami, na stadiónu nejsou policisté. Ti jsou vně stadiónu. Vše musí zvládnout pořadatel, policie koná až když někdo poruší zákon. Pořadatelé vám dělají před vstupem na stadión osobní prohlídku. Pořadatelská služba brání vnášení nebezpečných předmětů. Včera vše proběhlo během zápasu za účasti téměř 20 tisíc lidí na jedničku. Co chci říci, když dělá starostu města nebo hlavního pořadatele schopný člověk, tak to podle toho vypadá. O České lípě se nikdo nic špatného prakticky nedočte. Radnice v Č.L. přijala ty protikorupční opatření, které starosta Dvořák v N.B. se svým občanům škodícím uskupením odmítl. Starostka Moudrá pracovala před svým zvolením na sociální odboru v Novém Boru, Dvořák učil na střední škole a za nejlepší svojí akci považoval, že dětem ukazoval při besídce s Tichým fotky nacistů a uprchlého esesáka. Nelze se tedy divit, že si náckové vyberou pro svůj pochod Nový Bor a ne Rumburk, kde mělo napadení i rasový podtext. Náckové cítí v Novém Boru pro svůj pochod velmi příznivé klima. No řeněte, které druhé město v České republice má pomník, který postavili svému otci, uprchlému nacistovi a esesákovi, jeho děti, cizí státní příslušníci, členové Hitlrjugend, a zdarma k tomu dostali do smlouvy pětimetrové ochranné pásmo. Není to přímo pro nácky zvací dopis, který odsouhlasili ti, kteří pro ostudný pomník zvedli ruku.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 15:05 | Nachtigall
p.Bárta narážel na možnosti příspěvku Vltavína do diskuse,když byl prý přímo v Edenu. Třeba posílal zprávu z bezdrátového Bberry. Třeba se mu to ale jenom zdálo,že je v Edenu a seděl doma s hlavou v počítači.
Náckům z DSSS je pomník volnej. Jestliže jste jim o něm horlivě nepsal,je jim to jedno. V novoborském baru nemělo napadení rasový podtext?Co zveřejněné záznamy z kamery,kde se hovoří o bílých sviních?
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 15:22 | růženín
Fotbalovému znalci Bumerangovi.Ti dle Vás "Schopní"pořadatelé vykonávali své povinnosti tak schopně,že Slavia ještě poslední zápas doma musela hrát bez obecenstva.
Jinak mne Vaše fotbalové Objevy značně potěšily.Mám deset let pernamentku na FC Slovan Liberec.Takže vím i jak vypadá hra před 20tis.diváky,a co se děje kolem.Slovan taky neměl stadion a musel hrát na Spartě..Proto mne udivilo,že Vltavín stihl vedle toho ještě sledovat diskuzi na I-novinách.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 15:19 | Milan Bárta
Hezká přednáška od Bumeranga. Evidentně na to čuměl maximálně doma u televize. Kotel plzeňských skalních, kde se dělala choreografie, byl u vchodové brány č. 4. Tj. za brankou Kodaně v prvním poločase. Přijeli jsme asi hodinu předem, stáli asi deset minut a pak takřka v pohodě zaparkovali u zimáku. A rozhodně jsem neměl potřebu se zabývat diskusí o tom, kdo ještě je fašoun a kdo už není.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 15:27 | Nachtigall
Ještě jsem se chtěl pana Doškáře zeptat stejně jako Růženín,kde by ty 2 mil. korun při výpadku příjmů do městského rozpočtu vzal.
Pan Hudec je nebo byl taky zastupitel a musí vědět jak je těžké při dnešním znění shromažďovacího zákona demonstraci zakázat, pokud požadavky ze zákona naplnili. Četl jsem jeho článek,on tam plete hrušky s bramborami. Nejde přece o rozevírání nůžek mezi chudými a bohatými,ale mezi chudými ,kteří makají a těmi,co nedělaj a jen se smějou,kradou,přepadávají a nechtějí se učit.A je to jedno z jakého etnika.
Zákaz demonstrace může dát soud,když shledá důvod.
V Boru taky někteří chtěli,aby starosta zakázal i pokojnou demonstraci proti násilí,kterou svolaly 3 ženy. To už zůstává rozum stát.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 16:32 | růženín
Souhlasím,ty problémy nepřinesl dnešek.Stejné problémy byly před více než 10lety v Matiční ulici v Krásném Březně.A stejné problémy tam byly i za socialismu,kdy v čtvrti Krásné Březno,Nový svět bylo rozhodnuto o budoucím rozšíření přístavu do obytné čtvrti.Cikáni ze Slovenska byli použiti jako předdemoliční četa.Rvačky s noži a mrtvými,přepadání v podchodu železniční tratě apod.Jedli placky z kukuřičného šrotu,děti běhali v zimě jen v pučochách ve sněhu.A to měli práci.
Jediné řešení do budoucna vidím v důsledném zajištění jejich vzdělanosti.Třídy ne zvláštní,ale nadstandartní/aby to nedráždilo EU/.S dobře vyškolenými a zaplacenými kantory a malým počtem dětí.Je nutné,aby si osvojili pracovní návyky,což doma nezískají a jejich pracovní síla se uplatnila na trhu.Stálo by to podstatně méně než současný přídělodávkový system a rúzné jednorázové akce,které dlouhodobě nic neřeší.Pokud budou doma přijímat hodnotový system rodičů,nic se nezmění
Další možnost by pak byla jako ve Francii.Tam se jim nechávají sezonní práce hlavně na vinicích,toleruje se,že si zřejmě něco sem tam čmajznou.Za městem tábořiště,pitná voda a jedna zásuvka 220V na náklady města.Ať si kočují.A nejsou vidět.
