Lada a naše milá MP
Dobrý den,
dlouho jsem uvažoval, ale nakonec jsem se rozhodl to napsat. Na Ladech je již několik měsíců na pěší zóně velmi veselo. Omladina od 8 - do cca 20 let se tam svěle baví a jako bonus to nechá působit na svoje okolí. O co jde? O řev, rozbíjení skel a výloh, o bordel na chodnících a cestách. Jde o alkohol, cigarety a trávu.. Znovu upozorňuji na to, že se jedná o mládež 8-20 let.. a těch mladších je tam výrazně více. Celkem se jedná, odhaduji asi o 25-30 osůbek. A teď to hlavní. Lidé už ze zoufalství volali a alarmovali MP. Víte co? NIC. Když popíjela skupina max. 13 víno, přijela hlídka MP a po tykací diskuzi vybrali toho NEJSTARŠÍHO, dali mu dýchnout, snad 500Kč pokuty a tím to skončilo. Na protesty mojí ženy, co že to dělají odvětili, že nic jiného dělat nebudou a nemusí.. Výsledek? Po dalším zavolání, že se opíjejí, jiný den, přijela hlídka MP a se slovy" bežte na chvíli jinam" odešli. MP nemá vůbec snahu cokoli řešit a co hůř, ani nechtějí.
Další příklad. Na Ladech parkuje nepojízdná škoda 120. V bydlí mladík. Už cca 2 roky. Patří k těm starším, kteří se podílejí na tom bordelu na Ladech. Jeho rodiče ho pro zlodějny vyhodili z domova. Jak to vím? Jsou vedle ze vchodu.. A okolo tohoto auta se shlukují skupiny dalších exotů. Z auta permanentně vytéká olej a ještě další tekutiny. Mimochodem, za WC mu slouží průchod okolo domu :-(. Má to špalkách a parkuje na místě, kde není parkovací místo a kde by nikdo neměl parkovat. Tak jsme zavolali MP. První, co je zajímá je jméno a adresa. A to přesto, že tuto informaci NESMĚJÍ chtít. Oni vám tvrdí, že ano. A pokud odmítnete, že na anonym neposílají hlídky.. Ještě že tady není IRA, ti jak známo se při volání také nepředstavují.. Na pokus volat Policii se nespoléhejte. Není to v jejich pravomoci a nemohou vám pomoci. A jasně, že MP nepřijela. Možná i proto, že někteří si s oním mladíkem tykají.
Má někdo vůbec představu, na co je naše MP? Já už tedy ne. Nechápu, proč jich je 40 a proč se stále rozrůstají. A aby jsem nezapoměl, byla sepsána petice k rukám starostky. Zatím nic, ani vyjádření, ani snaha MP o pomoc, nebo nápravu. A Lada chátrají, protože se objevuje více a více skupin mladých.. Takže pokud toto bude číst někdo kompletentní, PROSÍM, buď ať MP dělá to co má, nebo ji zrušte. Protože když tam přijede Policie, je tam nějakou dobu klid. A po příjezdu MP se nic nemění. Ne k dobrému. A ať netvrdí, že se MUSÍTE identifikovat při volání na 156. Nemusíte a je to ze zákona dané. Buď jsou příslušníci MP úplně nevzdělaní také tupý, nebo je v tom jasný záměr. Ale ten jde proti liteře zákona.. Pane Mery, udělejte si tam pořádek. Já doufám, že poři volbách si Lada vzpomenou na to, jak se o město stará a jak o ně pečuje garda naší, právem tak oblíbené, paní starostky.
Děkuji
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Komentáře
Re: Lada a naše milá MP
6. Září 2010 - 14:50 | sgabriel
Pavel: bydlím Pražská 2928, mám ze svého pokoje skvělý rozhled na rozpadající se hřiště a nejrůznější směs náctiletých kolem něj dnes a denně. S MP mám ty zkušenosti že na zavolání v noci oznámili že nejsou instituce pro výchovu mládeže, ať si to obstarají rodiče.
Jinak viděl jsem pár týdnů zpátky manželský pár, kdy náctiletý vyprovokoval procházejícího pána do takových otáček že pán vyběhl a rozbalil teleskopický obušek... nikomu se nic nestalo ale chlapci koukali ....
Můj názor je že problémem sídlišť Sever a Lada nejsou jen někteří sociálně nepřizpůsobiví, ale i náctiletí na které si nikdo nedovolí ...
Napadá mě otázka- má MP vůbec možnost účinně zasáhnout? Chápejte- přijedou a všichni se rozutečou, na dýchnutí nezletilého se zareaguje zřejmě pokutou ... a rodiče řeknou že to je chyba školy ... připadá mi to trochu jako začarovaný kruh ... neměla by k tomuto účelu vzniknout městská vyhláška, měla-li by vůbec efekt ?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
6. Září 2010 - 15:04 | Dark Side
Založte domobranu a uvidíte jak s vámi MP zatočí !
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
6. Září 2010 - 15:37 | sgabriel
Dark Side: ... asi takhle, nehodlám tu MP jen tak kritizovat, ale zajímalo by mě co je náplní její práce .... já neřikám že je občas nepotkám, ale je něco jiného se odpoledne projít po sídlišti a večer do jedenácti poslouchat nejrůznější pseudohudbu z mobilů ...
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
6. Září 2010 - 16:17 | krtenek
Volejte 158, je možno?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
6. Září 2010 - 17:14 | vrták
Včera jsem jednoho MP viděl na cyklostezce. Jel si tam a zpět svátečním tempem. Myslel jsem, že třeba aspoň nahlásí či třeba i odveze ty pytle s bordelem na kraji. Myslím, že je to skvělá práce. Já jezdím až po práci :o))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
6. Září 2010 - 17:19 | Šťoural
Je to tím, že dětem chybí hrozba účinného trestu. Ještě dvě tři generace dozadu se sekala latina, protože jinak se sekal zadek vařečkou. Hned a na místě - tomu rozuměly nejlépe. Pamatuji, že učitelé a učitelky na ZŠ fackovali zlobivce zcela bez zábran. Tenkrát byli hůře zvládnutelní maximálně dva puberťáci z deseti, dnes je ten poměr výrazně horší. MP nemá podle mého názoru šanci něco výrazně ovlivnit, protože pár generací se už v rodinách NEVYCHOVÁVÁ, ale trapně "citově obchoduje", přičemž většina dětí je v "kšeftech" lepší než rodiče.
Řešení? V Británii se o to před pár lety pokusili; hlasovalo se o znovuzavedení fyzických trestů ve školách, moc nechybělo a prošlo to. Pokud vím, už se hlasování nezopakovalo. "Ochránci" masírují veřejnost čím dál víc a těžko se dnes nějaký poslanec odváží jít proti tomuto silnému mínění.
Někteří mí vrstevníci byli jako děti biti jako žito a nepozoruju na nich nic vadného. Jednoho mlátila máma holí přes záda, protože se hrbil. Občas ho vidím v televizi (kapacita v oboru) a jistě také není vadný. Možná se pořád rád hrbí, ale to už je jiná kapitola.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
6. Září 2010 - 17:54 | Dark Side
"Ochránci" nadělají nejvíc škod.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
6. Září 2010 - 19:51 | Obyvatelka severu
Také jsem dlouho uvažovala, že už to sem napíši, a Pavel to vyřešil. Ano, na Ladech je situace neúnosná. Např někdy o vánočních svátcích jsem volala MP a ta sice přijela, ale podívat se na volajícího a ne na výtržníky... Též jsem byla svědkem, jak MP "domlouvá" náctiletým, kteří tam chastají pivo a kouří, po kamarádsku je poklepají po rameni a řeknou jim, ať si jdou radši vzít mičudu a zakopat si... Policie se jich asi bojí, nejsou pro bezprizorní mládež žádnou autoritou!!! Tam se mičuda použije jedině tak, aby ji někdo kopnul směrem k obličeji druhého... MP, nevím neviděla jsem, že by tudy nějak pravidleně procházela (já procházím několikrát denně xxx let a MP jsem viděla POZE jednou!) -chtělo by to několikrát denně, nejen okolo projet po hlavní silnici, ale vylézt z toho auta a projít inkriminované podchody, že by tohle nějaký MP dělal, to jsem tedy ještě neviděla. Denně jsou zde bydlící svědky hrubostí a neomaleností a i šikany pubertálních výrostků. Platí na ně jen a pouze přísnost a důslednost a autority a tou MP není. Dělá jim "jako" kamarády a je to nechutné. Tyhle děti potřebují opravdu rákosku.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
6. Září 2010 - 20:08 | Obyvatelka severu
Dodatek: " tráva" (ne ta zelená) je tam cítit velmi, velmi často. Opravdu to žádný MP necítil?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
6. Září 2010 - 23:21 | Dark Side
Necítí,jelikož policajti mají nas.... v nose,o mozku nemluvě !
