Centrum zdraví zavádí věrnostní kartu

Verze pro tisk |

V květnu tohoto roku bylo v Českolipské nemocnici otevřeno Centrum zdraví, tedy zbrusu nová prodejna zdravotnických potřeb umístěná při vstupu do areálu, která rozšířila nabídku nemocniční lékárny. Za nedlouhou dobu svého provozu si prodejna získala značnou oblibu a proto se nemocnice rozhodla dále rozšířit služby Centra zdraví prostřednictvím věrnostního programu. Od září začne platit pro věrné zákazníky nová karta slev a výhod.

Kartu je velmi jednoduché získat, stačí vyplnit registrační formulář buď přímo v prodejně zdravotnických potřeb nebo nemocniční lékárně či na webových stránkách nemocnice. Po vyplnění formuláře každý zájemce získá plastovou kartičku a může okamžitě začít čerpat slevy a bonusy programu. “Rádi bychom našim zákazníkům a pacientům nemocnice nabídli co nejširší sortiment zboží, které prospěje jejich zdraví, ať již jde o produkty zdravé výživy, kompenzační pomůcky, přírodní kosmetiku či péče o zuby. Do věrnostního programu bychom chtěli zapojit i co nejvíce obchodníků, kteří by jeho prostřednictvím zákazníkům nabízeli další výhody,” říká ředitel nemocnice Jaroslav Kratochvíl. Zákazníci, kteří se do věrnostního programu zapojí, budou automaticky získávat veškeré informace o slevových akcích, novinkách a nabídkách prodejny a lékárny. Budou včas informováni o mimořádných akcích a o nabídce aktuálních benefitů. Seznam smluvních partnerů projektu bude pravidelně aktualizován.

Okamžité slevy na volně prodejné léky a celý sortiment prodejny zdravotnických potřeb mohou dosáhnout až pěti procent. Základní sleva je při nákupu nad tisíc korun jedno procento, při nákupu nad dva tisíce korun dvě procenta. Držitelé karet si budou moci například bezplatně nechat změřit krevní tlak, účastnit se preventivních a poradenských akcí Centra zdraví. Pro lepší informovanost nemocnice připravuje samostatné webové stránky

alt
Nahoru

Komentáře

Re: Centrum zdraví zavádí věrnostní kartu

Věrnostní karta je asi dobrá věc, ale hlavně by mělo vedení vysvětlit prodavačce, že se má věnovat zákazníkům a ne zboží. Zvláště, když je v obchodě jediný zákazník. Po několika minutách jsem v klidu odešel a nikomu to nevadilo. Jen mi cestou ven nabídli konopnou mast 2 dámy, které tam měli svoji prezentaci. Vrátil jsem se ještě jednou k pokladně a když si paní "prodavačka" stále hleděla zboží a chodila od počítače do skladu, tak jsem ji nechtěl obtěžovat. Hlavně, že má co prodávat, snad má i komu :o)

Nahoru