Mimochodem jsem zažil ve Francii útok mačetami a noži při městských slavnostech.Nebyli to ale cikáni,ale jak tam říkají Severoafričané.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 16:47 | Milan Bárta
Na tom se asi shodneme. Je potřeba v nich vytvořit návyky. Mám třeba radost, co lidí bez práce zrovna dnes běhalo po městě a uklízelo, na Lípě je to hned znát. A spousta z nich jsou Romové. Ale mám kamaráda, co učil ve zvláštní. To je peklo. Nevěřím už, že tudy vede cesta. Navíc nejsem zastáncem teorií, že vše zvládne výchova, něco dělá i genofond. I Romové vychovávaní v pěstounských rodinách mají drsnou pubertu. Jsem ale zásadně proti tomu, aby se dále upláceli oni či kdokoliv jiný sociálními dávkami.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 16:55 | Dark Side
Vytvořit návyky? Ty už mají vytvořené.Něco takového tvořit,to by nezvládl ani avantgardní umělec Černý (to jsem asi přepísk).
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 17:01 | Nachtigall
Já mám stále silnější pocit,že Bumerang a Vltavín jsou z jednoho kadlubu.Možná je to jedna a táž osoba nebo otec a syn.Třeba hráli včera fotbal na stole s figurkami,přitom jako Dáni, v jedné ruce iPhon, v druhé klávesnici PC,občas obojí dohromady.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 17:05 | růženín
Jistě S geny nic neuděláš.Tedy jedině můžeš výchovou.Tady proti sobě stojí dvě skupiny lidí s odlišným hodnotovým systemem.A naučit je žít dle pravidel majority,jak to udělat?Navíc ta majorita jim zajistila beznamáhavý, přídělový system života.
To co jsem nastínil nahoře,funguje v USA,a dostat na takové školy své děti je prestiží socialně slabých obyvatel.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 17:08 | Dark Side
Tak prestižní školy tady nemáme :-))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 17:24 | Milan Bárta
Myslel jsem pracovní návyky. Já viděl celý život, jak táta vstává v pět do fabriky, máma o hodinu později. Přišlo mi normální chodit do školy a pak do práce.
Geny vs. výchova. Komunisti geny "zakázali". Chtěli udělat z dělníků soudce, policisty, předsedy výborů. (Teď jsem si vzpomněl na jinde diskutované Mašíny - jeden z nich prohlásil, že kdyby tomu tak nebylo, chytli je dávno před první vraždou.) Ale asi je fakt, že tady jde o vzorce chování, to by nemělo mít s chováním nic společného. Ale ty sociální dávky to jejich chování jen podporují. Proč něco dělat, když tolik věcí je bez práce. Když tolik činů se důsledně nestíhá. Když jsou v majoritní společnosti salónní politici, kteří mají neustále potřebu tvrdit něco jiného, než je realita.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 17:31 | Dark Side
Naprostý souhlas.Ale vykládej to ignorantům...
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 17:32 | vltavín
Je vidět, že většina ZM N.Boru absolvali na svých školách marxismus-leninismus a natvrdlle hovoří o nemožnosti snížení rozpočtu města o 2 milóny korun. Je to jednoduché. Zavolejte si vedoucího inančního odboru města NB a on Vám to poví. Je k tomu nutná jediná podmínka - politická vůle.
Doporučuji se držet původního tématu
Zadání tématu této diskuze zní: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru. Dnes vyzval starostu města pan Hudec. Výzva je zveřejněna v dnešní MF Dnes. Pan starosta se může ukázat.
Jinak podle posledních průzkumu většina obyvatel NB je pro zrušení všech hracích automatů ve městě. Velice brzy uvidíme jak na to bude reagovat koalice ZM, která město, pod taktovkou pana starosty, ovládá .
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 18:13 | Milan Bárta
I mně by se líbilo zrušení hracích automatů, ale problém nevidím ani tak v těch dvou milionech, jako v následujících soudních sporech. Vím, jaká hádka vznikla v Lípě kolem jedné herny z asi čtyřiceti, které tu máme. Většina lidí by si toho přála ... spíše si myslím, že většině je to tak nějak u zadku. O podobné věci se prostě nezajímají. Mnohem víc jich ví, koho ošukal hlavní hrdina v Růžové zahradě, než kolik má město z automatů a jak zmíněné peníze využívá. A ti by do toho snad ani neměli co mluvit. Navíc vhodně položenou otázkou se dá udělat z většiny zase menšina.
Co se týče pičuse Vandase, myslím si, že přijede a zase odjede. Aspoň bude Bor zase v televizi.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 18:34 | Nachtigall
Jak souvisí snížení rozpočtu s marxismem-leninismem?
O Hudcovi už jste psal. to samé-že vy to kopírujete?
Průzkum o automatech zadal kdo ?KOlik bylo dotíáaných,prosím čísla bez vytáček .Jak byla položena otázka?Kde se šetření dělo-na ulici, byli osloveni lidé v bytech nebo jak?
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 18:41 | Mirek
No ale přes držku by pičus Vandas dostat v Novém Boru mohl. Ideálně právě před těmi televizními kmerami. Odchod brečmo by konečně naplnil v 90.létech v tomto městě zavedenou tradici.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 18:47 | Milan Bárta
Problém je, že on říká přesně to, co lidi chtějí slyšet. Není kdo by ho zmlátil.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 18:51 | Mirek
To říká leckdo, přesdržce to nijak nebrání. Pěkná facka, která sedne, jen to mlaskne, to přece není žádné mlácení. Já bych to nazval důraznějším výchovným opatřením.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 18:54 | Dark Side
No tak to zkus,Mirku.Nenaváděj jiné.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 19:03 | Milan Bárta
Dyť je to stejný křikloun jako ten hulvát, který křičel při proslovu starosty. Já mezi těmito chlapíky nevidím žádný rozdíl. Jednoduchá řešení, výkřiky do tmy, nedostatek vzdělání i slušnosti.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 19:21 | růženín
Z toho Vltavína jsem docela v šoku.Pětkrát se mu vysvětlí,co by měl jako zastupitel udělat v rozběhnutém účetním roce-buďto sehnat "odněkuď" 2 mil.,nebo je někde seškrtat ve výdajích.On není schopen pochopit něco tak jednoduchého a pořád jenom o politické vůli a že se musí najít.Na co je v tom zastupitelstvu???Na popularizaci tak.zv. pomníku?