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
7. Září 2010 - 7:11 | Zdenda
Jací rodiče, takové děti. Rodiče byli dětmi v době rodící se nové demokracie v česku. Bohužel jim slovo demokracie nikdo nevysvětlil a oni si ho vysvětlili po svém. Naučili to své děti a ti se Vám nelíbí. Ochránci lidských práv mají skvělé zaměstnání.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
7. Září 2010 - 8:06 | Šťoural
Zdendo, přesně tak. Dcera se tenkrát vzpouzela se slovy: "Máme demokracii." Dnešní "demokraticky" vychované děti - to je, promiňte, hnus.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
7. Září 2010 - 8:43 | Jansa
Demokracie bez odpovědnosti je spíše anarchie.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
7. Září 2010 - 9:08 | Šťoural
I ta anarchie má svoje pravidla. Nebo alespoň mívala, viz anarchistická hnutí, zejména na přelomu 19.-20.století. Demokracie bez zodpovědnosti je (AUTOCENZUROVÁNO).
Je dnešní systém demokratický nebo demokratický pouze podle jména? Není to už přechod na další společenskou formu? Řekněme nějaký korporacismus, sodomogorismus? V takovém systému aby se slušný jednotlivec (druh na vymření) POLICIE spíš bál, než aby se jí dovolával, že?
Pozor, beru to zatím s rezervou. :-)
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
7. Září 2010 - 10:19 | Dark Side
Nejvíc se mi líbí to AUTOCENZUROVÁNO.Ano,tam nás chce EU & Co. mít. Souhlasím,ale rezervu jsem už ztratil,nebo mi ji ukradli.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
7. Září 2010 - 10:31 | Anonym
Zpráva:V Bratislavě vystřílel neznámý střelec celou rodinu
Přeloženo do srozumitelné řeči:Na okrajovém sídlišti u Bratislavy postřílel chlap 7 členů rodiny,která dělala bordel v panelákové garsonce už dlouhá léta.Odpovědné orgány na to kálely,chlap to nevydržel,nezvládnutelný vztek mu zatemnil mozek a výsledek zná celá Evropa.
Všichni se diví,padá mnoho významných teorií,všichni jsou konsternováni.
Jednoho krásného dne může být tato zpráva: Na okrajovém sídlišti v České Lípě postřílel .....................................................................záleží pouze na odpovědných lidech,zda tato zpráva bude pouhou sci-fi nebo realitou.Dokud je čas.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
7. Září 2010 - 10:53 | obyvatelka severu
Hm a máme tu polemiku o demokracii. A co by se navrhovalo na těch Ladech? Odběhlo se od tématu...
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
7. Září 2010 - 11:24 | Anonym
Obyvatelko severu,tato otázka by měla být adresována na starostku a MěÚ.Pouze zde dostanete tu správnou odpověď.To snad ví každé malé dítě.Nebo to ví pouze malé děti?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
7. Září 2010 - 11:46 | Jansa
To se říkalo, o rodině, která dělala bordel. Nebyla to pravda. Ten chlap byl prostě šílenec. Proč to udělal, shoduje se policie, média, komentátoři, se už asi nikdo nedoví. Omlouvám se, nesouvisí to s tématem, ale bylo to třeba říct, aby se bludy nešířily dál (stejně budou, pravda není tak zajímavá jako drby).
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
7. Září 2010 - 11:47 | Šťoural
Je to také téma o pokroku. Anonyme, žádná sci-fi; pokrok se šíří z velkých měst do malých. Je jen otázkou času, kdy budeme mít v ČL prvního šíleného střelce.
Co bych navrhoval na Ladech? Změnu zákonů dle vzorů z USA. Nezletilci (do 21 let) pijící alkohol, nezletilci přistižení na ulici po 22 hodině, budou sebráni policií a nastoupí exkurzi ve vězení pro mladistvé či v ústavu pro problémové děti. Sociálka prověří rodinu, zda se jejich dítě nakonec nestane za mřížemi trvalým hostem. Tvrdím, že je to také pro OCHRANU dětí.
Když už se zmínila sci-fi: Muži v černém ovšem nejprve musí odchytit do sítí všechny "ochránce" a jako škodnou vypustit v nějaké vzdálené rezervaci (Pluto, Jupiter?) - ať si "ochraňují" sebe. V sérii knih o vetřelcích se také objevil motiv, že vetřelci měli své "ochránce". Autor byl ale zlomyslný a "ochránci" skončili vesměs jako potrava nebo jako inkubátory pro vetřelčí larvy.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
7. Září 2010 - 11:48 | rako
No je vidět že někteří jste již pokročilého věku ,. když Vám vadí dnešní mládež a všichni jste přeborníci v odhadu věku mládeže a vy víte že popíjí alkohol.Uvědomte si že Vy jste odpovědni za výchovu uvedené mládeže ,ano můžete tvrdit že to nejsou Vaše děti že ti jsou už dospělí ale uvědomte si že ti Vaše děti mají děti a ti se chovají jak jim to rodiče dovolí( Vaše děti).
Hlavně NUTNO podotknout že nikde nejsou zony zákazu pohybu kde se nesmí pohybovat mládež
to by odporovalo ústavě ,a pokud je mi známo co není zakázáno to je dovoleno. A ten strýc co psal tu první story by se měl seznámit s platnými zákony týkající se uvedeného problému a poté
sepisovat podstatné a věcné problémy.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
7. Září 2010 - 11:51 | Radek
To se nejen říkalo, ale slovenská TV (stanici si nepamatuji) o této rodině a jejím chování vůči okolí vysílala reportáž již asi před pěti lety - výsledek žádný.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
7. Září 2010 - 12:01 | Hank Moody
Minimálně část příslušníků MP jsou arogantní nedovzdělaní idioti, kteří si zákon vykládají tak, jak se jim to hodí. Ignorují zákonné povinnosti, jednou jsem konflikt s nimi musel řešit zavoláním hlídky PČR, která jim legislativu vysvětlovala, no idioti.
