Má smysl diskutovat s anonymy?
Už to tady padlo. Nemohl by si každý, když už nechce vystupovat pod svým jménem, vymyslet nějakou stálou přezdívku? Takto mohu respektovat názory Šťourala, krtenka, mirky, Dark Sida, novoboráka, Adama, hp, Assama a mnoha dalších ... když mají nějakou konzistentnost, ale v tom marastu anonymů kopajících za všechny a proti všem se prostě nevyznám. Zkusím navrhnou v redakci, abychom to slovo anonym zablokovali. Nikdy jsem netoužil po registraci čtenářů, ale takhle ta diskuse prakticky ztratila význam.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Komentáře
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
31. Květen 2010 - 20:17 | krtenek
Na registraci není nic špatného, osobně bych ji uvítal.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
31. Květen 2010 - 20:31 | Anonym
Myslím si, že anonym má smysl. Jde přeci o svobodu názoru. Pod jmény a přezdívkami se dá diskutovat na facebooku. Mě nikdy nezajímalo kdo píše, ale co píše. Spousta lidí píše pod svým jménem, ale i také pod dalšími nicky, koneckonců i pan Bárta. Pak už je to jedno.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
31. Květen 2010 - 20:38 | Radka
Souhlasím s anonymem. Sama to nedělám, ale baví mě tyto jak jim řikáte " diskuze" (všichni víme že diskuze to ale v pravém slova smyslu není). Je to prostě zábava! Tak to beru. Skutečné diskuze se samozřejmě v anonymitě nevedou, ale o to TADY PŘECE NEJDE!!
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
31. Květen 2010 - 20:47 | Milan Bárta
Jak můžete souhlasit s anonymem, když tak se tu teď může podepsat deset lidí?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
31. Květen 2010 - 20:48 | Milan Bárta
Samozřejmě se může někdo podepsat i Milan Bárta, ale to by měl blbý, to bych mu smazal :o))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
31. Květen 2010 - 20:51 | Milan Bárta
Neberte to jako omezování diskuse, ale jakési zvýšení její hodnoty. Přece i vy si raději přečtete názor Šťourala či Assama než někoho, kdo se plete s desítkou dalších. Nechci rozkrývat identitu, chci jen vybídnout k názorovému nespamování.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
31. Květen 2010 - 20:52 | Radka
Tedy přesněji: souhlasím s názorem uvedeným pod krycím jménem Anonym, druhé Re: k tématu.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
31. Květen 2010 - 20:57 | Milan Bárta
OK. Jenže pod krycím jménem Anonym tady vystupuje dobře deset, dvacet lidí. V podstatě je to stejné, jako by se překřikovali a nikomu nebylo rozumět. Jinak jsem Vás, Radko, pochopil :o))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
31. Květen 2010 - 20:59 | Radka
Já s tím fakt problém nemám, rozlišuji je dobře. Možná proto, že nemám potřebu dělat si jasnou představu o těch lidech. Kouzlo těchto "diskuzí" je, aspoň pro mě, v tom že to jsou rychlé, upřímné a vlastně anonymní reakce A TO SE MÁ SMYSL! Nebo ne? Proč to tedy děláte? Můžete mi prosím vysvětlit pojem "názorové nespamování"?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
31. Květen 2010 - 21:03 | Milan Bárta
Byl to návrh používat jiné označení než slovo anonym. Nevím, proč tady už zase někdo jančí s cenzurou.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
31. Květen 2010 - 21:05 | Radka
A kdo? Já ne. Asi se mi nezobrazují všechny komentáře. Jdu jinam.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
31. Květen 2010 - 21:14 | veřejník
Jsem pro. Od teďka se budu podepisovat veřejník místo anonym nebo ... a to neřeknu :o))). Na úvod: jsem střední vrstva, nemám ani moc, ani málo. Většinou jsem volil ODS, poslední dvoje volby ne. Proti registraci nic nemám, ale pokud ho redakce zavede, přijde řádově o desítku přispěvatelů z Nového Boru :o))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
31. Květen 2010 - 21:16 | Radka
a vaše velikost bot??? :)
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
31. Květen 2010 - 21:17 | veřejník
U Vietnamců někdy i dvanáct, za komunistů mi stačila devítka. Desítky jsem měl jen na lyže.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
31. Květen 2010 - 21:20 | Radka
Děkuji, teď už vím vše!! :D
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
1. Červen 2010 - 6:56 | kitharka
Zrovna včera ráno jsem přemýšlela, že sem napíšu podobný názor jako pan Bárta - taktéž se mi nelíbí, když všude reaguje "Anonym", zvlášť když několik "Anonymů" za sebou napíše protiřečící si příspěvky... Ani za přezdívkou si člověk nemůže představit konkrétního člověka, ale pořád je to jeden člověk, ne několik různých lidí, jak je tomu u "Anonyma"... Napadlo mě - nejsou lidé pouze líní místo předvyplněného "Anonym" napsat něco jiného? :-)))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
1. Červen 2010 - 7:07 | Šťoural
Souhlasím s panem Bártou. Anonymů je tady zkrátka moc a čeho je moc, toho je příliš. To chcete prohlubovat krizi identity? Destrukci diskuse? Zmatení jazyků a pojmů? Přiblížit konec světa?
