FC Nový Bor opět prohrává a klesá na sedmé místo

Verze pro tisk |

Jiskra Višňová svá domácí utkání hraje v neděli. Tak jediné utkání 22. kola krajského přeboru se hrálo v 17. hodin 23. května 2010. V ne zrovna dobré situaci došlo k řešení pro trenéry. Někteří hráči z důvodu nemoci, zranění i jiných důvodů se na zápas omluvilo. Havlásek dopředu hlášené jiné povinnosti, Coufal nemoc a Smeták ještě nedoléčené zranění stehenního svalu.

Prostě se rozpadla celá záloha. Na jejich místo musel trenér zařadit i některé dorostence, kteří měli dopolední zápas v Hejnicích v krajském přeboru dorostu (vyhráli 1:8) a vedou tabulku krajského přeboru.
 Proti našim nastoupili domácí se zkušeným kádrem hráčů, jako jsou Soukup a Melka i v třetí lize. Navíc pro domácí postavení v tabulce hlásí ohrožení sestupem (25b.) . Naše mužstvo figurovalo před zápasem na 5. místě s 29.body a to ještě není dost pro klidný závěr soutěže. Nástup do zápasu znamená pro nás také hned po získání míče útok na domácí branku zakončený střelou, kterou domácí brankář chytá. Hodiny na stadionu ukazují 2. minutu a rozhodčí píská na naší polovině faul-ne-faul pro domácí. Míč z trestného kopu letí za naší obranu a než se stačil Demke otočit, na letící míč si naběhl právě střelecky zkušený Soukup a mířil dobře -1:0 pro domácí. Pro nás přímo ledová sprcha! Začali jsme hned boj o srovnání a hlavně se vrácení do zápasu. V naší obraně to, ale moc neladilo. Ve snaze vyrovnat zapomínáme odpovědně bránit a toho v 15. minutě využívají domácí k brejku na naší branku. Blumentritt vyráží střelu po zemi nohou. My odpovídáme stejnou mincí v 17. minutě, když Stromeckého prudkou střelu likviduje domácí brankář. Z naší hry je cítit snaha o změnu skóre. Ve 21. minutě letí centr kolmicí na Budského, který přenáší hru na levou stranu. Do souboje o míč vystartovali domácí brankář a náš Stejskal. Stejskal se představil jako neústupný hráč v souboji jeden na jednoho a obrovitému domácímu brankáři nedal šanci 1:1! Radost z vyrovnání nám, ale netrvala dlouho. Domácí rozehráli ve středovém kruhu a ihned poslali centr do našeho vápna, kde jsme předvedli dokonalé nedorozumění. Tři naši hráči skáčou za vysokým míčem a k tomu ještě pozdě brankář. Míč propadl na zem proti dobíhajícímu domácímu hráči, který ani nekopl, ale míč odrazil do naší branky 23. minuta – 2:1. Přesto se nevzdáváme! Ve 27. minutě dostává žlutou kartu Demke za faul na domácího hráče. V 33. minutě pro nás přichází další „ledová sprcha“ v podobě červené karty pro Bláhu, který naprosto zbytečně fauloval zezadu protihráče. Ovšem i v deseti se snažíme hrát fotbal. V 42. minutě přišla přesná přihrávka po pravé straně na Budského, který ukázal záda domácímu obránci a s míče u nohy pádil na branku. Těsně před vápnem byl domácím stržen za dres a všechno nasvědčovalo, že se také bude červenat na domácí straně. Bohužel byla z toho jen žlutá karta a pro nás trestný kop. Demke sice prostřelil postavenou domácí zeď a míč se dostal až k Budskému, ale tomu pokus o střelu zmařil domácí brankář.
  Při nástupu do druhého poločasu bylo našim přáním a nebylo to nereálné vybojovat vyrovnání. Bohužel ve 48. minutě proběl běžecký souboj o míč mezi domácím hráčem a našim Vávrou. Domácí hráč u brankové lajny upadl a míč mohl získat Vávra. Ten místo další hry kopl míč za lajnu a domácí získali rohový kop. Další naše nesoustředěnost. Míč prolétl do našeho vápna, kde naši nereagovali a tak domácí Horffaman míč usměrnil za záda brankáře Blumentritta 3:1. V 60. minutě dochází z naší strany k prvnímu nucenému střídání, zraněného Vomáčku střídá Třešňák. S ním přichází i oživené naší útočné hry. V 61. minutě Třešňák využil narážečky se Stejskalem a ostřelujeme domácí branku. Nejistý gólman, ale dokázal třikrát naší střelu vyrazit. Neměli jsme štěstí! V 70. minutě střídá Szabo Budského a v 75. minutě Hrušku Holeščák.V 80. minutě se podíval Novotný na žlutou kartu. I v závěru zápasu se snažíme o změnu skóre a v naší obraně mají domácí hráči víc místa a tak jsme viděli i několik dobrých střel na branku z jedné i druhé strany. Přesnější byli domácí, když Blumentritt musel vyrážet střely Soukupa i Melky. Navíc Soukupova střela orazítkovala horní konstrukci naší branky. K zápasu jinak už asi není co dodat! Prohráli jsme a za týden nás čeká další těžký soupeř, který je také ohrožen sestupovým místem.

Jiskra VIŠŇOVÁ  - FC NOVÝ BOR – 3:1 (2:1)