Úmyslně si selektivně vybírají snadno řešitelné a pokutovatelné problémy (odtahy, botičky, ...) s nulovou společenskou nebezpečností. Ale agresivní mládež, sprejery (kteří způsobují mnohdy desetitisícové škody), bordel na sídlištích, atd. neřeší - je to asi pracné a nebezpečné.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
7. Září 2010 - 12:38 | Anonym
Pane Jansa,v minulém týdnu jsem jsem Vám doporučoval,pokud chcete vidět blbé nechápavé hovado,abyste si stoupl před velké zrcadlo a otevřel oči..... S politováním Vám musím tuto radu doporučit i tento týden.Důvodem je vaše reakce o "bludech".Ta povedená vystřílená rodina byla skutečně předmětem stížností a jedna z nich je opravdu zdokumentována v arcivu TV Markíza z r.2005.V reportáži potvrdili strážníci MP,že ke stížnostem na tuto rodinu vyjížděli celkem 6x.Policie,média a komentátoři se mohou shodovat na ledasčem,ale i průměrným psychologům a psychiatrům je ten případ jasný.Důležité je ale,aby to bylo jasné i Policii a vzala z tohoto případu důrazné varování před nečinností.A pane Jansa,vy se zamyslete také,Vám vážně nevadí dávat na veřejnost tu Vaši neznalost?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
7. Září 2010 - 14:44 | Dark Side
Jansa má asi pravdu,ten chlap byl šílenec,ale už Jansa neřekl B.Kdo z něj toho šílence udělal ! Ale před zrcadlo bych ho nehnal,to ne.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
7. Září 2010 - 15:26 | Obyvatelka severu
Bratislalavák měl nízký práh citlivosti..., ale vybavil ose si na jedno zvláštní mučení, které jsem kdysi dávno viděla v nějakém filmu, ještě za totáče. Mučený muž seděl pod kapajícím kohoutkem, měl vyholenou hlavu a v pravidelných intervalech mu kapka z kohoutku skápla na tu hlavu, nevím, jak dlouho by pod tím kohoutkem musel sedět aby..., výsledek byl takový, že muž se z toho zbláznil, zešílel. Pokud rodina v Bratislavě takhle trhala nervy sousedům dlouhou dobu, pak se jednou našel někdo, kdo se taky zbláznil. Též jsem bydlela v blízksti podobné rodiny a měla jsem možnost se odstěhovat. Nikdy za to nebudu dost vděčná. On asi takovou možnost neměl, nemohl se zachovat dle přísloví "moudřejší ustoupí". Tím nechci v žádném případě říci, že měl to právo postavit je ke zdi...Je to jen hodně hustá ukázka, kam až může dojít laxní přístup ke stížnostem, stačí jeden v danné chvíli už labilní jedinec... Musím napsat, že když jdu okolo té mládeže, zvedá se mi žaludek, z toho primitivismu, intonace (zasvěcení vědí o jakou intonaci se jedná:-) ), to už není ani proto zasmání se. Nejhorší je, že ty děti nemají žádnou motivaci, žádnou autoritu- vlastně ano, autority ano, stačí se pouze zaposlouchat do té intonace a hned vám bude jasné jaké autority a i ten slovník je obohacen o výrazy, které český jazyk nezná (např. "dyk a bengea")..., a to mi tak nějak stačí. Jo a v našem státě není žádná demokracie. Už na to nevěřím, na demokracii, spravedlonost a svobodu všechny ty hlody okolo. A kéž bych se mohla někam odstěhovat, ale nemám ani na cestu, protože musím platit ze svých daní dluhy státu a živit věškerou verbež, která si to nezaslouží. Možná mé myšlenky nejsou humánní, ale až se bude jednat humánně i s námi, co xx let pracujeme a ne jako s otroky a hadry na ždímání peněz, pak se moje myšlenky třeba zase změní.
Zdena: já jsem ze svého dítěte vychovala slušného člověka.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
7. Září 2010 - 16:06 | Šťoural
Dyk? Bengea? Víte někdo, co to znamená? Ty benga (bengálsky světlo, bengál - v expr. významu rámus křížený s bordelem) by mohli být MP. Dyk je něco jako tryska, hubice (držka, tlama?) Tím mé znalosti světových jazyků v těchto dvou konkrétních případech končí. Ještě pohledám ve vulgarismech.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
7. Září 2010 - 16:57 | Dark Side
Obyvatelka severu to napsala ještě moc korektně !
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
7. Září 2010 - 17:55 | Maceška
Anonyme, je patrno, že hlavně vám je všechno jasné. Lidé, kterým je všechno jasné, jsou jasní.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
7. Září 2010 - 18:49 | Obyvatelka severu
Šťoural: je jen jeden jazyk, který tu na severu České Lípy slyšíme odevšad...takže můžete pátrat ve slovníku romštiny, Nejsou to žádné vulgarismy a napsala jsem to foneticky, protože nemám zapotřebí zkoumat romštinu... Dyk = koukej, čum... a bengea = čert nebo ďábel. Nevěděla jsem, jak nenápadně a bez cenzurování poukázat na naši milovanou menšinu, vlastně brzy už většinu...
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
7. Září 2010 - 20:31 | anonym
Maceško,ať jste chlap,ženská nebo něco mezi tím,není mně všechno jasné.Není mně jasné,proč Lada a naše milá MP si hraje na pohádku"Císařovi nové šaty".Všichni kolem vidí a slyší,že situace je nedobrá a neřešená,ale MP nekoná.Důsledky jsme viděli v Bratislavě.Pan Jansa napíše něco, přitom realita je úplně někde jinde a všichni tu realitu mohli vidět na vlastní oči .Moje snaha byla ukázat na příkladu,který je nad slunce jasnější,že Lada i Bratislava by mohly jedno a totéž jednou být.Vím,že je to pouhá diskuze,ale pokud někdo prohlásí o tvrdých faktech,že jsou to bludy,tak se pak nemůže divit .Uvedené téma je závažnější než si mnozí připouští,takže hloupé kecy a žerty stranou.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
8. Září 2010 - 3:51 | Maceška
Nehysterčete, anonyme. Střílet do lidí kvůli dětskému hluku, ať jakoliv otravnému? I když, dnes je taková hysterická doba, že se klidně mezi sebou střílej dva pejskaři, protože jednomu utekl pes a očichával psa toho druhého. Je jen otázka, jestli je dobré takto přilévat oleje do ohně. Někdo by si taky měl zachovat rozum a chladnou hlavu.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
8. Září 2010 - 6:28 | Šťoural
Nikdo z nás nebyl při střílení v Bratislavě a v Praze. Mám dlouhodobé zkušenosti, že mediální zprávy jsou ve většině případů víceméně zkreslené. Pro ty, co nesouhlasí: tři očití svědci jedné události se nezřídka neshodnou na tom, co viděli a slyšeli. Natož novináři, kteří v rychlosti mají něco napsat, navíc pod tendenčními bulvárními a současně ochranářskými tlaky. Měli bychom být opatrnější při přijímání mediálních "faktů".
Pokud jde o příspěvek Jansy 7.9. v 12:46, tak jsem si pomyslel, kde bere tu jistotu, když právě naopak sdělovací prostředky pověst rodiny netajily. Reakci anonyma jsem se tudíž nedivil, ale vzhledem k tomu, co jsem napsal o odstavec výše, byl bych s protitvrzením zdrženlivější.
Faktem je to, co se na Ladech děje. Faktem proto, že občas Ladami projdu a jsem očitým svědkem. Je to zkrátka na rákosku. Bez "rákosky" se to nejspíš časem vyvine v pouliční gang dle známých vzorů. To není zatím fakt, jenom domněnka.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
8. Září 2010 - 7:52 | Anonym
Maceško,osobo jedna,nikdy jsem nebyl klidnější,než v současnosti.Ten střelec měl zjevně daleko větší problémy,než "dětský otravný"hluk.Velká většina lidí si zachová rozum a chladnou hlavu,ale občas se stane,že někdo vezme spravedlnost do svých rukou.Obvzlášť když příslušné orgány na stížnosti občanů kašlou.
A docela si dovedu představit situaci,kdy Vás okopává banda mladých smradů kvůli krabičce cigaret a na Vaše volání o pomoc se z balkonu ozve- nehysterčete!!!
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
8. Září 2010 - 8:07 | Pavel
Ono nejde jen o otravný dětský hluk. Podle zpráv z tisku skončila v nemocnici mladá maminka z Jihlavy. Na jihlavském sídlišti Horní Kosov ji surově zbily dvě cikánky. Vykázala totiž z dětského hřiště jejich děti, protože tam dělaly nepořádek, házely po lidech kamení a plivaly. Udělala bohužel to, co tu kdysi na hydeparku radil jeden českolipský psycholog,že Maceško. Stejné chování cikánských smradů pozoruji i u nás. Maminky s dětmi už na hřiště raději nechodí.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
8. Září 2010 - 9:21 | Dark Side
Zdechovice na Pardubicku.Na oplocené skládce došlo k potyčce hlídače s partou cikánských zlodějů.Hlídač jednoho zastřelil."Zadrželi jsme hlídače,ostatní muži jsou na policii dobrovolně a po výslechu půjdou domů".
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
8. Září 2010 - 9:46 | Jansa
Dětský křik při hře a surové napadení ("okopávání") snad jsou dvě různé věci. Mně dětský křik taky někdy leze na nervy, ale pak si vzpomenu, že my jsme ve věku těch dětí nebyli jiní a mávnu nad tím rukou. Člověk nemá být uzlíček rozjitřených nervů dětsky se dožadující pomoci při sebemenší nespokojenosti.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
8. Září 2010 - 9:52 | Anonym
Pane Jansa,opět jste nepochopil,že se tady nejedná o dětský křik při hře.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
8. Září 2010 - 10:17 | Bublifuk
Co takhle darmožroutskou MP zrušit, když stejně nemá žádné kompetence a peníze, které do ní Lípa cpe poslat státní policii? Nemuseli by tolik šetřit :-) Stačila by polovina té částky :-)
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
8. Září 2010 - 11:27 | rako
Bublifuku tvá přezdívka za vše hovoří si obyčejný v.l
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
8. Září 2010 - 12:08 | Dark Side
Souhlasím s Bublifukem !
