Organizační změny zlepší práci městského úřadu

Verze pro tisk |

Rada města Česká Lípa na svém pravidelném listopadovém zasedání rozhodla od 1. 12. 2016 personálně posílit oddělení sociálně-právní ochrany odboru sociálních věcí a zdravotnictví a odbor technické správy majetku. Od počátku nového roku bude zřízen odbor správní.

Zřízení dvou míst referentů sociálně-právní ochrany zajistí odpovídající prostor a čas na řešení jednotlivých případů dětí. Česká Lípa patří do oblasti s vysokou mírou ohroženosti dětí a rodin, případy jsou komplikovanější a potřebují více času na řešení i s ohledem na rozsáhlé spádové území. Narůstá počet složitých případů, výslechů na Policii ČR včetně soudních jednání. Počet spisů od roku 2014 do roku 2015 stoupl o 280 při stejném personálním zabezpečení odboru sociálních věcí a zdravotnictví.

Od začátku prosince bude pracovní místo na odboru technické správy majetku, původně zřízené v rámci projektu úřadu práce, převedeno do běžného pracovního poměru referenta administrativy a ekonomiky. Ten bude mít např. na starosti informační systém úřadu, pojištění města nebo ekonomické činnosti.

Nově zřízený správní odbor bude od ledna 2017 zahrnovat úsek veřejné správy, oddělení matriky, oddělení evidence obyvatel a osobních dokladů a oddělení přestupků a řidičských oprávnění. Občané tu také najdou agendu týkající se sdružovacího a shromažďovacího práva a veřejných sbírek. Účelem této organizační změny je soustředění činností vykonávaných územními samosprávnými celky a Ministerstvem vnitra do jednoho organizačního celku – správního odboru.

Nové uspořádání Městského úřadu Česká Lípa účinné od 1. 1. 2017 naleznete v novém roce na webu města. 

Nahoru