Pan Hudec poradil starostovi,co by měl dělat,jak argumentovat před soudem.Vandas není žádnej blbec,ten zákon zná taky a dává si sakra majzla,aby ho nenachytali.Nebude rozhodovat starosta,ale soudce.Tak jak se má ukazovat?
Nejvíc mne Vltavín šokuje,jak se ohání STB,Marxismem a Leninismem.Pověstných to výdobytků komunismu.Jedna paní se rozhodla tyto výdobytky a další zvěrstva komunismu podpořit svojí kandidaturou na prezidenta ČR za KSČM.Není náhodou v NB nějaký její nohsled a podržtaška?
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 20:07 | Nachtigall
Ona určitě svou stranu nechá splynout s tou novou Klausovou,která se chystá,až Klaus dokoná svoje volební období.Bude v ní mít vysoký post.
Bude za ni kandidovat pak za další 4 roky na prezidenta,aby nevyšla ze cviku.Nějak mi něčím připomíná Gustu Fučíkovou. Vyžrat ze všeho, co možná nejvíc.
Vltavín by ji mohl dělat píáristu.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 20:42 | Dark Side
Sakra,to zase bude u voleb dilema.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 20:54 | vltavín
Kdo kamaradí s komunisty je vidět na ZM. Je tam případně někdy i vidět kontakt s bývalými estébáky.
Největším kádrovákem je zastupitel Šeps. Zneužívá estébácké dokumenty proti slušným občanům a při tom sám veřejně bývalé agenty STB neodahaluje, přesto že je jimi často obklopen. Profesionálního agenta který materiály zpracoval nikdy neodkryl, přestože ta svině žije na území NB.
O komunistech nemluvě.
Jen blbec neumí upravit rozpočet rodiny, nebo města. Je třeba, aby si některé rodiny své drahé koníčky hradily ze svých / rodinných/ rozpočtů!
Jsem zvědav jestli radní zabrání pochudu DS městem a jak budou hlasovat při jednání o zákazu provozování heren v NB.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 21:23 | pallando
Ale pane Doškáři, nedělejte ze sebe hrdinu. S agenty STB se přátelíte vy sám a také je neodhalujete, ba dokonce jednoho z nich jste zneužil ke špiclování během zahraničních jednání starosty Mareše. Že jste jedna ruka s paní Kuglerovou, vdovou po ctihodném někdejším velkokomunistovi a jedinou zastupitelkou, která ve volbách získala míň hlasů než vy, je všeobecně známo a že to vše peče pan Uksa, který byl vidět v tisku na fotkách na romské tiskové konferenci ve společnosti současného lídra KSČM v Boru se také veřejně ví. Že jste vedl kandidátku strany Jedné ženy, která se snažila dostat na Hrad jako kandidátka komunistů už tu bylo zmíněno také. Kromě toho vaše neustálé snahy kompromitovat kohokoliv, kdo s vámi v čemkoliv nesouhlasí, pomocí nějakých (často smyšlených či poupravených) materiálů, vydávaných za archivní a neustálá ignorance ke svobodě projevu zavánějí minulými časy víc než cosi shnilého v království dánském.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 21:42 | růženín
Doufám,že se Vltavíne nepovažujete za blbce.Takže polopaticky,co máte udělat.Dne 31.8.poté ,co na ZM přečte starosta program a zeptá se,jestli ho chce někdo doplnit se přihlásíte. A přednesete,že žádáte doplnění programu o body
1.Vyhláška o celoplošném zákazu výherních automatů v územním obvodu města NB./důvodová zpráva/
2.Návrh rozpočtových změn v kapitolách....
3Opatření k zamezení pochodu DS městem NB.Návrh.....
Je to povinnost Vás jako zastupitele!!!Přijdu se mrknout,jak si za svými názory stojíte a nebo jste pouhý tlučhuba pod novinovými články
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 21:45 | vltavín
Za své přátele se nestydím. Vedl jsem kandidátku paní Bobošíkové a za tuto stranu jsem také získal hlasy a dostal za tuto stranu do ZM. Kandidoval jsem za SUVERENITU, jsem předsedou MO a jsem prvním místopředsedou OV SUVERENITY .
Pan Šeps je největší kádrovák, který poškodil pověst a zásluhy Ing. Arnošta. Zneužil informace
které na něho připravila estébácká svině / prolhaná/, která žije na na širším území města NB.
Pan Šeps se kopromituje sám. Jeho výtržnické chování při klidné demonstraci bylo odměněno pokutou- Jeho paní narušlila demonstraci a přerušila hlavního řečníka z Lidic.
Jeho výroky o šukání a znásilňování ..... Tak to je všechno Milane.
Jsou krásnější věci na světě. Zkus to dneska večer. je vlahý, teplý večer.
Mám kamarády , která lámala ta estébácká svině , kterou pan Šeps kryje a používá výsledků práce této svině na poškození čestných osob.
Překonává kádrováky minulého režimu!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 23:09 | Pavel Pavel
Dnes 25.8.2011 v Rumburku převzal Ministr vnitra ČR Jan Kubice :
Novoborská občanská výzva :
ZA SOUŽITÍ BEZ NÁSILÍ A RASOVÉ NESNÁŠENLIVOSTI
Jako iniciátoři této občanské výzvy :
1.Důrazně odsuzujeme brutální útok, který se odehrál
dne 7.8.2011 v jednom z barů herny v Novém Boru.