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
8. Září 2010 - 14:47 | Anonym2
MP je banda tupců a polovzdělanců, která dokáže akorát šikanovat obyčejné a slušné lidi (pokuty,atd) jak už psal někdo výše. Ovšem sjednat pořádek je zřejmě nad jejich síly! Nebo že by se snad těchto individuí báli??
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
9. Září 2010 - 5:52 | Ivan
Bydlím v Komenského naproti a řekl bych, že si tu někteří jedinci chtějí udělat z někoho fackovacího panáka. Uvedené vozidlo onoho "bezbouďáka", které je údajně na špalkách, je běžně v provozu, takže už od prvopovčátku, Pavle, je to to celé většinou sprška arogantních lží. Děti, které se zde pohybují jsou převážně dětí z tohoto sídliště a patří rodičům zde bydlícím, kteří trochu opomínají jejich výchovu. Navíc hlučení, muzika z mobilu atd. je jejich dnešním projevem a mají stejný problém s dospělými, který jsme měli my, když jsme kopali za mlada mičudou o zeď panelového domu. Většina z vás byla asi stejně na přesdržku za mlada, jako jsou dnes oni. Je to poznat u některých již z jejich zdejších projevů.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
9. Září 2010 - 6:13 | Šťoural
Ivane, ano, ALE problémem je, že oni dnes přes držku nedostanou, nesmí dostat, moc dobře to vědí a situace se zhoršuje - hlavně o tom je tahle diskuse.
Hlučící mládež vadila už "moudrým starcům" starého Řecka a Říma, to je písemně zaznamenáno, nic nového pod sluncem, ale NAPROSTO ÚPLNĚ NOVÁ NOVOTA v dějinách lidstva je, že otcům zmizely z dosahu rákosky. Přesto násilí ze světa nemizí, v háji je autorita, disciplína, zdrženlivost, i ten soucit slábne.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
9. Září 2010 - 7:15 | Jansa
Laudatores temporis acti ... Byli, jsou a budou.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
9. Září 2010 - 7:55 | Pavel
Tak je tedy běžně v provozu? Tak jsem měl asi vlčí mlhu, když stál celou zimu.. a také jsem měl šedý zákal, když to odhodil k našemu domu, hodil ho na špalky a na zem vypustil veškerý olej a provozní tekutiny. Je to stále tam, zasypané pískem.. A že je to sprška arogantních lží? Hmmm, tak to nejsem sám, kso lže. Asi i těch 70 lidí, co podepsalo petici, která leží u starostky na stole lže. Lžou i matky, které obden volali MP i Policii, aby zakročili, protože jejich děti, které mají pokojíky na stranu pěší zony, nemohli spát ani po 22h. A že rodiče "trochu" opomínají výchovu? Není tam náhodou i vaše dítko? Protože pokud vám nevadí hluk, bordel, nepořádek, pití vína a piva sotva 15 dětí, pokud vám nevadí jejich výhrůžky fyzickým násilím, tak jste trochu zvláštní. Mimochodem, na jednoho toho slušňáka s trochu opomíjenou výchovu je podané trestní oznámení, právě pro výhrožování násilím. Ten "trochu opomíjený výchovu" je v podmínce. Takže já lžu? A všichni, co se mnou souhlasí také, a pravdu máte jen Vy? Úsměvné. Skoro se mi nechtělo reagovat, ale nedalo mi to. A mimochodem, dělal jsem bordel, jako mladý. Ale rozdíl je, že jsem nechlastal a nekouřil (tehdy cigarety) na veřejnosti. A bál jsem se Policie a toho, co by bylo kdyby se to domákli rodiče. A tohle je ten rozdíl. Protože když přijede Policie, MP, tak se nebojí, je jim to jedno. A klidně pokračují i v tom alkoholu. TOHLE je problém. Není na ně páka. Pokud by jsem si myslel, že bude stačit jít za rodiči a pomůže to, udělám to. Ale někteří z těch rodičů bydlí s okny na pěší zónu a dětičky nechají ať si dělají bordel. Takže co s tím? Chcete jim nechat volnost? Kam až? Kde je hranice, když teď nevadí alkohol a drogy? U zapálených aut? U tvrdších drog? U zbitých kolemjdoucích? Kam to necháte jít a co pak budete říkat? Že za to může škola, rodiče, Policie? Nebo si přiznáte, že je to vaše vina? Tohle už totiž není "jen klukovina". Je jich příliš mnoho a přibývají tam stále nové skupinky. Až si zapálí popelnice kvůli zimě, bude to dost?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
9. Září 2010 - 8:27 | Šťoural
Janso, urážku od inteligenta (latiníka) přijímám. V tomto případě ale nejde o to, zda jsem či nejsem "opěvovačem starých časů", ale o to, že nové časy jsou příliš nové.
Je faktem, že svět vždycky stál hodně blízko pekla, i s tou rákoskou. Pokusím se tedy trochu mlčet.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
9. Září 2010 - 8:31 | Dark Side
Ivane,tolerance je hezká věc,ale všeho příliš škodí.Co je moc,to je moc,ale celá koza v polívce je o nemoc.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
9. Září 2010 - 8:40 | Jansa
Možná nové, možná si jen příliš idealizujeme ty staré. Vzpomínkový klam.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
9. Září 2010 - 11:52 | Šťoural
Ano: nikdy nebylo tak dobře, jako když bejvávalo (v tomhle případě s rákoskou).
Zkrátka si myslím, že rákoska by trochu pomohla. V tomto mi tu nikdo zatím neoponoval, ani nevynadal, ačkoliv jsem to očekával. Zřejmě sem na stránky nechodí "ochránci", nebo chodí, ale prezentují své soukromé názory, odlišné od profesionálních. Kdoví.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
9. Září 2010 - 12:09 | občan
Stále čekám,kdy Jansa ukončí diskuzi po Chruščovsku: "Vy tady v Čechách zase bijete Rómy".
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
9. Září 2010 - 12:30 | Jansa
Vychovávat se dá i bez rákosky, když se ovšem vychovává. Pak je druhá varianta, na výchovu kašlat, a když je nejhůř, když už dítě otravuje i mne, vytáhnout rákosku. A zas na výchovu kašlat až do dalšího incidentu. Myslím, že se tomu říká odezdikezdismus.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
9. Září 2010 - 12:56 | Šťoural
Janso, takže tři druhy: A. vychovávat s rákoskou, B. vychovávat bez rákosky, C.odezdikezdismus.
Byl jsem vychován typem A (tenkrát to jinak nebylo), se zřetelem na uznávání autorit. Příklad: jako žák asi desetiletý jsem stál o školní přestávce na chodbě, jedl housku a sledoval několik spolužáků, kteří se pošťuchovali a pokřikovali. Náhle se otevřely dveře od kabinetu, vylítl učitel, zařval "Bude klid!" a vypálil mi facku jako Brno. Když jsem odpoledne přišel domů, otec říká: "Co to máš na tváři za pruhy?" A já začal vyprávět, jak velice nespravedlivě... a najednou jsem jí dostal z druhé strany (naštěstí menší) se slovy: "Tu máš za to, že máš problémy s panem učitelem." Od té doby jsem dával při dětských alotriích bacha, abych se nezkřížil s autoritou. Byly to zdravé dvě facky - natož kdyby přiletěly zaslouženě. Vydaly nejméně za sto hodinových přednášek! Později při četbě Švejka jsem si to dokonce vychutnal: ...vinnej, nevinnej...
U dnešních dětí vidím jasně typ C.
