stdClass Object ( [nid] => 72589 [type] => story [language] => cs [uid] => 1573 [status] => 1 [created] => 1510292940 [changed] => 1510293002 [comment] => 2 [promote] => 1 [moderate] => 0 [sticky] => 0 [tnid] => 0 [translate] => 0 [vid] => 72590 [revision_uid] => 0 [title] => TZ opozice po zasedání českolipského zastupitelstva 8.11.2017 [body] =>

Vedení města nejtěsnější většinou 13 hlasů z 25 protlačilo variantu MHD od roku 2019 tzn. Stávající upravenou, která omezuje počet spojů a účelově i autobusů. Tato varianta zapadá do scénáře tzv. společného dopravního podniku, ke kterému se nechalo vedení města z důvodů, které nám nejsou známy a o nichž nechceme spekulovat, patrně dotlačit vedením firmy BusLine, ve které plán vznikl.

Cílem této úpravy tedy není optimalizace a zefektivnění MHD ve městě, ale nutnost vejít se do počtu 23 autobusů daného zákonem pro možnost obejití transparentní soutěže a zadání zakázky bez veřejné soutěže právě firmě BusLine.

Zrušení ranních (méně vytížených) linek může mít za následek i další výpadek počtu cestujících v odpoledních hodinách, protože se lidé budou z práce vracet autem, kterým ráno museli jet. Zrušení ranních i večerních linek může a nejspíš i bude mít negativní dopad na bezpečnost obyvatel a na další zhuštění dopravy, parkování a životní prostředí. Celkově povede ke snížení komfortu života ve městě a jde proti všem trendům.

Zároveň se ohrazujeme proti účelové tiskové zprávě města k odpovědi z ÚOHS, ve které vedení města demagogicky dovozuje, že varianta společného dopravního podniku je v souladu s právním řádem, ačkoliv ÚOHS pouze konstatuje, že až bude město skutečně konat, možná se k věci vrátí. Zároveň vedení města bagatelizuje zprávu protikorupčních organizací Oživení a Transparency International, které na podivné jednání upozorňují.

Zastupitelé města Česká Lípa P. Procházková, Z.Ježák, T.Vlček
 

[log] => [revision_timestamp] => 1510293002 [format] => 2 [name] => T.Vlček [picture] => [data] => a:1:{s:13:"form_build_id";s:37:"form-08ca8aa0e3e0bb5c18e4d64fe586130f";} [path] => ceska-lipa/tz-opozice-po-zasedani-ceskolipskeho-zastupitelstva-8112017 [field_rubrika] => Array ( [0] => Array ( [value] => 8 [view] => ) ) [field_clanek_pozice] => Array ( [0] => Array ( [value] => [view] => ) ) [field_clanek_slider] => Array ( [0] => Array ( [value] => 1 [view] => ) ) [field_clanek_publicistika] => Array ( [0] => Array ( [value] => 0 [view] => ) ) [field_clanek_obrazek] => Array ( [0] => Array ( [fid] => 161648 [uid] => 20 [filename] => tz-opozice-po-zased-n-eskolipsk-ho-zastupitelstva-8112017.png [filepath] => sites/default/files/img/clanky/tvl-ek/nahledy/tz-opozice-po-zased-n-eskolipsk-ho-zastupitelstva-8112017.png [filemime] => image/png [filesize] => 353745 [status] => 1 [timestamp] => 1510260510 [origname] => radnice nahled (marketa stipska).png [list] => 1 [data] => Array ( [description] => [alt] => [title] => [process] => 1 ) [nid] => 72589 [view] => ) ) [field_clanek_fotogalerie] => Array ( [0] => Array ( [view] => ) ) [print_display] => 1 [print_display_comment] => 0 [print_display_urllist] => 1 [last_comment_timestamp] => 1510260522 [last_comment_name] => [comment_count] => 0 [taxonomy] => Array ( [0] => stdClass Object ( [tid] => 8 [vid] => 1 [name] => Česká Lípa [description] => [weight] => 1 [v_weight_unused] => -10 ) [1] => stdClass Object ( [tid] => 2542 [vid] => 2 [name] => P.Procházková [description] => [weight] => 0 [v_weight_unused] => -8 ) [2] => stdClass Object ( [tid] => 2544 [vid] => 2 [name] => T.Vlček [description] => [weight] => 0 [v_weight_unused] => -8 ) [3] => stdClass Object ( [tid] => 2543 [vid] => 2 [name] => Z.Ježák [description] => [weight] => 0 [v_weight_unused] => -8 ) [4] => stdClass Object ( [tid] => 31 [vid] => 12 [name] => Názor [description] => [weight] => 2 [v_weight_unused] => 0 ) ) [nodewords] => Array ( ) [build_mode] => 0 [readmore] => 1 [content] => Array ( [print_links] => Array ( [#weight] => -101 [#value] => [#title] => [#description] => [#printed] => 1 ) [body] => Array ( [#weight] => -3 [#value] =>