2.Tento brutální útok a jeho všechny viníky musí řešit
pouze orgány Policie ČR a Justice ČR.
3.Tresty pro všechny viníky tohoto útoku musí být zveřejněny
a to i jako důkaz toho, že občanská společnost si zaslouží
vědět, jaké byly vyneseny rozsudky nad těmi,
kteří ohrožovali lidské životy.
4.Tato událost se nesmí stát příležitostí pro extremistické
organizace a extremisty jako takové.
Rovněž se nesmí stát nějakým paušálním hodnocením
stavu celé občanské společnosti.
5. Vyzýváme vedení města Nového Boru, aby plánované
shromáždění a pochod členů a příznivců DSSS městem,
z bezpečnostních důvodů nepovolilo a v případě nezbytnosti
se obrátilo o pomoc u kompetentních státních orgánů.
Danys Pavel Gorol Štefan
prezident předseda
Spolku Boráci Borákům Česko-Romského občanského sdružení
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
25. Srpen 2011 - 23:30 | Dark Side
Gorol's Brothers :-))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 0:16 | růženín
Chtělo by to zaslat některé autentické výroky Pavla v diskuzi panu ministrovi.Ten by se divil,co je to za extremistu!A Gorol už důrazně odsuzuje,co před pár dny zlehčoval.Vskutku krkolomný převrat obou pánů.To si zas lidi udělají obrázek.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 0:15 | Dobrá Zpráva
Ono úplně stačí každému, když si přečte autentické neonacistické a rasistické provokace růženína aspol. Pan Danys tady jasně formuloval to, co měl sdělit špatný pokus o starostu Nového Boru, Dvořák, novoborským občanům už dávno. Pavel Danys je čitelný a pod vše se podepisuje máte možnost vše předat Policii ČR. Myslím, že se tomu již nedávno stalo za mediálního lynče médií na Pavla. Nakonec po přešetření celé události kompetentními orgány z toho vylezl Šeps s puncem výtržníka s doživotním flastrem v přestupkovém registru a jeho manželka skončila jako lhářka. Vše lze písemně doložit a Pavel to jistě rád udělá. Pavel Danys jistě rád dá panu Bártovi rozhodnutí přestupkové komise k otiskmutí. Jinak násilný a hulvátský útok Šepsů je na youtube, stačí zadat pěst a urážky. Po zhlédnutí zjistíte, že se Šeps dopustil dále hrubých urážek padlého sovětského vojáka.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 0:31 | růženín
Doživotní flastr v přestupkovém registru?Vy jste taky čitelná.Nemyslel náhodou pan Šeps ty rudoarmějce,co se postříleli v místní hospodě navzájem a byli uloženi ve Sloupu?To že Rudá armáda rabovala a znásilňovala brutálně nejen Sud.Němky,ale i Češky je snad dostatečně známo dámo.A je to taky zaznamenáno i kronikáři.Víte co se tu dělo za hrůzy?
To vaše video je taky přesvědčivé.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 6:28 | vltavín
Pan Šeps myslel zcela jednoznačně toho rudoarmějce co je pochován na Lesním hřbitově.
Je zajimavé, že se zastává nacisty a esesáka Trägera.
Rvačka a a výtržnické chování ZM Šepse při projevu hlavního řečníka z Lidic posílený asi alkoholem.
Máme to ale pedagogy a ZM. Můžeme se potom divit, že ve městě máme rasové násílí a pochody DS, když starosta města obdržel za své výroky pokutu 1000 Kč, kterou rád zaplatil. Město NB je rájem pokutovaných pedagogů.
Tichý růženín zapomněl uvést, že jeho táta nechal pověsit nevinou Němku Gebrtovou a že se díval jak tato neviná visí 10 minut ve smrtelných křečích. Odporné. Pak pohostil katy a napsal dopis na ministerstvo, kde žádal o navýšení počtu katů a o zvýšený rozpočet na diety pro katy.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 9:14 | růženín
Někdo zase kryl udavače Gestapu.A obhajuje poválečnou veřejnou popravu osob,u kterých po mnohadenním rabování sovětskými vojáky a osvobozenými zajatci byly údajně nalezeny předměty na zabíjení lidí.Důležité je,že se šlo najisto!!!
Můj táta nikoho nepověsil.Ale co čekat od fantasty,který je schopen diskutovat na internetu i při fotbalovém utkání.Dle svých slov
Jsem zvědav a těším se na Váš výkon ve funkci zastupitele města.Jak zvládnete to,co umí každý blbec.
Hájit sovětské vojáky,kteří okupovali,stejně jako nacisté,,Českou republiku také o lecčems vypovídá,stejně jako obhajoba čestných komunistů.Máte v tom docela guláš Čest soudruhu!
A ještě k tomu šukání.Asi víte,že sovětská armáda znásiňovala cíleně ženy na dobytém území.Byl na to i rozkaz.
To,že pokud syn,bratr,otec chtěl hájit svou matku,či sestru před znásilněním,byl bez milosti sověty zastřelen/v mírové době!!!/,vám ten pamětník poválečných událostí nesdělil?
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 9:19 | vltavín
Tichý růženíne, máte to pěkně pomotané.
Váš táta nechal pověsit nevinou Němku Gebrtovou a je to na Vás znát.
Sovětští vojáci porazili v roce 1945 Německo, které také podle dohod se Spojenci okupovali. Za to jim patřil dík, který uznal celý svět. Náckové je nevítali.
Nás okupovali v roce 1968. Politicky nás znemožnil sovětský režim v roce 1948.
To co umí zvládnout každý blbec, bude určitě blokovat současné vedení města /rodinné klany plus zastánci herních automatů/ a nesmyslného rozpočtu, který nebere v úvahu možnosti a potřeby města.