S typem B jsem se nesetkal nikde jinde než v pedagogických publikacích. "-)
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
9. Září 2010 - 12:57 | občan
Já jsem byl vychováván tak,že když jsem byl drzý na dospělého, který mne napomenul a ještě přidal facku, a dozvěděl se to můj otec,tak mě seřezal. Cikánské děti jsou vychovávány tak,že když je dospělý napomene,tak ho seřežou rodiče těch cikánů.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
9. Září 2010 - 13:08 | Jansa
Ono to třískání není zas tak nevinné. Z dětských darebačin člověk vyroste, ale třískání hlava nehlava leckdy po sobě zanechává následky po celý život. Některé diskusní příspěvky to hezky ilustrují.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
9. Září 2010 - 13:24 | Šťoural
Janso, je to tedy prašť jako uhoď. Mlácení hlava nehlava zanechává individuální následky na celý život, typ C zanechává individuální a celospolečenské následky na celý život, typ B je zcela výjimečný - prakticky pouhá teorie.
Tím jsme se dobrali alespoň odhalení tajemství světa, proč to na něm vypadá tak, jak to vypadá... Když už s tímhle tématem nepohneme.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
9. Září 2010 - 14:40 | Anonym
Jako byste mne myšlenky četl,když vidím Vaše příspěvky.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
9. Září 2010 - 17:36 | Maceška
Trochu klopýtavé myšlenky.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Milionářský závod
9. Září 2010 - 18:09 | Šťoural
Na návrh Jansy bychom mohli věnovat nějaký diskusní čas namísto Romům zbohatlíkům. Kdo jiný než problémoví zbohatlíci projedou zítra naší republikou? Co si o tom závodě a souvisejících okolnostech myslíte?
Kolik myslíte, že mezi nimi bude Romů?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
10. Září 2010 - 9:25 | ivan
Osobně jsem vychoval 3 děti v době po roce 90, bez rákosky, a mám z nich radost. Já rákosku nepotřebuji, ale neodmítam ji. Chování dnešní mládeže je však odrazem dnešní společnosti a odrazem nás, jak se chováme doma.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
10. Září 2010 - 10:19 | Šťoural
To se mi líbí. Kéž by bylo mnohem víc ivanů.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
11. Září 2010 - 18:53 | Pavel Lada
Nikdo z Vás nemáte ani trochu ponětí jak MP funguje!!! A rejpete tady do nich. Já s nimi mám dobré zkušenosti. A co se týká mládaže na Ladech, tak si myslí, že je to pouze než začne zima!! Kam mají chodit? Některým z nich není 18 a v baru tudíž nemají co dělat!! A když si hrajou třeba hrajou košíkovou, např. hřiště na Pražské také se Vám to nelíbí také, protože jsou ozvěny od míče jak s ním hazí o zem a desku proboha tak co chcete? Že si někdo pustí hudbu v telefonu nahlas?Ukažte mi zákon, kde je to zakázané!!
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
12. Září 2010 - 7:33 | Šťoural
Problémy s dětmi řeší ve Velké Británii trestní odpovědností od 10 let (vycházím z článku deníku Dnes, 16.8.2010), v Nizozemí je ta hranice 12 let (tam šli ještě dál, pohlavní styk je svobodný také už od 12 let).
Tohle je nepochybně téma do pranice, protože sám v sobě vedu diskusi a nalézám silné argumenty pro i proti - podle konkrétních představ případů.
Myslím si, že obecně je "lepší" (t.j. i výchovnější) pro jedenáctiletého či dvanáctiletého kluka za povyk a rozbité okno utržit pár vařečkou, než se pohybovat po ose basa-soud-obhájce-basa-ústav-soud-kecy, kecy,kecy...
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
12. Září 2010 - 10:53 | Občan z Lad
No ono žít na Ladech není nic snadného ani pro děti. Můj syn mi nedávno přišel domů s tím, že si hrál s kamarády v odpoledních hodinách na hřišti streetball. Po chvíli tam přijela policie s tím, že by bylo lepší, kdyby míčem nedriblovali, protože na policii neustále volají lidé, které rány míčem o zem ruší. Nachali toho tedy, chvilku si na kraji hřiště povídali a pak šli k jednomu s kamarádů, který jim chtěl ukázat nějakou novou elekteronickou hru. Ten pro ní došel domů a pak seděli všichní před vchodem a prohlíželi si jí. Za chvíli dorazila opět naše slavná policie s tím, že si někdo ze vchodu stěžoval, že tu hlučí děti, které zde ani nebydlí a že tu dělají nepořádek a ničí tu zařízení. Poté, co policisté nezjistili v okolí nic zničeného a děti jim i říkali, že nic neničí, policista chvíli mluvil do vysílačky a pak jim řekl, ať jdou opět někam jinam. Na otázku kam mají jít, aby nikomu nevadili jim řekl, že neví. Lidé jsou v dnešní době totiž absolutně netolerantní. Také slyším při otevřeném okně, jak si venku hrají děti, křičí, bouchají míčem a komentují svoje prožitky. V životě by mne ani nenapadlo volat na ně policii. Jsme každý nadmíru tolerantní ke svému dítěti, ale cizí děti nás obtěžují. Nenapadlo vás někdy, že děti, které policie zpraží pokaždé, když si někde budou hrát, se časem stáhnou do ústraní, kde v sklepech domů začnou pomalu a tiše kout lumpárny? Nechme proboha děti, ať si hrají a jsou u toho i hluční. Vzpomeňme si na sebe a svoje dětství. Také jsem bouchal míčem o zeď paneláku, házel sněhové kouličky na okna v přízemí a při fotbale na plácku mezi domy jsme všichni křičeli, až se třásla okna. Ano, byli jsme děti. Ale nikdy si nepamatuji, že by na nás někdo volal policii. Myslím i, že kdyby tehdy tohle někdo oznámil na policii, myslela by si tehdejší Veřejná bezpečnost, že spadl z jahody. Dnes policie snaživě přijede i na to, že v noci vyjde měsíc, ale ptám se, zda těmi oznámeními dětem my sami neškodíme? A co se týče MP, já jsem s jejich prací spokojen. Když jsem je opravdu nutně potřeboval, byli na místě za chvilku a tenkrát mi opravdu pomohli.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
12. Září 2010 - 10:58 | Milan Bárta
Tak to já si teda pamatuji, že na nás starý Zalabák chodil neustále. Stačilo, když jsme začali hrát fotbal v parku a za tyčku branky nám posloužil stříbrný smrček, nebo když jsme lezli po stromech. Jsou fajn policajti a na prd policajti. Jsou fajn učitelé a na prd učitelé, stejné platí o úřednících, lékařích atp. A zřejmě i o dospělcích obecně.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
12. Září 2010 - 11:34 | Šťoural
Podle mého názoru má pravdu jak Pavel, tak Občan z Lad, ačkoliv jsou to protilehlé názory. Jde o to, že jde o dva různé případy.
Nesmíme paušalizovat, jinak se nedomluvíme. Pod mým oknem pokřikující kluci při fotbálku mi nevadí až tak, že je při četbě knížky vůbec nevnímám. Pokud někdo čučí na televizi, už mu asi vadit budou. Dalšímu budou vadit z pouhého jeho principu ( "Ať si jdou řvát před svůj dům."). To je o stupni toleranci a souhlasím s Občanem z Lad.
Ovšem téměř už pouliční gang, rozbíjející majetek, hulákající pouze sprosťárny, napadající a olupující ostatní děti, vyhrožující dospělým, to je podle mého názoru o nulové toleranci, ať se na mě nikdo nezlobí, že souhlasím s Pavlem.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
12. Září 2010 - 11:35 | Maceška
Nechme děti na pokoji, i když jsou při hře hlučnější, než je nám milé. Zasahujme, až když začnou opravdu něco nepřijatelného provádět. Jinak docílíme nanejvýš tak toho, že nebudou schopny odlišit, kde jsou hranice ještě tolerovatelného chování. Což by byl daleko větší průšvih, než je hlučná hra.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
12. Září 2010 - 13:45 | František Chot
No a Vy se, Pavle, nezlobte na mne, že si dovolím souhlasit s Vámi. Ono opravdu asi nic není černobílé, nebo (nedej Bože!) jen černé nebo bílé. No a činnost/nečinnost MP - já už dlouhé roky zastávám názor, který tu výše uvedl Bublifuk. Jen se bojím, že to dnes už nebude jednoduše proveditelné.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
12. Září 2010 - 22:13 | Obyvatelka severu
Občan z Lad má samozřejmě pravdu. Je jasné, že když si děti hrají, sportují, normálně se mezi sebou baví, tak se policie nevolá!!! Občan z Lad asi ale neviděl jiné "děti" alias "výrostky", kteří volají na celé sídliště slova jako "zmrd", "čůrák", "píča" ... Napsala jsem to tak schválně, tak to prosím nemažte- je to stejně tak surové jak surově to vypadá. Občan z Lad asi neviděl neustále brečící děcka, která jdou domů s rotrhanými věcmi, protože je šikanovali další výrostci. Hudba z mobilu? Proč ne, to rozhodně není důvod k nějakému vyhoštění, ale pití piva a kálení? I to je na Ladech na denním pořádku. Co se týká míčových her, sídliště Lada je nešťastně řešené, ale na to při projektování nikdo nemyslí, že se budou zvuky odrážet ode zdí...Teď s rím nikdo nic nenadělá.