Vedení města nejtěsnější většinou 13 hlasů z 25 protlačilo variantu MHD od roku 2019 tzn. Stávající upravenou, která omezuje počet spojů a účelově i autobusů. Tato varianta zapadá do scénáře tzv. společného dopravního podniku, ke kterému se nechalo vedení města z důvodů, které nám nejsou známy a o nichž nechceme spekulovat, patrně dotlačit vedením firmy BusLine, ve které plán vznikl.

Cílem této úpravy tedy není optimalizace a zefektivnění MHD ve městě, ale nutnost vejít se do počtu 23 autobusů daného zákonem pro možnost obejití transparentní soutěže a zadání zakázky bez veřejné soutěže právě firmě BusLine.

Zrušení ranních (méně vytížených) linek může mít za následek i další výpadek počtu cestujících v odpoledních hodinách, protože se lidé budou z práce vracet autem, kterým ráno museli jet. Zrušení ranních i večerních linek může a nejspíš i bude mít negativní dopad na bezpečnost obyvatel a na další zhuštění dopravy, parkování a životní prostředí. Celkově povede ke snížení komfortu života ve městě a jde proti všem trendům.

Zároveň se ohrazujeme proti účelové tiskové zprávě města k odpovědi z ÚOHS, ve které vedení města demagogicky dovozuje, že varianta společného dopravního podniku je v souladu s právním řádem, ačkoliv ÚOHS pouze konstatuje, že až bude město skutečně konat, možná se k věci vrátí. Zároveň vedení města bagatelizuje zprávu protikorupčních organizací Oživení a Transparency International, které na podivné jednání upozorňují.

