Opakované stížnosti občanů na údržbu zeleně město řeší

Verze pro tisk |

V současné době město registruje opakované a stále se stupňující stížnosti občanů na nekvalitně posekanou trávu na veřejných prostranstvích. Vedení města ujišťuje veřejnost, že se kvalitou odvedené práce neustále zabývá a s novým dodavatelem údržby zeleně situaci operativně řeší.

     Smlouva byla uzavřena na základě výběrového řízení koncem března letošního roku s firmou COMPAG CZ, s. r. o., Mimoň, která nabídla nejnižší cenu za provedení prací. V souvislosti s předchozími stížnostmi ze strany občanů a po technickém zhodnocení ze strany odpovědných pracovníků města, jak je ze strany dodavatele plněna rámcová smlouva, byla již dodavatelská společnost sankcionována peněžní pokutou.

     „Ani město není spokojeno s tím, jak seč probíhá. I když chápeme, že pro dodavatele, který údržbu zeleně zajišťuje v České Lípě od dubna, jde o náročnou premiéru. Svůj přístup k našim požadavkům však musí zlepšit. Tráva musí být posekána kvalitně a v termínech, jaké jsme mu stanovili. V tom jsme a budeme nekompromisní,“zdůraznil již před časem místostarosta Juraj Raninec.

     „Omluvou pro dodavatelskou firmu není v tuto chvíli ani nestálost letošního počasí. Firma musí na proměnlivost počasí promptně reagovat,“ říká k tomu starostka města Romana Žatecká.

     „Pokud by ani po našich urgencích a sankcích nedošlo ke zlepšení ve stavu údržby travních ploch ve městě, budeme nuceni přistoupit k ukončení dodavatelské smlouvy,“dodává starostka města Romana Žatecká.

Nahoru