Toti výrostci nenechají na pokoji ani dospělé, kteří se při procházení kolem nich už v duchu připravují na nějakou roztržku. Tito výrostci močí na zdi paneláků. V podchodech to vypadá a smrdí na na veřejném WC, které se měsíce neuklízelo.
"hlasitě komentují své prožitky", dovolte abych se zasmála. Neslyším jedinné slušné slovo!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
13. Září 2010 - 5:51 | Jansa
Nic moc chvályhodného, ale tohle si mají řešit rodiče a ne obecní policie. Těžko chtít na obecní policii, aby za rodiče vychovávala jejich děti. Ale možná by se o ty nezvedené výrostky měla zajímat sociálka (o tu agresivitu vůči mladším, kanáloidní výrazivo jim asi nezarazí). Ta určité možnosti tlaku na rodiče má.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
13. Září 2010 - 9:14 | Anonym
Mein Gott,Jansa,Vy jste nepoučitelný.Copak opravdu nechápete,že rodičovská role u těchto zmetků dávno selhala nebo nikdy neexistovala?Upozornění rodičů na nevhodnost chování jejich dětí končí zmlácením stěžovatele,v lepším případě posláním do p.....! Jestliže chceme řešení,opravdu musí nastoupi zákonná síla/sociálka+MP+PČR+ MěÚ/ a vše rozhodnout případ od případu.Kolektivní potrestání takové bandy nemá význam,protože bude bude pro smích.Napadá mne jakýsi stacionář-pasťák pro tyto grázly do 15 let,kteří po škole a v dny pracovního klidu budou vychováváni specialisty,nejlépe z řad veteránů Afghánských misí,jedině tito se jich nebudou bát.Druhá varianta je nechat osudu,oni všem přerostou přes hlavu definitivně a ze života se v ČL stane peklo.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
13. Září 2010 - 11:39 | Jarek
Mohl by je vychovávat Jansa. Radit a poučovat,to on umí.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
13. Září 2010 - 15:52 | Dark Side
Chápu pana Harmana.Nějaký snaživec z kreativního mutikulti týmu v neziskovém sektoru je zbytečný.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
13. Září 2010 - 17:53 | Maceška
Nějak se vá to řešení rozeběhlo do široka. Se sukovicí na vosu na králově nose?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
13. Září 2010 - 18:07 | anonym
klopýtavá otázka ,Maceško,na takové poťouchlosti je nejlepší,když tě obestoupí večer 6 mladých čmoudů.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
13. Září 2010 - 18:39 | Dark Side
Ale i tak to přirovnání hodně kulhá,řekl bych,že je přímo mimo.Maceško.Beru to jen jako malou exkurzi do dějin populární hudby.Kdopak ví,jak by se k tomu rozběhnutí vyjádřili autoři.Nevěřím,že by si nechali s... na hlavu.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
13. Září 2010 - 18:49 | Šťoural
Trochu rozeběhnutě sdělím výsledek osobního statistického průzkumu: v poslední době jsem se otáčel po autorech "pičování" (viz slova uvedená Obyvatelkou severu). Je to statistika možná zajímavá i pro vás:
67% od náctiletých Romů.
22% od náctiletých rozkošných blonďatých holčiček.
9% od dospělých, zpravidla dělníků.
2% od akademických umělců.
Sebe sama jsem nezapočítával. V některých dnech by to zkreslovalo statistiku.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
13. Září 2010 - 18:54 | Obyvatelka severu
Šťourale, vidím, že mám podnětné příspěvky:-) a váš smysl pro humor k tomu, docela jsem se zasmála:-D
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
13. Září 2010 - 19:21 | Milan Bárta
Přiznávám se, že když mi spadne net, taky pičuju. Ale to je asi ta zkreslená statistika Šťouralova. Jinak bych řekl, že čísla poměrně sedí. Ještě by se to dalo zkreslit pobytem na fotbalových utkáních, docela mě překvapilo, že se tak oslovují i hráči na hřišti.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
13. Září 2010 - 19:48 | Dark Side
Ještě k tomu někteří dávají jméno Baník,nevím proč.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
13. Září 2010 - 20:08 | Dark Side
Z výsledku průzkumu je patrné že 67% mladých romů je učenlivějších,než ten zbytek
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
13. Září 2010 - 20:20 | Šťoural
Z nějakého důvodu, řekl bych, méně zdrženlivějších. Jsou zjevně okouzleni okrajovými kouzly českého jazyka.
A pravověrní Baníkovci (místní) mají jiné výrazivo: Chuj jako cip a cip jako chuj (dodnes mi to nikdo nevysvětlil).
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
14. Září 2010 - 6:10 | Jansa
Čmoudů? Pro mně jsou čmoudi lidé se špinavou duší, i když mají vzorně bílou pleť.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
14. Září 2010 - 6:20 | Jansa
A skoro 100% školních dětí, včetně načančaných, maminkami jistě vzorně opečovávaných holčiček. Zaslechl jsem tuhle, jak se takto vyjádřily dvě dospívající slečny ("ty pi..."), a vyjadřovaly tím údiv, už ani nevím, nad čím. To už je jako se slovem "vole." Už to není ani nadávka, ani oslovení, už to je pouhá částice, která vylítne z huby mimoděk, slovní tik, zvuk bez významu. Už se proto nehodí ani k dobře cílené urážce. P.s. Kdysi dávno se říkalo, není sprostý, kdo sprostě mluví, ale kdo sprostě myslí.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
14. Září 2010 - 7:12 | Dark Side
Souhlasím s Jansou.hodně slov ztratilo svůj původní význam.Například rasismus a fašismus.Taková devalvace jazyka.Vata.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
14. Září 2010 - 8:43 | Jansa
Slova jo, podstata ne. U toho rasismu a fašismu, samozřejmě.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
14. Září 2010 - 10:01 | obyvatelka severu
Takže když řeknu Jaromíru Drábkovi, na toho mám fakt vztek, ne že je mimoň- to už se nenosí, ale třeba ty zmr..., tak už vlastně nenadávám, pane Janso? Jsem z toho nějaká zmatená, a co když na mne pak podá žalobu za urážku na cti, jak se budu obhajovat? Že to říká o něm každej a že jsem myslela, že to není nadávka? Protože není sprostý ten, kdo sprostě mluví, ale ten kdo sprostě myslí? Ach pane Janso Vy budete takový divný mudrc asi..
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
14. Září 2010 - 11:17 | Jansa
Že byste opravdu nevěděla, jaký je rozdíl mezi pokřikováním dětí na ulici a úmyslnou urážkou konkrétní osoby?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
14. Září 2010 - 11:41 | obyvatelka severu
Já v tom rozdíl nevidím pane Janso..., ale poučovat nechci, jak vidím, vy v tom máte jasno a já taky. Prostě pro mne ten rozdíl neexistuje. Význam slov se totiž nemění.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
14. Září 2010 - 11:52 | Jansa
Že nemění?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
14. Září 2010 - 12:25 | Dark Side
Vyprazdňuje.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
14. Září 2010 - 13:08 | Šťoural
Slova? S nimi je to jako s lidmi - samá změna, samé nedorozumění.
Nedávno jsem se dočetl, že ještě zhruba před sto lety slovo "pitomý" neznamenalo dnešní "hloupý", nýbrž "nasycený". Od té doby se skoro bojím jíst dosyta...
