Nový vyvolávací systém zlepšuje odbavování klientů

Verze pro tisk |

Po několika denním testování uvedl do plného provozu Městský úřad Česká Lípa nově nainstalovaný vyvolávací systém u několika svých přepážkových pracovišť, kde slouží k plynulejšímu a pro občana pohodlnějšímu odbavení jeho požadavku. Město za nový systém zaplatilo 630 tisíc korun a jeho technologie rozšiřuje také elektronické objednávání prostřednictvím webových stránek města.

„Přímo na pracovištích umožňuje v první řadě volbu konkrétního požadavku, s jakým tam občan přichází,“ zdůrazňuje Petra Dolečková, vedoucí správního odboru. „Jako starostka i jako občan města vítám na úřadě každou technologickou změnu k lepšímu. Nový systém jednak nahradil předchozí, který dosluhoval a některé služby vůbec neumožňoval, ale zároveň se nově rozšířil i na další pracoviště, kde tuto službu občané doposud postrádali,“ upřesňuje starostka Jitka Volfová.

Výměna systému tak proběhla na třech pracovištích - registru vozidel, osobních dokladů a řidičských oprávnění. Nově se pak rozšířil také na pracoviště evidence obyvatel, matriky a CZECHPOINTU. Díky tomu se občané mohou nyní na všechna výše uvedená pracoviště předem objednat a to prostřednictvím městského webu: www.mucl.cz , kde se jim po kliknutí na „OBJEDNÁNÍ NA ÚŘAD“ na úvodní stránce rozbalí všechny možnosti, kam se mohou 2 měsíce dopředu objednat. Vyberou si termín i čas a po odeslání své objednávky obdrží potvrzovací e-mail na jimi uvedenou e- mailovou adresu. Neznamená to však, že odbaveni budou v ten den pouze objednaní klienti. Vyřizování jsou rovněž ti, kteří se neobjednali. Musí však počkat, až na ně přijde řada.
 

Nahoru