Nebo je za tím opravdu lenost, jak napadlo kitharku?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
1. Červen 2010 - 7:09 | Adam
Já teda používám jinou přezdívku v práci a jinou doma. Kvůli zaměstnavateli, ale jinak se snažím kolonku vaše jméno vypisovat. A jsem pro, aby to dělala většina, kdo skutečně chce diskutovat.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
1. Červen 2010 - 7:56 | Divíšek
pro rozlišení mezi A/a nonymy mi pomáhá časový údaj. Chápu zčásti pocity či požadavky na "neanonymitu", ale představte si, že při debatě prostě nevidíte některým do tváře. Ne že by si ji zastírali, schovávali, ale prostě jsou daleko, nebo máte přivřené oči a soustřeďujete se spíše na zvuk, slovo než na obraz.
Organizačně - budi zvědavý, až budete od debatujících např. Karlů chtít, aby nepožívali jméno Karel.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
1. Červen 2010 - 12:46 | Šťoural
Koukám, že s anonymy je to tady jako s komunisty v republice. Je demokratické mít KSČM, je demokratické mít anonymy.
Politické strany se ke KSČM staví zády, ale kšeftují s nimi, až se hory zelenají. To má smysl. Ale jaký smysl mají anonymové v hydeparku?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
1. Červen 2010 - 12:50 | Hystoryk
Lepší kvalitní názor anonyma, nežli canc s adresou.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
1. Červen 2010 - 12:57 | Anonym
Anonym či nick je úplně jedno. Důležitý je obsah sdělení. Vše nemůže dle Bárty nebo Zelených. Ti dostali 2% hlasů, tak by tu měl být paritně každý 50 názor od Zelených, to také není. Je svoboda názorů a projevů a je každého věc zda chce přispívat pod svým jménem, nickem nebo anonymně.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
1. Červen 2010 - 14:30 | Dark Side
Když bude jeden Anonym je vše v pořádku,ale když je jich sedm,osm...
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
1. Červen 2010 - 14:55 | Petr H.
Není svoboda názorů a projevů. Jen se tady rozjeďte o cikánech a uvidíte, jak váš příspěvek bude rychle smazán. Začněte nadávat starostce sprostě ... taky bude smazán. Stejně jako kdekoliv jinde. Ani anonymové nemůžou plivat, jak se jim zachce. Já jsem to teda nepochopil jako něčí omezování, ale jako snahu zvýšit kvalitu diskuse. A co se týká zelených - je tady asi více jejich názorů, protože jsou ochotní diskutovat.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
1. Červen 2010 - 16:20 | Dark Side
No,já jsem se ještě na starých stránkách několikrát do cikánů obul,ale smazán jsem nebyl nikdy.Je ale pravda,že od tolerantů jsem dostal jmen,že by ode mně bezdomovec pětikorunu nevzal :-))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
1. Červen 2010 - 16:28 | Mynona
Co je svoboda názoru? Právo říkat absolutně cokoliv?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
1. Červen 2010 - 17:16 | Dark Side
Co je svoboda a co je názor ?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
1. Červen 2010 - 17:17 | Dark Side
Co právo a co absolutno ?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
1. Červen 2010 - 19:38 | krtenek
Já bych se přimlouval za okamžité mazání nábožensko-dogmatických témat přispěvatele "milan".
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
1. Červen 2010 - 19:59 | Lenka
To je takový místní spamer. ještě nikdy jsem to nedočetla do konce, ale někdy pod tím byla dobrá diskuse. Vždyť vy také jste to už rozjel s tou retenční schopností. Upřesníte to?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
1. Červen 2010 - 20:19 | krtenek
Ani ne, proč?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
2. Červen 2010 - 7:47 | Čtenář
Krtenku, někdo tě nutí, abys něco tady četl?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
2. Červen 2010 - 8:42 | mirka
to já tu platím za rasistku,i když nejlepší sousedy,co jsme kdy měli jsou právě cikáni.Navštěvujeme se a otevřeně se bavíme.Sousedka dokonce volila dělníky,aby prý ty uřvané cikány zastavili.
Mě tedy cikáni jako takoví nevadí,vadí mi cikáni,které živíme a u kterých již kolikátá generace myslí,že do práce se chodí na sociálku,a co berou mateřské,porodné a další na děti,které nikdy nic nevrátí.myslím státu tím,že by pracovali.