Malý kvíz: "Hubený jako LUNT." "Točí se jako ČAMRDA." "KRINOLÍNA". "ŠUKAT po místnosti".
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
14. Září 2010 - 13:10 | Obyvatelka severu
no tak dobře, vzdávám to
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
14. Září 2010 - 13:12 | Šťoural
Obyvatelko severu, to vzdejte, protože k tomu všemu ještě platí: "Když dva dělají (t.j. i ŘÍKAJÍ) totéž, není to totéž."
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
14. Září 2010 - 20:34 | Dark Side
Poláci zásadně hledají.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
19. Září 2010 - 9:01 | Bohuš
Zrušit MP a zavést domobranu mi si to s těmy náctělitýma již vyřidíme.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
19. Září 2010 - 9:46 | Dark Side
Nejdřív by sis to musel vyřídit s humanisty s předponou pseudo.To by bylo korektního křiku !
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
19. Září 2010 - 12:11 | Ivan
Bohouši, než zavedeš domobranu, zopakuj si základku a nauč se trochu pravopis. Z historie (a nejen z ní) sice známe, že stádo jde občas i za tupcem, ale přece nechceš spadnout do průměru:)
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
19. Září 2010 - 13:11 | Maceška
To věděli i nacisté a komunisté, že největší nepřítel jsou humanisté. Že ti nejvíce brání jejich představě dělání pořádku. A tak si po 15.březnu 1939 gestapo přišlo kromě jiných i pro Karla Čapka. Nevěděli, že zemřel. Ale jeho bratra Josefa dostali. Josef zemřel v koncentráku někdy v posledních dnech války. Nicméně jména obou bratrů zná dodnes každý Čechoslovák. Kdo si dnes vzpomene na tehdejší dělatele pořádků? Myslím z řad českých kolaborantů?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
19. Září 2010 - 16:03 | Dark Side
To je kladivo,to je argument !
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
20. Září 2010 - 10:01 | Pavel
Milá kytko, moc nechápu tento argument, který je zcela mimo mísu a také mimo tuto diskuzi.. Bavíme se tady o bandoizní skupině teens, která se postupně přesouvá z "nevinného" dělání nepořádku a čurbesu k mnohem zajímavějším metodám.. Nechtěl jsem to tady zase rozvířit, ale byl jsem svědkem jednoho poučnéh výstupu.. Je to cca 10 dní nazpátek. Ke skupince, která se standardně rozlézá na schodech, aby je někdo třeba nezneužil k něčemu tak sprotému, jako je chůze po nich, přišli 2 pánové okolo 40-50 let. A ukázali prstem na jejich vůdce se slovy, že jestli nevrátí, co ukradl se svými kamarády, další ukázka prsty, tak že na ně podají trestní oznámení. Šlo o pruty na ryby, které si jeden z nich někde na parkovišti opřel o auto a vynášel věci.. Omladina samozřejmě halasila, že oni nic a že je sprostá lež. Na to pánové řekli, že jsou nahraní na web kameru a že je to na CD, kde je jasně vidět, kdo a co dělá. Překvapení mládeže bylo nelíčené.. A že to chtějí vidět. Tak šli. Z hovoru další den jsem zaznamenal, že se pruty "našli". Takže milí humanisté, ještě chvilinku humanizujte, třeba se brzy dočkáme i takové kratochvíle, jako jsou loupeže and company.. Protože tohle není o hnusných dospělých a svobodomyslné mládeži. Tohle může být opravdu problém. Myslím, že město a ostatní jen doufají,že ošklivé počasí a také zima tohle na chvíli zaretušuje. Ale co bude příští rok, netuším.. Snad to aspoň nebude horší. Jo, mimochodem, přirovnávat hulící a chlastající "děti" k bratrům Čapkovým, to je tedy oslí můstek hodný velikosti Golden Gate v San Francisku :-) A co znamená to s těmi kolaboranty? Chcete naznačit, že když napíšu, že "dětičky" zlobí, je to bonz srovnatelný s udáváním gestapu? Vaše příměry mě nepřestávají udivovat.. Ale na druhou stranu, velmi se u nich bavím :-)))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
20. Září 2010 - 11:01 | Dark Side
Asi tak nějak !
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
20. Září 2010 - 15:52 | Maceška
Nikdo nepřirovnává k bratrům Čapkovým hulící a chlastající děti. Ale někdo se tu zase strefoval do humanistů. Bylo tudíž třeba připomenout, že právě Čapci jsou jejich moderním symbolem. Řešte (řežte) si své "ladské" problémy, ale humanisty nechte na pokoji. Buďte rádi, že tu a tam ještě nějací jsou. Můžou se vám hodit, až se třeba vy stanete proskribovanými. To se dnes leckomu může stát natotata.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
20. Září 2010 - 18:47 | Dark Side
Moje máma byla taky humanistka,ale když jsem něco provedl,seřezala mě tak,že jsem si dva dny nesed'.Čapky známe,takovej Kocáb má k nim hodně daleko.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
21. Září 2010 - 6:01 | Šťoural
Humanista, to je lidumil. Všechno, co dělají lidé, je lidské.
Ptám se (nejenom Macešky), kde je tedy hranice mezi humánním a nehumánním? Necítíme tu hranici každý jinak?
Ve kterém okamžiku vzít do ruky pušku? (Čapkova Matka).
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
21. Září 2010 - 6:43 | Jansa
Jestli sporu dobře rozumím, tak v něm snad ani nešlo o vymezení toho, co je humánní a co už nikoliv (kdy humanista může nasekat dítěti, nebo vzít do ruky pušku), ale o hodnocení významu humanismu jako takového, o němž se někteří diskutující vyjadřovali se značným pohrdáním, když ne rovnou s nenávistí. A je pravda, že podobně pohrdavě o něm mluvili představitelé různých totalitních režimů. A když narazili, začali si ten pojem aspoň všelijak upravovat, přizpůsobovat svým nelidským spádům. Nacisti mluvili o "německém humanismu", protože ten, na rozdíl od toho obyčejného, nebránil zplynovat zdravotně postižené děti - v zájmu ozdravení národa, jak jinak. U nás se zase mluvilo u humanismu socialistickém, i komunistům obyčejný humanismus smrděl. A jak patrno, smrdí leckomu dál. Nebo taky vadí jeho spádům? A propos, jedním z největších humanistů českých dějin byl J.A.Komenský. Taky vadí?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
21. Září 2010 - 6:48 | Občan
Není lepšího příměru Šťourale. Také jsem Čapkovu matku pochopil jako sdělení, že nestačí jenom vyznávat myšlenky lásky k člověku, humánní postoje k životu za každou cenu s poukazem na krásné a milování hodné věci, ale že je třeba se všemi prostředky bránit, i vlastním tělem, jsou-li tu síly,které nás ohrožují.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
21. Září 2010 - 7:49 | Šťoural
Souhlasím, že jsem se vzdálil danému tématu. A naprosto souhlasím, že přívlastky činí z původního významu podstatného jména něco jiného. Každému to musí být jasné při vyslovení pojmu "sekaný řízek".
Tady jde o spor, jak čelit ohrožujícím silám, přičemž někteří ohrožení nevidí či odmítají, jiní argumentují, proč čelit tomuto ohrožení, když se nečelí horším ohrožením. Já se ke sporu vyjádřil a to s výrazem "rákoska". Myslím rákosku, nikoliv pušku.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
21. Září 2010 - 9:31 | Dark Side
Připomenul bych dvě jména - Runciman a Daladier.Jejich politiku ústupků čili appeasement.Žádná nenávist nebo pohrdání vůči humanistům.Ale vůči naivům.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
21. Září 2010 - 11:09 | Šťoural
Darku, mám obavu, že na naivitu se to dodatečně svádí. Ve skutečnosti to bylo horší... představitelé Velké Británie nás neměli rádi jako diplomatický přívěšek Francie... Zkrátka, byla to směs pragmatismu, vyřizování si diplomatických účtů a vylití kyblíku nepotřebného odpadu přes palubu. Mrknu, jakou knihu bych doporučil.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
21. Září 2010 - 11:35 | Jansa
Tito vámi jmenovaní pánové byli všechno možné, jen ne humanisté. Ze všeho nejvíc asi byznysmeni - v nejširším slova smyslu.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
21. Září 2010 - 11:46 | Anonym
Na skladbě zde píšících je evidentní,kdo má praktickou zkušenost na Ladě a kdo sedí u klávesnice a neví ,jak je venku.Modlím se,aby ti druzí nerozhodovali o životě v ČL.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
21. Září 2010 - 11:57 | Dark Side
Janso,samozřejmě máš pravdu,ale chovali se jako ti dnešní humanističtí pštrosi a doplatili na to.A s Anonymem souhlas !