Já se jako vltavín, za své názory nestydím.
Josef Doškář, ZM za Suverenitu, která hájí zájmy ČR a jejich občanů
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 9:34 | růženín
Můj otec nikoho nepověsil a těžko mohl v 15.letech žádat o nějaké diety pro katy.Skočte si za Hudcem,začínáte mít asi nějakou paranou.Která strana nehájí zájmy ČR a jejich občanů?Vy hájite tak akorát ambice a kapsu své předsedkyně.
Teď jsem si prohlédl stránky DSSS.Pozor ,Vandas krade Pavlovi Pavlovi ty nejleší myšlenky!!!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 10:37 | růženín
Sovětským vojákům patří dík za to,že jako spojenci Německa rozpoutali II.WW přepadením Polska.Nutno podotknouti,že jim při tom zdatně sekundovala 1/3 československého národa.Poděkování pak patří především za to,že umožnili obejít Německu,svému spojenci,Versailský mírový systém tím,že povolili na svém území výcvik Wermachtu.A zvláštní poděkování patří za Katyň a předání zkušeností s provozováním Gulagů,které byly přetaveny v KzL
V roce 1948 nás nikdo politicky neznemožnil,jak se domníváte.To jenom Váš guru Beneš s Gottwaldem dokončili to,co slibovali Stalinovi hodně dlouho.A lidé vašeho smýšlení,které dali tomuto zelenou ve svobodných volbách.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 15:11 | vltavín
Jen hlupák a podvodník Jan Tichý, může něco takového sestavit. V květnu 45 celý svět vyslovil díky Rudé armádě, za podíl na poražení nacistického Německa.
Katyň, gulaky jsou velice smutné zločiny sovětské moci.
Benešova vláda se podílela na poražení nacistického Německa a Beneš patří mezi naše velkány. Uznání vyslovili i poslanci / po revoluci 89/, když odsouhlasili umístit desku se slovy E. Beneš se zasloužil o stát.
Tatínek Jana Tichého Benešovi sloužil. Přeháněl to nechal a popravit nevinou Němku A.Gebrtovou a teď z tohlo blbne.
I dnešní večer bude vlahý.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Svoje příspěvky zásadně vždycky podepisuju
26. Srpen 2011 - 12:18 | Jan Tichý
celým jménem. Téhle výměny názorů jsem se do této chvíle nezúčastnil. S borským zločinem ani s vandasovci nemám vůbec nic společného.
A přesto si mě zase anonymní i neanonymní pánové berou do svých ctihodných nevymáchaných úst. Stokrát opakované a stokrát vyvrácené lži... Neprojevuje se u nich nějaká specifická deformace?
Ach jo :-)
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 12:56 | vltavín
Tak koněčně se ozval a podepsal podvodník Jan Tichý. Ten Tichý, který začal stavět pomníky nacistům a esesákům v N. Boru . Do nekonfliktního prostředí N.Boru zasel zášť a nenávist.
Prolhané pero Jana Tichého předělává dějiny na základě prý, zřejmě, paní T. atd..
Rodině Trägerů se podařilo udělat veřejnně z Jana Tichého hlupáka. On ho ze sebe dlouho ochotně dělá a dodnes neví jak z toho ven. Pan učitel, který nemohl učit protože si nedokázal udělat u pořádek u dětí, ze sebe udělal politickou oběť. Ani příbuzný Kohák mu nedokázal pomoci. Skončil jako vedoucí oddělení PaM v Jednotě, kde dělal vedoucího Pamu.. Literárně se neuplatnil jako spisovatel ani po revoluci. Napsal tři krváky. Dva vyšly, třetí již nevyšel, protože vydavatelství zkrachovalo. Dostal však nápad a hodil svoji činnost na sudetoněmeckou vlnu. Využil neúplných svědectví německých dětí a začal psát pohádky o hodných nacistech a esesácích, kteří v době stanného práva neodevzdali dětské pistolky a špuntovky a za to je zlí čeští
vojáci utloukli lopatama a podobně.
Veškerá svědectví čekých žijících pamětníků utajil, nebo zpochybnil. Stal se z něho přední český sebemrskač. Vymyšlený nepravdivý děj uvádí jako pravdivý. Tvrdí, že jeho kniha o psech a vlcích je napsaná podle skutečných událostí.
V roce 2006 se mu podařilo oklamat ZM NB, kter na základě lživých údajů odsouhlasilo postavit První pomní nacistům a esesákům v Evropě. Sudetoněmecká vlivná loby zařizuje světovou premiéru jeho psů a vlků. Zpracováná média opisují lživě " pravdivé" události v NB.
A vše zřejmě skončí pochodem DS, protože slabý starosta NB nekoná nic proti nacistickým tendencím. Naopak podporije J.T a převrácená historie je společně nalévána do hlav mladých studentů. Vše se koná pod vlajkou EU.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 13:18 | Nachtigall
Jestli zase podáte tak nekompetentní návrhy jako obvykle, tak to zase bude kabaret,jako při jiných zasedáních.To si zase p.t.obecenstvo a zaměstnanci úřadu užijí.
Máte připravenou už tu důvodovou zprávu pro změnu rozpočtových pravidel aby bylo kde vzít 2 mil.korun?
Máte připraveno znění závazné vyhlášky o zrušení heren,aby šla podpořit a nebylo to prázdné tlachání o tom,kdo komu kde vzal kyblíček před divadlem a komu dr.Šepsová uškodila ?
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 15:00 | vltavín
Pane tlachale, je to velmi jednoduché. Budeme se muset obejít bez těch 2 milónů korun. Máte pravdu a určitě uhodnete, kdo bude říkat, že to nejde!