Zastupitelé města Česká Lípa P. Procházková, Z.Ježák, T.Vlček
 

[#title] => [#description] => [#printed] => 1 ) [group_vyber_rubriky] => Array ( [#type_name] => story [#context] => full [#group_parent] => [#group_name] => group_vyber_rubriky [#post_render] => Array ( [0] => fieldgroup_wrapper_post_render ) [#weight] => -2 [#depth] => 0 [group] => Array ( [#required] => [#tree] => [#parents] => Array ( ) [#value] => [#title] => [#attributes] => Array ( [class] => fieldgroup group-vyber-rubriky ) [#description] => [#collapsed] => 1 [#collapsible] => 1 [#type] => fieldgroup_fieldset [field_rubrika] => Array ( [#context] => full [#depth] => 1 [#type_name] => story [#field_name] => field_rubrika [#weight] => 3 [#post_render] => Array ( [0] => content_field_wrapper_post_render ) [field] => Array ( [#description] => [items] => Array ( [0] => Array ( [#formatter] => link [#node] => stdClass Object *RECURSION* [#type_name] => story [#field_name] => field_rubrika [#weight] => 0 [#theme] => content_taxonomy_formatter_link [#item] => Array ( [value] => 8 [#delta] => 0 ) [#title] => [#description] => [#theme_used] => 1 [#printed] => 1 [#type] => [#value] => [#prefix] => [#suffix] => [#children] => ) [#title] => [#description] => [#children] => [#printed] => 1 ) [#single] => 1 [#attributes] => Array ( ) [#required] => [#parents] => Array ( ) [#tree] => [#context] => full [#page] => 1 [#field_name] => field_rubrika [#title] => Rubrika [#access] => 1 [#label_display] => hidden [#teaser] => [#node] => stdClass Object *RECURSION* [#type] => content_field [#children] => [#printed] => 1 ) [#title] => [#description] => [#children] =>
[#printed] => 1 ) [#printed] => 1 ) [#title] => [#description] => [#printed] => 1 ) [group_clanek_obraze_nahled] => Array ( [#type_name] => story [#context] => full [#group_parent] => [#group_name] => group_clanek_obraze_nahled [#post_render] => Array ( [0] => fieldgroup_wrapper_post_render ) [#weight] => -1 [#depth] => 0 [group] => Array ( [#title] => [#description] => [field_clanek_obrazek] => Array ( [#context] => full [#depth] => 1 [#type_name] => story [#field_name] => field_clanek_obrazek [#weight] => 6 [#post_render] => Array ( [0] => content_field_wrapper_post_render ) [field] => Array ( [#description] => [items] => Array ( [0] => Array ( [#formatter] => headline-nahled_default [#node] => stdClass Object *RECURSION* [#type_name] => story [#field_name] => field_clanek_obrazek [#weight] => 0 [#theme] => imagecache_formatter_headline-nahled_default [#item] => Array ( [fid] => 161648 [uid] => 20 [filename] => tz-opozice-po-zased-n-eskolipsk-ho-zastupitelstva-8112017.png [filepath] => sites/default/files/img/clanky/tvl-ek/nahledy/tz-opozice-po-zased-n-eskolipsk-ho-zastupitelstva-8112017.png [filemime] => image/png [filesize] => 353745 [status] => 1 [timestamp] => 1510260510 [origname] => radnice nahled (marketa stipska).png [list] => 1 [data] => Array ( [description] => [alt] => [title] => [process] => 1 ) [nid] => 72589 [#delta] => 0 ) [#title] => [#description] => [#theme_used] => 1 [#printed] => 1 [#type] => [#value] => [#prefix] => [#suffix] => [#children] => ) [#title] => [#description] => [#children] => [#printed] => 1 ) [#single] => 1 [#attributes] => Array ( ) [#required] => [#parents] => Array ( ) [#tree] => [#context] => full [#page] => 1 [#field_name] => field_clanek_obrazek [#title] => Obrázek [#access] => 1 [#label_display] => hidden [#teaser] => [#node] => stdClass Object *RECURSION* [#type] => content_field [#children] => [#printed] => 1 ) [#title] => [#description] => [#children] =>
[#printed] => 1 ) [#printed] => 1 ) [#title] => [#description] => [#printed] => 1 ) [group_fotogalerie] => Array ( [#type_name] => story [#context] => full [#group_parent] => [#group_name] => group_fotogalerie [#post_render] => Array ( [0] => fieldgroup_wrapper_post_render ) [#weight] => 0 [#depth] => 0 [group] => Array ( [#parents] => Array ( ) [#collapsible] => [#collapsed] => [#value] => [#tree] => [#required] => [#description] => [#type] => fieldgroup_fieldset [#attributes] => Array ( [class] => fieldgroup group-fotogalerie ) [#title] => [field_clanek_fotogalerie] => Array ( [#context] => full [#depth] => 1 [#type_name] => story [#field_name] => field_clanek_fotogalerie [#weight] => 7 [#post_render] => Array ( [0] => content_field_wrapper_post_render ) [field] => Array ( [#description] => [items] => Array ( [0] => Array ( [#formatter] => imagefield__lightbox2__clanek-nahled__original [#node] => stdClass Object *RECURSION* [#type_name] => story [#field_name] => field_clanek_fotogalerie [#weight] => 0 [#theme] => lightbox2_formatter_imagefield__lightbox2__clanek-nahled__original [#item] => Array ( [#delta] => 0 ) [#title] => [#description] => [#theme_used] => 1 [#printed] => 1 [#type] => [#value] => [#prefix] => [#suffix] => ) [#title] => [#description] => [#printed] => 