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
21. Září 2010 - 12:12 | Šťoural
S anonymem souhlasím. Dokonce mám dojem, že o životě rozhodují především ti, kteří nevědí, jak je venku.
V románu Kruté moře je to popsané konkrétně (2.svět.válka, doprovod spojeneckých konvojů, napadaných německými ponorkami). Novopečený důstojník se stane kapitánem lodi. Je z toho zničený, protože skoro nic neumí a neví. Dostane se mu rady, že je to fuk, ať na otázky podřízených říká střídavě "ano" a "ne" a že se to časem usadí. A usadilo, protože loď ve skutečnosti prostřednictvím bocmana řídila posádka.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
21. Září 2010 - 12:54 | Dark Side
Šťourale,je mi to už fakt trapný,ale i s tebou souhlasím :-))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
21. Září 2010 - 16:37 | Maceška
Kdo s námi souhlasí, ten ví, jak je venku. Kdo s námi nesouhlasí, ten to neví. Jak jednoduché. Modlím se, aby ti, co tak mají ve všem jasno, neřídili život v České Lípě. Král Krysa měl taky ve všem jasno a v nenormálních podmínkách prosperoval. Genius vychcané průměrnosti. Ale přestal být králem přesně v okamžiku, kdy zajatecký tábor skončil a vrátil se normální život.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
22. Září 2010 - 5:55 | Šťoural
Maceško, tvrzení o jednoduchosti tady nepadlo. Vyjádřil jsem názor, že rozhodují PŘEDEVŠÍM ti, kteří nevědí "jak je venku". Možná toto anonymovo podobenství chápeme každý jinak. Nejedno desetiletí jsem pozoroval vrchnost nad sebou a jen o některých mohu říci, že byli odborníky na svých místech, měli přehled, zkrátka měli v malíku, co jejich podřízení v hlavách.
Ti z té většiny neznalých "jak je venku" vydávali nezákonné a nesmyslné příkazy, často se ztrapnili a byli pro smích. Jeden příklad za všechny: vydal pokyn, aby dva chlapi popadli a odnesli "ten krám". Šlo o předmět, o němž ti "znají jak je venku" věděli, že váží dvě a půl tuny.
Motiv neschopných vůdců se táhne dějinami, jsou toho plné knihovny. Nejde tedy jenom o nějakou mojí mimořádnou životní zkušenost.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
22. Září 2010 - 8:32 | Anonym
Speciálně pro Macešku:můj příměr značil,že k tomuto problému se vyjadřují pisatelé,kteří neznají situaci na Ladě,takže jejich názor je pouhé psaní.Druhé povzdechnutí bylo nad situací,kdy o veledůležitých věcech rozhodují lidé ,kteří o tom nemají základní znalosti a informace.Tady nejde o souhlas nebo nesouhlas,tady jde o znalost a neznalost a z toho se musí vycházet.Král Krysa je parádní ukázka života a lidských vztahů.Mimořádně flexibilní chlap zrealizuje nápad,kterým pomůže přežít celému lágru a při tom se dočasně napakuje.A stejní lidé,když jim už nejde o kejhák,ho ukázkově hodí přes palubu.Jemu nebylo vše jasné,on se pouze přizpůsobil.Jinak Maceško,víte jak je venku?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
22. Září 2010 - 8:55 | Šťoural
Guy Maupassant: Kulička.
Ta věděla moc dobře, jak je venku. A ti s prominutím šmejdi, kterým zachránila kejhák, se jí také krásně odvděčili.
Ale to těžko pochopí ten, který neví, jak je venku.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
22. Září 2010 - 8:55 | Jansa
Anonyme, být vámi, moc bych druhým nevytýkal, že neznají tamní situaci. Mám jisté pochyby, jestli vůbec víte, kde to je. Vždyť vy ani pořádně nevíte, jak se to tam jmenuje. Na Ladech, ne na Ladě! To nemá s žádnou Ladou nic společného, nýbrž s lady (s ladem ležící půdou). A co se týče krále Krysy, bacha na prvoplánovost výkladu. Ono tam nejde o krysy jen jako o živočichy a jako o zdroj potravy, se kterým se tam z hladu kšeftuje.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
22. Září 2010 - 9:09 | Jansa
P.s. ten "flexibilní chlap" rozhodně nepomohl přežít celému lágru, to by ani při těch stovkách zajatců nebylo možné, nýbrž jen skupince spřízněných. Tu a tam se pravda ukázal jako grand, dělalo mu dobře být králem. Celý ten příběh určitě není oslavou hlavního hrdiny, nýbrž varováním, jak snadno se mohou rozpadnout civilizované vztahy ve společnosti.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
22. Září 2010 - 10:26 | Anonym
Janso,Lada znám od r.1969,kdy jsme se tam chodili válet s holkama a někteří i kupovali v tom doupěti motorestu fermetrazin.Bohužel,znám to místo i dnes.Jen doufám,že se tam neobjeví nový Král Krysa,podmínky tam brzy mohou vzniknout.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
22. Září 2010 - 11:20 | Šťoural
Tak teď už vím, jak je na Ladech v současnosti a jak se to válelo na Ladě v roce 1969. Nemělo by ale správně být po Ladě? Nebo s Ladou?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
22. Září 2010 - 11:58 | Anonym
Šťourale,je pravda ,že jsme se tam váleli ze všech stran,nahoře ,dole,nad holýma zadkama nám v 10 metrech létala letadla.Byl jsem štíhlej,mladej,na pouhý povel šlo všechno do pozoru,dnes se svýma 130 kg,60 létama na krku, bolavýma zádama a hluchým spodkem /ať křičím,jak křičím,tak on neslyší/mohu jenom diskutovat s Maceškou a Jansou a to je na dámskou přirozenost.Takže taky pohlavní dovádění.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
22. Září 2010 - 12:15 | Šťoural
Až příště půjdu po Ladech, představím si dobu před 40 lety, tedy žádné paneláky, trávu, modrou oblohu a v té trávě pod modrou oblohou svlékající se Ladu. Lada na Ladech, to je balada...
Dokážete si představit, jak se naštvu, až mi tohle zasnění přeruší tlupa adolescentů řvoucích sprosťárny?
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
22. Září 2010 - 12:45 | Dark Side
Hlavně do toho zase nezatáhněte kocoura Mikeše !
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
22. Září 2010 - 16:12 | Šťoural
Také pěkné kvítko! Jenže z časů, kdy mívala vařečka posvícení a řemen jakbysmet.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
22. Září 2010 - 16:15 | Dark Side
Co máš proti liberální výchově :-))
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
22. Září 2010 - 16:31 | Šťoural
Ty její výsledky. I když liberální... spíš pangejtistické.
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Re: Lada a naše milá MP
15. Říjen 2010 - 10:18 | M
Ano, dovedu si to představit, sice ne před tolika lety, nicméně paneláky zde ještě nestály. Ano i já mám zkušenosti s MP, pokud špatně zaparkuji ( na LADECH ), následuje trest, souhlasím. Ale co těch 20 aut, které parkují stejně jako já na trávě, na výjezdu z ČS Albert, ve vozovce, která nesplňuje parametry pro obousměrný provoz ? Proč jenom já ? Po mém slibu, že souhlasím s trestem, ale každých 5 minut jim zavolá, že špatně zaparkovaná auta jsou i ta okolo mne, vyřešili můj "trest" odjezdem. Chápu, že systémově je něco špatně. Ale chuligáni mi též vadí, hlavně ve "čverci" tak ve 2hod ráno v létě. MP přijede, mladí odejsou, za půl hoďky jsou zpět. No nic, řešení budeme muset asi vzít sami do svých rukou...
Nahoru- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