Takže pane Tlachale budeme škrtat.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 15:11 | růženín
Doporučuji na Náměstí sochu trpaslíka v nadživotní velikosti s nápisem J.Doškář se zasloužil o Nový Bor.Vyjde to tak nastejno,jako že se Beneš zasloužil o stát.Vždyť už jsem vám psal že ten komunistický.
To, že se SSSR děkovalo bylo především tím,že nebyl tehdá ještě znám dodatek paktu Ribentrop Molotov,v němž si aktéři domluvili na rozparcelování Evropy a společně zahájili II.WW.
"Vím, jak moc miluje Německý národ svého Vůdce, a proto tedy chci připít na jeho zdraví". Josif Džugašvili alias Stalin tam pronesl tento přípitek.
Chápu,že pro toho,kdo žije ve stínu komunistické kandidátky na presidenta,je to nepříjemné.Ale dějinnou pravdu nepřevrátíš ani v NB.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 15:21 | růženín
Měl jsem toho Vltavína za inteligentního člověka,ale dost zklamal.On nedokáže pochopit,to co by měl vědět každý blbec.A nebo je to záměr?
Pokud chcete sahat do rozpočtu,tak to musí odsouhlasit celé zastupitelstvo nadpoloviční většinou.K tomu je potřeba přednést konkrétní návrh rozpočtových změn.Jinak porušíte Zákon o obcích.
Jak vidno o to asi nejde.Pan Vltavín se chce předvést a pak fňukat jak mu to ostatní nepovolili.Beneš to dělal často taky tak.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 15:25 | Kafka
Doufám, že u toho trpaslíka bude povoleno venčení psů, aspoň bude skutečně Borákům užitečný. A jinak? Skutečně v tom Boru nemáte jiné starosti než řešit, jak to bylo s Gebrtovou či Džugašvilim? Nápad na zrušení heren je legitimní, ale Doškář jako vždy bude křičet, že ostatní jsou neschopní, ale sám evidentně není schopný přednést prohlasovatelný návrh. Blahopřeji jeho voličům!
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 15:35 | Dark Side
a takovej to bejval krásnej hájdpark.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 15:46 | Milan Bárta
Bohužel Pavel Pavel s Vltavínem a dalšími Bo(u?)rany odradili normální čtenáře. Zmínění zpravidla ani nečtou řadové články, jen si tady léčí nějaké svoje historické mindráky :o))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 20:36 | vltavín
Beneš se zaslouži o stát. To nezmění ani Jan Tichý, nebo Milan růženín. Máte velmi kusé informace.
President Beneš se zasloužil o stát. Vláda prezidenta Beneše se stala součastí spojeneckého tažení proti Hitlerovi. S Hitlerem si připíjela celá řada politiků. Bylo by dobře kdybyste je jmenoval.
Přípitek skutečně pronesl v době míru mezi SSSR a Německem Josif Vissarionovič Džugašvilli při podpisu německo-sovětské smlouvy o neútočení /Molotov- Ribbentrop/.
Od vstupu SSSR do války byla RA velmi dobrým spojencem.
Celý svět RA fandil a rozpory nastaly až těsně po válce.
Jinak Stalin se narodil v městečku Gori v Gruzii.. Má tam Muzeum a pietně udržují tomuto zločinci rodný dům.
Navštívil jsem i rodný dům A.Hitlera v Braanau, kde je cedule ZDE SE NAROIL ČLOVĚK KTERÝ ZPŮSOBIL HODNĚ ZLA . Před tímto domem je umístěn kámen napomenutí z KT.
Vaše názory mají hodně chyb- je to takové náckovité hatla patla.
Takže ještě jednou RA výrazným způsobem za pomocí spojenců porazila nacistické Německo a její rozhodující podíl uznal celý svět.
Rád navštívím i Váš rodný dům a před něj zasadím stromek, který jsme přivezli z Ravensbrücku
jako strom napomenutí.
Vaše znalosti německého národa jsou úžasné. Před týdnem jsem se vrátil z 46 denní dovolené, kterou jsem trávil s 10 německými přáteli. Jsem dobře informován co se v SRN děje. Mají stejný názor na Památnk nacistů a esesáků. Považují to za nesmysl.
Jinak trpaslíky Němci milují. Možná, kdyby potomci Trägera doplnili památník nacistů a esesáků o 1 nebo více trpaslíků, dostalo by to ten správný politický náboj.
Tak tichý Milane Šebsi, nebo Milane Tichý to je tak asi pro dnešek všechno!
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 16:56 | Dark Side
Vltavíne,vydej ty svoje pravdy knižně a Magnesia Litera tě nemine.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 16:57 | Dark Side
Zlatej Tomáš Halík :-))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 17:18 | vltavín
ocenění potěší
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 17:24 | Šťoural
Pánové, potěšili jste mě. Vzápětí, co mě postrašila bublina u Pekingu. Díky.
Pane Bárto, bublina se stěhuje k Novému Boru, možná už konečně dají pokoj.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 17:30 | vltavín
Štoural je chytrej, rychlej a vtipnej! Sečtělěj!
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 17:31 | Milan Bárta
Není tohle tak trochu rasismus? Aktuální článek z http://www.romea.cz. (kráceno)
Bratři a sestry,
události v Novém Boru a Rumburku pro nás vytvořily extrémní situaci, která spočívá v tom, že majorita zneužívá "událostí" k záměně skutečnosti. Z Romů se snaží vytvořit "rasistické agresory" a ze svých příslušníků "oběti romského rasového násilí."
Po našich dvacetiletých zkušenostech s rasovým násilím a postojem státních orgánů a institucí k jeho řešení je jejich postup v případě událostí v Novém Boru a Rumburku naprosto udivující!