1 ) [#single] => 1 [#attributes] => Array ( ) [#required] => [#parents] => Array ( ) [#tree] => [#context] => full [#page] => 1 [#field_name] => field_clanek_fotogalerie [#title] => Nahrát fotografie [#access] => 1 [#label_display] => hidden [#teaser] => [#node] => stdClass Object *RECURSION* [#type] => content_field [#printed] => 1 ) [#title] => [#description] => [#printed] => 1 ) [#printed] => 1 ) [#title] => [#description] => [#printed] => 1 ) [#content_extra_fields] => Array ( [title] => Array ( [label] => Název článku [description] => Node module form. [weight] => -5 ) [body_field] => Array ( [label] => Obsah článku [description] => Node module form. [weight] => -3 [view] => body ) [revision_information] => Array ( [label] => Informace o revizi [description] => Node module form. [weight] => 4 ) [author] => Array ( [label] => Informace o autorovi [description] => Node module form. [weight] => 9 ) [options] => Array ( [label] => Možnosti vydání [description] => Node module form. [weight] => 10 ) [comment_settings] => Array ( [label] => Nastavení komentářů [description] => Comment module form. [weight] => 7 ) [menu] => Array ( [label] => Nastavení menu [description] => Menu module form. [weight] => 3 ) [taxonomy] => Array ( [label] => Kategorie [description] => Taxonomy module form. [weight] => -4 ) [path] => Array ( [label] => Path settings [description] => Path module form. [weight] => 6 ) [print] => Array ( [label] => Printer, e-mail and PDF versions [description] => Print module form. [weight] => 11 ) [scheduler_settings] => Array ( [label] => Scheduler [description] => Scheduler module form. [weight] => 2 ) [xmlsitemap] => Array ( [label] => XML sitemap [description] => XML sitemap module form [weight] => 12 ) [nodewords] => Array ( [label] => Meta tags [description] => Meta tags fieldset. [weight] => 8 ) ) [#pre_render] => Array ( [0] => content_alter_extra_weights ) [group_clanek_nastaveni] => Array ( [#type_name] => story [#context] => full [#group_parent] => [#group_name] => group_clanek_nastaveni [#post_render] => Array ( [0] => fieldgroup_wrapper_post_render ) [#weight] => 1 [#depth] => 0 [group] => Array ( [#required] => [#tree] => [#parents] => Array ( ) [#collapsible] => [#title] => Další nastavení [#value] => [#description] => [#type] => fieldgroup_fieldset [#attributes] => Array ( [class] => fieldgroup group-clanek-nastaveni ) [#collapsed] => [field_clanek_pozice] => Array ( [#context] => full [#depth] => 1 [#type_name] => story [#field_name] => field_clanek_pozice [#weight] => 9 [#post_render] => Array ( [0] => content_field_wrapper_post_render ) [field] => Array ( [#type] => content_field [#title] => Pozice [#field_name] => field_clanek_pozice [#access] => [#label_display] => above [#node] => stdClass Object *RECURSION* [#teaser] => [#page] => 1 [#context] => full [#single] => 1 [items] => Array ( [0] => Array ( [#item] => Array ( [value] => [#delta] => 0 ) [#weight] => 0 [#theme] => number_formatter_default [#field_name] => field_clanek_pozice [#type_name] => story [#formatter] => default [#node] => stdClass Object *RECURSION* ) ) ) [#title] => [#description] => [#printed] => 1 ) [field_clanek_slider] => Array ( [#context] => full [#depth] => 1 [#type_name] => story [#field_name] => field_clanek_slider [#weight] => 10 [#post_render] => Array ( [0] => content_field_wrapper_post_render ) [field] => Array ( [#type] => content_field [#title] => Zařadit do slideru [#field_name] => field_clanek_slider [#access] => [#label_display] => above [#node] => stdClass Object *RECURSION* [#teaser] => [#page] => 1 [#context] => full [#single] => 1 [items] => Array ( [0] => Array ( [#item] => Array ( [value] => 1 [#delta] => 0 ) [#weight] => 0 [#theme] => number_formatter_default [#field_name] => field_clanek_slider [#type_name] => story [#formatter] => default [#node] => stdClass Object *RECURSION* ) ) ) [#title] => [#description] => [#printed] => 1 ) [field_clanek_publicistika] => Array ( [#context] => full [#depth] => 1 [#type_name] => story [#field_name] => field_clanek_publicistika [#weight] => 11 [#post_render] => Array ( [0] => content_field_wrapper_post_render ) [field] => Array ( [#type] => content_field [#title] => Zařadit do publicistiky [#field_name] => field_clanek_publicistika [#access] => [#label_display] => above [#node] => stdClass Object *RECURSION* [#teaser] => [#page] => 1 [#context] => full [#single] => 1 [items] => Array ( [0] => Array ( [#item] => Array ( [value] => 0 [#delta] => 0 ) [#weight] => 0 [#theme] => number_formatter_default [#field_name] => field_clanek_publicistika [#type_name] => story [#formatter] => default [#node] => stdClass Object *RECURSION* ) ) ) [#title] => [#description] => [#printed] => 1 ) [#printed] => 1 ) [#title] => [#description] => [#printed] => 1 ) [#title] => [#description] => [#children] =>