A nikdy mě nesmazali.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
2. Červen 2010 - 8:44 | mirka
jo-a ještě jsem antizelená.
To proto,že nechci platit víc za energie proto,že se někdo pakuje.
Nemluvte o ochraně prostředí,protože to je kec.
A teď teprve bude mela,cikáni tolik příznivců jako zelenáči nemají.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
2. Červen 2010 - 8:53 | krtenek
Čtenáři, kdo tě nutí, abys na nějaké moje příspěvky reagoval?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
2. Červen 2010 - 9:12 | Anonym
Jak rozlišíte smyšlené jméno od pravého jména. Vždyť je úplně jedno jestli se podepíše "krtenek" nebo František Novák.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
2. Červen 2010 - 9:20 | Maceška
On to už někdo zkušil rozlišit. Připojil k Anonymovi římskou II. Tím je to vyřešeno.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
2. Červen 2010 - 9:47 | mirka
Anonym se ukáže vždy,když si nevyplníte své jménoNe vždy je to myslím úmysl přispěvatele být Anonymem.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
2. Červen 2010 - 9:53 | Adam
Jenže krtenek má stále stejný názor, dá se s ním polemizovat. Anonym je co chvíli jiný :o))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
2. Červen 2010 - 11:59 | Šťoural
Máme sedm osm anonymů, možná někteří odpadnou, jiní vyhynou, další se pojmenují a věc se tím vyřeší sama.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
2. Červen 2010 - 19:06 | Dark Side
mirko,zadejte si do vyhledávače Ředhošť.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
2. Červen 2010 - 19:14 | Adam
Na těch stránkách, na které Dark Side odkazuje, je také tato povídka: Dneska už pořádně nikdo neví, proč Pán Bůh stvořil svět. Ale je to tak. Jenže na něj vůbec neviděl, a tak udělal světlo. Země byla skoro kulatá, ale smutná. A tak stvořil kytky a stromy a zvířata a lidi. Lidi až na konec a byl na ně obzvlášť pyšný. Připravil si kbelíky s barvou, štětku a pytle všelijakých darů. Lidi se seběhli a tlačili se ve velikánské frontě. Pán Bůh je natíral na černo, na žluto, na červeno a na bílo. A každému něco dal.
Když už ve frontě nikdo nestál, zbyla mu trocha bílé a černé a tak udělal zebru a chtěl jít spát. Obhlédl své dílo Božím okem a pod stromem objevil posledního člověka. Ležel a díval se na plynoucí oblaka. “Ty nic nechceš? Proč jsi nebyl ve frontě?“ zeptal se Pán Bůh. “Díval jsem se na to, co jsi udělal. Na stromy, na mraky, na nebe - to se ti povedlo, Pane Bože.“ „No. Aspoň, že si někdo všimnul“ povídá Pán Bůh. „Pojď - musím tě natřít.“ Jenže na dně kýblů už nebyla skoro žádná barva - a tak to Pán Bůh slil a pěkně tím toho člověka omaloval. Pak začal hledat v pytlích, co mu ještě zbylo.
Našel jen velikánské srdce, které se do nikoho nevešlo a velkou plechovku s nápisem Cit. Nacpal to do toho člověka a vznikl Cikán.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
2. Červen 2010 - 19:15 | Adam
Jo, ujednotil jsem si nick. píšu pod stejným z práce i z domova, aby měl pan Bárta radost :o))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
2. Červen 2010 - 19:50 | Čtenář
Přečti si svoje příspěvky, zapoj mozek a zeptej se mne pak na něco jiného.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
2. Červen 2010 - 19:53 | Čtenář
To předešlé bylo pro krtenka
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
2. Červen 2010 - 20:03 | Dark Side
Adame,to nebude ani tak povídka,jako spíš pohádka,kterými nás jistý server bohatě zásobuje a někteří jim dokonce i věří,což je účel.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
2. Červen 2010 - 20:03 | Dark Side
Srdce a cit ! Taký dobrý !
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
3. Červen 2010 - 13:02 | Otakar Válek
Pane učiteli, vy nás jenom tak zkoušíte. Vy přece víte, že anonym patří do koše a že sdělení, pod něž se jeho autor stydí podepsat, nemá žádnou hodnotu a jenom přispívá k prohlubování demoralizace společnosti, v níž si každý plácá, co mu slina na jazyk přinese a nenese za to žádnou zodpovědnost.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Má smysl diskutovat s anonymy?
3. Červen 2010 - 13:43 | Major Major
Válku, Válku, u nás, u složek, prověřujeme všechny informace. Takový dobře informovaný anonym bývá terno, to mi věř. Pohov!
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