Bratři a sestry,
to jsou skutečnosti, které pro nás mají nedozírný význam. Musíme si uvědomit, že obviněné vyšetřuje policie majority, žalovat je bude státní zastupitelství majority a soudit soud majority. S touto situací je třeba se vyrovnat. Proto vyzýváme všechny Romy:
- nenechte se vyprovokovat příslušníky majority,
- každý případ slovního či fyzického napadení okamžitě hlaste na policii nebo na státním zastupitelství,
- evidujte každou událost, která ohrozí vaši bezpečnost, lidskou důstojnost či lidská práva,
- nenavštěvujte veřejná zařízení a veřejná místa, kde se můžete stát obětí provokace ze strany příslušníků majority,
- zůstávejte na autonomním území romských ghett,
- podávejte požadavky na obcích, městech, regionech, státu a Evropské unii na vybudování infrastruktury na autonomních územích romských ghett - vybudování škol, školek, hřišť, kulturních zařízení, zdravotních středisek, nákupních center, policejních služeben, zajištění dopravní obslužnosti atd.
Myslel jsem, že je to for, ale není. Podepsán: Ondřej Giňa st., předseda RSF Rokycany
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 17:35 | Dark Side
Šťourale,to si necháš od vltavína líbit :-))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 17:38 | Dark Side
Brothers & sisters,hlavně se nenechte vyprovokovat sociálními dávkami.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 17:47 | Šťoural
Darku, že jsem blbej, pomalej, bez špetku vtipu a čtenář Blesku k tomu? No co, začal jsem si, nechám si to od vltavína líbit, nebudu eskalovat napětí mezi příslušníky majority.
K článku: kdesi na Moravě působil l soudce romské národnosti. Romové se třásli, aby ho nevyfásli, protože je pepřil, solil a griloval.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 17:53 | Dark Side
Nejsi blbej,ani pomalej,půvab je v tom,že vltavín je pořád o něco chytřejší a rychlejší.V tom je ten vtip.
Ten dopis od starýho Gini(Giňi)je zřejmě odpovědí na otevřený list pana Hudce.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 18:04 | Dark Side
Můžeme taky nahlásit na policii každé fyzické napadení,nebo krádež?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 18:06 | Šťoural
Můžeme, ale co je nám to platné, když u majoritní policie a majoritního soudu. Měli bysme chodit ohlašovat do autonomní oblasti.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 18:11 | Dark Side
Do AO mě nedostaneš ani párem volů.Musel by mě doprovodit někdo důvěryhodný,požívající u místního vajdy té AO naprosté důvěry. Pak by se i bílá policajtská hlava ustrnula a hlášení sepsala.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 18:12 | Dark Side
Nestalo se něco /Pavlovi:/? Starší člověk a ta vedra...
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 18:18 | růženín
Budete se divit Vltavíne,ale v Ravensbrücku jsem strávil 3 dny na poznávacím historickém kurzu.Ani nevím,že by tam povolili trhat nějaké stromečky.To by Vám dali!
Ještě k Benešovi.Určitě víte,jak obdivovanému Stalinovi důvěrně sdělil,že Tuchačevskij připravuje na něho atentát.Na to konto nechal Stalin vystřílet celou generalitu.Nezasloužil se ten Beneš o stát SSSR?
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 18:20 | růženín
Pavel hledá s česko -romským o.s kde se zapomněli dva členové
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 19:42 | Šťoural
Vypadá to, že v Novém Boru bude nepříjemněji než v Rumburku a Varnsdorfu. Je to takové tušení.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 19:48 | Dark Side
Šťourale,tanky OSN už stojí na neviditelné hranici.Neboj se ty nic.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 19:54 | Šťoural
Už zase ty s bílým pruhem?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 19:58 | Dark Side
S bílým?To by asi popudilo signatáře.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 20:03 | Pavel Pavel
cituji Růženína :
26. Srpen 2011 - 15:21 | růženín
Měl jsem toho Vltavína za inteligentního člověka,ale dost zklamal.On nedokáže pochopit,to co by měl vědět každý blbec......
A Růženíne, ty jsi už ten " každý blbec ", nebo si na něho pouze hraješ, aby jsi zamaskoval, že jsi pro občanskou veřejnost totální NULA!!!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 20:07 | Šťoural
Bylo dnes rybaření? Prý v takovém horku neberou.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 20:10 | Dark Side
I ten Skokan odpočívá.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 20:14 | růženín
MIlý Doppel Pavle!Každý blbec jsou slova Vltavína,pokud jsi sledoval diskuzi.Takto označil úpravu rozpočtu města.Čti řádně nějak Tě to horko zmohlo.Jestli jsem občanská nula?Možná ano, možná by jses divil.Rozhodně však nemám ambice jít cestou jména hloupých na všech sloupích.Být stínovým starostou,předsedou,organizátorem,dokonce presidentem.A být k smíchu celé občanské společnosti.Občas pak veřejně usvědčovaným lhářem a místním otloukánkem.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 20:17 | Šťoural
Ty tanky s bílým pruhem tenkrát šoférovali mrňaví snědí tankisté, buď nějací Kavkazané, nebo Mongolové. Neuměli ani pořádně rusky.
Zajali mě a nabízeli mi (pomocí posunků) nějaké mince za to, když jim umeju tank. Mysleli to vážně, ale ne zase tak příliš, protože když jsem odmítl (vychytralým způsobem, že jako nechápu co chtějí), tak mě nestřelili při odchodu do zad. Stejně jsem měl mezi lopatkami takový nepopsatelný pocit. Krom toho jistotu, že to nebyly stříbrné dolary.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 20:27 | Pavel Pavel
Šťourale ,
že ty to nějak překrucuješ s těma lopatkama : Já znám fór nějakého "válečného odbojáře", který tvrdil, že dostal buď kulkou mezi lopatky a nebo lopatkou mezi kulky !!!, že už si to moc nepamatuje.
Tak a jak to vlastně bylo s tebou ???