Vedení města nejtěsnější většinou 13 hlasů z 25 protlačilo variantu MHD od roku 2019 tzn. Stávající upravenou, která omezuje počet spojů a účelově i autobusů. Tato varianta zapadá do scénáře tzv. společného dopravního podniku, ke kterému se nechalo vedení města z důvodů, které nám nejsou známy a o nichž nechceme spekulovat, patrně dotlačit vedením firmy BusLine, ve které plán vznikl.

Cílem této úpravy tedy není optimalizace a zefektivnění MHD ve městě, ale nutnost vejít se do počtu 23 autobusů daného zákonem pro možnost obejití transparentní soutěže a zadání zakázky bez veřejné soutěže právě firmě BusLine.

Zrušení ranních (méně vytížených) linek může mít za následek i další výpadek počtu cestujících v odpoledních hodinách, protože se lidé budou z práce vracet autem, kterým ráno museli jet. Zrušení ranních i večerních linek může a nejspíš i bude mít negativní dopad na bezpečnost obyvatel a na další zhuštění dopravy, parkování a životní prostředí. Celkově povede ke snížení komfortu života ve městě a jde proti všem trendům.

Zároveň se ohrazujeme proti účelové tiskové zprávě města k odpovědi z ÚOHS, ve které vedení města demagogicky dovozuje, že varianta společného dopravního podniku je v souladu s právním řádem, ačkoliv ÚOHS pouze konstatuje, že až bude město skutečně konat, možná se k věci vrátí. Zároveň vedení města bagatelizuje zprávu protikorupčních organizací Oživení a Transparency International, které na podivné jednání upozorňují.

Zastupitelé města Česká Lípa P. Procházková, Z.Ježák, T.Vlček
 

[#printed] => 1 ) [realname_save] => T.Vlček [realname] => T.Vlček [homepage] => [links] => Array ( [comment_forbidden] => Array ( [title] => Pro psaní komentářů se přihlašte [html] => 1 ) ) )