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 20:29 | Dark Side
/:Pavle:/ tys ten tank tenkrát určitě umyl a snad i dokonce napastoval.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 20:34 | Šťoural
V rukou měli mince a přes záda samopaly, asi ty slavné kalašnikovy. Lopatku zákopovou jsem neviděl, takže mělo jít o kulku mezi lopatky. Nedělám si nárok posuzovat, zda je lepší či horší Pavlem uvedený opak.
Je to možná relativní. Relativita je, když jeden pán strčí nos do zadku druhého pána. Oba mají nos v zadku, ale jeden je na tom relativně líp.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 20:38 | růženín
Jestli Pavel tenkrát nedělal presidenta Spolku pro mytí sovětských tanků.A ty malé snědé osoby si nezamiloval již tenkrát
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 20:40 | Pavel Pavel
Ano, byl jsem tenkrát amatérský fotograf a ten tank po vyvolání filmu byl zadělanej, ale na pastu si již nevzpomínám, protože to bylo taky strašný vedro jako dneska.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 20:42 | Šťoural
Tenkrát strašný vedro?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 20:48 | Pavel Pavel
No , myslím tím 21.únor, kdy mám vlastní narozeniny.
Šťourale, já už ani nevím, co to je "Tenkrát".
Omlouvám se, ale tenkrát bylo asi včera v Lybii ? - tam snad bylo vedro a tanky taky !
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 20:53 | Dark Side
Nemáš ty narozeniny 31 února?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 20:55 | Šťoural
To nic. Právě jsem se podíval na venkovní teploměr, ukazuje 25,8°C.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 20:59 | Pavel Pavel
To je lež, já mám 126/87 !
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 20:58 | Dark Side
U nás je 22°C.Počítač hlásí 28.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 21:00 | Dark Side
Abych se přiznal,o tlaku já nemám ponětí.Nikdy jsem to nesledoval,ale jiné tlaky sleduju,monitoruju.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 21:00 | Dark Side
Abych se přiznal,o tlaku já nemám ponětí.Nikdy jsem to nesledoval,ale jiné tlaky sleduju,monitoruju.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 21:02 | Pavel Pavel
Dark Side,
ty máš nyní podtlak, protože všechno píšeš 2x !
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 21:05 | Dark Side
Taky koukám.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 21:05 | Dark Side
Taky koukám.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 21:06 | Dark Side
:-))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Demokracie skončila – zapomeňte…
26. Srpen 2011 - 21:10 | Miroslav
Dnes byla smazána Administrátorama Facebooku skupina "Rasismus v ČR je obráceně!" jejich důvod zní takto .... "Stránky nenávistného, zastrašujícího či obscénního charakteru nejsou povoleny"
http://miroslavmoravec.blog.idnes.cz/c/206953/Demokracie-skoncila-zapo%20mente.html
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 21:12 | Šťoural
Že nás to už nepřekvapuje, co?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 21:15 | Pavel Pavel
Já bych sem vrazil natvrdlé Porno !!!
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 21:22 | Dark Side
Nemusí to být zrovna porno.V rumburku mají cikáni asi pěkný porno.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
domobrana z místní ubytovny zapózovala fotografovi LN.
26. Srpen 2011 - 21:33 | Miroslav
http://www.lidovky.cz/rasove-napeti-na-severu-vzduchem-letaly-vetve-i-kameny-pgc-/foto.asp?foto1=SPA3d67f0_photo.JPG
http://www.lidovky.cz/rasove-napeti-na-severu-vzduchem-letaly-vetve-i-kameny-pgc-/ln_domov.asp?c=A110826_155317_ln_domov_spa
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 21:38 | Šťoural
Už to došlo tak daleko, že vyslovené nebo napsané slovo "nepřizpůsobivý" je považováno za rasismus. Správně se má nyní psát a říkat "nepřizpůsobený".
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
26. Srpen 2011 - 22:10 | Pavel Pavel
A jaký je teda Vandas ?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Náckové vedení Vandasem se chystají do Nového Boru
27. Srpen 2011 - 15:40 | Pavel Pavel
Novoborská občanská výzva
- byla osobně předána dne 25.8.2011 v Rumburku:
Ministru vnitra ČR Kubicemu, policejnímu ředitelovi Lessymu, náměstkovi policejního ředitele Husákovi,zmocněnkyni vlády ČR Šimůnkvé, senátorovi a starostovi Rumburku Sykáčkovi.
Rovněž dne 25.8.2011 v Rumburku byl s touto výzvou seznámen starosta města Nového Boru Mgr.Dvořák a předána mu byla 26.8.2011 na MěstÚ v Novém Boru.
ZA SOUŽITÍ BEZ NÁSILÍ A RASOVÉ NESNÁŠENLIVOSTI
Jako iniciátoři této občanské výzvy :
1.Důrazně odsuzujeme brutální útok, který se odehrál
dne 7.8.2011 v jednom z barů herny v Novém Boru.
2.Tento brutální útok a jeho všechny viníky musí řešit
pouze orgány Policie ČR a Justice ČR.
3.Tresty pro všechny viníky tohoto útoku musí být zveřejněny
a to i jako důkaz toho, že občanská společnost si zaslouží
vědět, jaké byly vyneseny rozsudky nad těmi,
kteří ohrožovali lidské životy.
4.Tato událost se nesmí stát příležitostí pro extremistické
organizace a extremisty jako takové.
Rovněž se nesmí stát nějakým paušálním hodnocením
stavu celé občanské společnosti.
5. Vyzýváme vedení města Nového Boru, aby plánované
shromáždění a pochod členů a příznivců DSSS městem,
z bezpečnostních důvodů nepovolilo a v případě nezbytnosti
se obrátilo o pomoc u kompetentních státních orgánů.
Danys Pavel , prezident občanského sdružení Spolku Boráci Borákům
Gorol Štefan, předseda
Česko-Romského občanského sdružení
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.





